gezellige ladies
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
gezellige ladies
Ladies,
Ik ben een spontane, gezellige dame van 31 jaar en kom uit eindhoven, ik plaats dit oproepje omdat ik op zoek ben naar een gezellige,spontane mail vriendin waar ik al mijn leuke dingen aan kwijt kan maar de minder leuke dingen aan kwijt kan.. iemand die niet na 1 mailtje geen zin meer heeft.. hoop dat we zo een lange en gezellige vriendschap op kunnen bouwen.. Leeftijd maakt me niet uit.. Ook niet waar je vandaan komt..
dus ik hoop snel van jullie te horen
Ik ben een spontane, gezellige dame van 31 jaar en kom uit eindhoven, ik plaats dit oproepje omdat ik op zoek ben naar een gezellige,spontane mail vriendin waar ik al mijn leuke dingen aan kwijt kan maar de minder leuke dingen aan kwijt kan.. iemand die niet na 1 mailtje geen zin meer heeft.. hoop dat we zo een lange en gezellige vriendschap op kunnen bouwen.. Leeftijd maakt me niet uit.. Ook niet waar je vandaan komt..
dus ik hoop snel van jullie te horen
Laatst aangepast door pindaatjuh op zo 26 dec 2010 - 3:23; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : mensen stellen vreemde vragen)
pindaatjuh- Zwijger
- Aantal berichten : 4
Punten : 6
Registratiedatum : 26-12-10
Re: gezellige ladies
op zn tijd gek doen uit je dak gaanSmikkell schreef:En aan wat voor gekke dingen moet ik dan denken?
pindaatjuh- Zwijger
gewoon een uitdrukking kan ik nu niet uitleggenSmikkell schreef:Maar wat houdt dat in dan? Wat vind jij gek doen of uit zijn dak gaan?
pindaatjuh- Zwijger
gewoon de dagelijkse dingen die je meemaaktSmikkell schreef:Maar wat houdt dat in dan? Wat vind jij gek doen of uit zijn dak gaan?
pindaatjuh- Zwijger
De dagelijkse dingen die ik mee maak vind ik niet gek of 'uit je dak gaan'. Vandaar dat het me niet duidelijk was waar je over wilde mailen. 'Gekke dingen' is zo'n ruim begrip. Voor dat je met iemand gaan mailen moet je wel even zeker weten dat jullie de zelfde dingen verstaan onder 'gekke dingen'..
Gast- Gast
Heel alert Smikkell En dat voor een zondag...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik zit er serieus over te denken om te gaan mailen, gewoon omdat ik zo benieuwd ben naar die gekke dingen. Maar op dat zelfde moment krijg ik ideeen over echt gekke dingen en die hoef ik dat weer niet perse in mijn mailbox.
Gast- Gast
Ach, ze heeft de gekke dingen al weggehaald, dus denk dat het nu wel veilig is om te mailen zonder die écht gekke dingen in je mail te ontvangen
Zwoesj- Ratel
Ah doe niet zo flauw. Ik doe ook weleens gekke dingen en jij weet heus wel hoe ze het bedoelt.
Wat ik me altijd afvraag. Waarom wil je zo graag een mailvriendin? Wat vind je daar precies leuk aan? Gewoon een serieuze vraag hoor. Zelf hou ik liever van real life vriendinnen maar ik heb vroeger ook wel penvriendinnen gehad omdat ik zo gek ben op post . Ben jij gek op mail?
Wat ik me altijd afvraag. Waarom wil je zo graag een mailvriendin? Wat vind je daar precies leuk aan? Gewoon een serieuze vraag hoor. Zelf hou ik liever van real life vriendinnen maar ik heb vroeger ook wel penvriendinnen gehad omdat ik zo gek ben op post . Ben jij gek op mail?
Gast- Gast
Sorry was in een melige bui, excuses Pindaatjuh.
Hoop dat je in ieder geval een leuke mailvriendin kunt vinden
Hoop dat je in ieder geval een leuke mailvriendin kunt vinden
Zwoesj- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» All the single ladies!
» Ladies Ride
» Ladies night.
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)