Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 31 van 31 Vorige  1 ... 17 ... 29, 30, 31

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi do 29 aug 2013 - 1:06

Heeee! Ik leef nog, maar het lezen is echt veel minder. Ik heb wel zin om te lezen, maar eigenlijk ook weer niet. Haha, dit klinkt te stom.

Ik ga straks lekker bij mijn ouders in bad, dus dan neem ik een boek mee. Ik denk dat ik Huisje Boompje Feestje van Jill Mansell of Gezocht: Redder In Nood! van Rachel Gibson meeneem.

Haha en een vriendin van me heeft laatst het boek Chocolat gelezen (van Joanne Harris) en heeft het boek nu aan mij gegeven. Maar ik ga het echt nog niet lezen. Vriendin zei dat ze tijdens het lezen van het boek steeds zo'n trek had in chocola omdat het allemaal zo heerlijk staat omschreven. Ik moet het echt maar niet lezen. Ik ben bezig met afvallen en mag dan natuurlijk echt geen chocola eten en ik denk dat ik door het lezen van zo'n boek misschien te veel zin krijg in chocola en het vervolgens dus ook echt ga kopen. En dat moet ik niet hebben Wink Haha wat een debiel verhaaltje is dit geworden.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet do 29 aug 2013 - 1:47

Sushi schreef:Heeee! Ik leef nog, maar het lezen is echt veel minder. Ik heb wel zin om te lezen, maar eigenlijk ook weer niet. Haha, dit klinkt te stom.
Heel herkenbaar! Bij mij is het altijd zo dat ik gewoon moet beginnen en als ik een paar zinnen heb gelezen vind ik het heerlijk.. Zelfde met hardlopen alleen daarmee blijf ik veilig achter die drempel 


Hahaha ik vind je chocolade verhaal wel komisch! Ik lees ook wel eens boek en dan eten ze iets of ze kopen iets en dan heb ik spontaan zin om bijv schoenen te kopen..dat was met Glazuur :P Dat boek begon met op hakken lopen en nu ben ik ervan overtuigd dat ik ook killer heels moet hebben maar naast ik het geweldig mooi vind loop ik erop alsof ik heel nodig naar de wc moet haha!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi do 29 aug 2013 - 1:58

Pannetoet schreef:
Sushi schreef:Heeee! Ik leef nog, maar het lezen is echt veel minder. Ik heb wel zin om te lezen, maar eigenlijk ook weer niet. Haha, dit klinkt te stom.
Heel herkenbaar! Bij mij is het altijd zo dat ik gewoon moet beginnen en als ik een paar zinnen heb gelezen vind ik het heerlijk.. Zelfde met hardlopen alleen daarmee blijf ik veilig achter die drempel 


Hahaha ik vind je chocolade verhaal wel komisch! Ik lees ook wel eens boek en dan eten ze iets of ze kopen iets en dan heb ik spontaan zin om bijv schoenen te kopen..dat was met Glazuur :P Dat boek begon met op hakken lopen en nu ben ik ervan overtuigd dat ik ook killer heels moet hebben maar naast ik het geweldig mooi vind loop ik erop alsof ik heel nodig naar de wc moet haha!
Hahaha jaaa ik heb dat ook als ze iets kopen of eten, dan heb ik daar meteen zin in Very Happy

Nou, ik stap zo op de fiets richting het bad bij mijn ouders, jeeee Very Happy
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet do 29 aug 2013 - 23:20

Nou lekker gelezen in bad Sushi? :P 
Ik heb gisteren Chatroom uitgelezen en ik heb nog werkelijk geen idee welk (e)boek ik nu ga lezen..


Weten jullie nog leuke chicklits ala Sophie Kinsella? Ik ben een beetje inspiratieloos op het moment hihi
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi do 29 aug 2013 - 23:53

Haha ja ik heb heerlijk gelezen in bad. Ik heb Vijftig Tinten Donkerder meegenomen hahaha. Flink stuk gelezen!

Heb je wel eens boeken van Rachel Gibson gelezen? Die vind ik altijd erg leuk!

Oh en wat ik ook geweldig vond: de boeken van Martina Paura (ik zal zo even de titels opzoeken). Ik heb die jaren geleden gekocht omdat iemand in het chicklittopic (toen nog op het oude forum) er zo enthousiast over was :DEn ze waren hun geld zeker waard, heb echt gelachen!
Titels:
- Man van de Maand
- De Liefdespolitie

Volgens mij is Man van de Maand deel 1 en De Liefdespolitie deel 2. Ik zie ze alleen als tweedehands op Bol.com staan trouwens.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi do 29 aug 2013 - 23:56

Oh en Karyn Bosnak! Ik heb zo moeten lachen om De Dollarprinses en Nummer Twintig.

De boeken van Anita Notaro vond ik ook heel leuk, maar dat is niet echt te vergelijken met Sophie Kinsella. Oh en ik vond De Nanny van Melissa Nathan heel leuk.

En verder: de boeken van Astrid Harrewijn I love you 
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet vr 30 aug 2013 - 2:06

Rachel Gibson heb ik nooit iets van gelezen...welke is leuk van haar? Very Happy
Karyn Bosnak en Astrid Harrewijn ken ik al! Nummer twintig was geweldig inderdaad hahaha.. En Miss Communicatie van A.H. heb ik als ebook smile Oh die kan ik ook gaan lezen! Haha. En euhm..Jill Mansell trekt mij totaal niet maar Huisje Boompje Feestje lijkt me dan wel weer leuk! Maar 2de hands maakt niet uit, ik lees alles op mijn ereader dus ik download ze.. :P 


Maar ik wil nú de boeken van Martina Paura lezen! Ik heb ze even opgezocht op bol en alleen de samenvatting is al hilarisch..maar ik kan ze dus niet als ebook vinden Sad 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi vr 30 aug 2013 - 3:32

Pannetoet schreef:Rachel Gibson heb ik nooit iets van gelezen...welke is leuk van haar? Very Happy
Karyn Bosnak en Astrid Harrewijn ken ik al! Nummer twintig was geweldig inderdaad hahaha.. En Miss Communicatie van A.H. heb ik als ebook smile Oh die kan ik ook gaan lezen! Haha. En euhm..Jill Mansell trekt mij totaal niet maar Huisje Boompje Feestje lijkt me dan wel weer leuk! Maar 2de hands maakt niet uit, ik lees alles op mijn ereader dus ik download ze.. :P 


Maar ik wil nú de boeken van Martina Paura lezen! Ik heb ze even opgezocht op bol en alleen de samenvatting is al hilarisch..maar ik kan ze dus niet als ebook vinden Sad 
Van Rachel Gibson is eigenlijk alles leuk. Ik heb geen voorkeur. Ik heb zelf nog niet eens al haar boeken kwam ik laatst achter.
En ik ben begin november jarig dus ik kan vast een lijstje gaan maken hahaha Wink

Wat balen dat je de boeken van Martina Paura niet als E-book kan vinden. Anders misschien toch tweedehands via Bol bestellen?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet vr 30 aug 2013 - 4:50

Sushi schreef:
Pannetoet schreef:Rachel Gibson heb ik nooit iets van gelezen...welke is leuk van haar? Very Happy
Karyn Bosnak en Astrid Harrewijn ken ik al! Nummer twintig was geweldig inderdaad hahaha.. En Miss Communicatie van A.H. heb ik als ebook smile Oh die kan ik ook gaan lezen! Haha. En euhm..Jill Mansell trekt mij totaal niet maar Huisje Boompje Feestje lijkt me dan wel weer leuk! Maar 2de hands maakt niet uit, ik lees alles op mijn ereader dus ik download ze.. :P 


Maar ik wil nú de boeken van Martina Paura lezen! Ik heb ze even opgezocht op bol en alleen de samenvatting is al hilarisch..maar ik kan ze dus niet als ebook vinden Sad 
Van Rachel Gibson is eigenlijk alles leuk. Ik heb geen voorkeur. Ik heb zelf nog niet eens al haar boeken kwam ik laatst achter.
En ik ben begin november jarig dus ik kan vast een lijstje gaan maken hahaha Wink

Wat balen dat je de boeken van Martina Paura niet als E-book kan vinden. Anders misschien toch tweedehands via Bol bestellen?
Begin november? Toch niet toevallig ook de 5de? Dan ben ik jarig haha!
Hmm ja ik heb mijn broertje al gevraagd of hij even wou zoeken, hij is daar superhandig in haha en anders bestel ik hem idd gewoon tweedehands smile 


Ik zal me eens verdiepen in Rachel! Ik heb nu Miss Communicatie uitgezocht :P Van Astrid Harrewijn..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Lady Starstruck vr 30 aug 2013 - 8:58

Pannetoet schreef:
Davinia schreef:
Pannetoet schreef:
Davinia schreef:Ik heb vandaag een nieuw boek gekocht. Van Sophie Kinsella 'Ik krijg je wel'. Ik ben erg benieuwd! Meestal vind ik haar boeken geweldig, maar ik heb 1 boek gehad waar ik gewoon niet doorheen kwam.
Ja? Welke was dat dan? Ik krijg je wel is echt een superleuk boek, écht Kinsella-stijl Very Happy

 Dat was  'De vraagprijs'. Ik was er pas nog weer in begonnen, maar ik weet niet, het pakt me gewoon niet.
Die heb ik nog hier thuis liggen..en ik ga er vast wel ooit in beginnen :P
Dat had ik ook met de vraagprijs. Ik vond dat echt een minder boek. Ik heb nu ook ik krijg je wel binnen inmiddels. Eerst even een minithriller uitlezen die heb ik ooit gratis gekregen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sam vr 30 aug 2013 - 9:00

Oke, ik heb tips nodig!
Welke boeken moet ik in mijn vakantie echt lezen?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi vr 30 aug 2013 - 21:35

Pannetoet schreef:Begin november? Toch niet toevallig ook de 5de? Dan ben ik jarig haha!
Hmm ja ik heb mijn broertje al gevraagd of hij even wou zoeken, hij is daar superhandig in haha en anders bestel ik hem idd gewoon tweedehands smile 


Ik zal me eens verdiepen in Rachel! Ik heb nu Miss Communicatie uitgezocht :P Van Astrid Harrewijn..
Ha, we zijn echt één dag na elkaar jarig. Ik ben de 6e jarig!

Ik moet ook nog Miss Communicatie en Miss Match (zo heet ie toch?) van Astrid Harrewijn lezen :shock: 
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sushi vr 30 aug 2013 - 21:47

Sam schreef:Oke, ik heb tips nodig!
Welke boeken moet ik in mijn vakantie echt lezen?
Vijftig tinten al gelezen? Wink
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sam za 31 aug 2013 - 2:00

Sushi schreef:
Sam schreef:Oke, ik heb tips nodig!
Welke boeken moet ik in mijn vakantie echt lezen?
Vijftig tinten al gelezen? Wink
Joaa allang Laughing 


Miss Communicatie en Miss Match zijn zo leuk!
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 31 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 31 van 31 Vorige  1 ... 17 ... 29, 30, 31

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum