Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 4 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 4 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink wo 19 jan 2011 - 8:06

De Pink Pocket inmiddels uitgelezen, was een leuke pocket.
Gister de 1e bladzijde gelezen in Spoorloos van Chris Niles. Dus kan nog niet echt oordelen of het een leuk boek is.

Heeft iemand de nieuwe Jill Mansell al gescoord?

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 4 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet wo 19 jan 2011 - 9:01

Spoorloos ken ik niet ThinkPink.. zal zo even bol.com checken Wink

Ik ben ondertussen halverwege in het boek Cruise, ik ben toch maar verder gaan lezen en hij is nu wel spannend! Ik ben wel heel benieuwd hoe hij verder gaat..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ThinkPink za 22 jan 2011 - 23:23

Ik_zelf ik heb ook een aantal boeken van Suzanne Vermeer gelezen en vind dat wel leuke boeken voor de afwisseling. Het zijn ook vaak boeken met een combi tussen thriller en roman. Zeker als je alleen chicklit leest is dat ook wel eens leuk.

Ik heb gister het nieuwe boek van Jill Mansell gescoord! Tot nu toe staat ie nog in de kast, want ben in Spoorloos bezig. Daar ben ik niet verder in gekomen dan de laatste keer haha maar de Jill boeken bewaar ik altijd voor als ik een minder leuk boek heb gelezen omdat ik weet dat haar boeken altijd leuk zijn.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Yzma zo 23 jan 2011 - 2:30

@ ThinkPink: ik vond Spoorloos echt heel erg leuk. Ben benieuwd hoe jij hem vind.

Ben zelf nu bezig in de nieuwe Jill. Nog niet zo ver, dus kan er nog niets over zeggen.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 0:18

Hmm ben ik nou de enige die Jill Mansell niet zo leuk vind, eigenlijk niks aan vind Embarassed

Ik heb trouwens Cruise uit! Uiteindelijk een heel spannend en verassend boek.
En nu ben ik aan het twijfelen wat mijn volgende boek word 👅 Kom terug bij mij of Pumps in de pits...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:40

Hallo meiden,

Ik ben momenteel bezig in Klasgenoten van Emily Barr. Is al best spannend tot nu toe. Gaat over een vrouw die in Frankrijk woont en haar vriendinnen van de middelbare school wil uitnodigen voor een soort reünie (ze is nu 32). Ze nodigt drie vriendinnen uit, maar ze hoopt dat er maar twee komen. Uiteindelijk komt de derde toch ook en daar ziet ze nu erg tegenop want er is blijkbaar ooit iets gebeurd, erg spannend dus. Je leest zowel in het heden als in het verleden. Er zijn flashbacks (hele hoofdstukken) in het boek waarin je leest over de tijd dat ze nog op de middelbare school zit. Erg leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:42

Ik ben Prinses in de polder aan het lezen van Astrid Harrewijn -- leuk! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ThinkPink ma 24 jan 2011 - 8:51

Heb inmiddels een aantal hoofdstukken van Spoorloos gelezen en tot nu toe vind ik het boek erg leuk!

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet ma 24 jan 2011 - 23:06

Isabella schreef:Ik ben Prinses in de polder aan het lezen van Astrid Harrewijn

Die lijkt mij ook heel leuk.. Very Happy Één van de vele boeken op mijn verlanglijstje hihi

@ Thinkpink: Zo stom; toen ik las dat je Spoorloos aan het lezen was dacht ik aan thriller-achtig boek blijkt dat het gewoon een chicklit is 👅 Haha hij lijkt me wel heel leuk trouwens!

Ik heb gister eindelijk een keus gemaakt haha en ik ben begonnen in Pumps in de pits.. ben nu op bladzijde 30 dus nog helemaal niet ver maar hij is wel leuk tot nu toe smile Heel misschien ga ik vandaag of morgen even de stad in om wat boeken te kopen Very Happy In ieder geval Shopalicious! Ik heb vorige maand de omnibus gelezen en die was geweldig en ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat.. en het boek Spetters&Schoenen (Anita Verkerk) lijkt me ook heel leuk....
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink di 25 jan 2011 - 6:32

Ik heb bij bol.com eindelijk het nieuwe boek van Belinda Jones besteld en ook binnen gekregen vandaag! Een tijdje heb ik in verschillende steden in verschillende boekhandels gekeken, maar ik ben het boek nooit tegengekomen. Dat had ik met het vorige boek ook al. Verkopen ze die tegenwoordig niet meer in de boekwinkel Question De eerste boeken van haar heb ik volgens mij gewoon bij de V&D vandaan.

Ik_zelf de boeken van Sophie Kinsella zijn nu volgens mij € 10,00. Tenminste, de 'oudere' boeken dan. Dan kun je er bijna 2 kopen voor de prijs van een normaal boek :-)
Is Pumps in de pits niet van de vrouw van een coureur?

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 6:58

ThinkPink schreef:

Ik_zelf de boeken van Sophie Kinsella zijn nu volgens mij € 10,00. Tenminste, de 'oudere' boeken dan. Dan kun je er bijna 2 kopen voor de prijs van een normaal boek :-)
Is Pumps in de pits niet van de vrouw van een coureur?

Ja dat zag ik een paar maand terug ook! Shopalicious is 10,- ik weet alleen niet hoeveel het vervolg daarop kost maar dat zien we morgen wel Very Happy Oeehh lekker op boekenjacht, kan ik mij nou al op verheugen haha.. Pumps in de pits is inderdaad dat boek over een coureur smile Vind hem tot nu toe tegenvallen als ik heel eerlijk ben maar misschien moet ik er nog inkomen..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink di 25 jan 2011 - 7:54

Ik_zelf_87 schreef:

Ja dat zag ik een paar maand terug ook! Shopalicious is 10,- ik weet alleen niet hoeveel het vervolg daarop kost maar dat zien we morgen wel Very Happy Oeehh lekker op boekenjacht, kan ik mij nou al op verheugen haha.. Pumps in de pits is inderdaad dat boek over een coureur smile Vind hem tot nu toe tegenvallen als ik heel eerlijk ben maar misschien moet ik er nog inkomen..

Misschien is het wel heel gemeen dat ik het zeg, maar ik doe het toch!
Ik snap sowieso niet waarom voetbalvrouwen en nu ook al vrouwen van coureurs boeken gaan schrijven Mad Bedoel misschien moet je er ook geïnteresseerd in zijn, maar ze zullen toch nooit kunnen tippen aan een Sophie Kinsella of Jill Mansell?
Ik hoop wel voor jou Ik_zelf dat het boek leuker wordt, anders is het zonde van je geld Wink

De volgorde van de Sophie Kinsella boeken uit de Shopaholic-serie is als volgt:
Shopaholic!
Shopaholic! in alle staten
Shopaholic! zegt ja
Shopalicious!
Shopaholic & Baby
Mini Shopaholic

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet di 25 jan 2011 - 9:38

@ Thinkpink: Dat is helemaal niet gemeen hoor smile Ik geef je groot gelijk! Haha geef mij maar Sophie Kinsella! Daar lees je meteen in weg... Oké bedankt voor de volgorde van de shopaholic-serie! Ik vroeg mij al af wat nou de volgorde was 👅 Maar dan hoef ik er nog maar 3!! En ik zag al dat de laatste 2 (Shopalicious-Shopaholic&Baby) beide 10,- waren...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet wo 26 jan 2011 - 3:31

Jaaa ik ben geslaagd Very Happy Heb 4 boeken gekocht haha....

- Shopalicious; daar ben ik 3 winkels voor af geweest. Eerst V&D (Daar zag ik hem een maand terug nog liggen), toen naar de bijenkorf en als laatste boekhandel Broekhuis en daar hadden ze hem gelukkig nog liggen:)
- Shopaholic&Baby; Ik moest natuurlijk het vervolg erop wel meenemen 👅
- Exit liefdesverdriet - Rianne Verwoert
- Zwarte piste - Suzanne Vermeer

Ik leg Pumps in de pits aan de kant en ik ga straks/vanavond beginnen in Shopalicious..die begint meteen al leuk maar we zijn ook niet anders gewend van Sophie Kinsella hihi
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Inge wo 26 jan 2011 - 3:33

Sushi schreef:Hallo meiden,

Ik ben momenteel bezig in Klasgenoten van Emily Barr. Is al best spannend tot nu toe. Gaat over een vrouw die in Frankrijk woont en haar vriendinnen van de middelbare school wil uitnodigen voor een soort reünie (ze is nu 32). Ze nodigt drie vriendinnen uit, maar ze hoopt dat er maar twee komen. Uiteindelijk komt de derde toch ook en daar ziet ze nu erg tegenop want er is blijkbaar ooit iets gebeurd, erg spannend dus. Je leest zowel in het heden als in het verleden. Er zijn flashbacks (hele hoofdstukken) in het boek waarin je leest over de tijd dat ze nog op de middelbare school zit. Erg leuk!
Ik vind de boeken van Emily Barr sowieso allemaal erg leuk Very Happy

Voor mijn verjaardag nieuwe boek van Jill Mansel gekregen, ben benieuwd smile
Heb eerst nog een ander boek te lezen voor een recensie op een site.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  ThinkPink wo 26 jan 2011 - 8:18

Ik_zelf wat leuk dat je 2 Shopaholic! boeken hebt gescoord! Dan hoef je er nog maar 1 en dan is je verzameling alweer compleet! Je bent in ieder geval goed geslaagd. Soms koop ik ook een aantal boeken tegelijk en soms koop ik tijden niks.

Sushi ik heb Klasgenoten ook gelezen en vond em erg leuk!

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet wo 26 jan 2011 - 9:02

ThinkPink schreef: Ik_zelf wat leuk dat je 2 Shopaholic! boeken hebt gescoord! Dan hoef je er nog maar 1 en dan is je verzameling alweer compleet! Je bent in ieder geval goed geslaagd.

Jaa ik ben er ook superblij mee Very Happy Ik zie het al helemaal voor me als wij een boekenkast hebben in ons volgende huis haha.. Na het eten al een stukje gelezen en hij is nu al leuk! Ik had ook niet anders verwacht haha

ThinkPink schreef:Soms koop ik ook een aantal boeken tegelijk en soms koop ik tijden niks

Dat heb ik dus ook! Mijn laatste boek die ik gekocht heb was Deja vu (Esther Verhoef) en dat is alweer 2 maand terug.. ik ben ook nog lid van de bieb maar vind het veel en veel leuker om boeken te kopen! En omdat ik nu in de ziektewet zit vanwege mijn been mag ik ook nog 2 boeken van mijn vriend uitzoeken Very Happy Hij wou me eerst een VVV-bon geven maar omdat hij weet dat ik verder toch niks wil bedacht hij dit...superleuk idee vind ik zelf! Ik heb alleen geen idee welke 2 ik zal kiezen.. Rolling Eyes
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink wo 26 jan 2011 - 9:29

Ik_zelf_87 schreef:
Dat heb ik dus ook! Mijn laatste boek die ik gekocht heb was Deja vu (Esther Verhoef) en dat is alweer 2 maand terug.. ik ben ook nog lid van de bieb maar vind het veel en veel leuker om boeken te kopen! En omdat ik nu in de ziektewet zit vanwege mijn been mag ik ook nog 2 boeken van mijn vriend uitzoeken Very Happy Hij wou me eerst een VVV-bon geven maar omdat hij weet dat ik verder toch niks wil bedacht hij dit...superleuk idee vind ik zelf! Ik heb alleen geen idee welke 2 ik zal kiezen.. Rolling Eyes

Wat vervelend dat je in de ziektewet zit. Is het heel ernstig of kun je je nog enigszins voortbewegen? De hele dag moeten zitten vind ik zelf heel vervelend (vooral als je ziek bent), al scheelt het dat je wel kunt lezen. Al word ik daar na een halve dag ook heel gaar van. Het is voor mij ook heel lang geleden dat ik een hele dag non-stop gelezen heb.

Wat lief dat je van je vriend 2 boeken uit mag kiezen! Misschien kun je Mini Shopaholic kiezen, dan ben je gelijk compleet en kun je in één zucht alle boeken achter elkaar lezen haha. Verder vind ik de boeken van onder andere: Belinda Jones, Marian Keyes, Cathy Kelly, Madeleine Wickham, Martina Paura, Karyn Bosnak en Katie Fforde erg leuk.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet wo 26 jan 2011 - 9:35

ThinkPink schreef:
Wat vervelend dat je in de ziektewet zit. Is het heel ernstig of kun je je nog enigszins voortbewegen?

Euhm..6januari hebben ze bij mij een trombosebeen geconstateerd en ik ben nu herstellende dus het is vooral veel rusten. Niet mijn ding maar het is helaas niet anders.. bijkomend voordeel is wel dat ik lekker veel kan lezen 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  ThinkPink za 29 jan 2011 - 5:15

Ik_zelf wat naar zeg! Moet je dan ook de hele tijd blijven zitten? Hoelang duurt zoiets eigenlijk en hoe kom je erachter dat je het hebt? Ik hoop in ieder geval dat het snel weer over is!
Heb je nog leuke boeken kunnen scoren? Alweer verder gegaan met de Shopaholic-serie?

Ik ben nog niet heel erg ver in Spoorloos (blz. 42), maar tot nu toe is ie super!

Als het goed is, gaan mijn vriend en ik morgen winkelen. Kan ik ook eindelijk weer eens naar De Slegte! Kijken of er nog leuke boeken te scoren zijn! En dan vooral boeken die moeilijk te krijgen zijn maar die je per se moet hebben om je verzameling compleet te krijgen :-)

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet za 29 jan 2011 - 7:26

ThinkPink schreef:Ik_zelf wat naar zeg! Moet je dan ook de hele tijd blijven zitten? Hoelang duurt zoiets eigenlijk en hoe kom je erachter dat je het hebt?

Je hebt PM Wink

Jaaa ik ben begonnen in Shopalicious en ik ben nu op bladzijde 75! Hij is weer leuk haha .. We zijn vanmorgen nog wel even de stad ingeweest maar ik stond met 4 boeken in mijn hand en ik wist niet welke 2 ik moest kiezen haha » Mini-shopaholic / Status O.K.&Turbulentie (Mariëtte Middelbeek) / Suite (Suzanne Vermeer). Dus toen ben ik maar weggelopen 👅

Weet je al welke boeken je wil hebben?

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar za 29 jan 2011 - 8:26

ik heb van de week shopaholic&minnie gelezen. Helemaal geweldig vond ik hem.
Nu ben ik begonnen in Wat spook jij uit. Deze heb ik ook al een tijdje liggen en als ik die uit heb, ben ik door mijn voorraadje nog te lezen boeken heen nerd

Maar ik ga morgen nog even naar het boekenfestijn in de Ahoy dus miss vind ik daar nog wat leuks!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  ThinkPink za 29 jan 2011 - 8:32

Ik_zelf: op zich heb ik geen boeken meer nodig die pas uit zijn gekomen. Ik ben nog wel altijd op zoek naar titels die een hele tijd terug zijn uitgegeven van een bepaalde schrijfster en die ik dan niet heb. Een voorbeeld is Een dierbare tijd van Erica James. Voor dat soort boeken kijk ik altijd bij De Slegte. En soms hebben ze ook heel veel nieuwe boeken liggen voor weinig.
Ik heb gister trouwens de volgende titels gekocht van Poema Pocket: Glossy en Momzilla's. De laatste was € 5,00 vanwege de Nationale Pocketweek.

Applestar: ik zag inderdaad dat het Boekenfestijn dit weekend in Rotterdam is. Voor mij iets te ver uit de richting helaas. Hoop dat je er leuke boeken zult scoren! Ben benieuwd of er nog meer meiden gaan van het forum.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 3:52

Oh ja dat boekenfestijn is dit weekend he!
Ik zou met een vriendin gaan maar zij zegde ineens af. Misschien dat ik toch wel ga. Lekker op tijd... Even in mijn eentje, is misschien wel leuk en kan ik lekker op mijn gemakje kijken.

Ik heb dus alleen geen zin om mijn tas af te geven, dat moest vorige keer, maar heb het niet gedaan. Ik vind niet dat ze zomaar je tas van je kunnen "afpakken" en buiten dat vind ik het geen prettig idee dat al mijn spullen zomaar ergens liggen...

Ik ben nog steeds bezig in Klasgenoten maar hij is zo leuk! Kan hem bijna niet aan de kant leggen!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 4:45

Sushi schreef:Oh ja dat boekenfestijn is dit weekend he!
Ik zou met een vriendin gaan maar zij zegde ineens af. Misschien dat ik toch wel ga. Lekker op tijd... Even in mijn eentje, is misschien wel leuk en kan ik lekker op mijn gemakje kijken.

Ik heb dus alleen geen zin om mijn tas af te geven, dat moest vorige keer, maar heb het niet gedaan. Ik vind niet dat ze zomaar je tas van je kunnen "afpakken" en buiten dat vind ik het geen prettig idee dat al mijn spullen zomaar ergens liggen...

Ik ben nog steeds bezig in Klasgenoten maar hij is zo leuk! Kan hem bijna niet aan de kant leggen!
Ik ben zo dom. Boekenfestijn is dit weekend en niet volgend weekend haha, mijn bezoekje gaat dus over Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: