Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 18 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 18 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 23 jun 2012 - 6:37

Ik ben blij dat Het Boekenfestijn voor mij nu te ver weg is anders had ik wel gegaan hoor Laughing

@PaarsBlauw:
ze hebben er ook gewoon chicklits! Niet de aller allernieuwste maar nou ook weer geen hele oude.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 18 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 23 jun 2012 - 23:36

Ik heb daar lauren weisberger (duivel draagt prada etc) gehaald en nog een paar super leuke chicklits van the house of books.

Je moet gewoon goed speuren denk ik

Gast
Gast

Bericht  Mysterious zo 24 jun 2012 - 1:32

Leuk dit topic! Ik ben gek op lezen. Sinds een maand of 2 heb ik een e-reader, vind het ook super fijn! ik had verwacht dat ik het echte boek erg zou gaan missen maar dat valt reuze mee.

Ik ben op dit moment chantal van gastel aan het lezen, zoek het maar uit heet ie. echt een leuk boek. Ik vind haar echt een leuke schrijfster!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:34

Die lag op het boekenfestijn en heb hem mee genomen!

Gast
Gast

Bericht  Mysterious zo 24 jun 2012 - 1:37

Ik ben benieuwd wat je er van vind! ik vond geknipt voor jou ook zo'n topper! mijn man vroeg waarom ik zo hard moest lachen toen ik het boek aan het lezen was Very Happy
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 24 jun 2012 - 1:38

staan nog genoeg boeken te wachten, ben nu met shopaholic en baby bezig + daarna mini shop a holic, daarna ga ik weer verder met wat leuke boeken lezen Wink

Gast
Gast

Bericht  Mysterious zo 24 jun 2012 - 1:44

die zijn inderdaad ook super leuk., heb ook alle delen gelezen.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  PaarsBlauw zo 24 jun 2012 - 6:06

Hmm, toch maar eens op het Boekenfestijn gaan kijken dan Very Happy
PaarsBlauw
PaarsBlauw
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 35
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Mysterious zo 24 jun 2012 - 9:01

Ik heb eventueel voor de liefhebbers zwaar verliefd van Chantal van Gastel te koop. NU ik een e reader heb hoef ik niet zo veel boeken meer te hebben.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Bericht  Sushi zo 24 jun 2012 - 9:25

Ik heb Mag ik je nummer even? uitgelezen en ga straks beginnen in Zwijgen is zilver van Rachel Gibson. Ik kom er net achter dat er na dat boek nog drie boeken van haar zijn verschenen... Zou ze graag kopen, maar heb mezelf een verbod opgelegd op het kopen van boeken. Ik heb gewoon nog te veel staan...

Kijken jullie nog wel eens op Chicklit.nl? Ik vind de site niet meer zo fijn als voorheen.

Eerst kon je reacties achterlaten door je naam en leeftijd in te vullen. Dat was leuk, veel vrouwen/meiden deden dat en er stonden bij alle boeken veel reacties en ik vond dat leuk om te lezen voor ik aan een boek begon, of daarna. En ik reageerde zelf ook veel. Toen kon je ineens alleen nog maar via Facebook reageren en waren alle overige reacties verdwenen. Nu is dat ook weer aangepast en kan je weer reageren op de eerste manier. Maar alle Facebookreacties zijn dus ook weg. Zo jammer, want bij veel boeken kan je nu geen reacties/meningen van lezers meer lezen. Dat maakt dat ik de site echt een stuk minder leuk vind.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  applestar ma 25 jun 2012 - 7:37

ik ben zonet begonnen in Koopwoede van Kate Harrison.

tot nu toe erg leuk!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  ThinkPink ma 25 jun 2012 - 8:33

Suuske: Dat klopt inderdaad van die recensies op chicklit.nl, heel irritant. Vroeger keek ik daar altijd voordat ik in een boek begon. Ik heb toen chicklit.nl gemaild en het klopte dat alle reacties weg waren (en niet meer terug kwamen) en toen kon het alleen via Facebook (waarom in hemelsnaam moet je tegenwoordig overal Facebook voor hebben? Ik weiger echt om een account aan te maken!) en nu kun je inderdaad inloggen (zelfs dat vind ik teveel moeite).
Vind het erg jammer dat ze het zo veranderd hebben, kijk nu ook veel minder op deze website dan voorheen. Het enige wat ik nog bekijk is de pas verschenen en verwachte boeken.

Appelstar: Koopwoede is leuk! Geloof dat er ook een 2e deel is maar die heb ik nog gelezen.

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Sushi ma 25 jun 2012 - 9:20

ThinkPink schreef:Suuske: Dat klopt inderdaad van die recensies op chicklit.nl, heel irritant. Vroeger keek ik daar altijd voordat ik in een boek begon. Ik heb toen chicklit.nl gemaild en het klopte dat alle reacties weg waren (en niet meer terug kwamen) en toen kon het alleen via Facebook (waarom in hemelsnaam moet je tegenwoordig overal Facebook voor hebben? Ik weiger echt om een account aan te maken!) en nu kun je inderdaad inloggen (zelfs dat vind ik teveel moeite).
Vind het erg jammer dat ze het zo veranderd hebben, kijk nu ook veel minder op deze website dan voorheen. Het enige wat ik nog bekijk is de pas verschenen en verwachte boeken.

Appelstar: Koopwoede is leuk! Geloof dat er ook een 2e deel is maar die heb ik nog gelezen.

Ja ik kijk inderdaad nog wel eens naar de verwachte en pas verschenen boeken inderdaad.

Ik heb net gedoucht, mijn tanden al gepoetst en mijn make-up er al afgehaald. Ik kruip zo lekker in bed met Zwijgen is zilver... smile Heerlijk!

Ik ben alleen "bang" dat ik in slaap ga vallen nadat ik een pagina of vijf heb gelezen, haha ;-)
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  applestar ma 25 jun 2012 - 22:58

Thinkpink: dan ga ik daar naar op zoek hahah. Ik ben heel erg. Van sommige schrijvers/schrijfsters wil ik alle boeken in bezit hebben, hahahah.Very Happy

Ik heb zonet weer 3 boeken op ECI besteld:
-De vraagprijs van Madeleine Wickham
- Bon Bini Beach van Suzanne Vermeer
- Dan komt alles goed van Cathy Kelly

Kan ik hopelijk weer een aantal dagen ( hahaha ) vooruit!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet di 26 jun 2012 - 3:17

Sushi schreef:
Kijken jullie nog wel eens op Chicklit.nl? Ik vind de site niet meer zo fijn als voorheen.

Eerst kon je reacties achterlaten door je naam en leeftijd in te vullen. Dat was leuk, veel vrouwen/meiden deden dat en er stonden bij alle boeken veel reacties en ik vond dat leuk om te lezen voor ik aan een boek begon, of daarna. En ik reageerde zelf ook veel. Toen kon je ineens alleen nog maar via Facebook reageren en waren alle overige reacties verdwenen. Nu is dat ook weer aangepast en kan je weer reageren op de eerste manier. Maar alle Facebookreacties zijn dus ook weg. Zo jammer, want bij veel boeken kan je nu geen reacties/meningen van lezers meer lezen. Dat maakt dat ik de site echt een stuk minder leuk vind.

Dat viel mij zondag ook op..!
Wat ik vaak doe is ook op bol.com kijken en evt. bij google invoeren 'Ervaringen+naam boek' .. dat werkt vaak ook wel..Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 18 561177

applestar schreef:....Van sommige schrijvers/schrijfsters wil ik alle boeken in bezit hebben, hahahah.Very Happy!

Is niet erg hoor..zo ben ik ook hahahaha!
Hoe vind je Koopwoede? Ik heb hem al heel vaak zien liggen maar ik twijfel bij dat boek..

Ik ben Blind date aan het lezen.. niet superveel tijd voor maar hij is tot nu toe erg leuk!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  applestar di 26 jun 2012 - 3:46

Koopwoede is echt super!

Heb net 1,5 uur in de zon gezeten en heb hem alweer bijna uit:oops:
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  ThinkPink di 26 jun 2012 - 8:47

Ik vind het eigenlijk best jammer dat sinds ik werk ik veel minder lees. Heb gewoon minder puf, lees dan liever tijdschriften (korte stukjes). Ben dan ook nog steeds bezig in Drie is teveel van Jill Mansell en niet omdat ie niet leuk is Laughing

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Sushi di 26 jun 2012 - 9:02

ThinkPink schreef:Ik vind het eigenlijk best jammer dat sinds ik werk ik veel minder lees. Heb gewoon minder puf, lees dan liever tijdschriften (korte stukjes). Ben dan ook nog steeds bezig in Drie is teveel van Jill Mansell en niet omdat ie niet leuk is Laughing

Heel herkenbaar.
Ik heb de afgelopen weken twee boeken gelezen en dat is VEEL.
Sinds ik werk en al helemaal sinds ik op mezelf woon lees ik echt veel minder. Als ik thuis kom uit werk ben ik moe en wil ik tv kijken. 's Avonds in bed wil ik nog wel eens lezen, maar dan vallen mijn ogen dicht na vijf pagina's. Zo stom!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 30 jun 2012 - 7:47

http://www.bol.com/nl/p/valentijn-blues/9200000001972236/

iemand nog een goedkoop digitaal boek? Laughing

Gast
Gast

Bericht  applestar zo 1 jul 2012 - 1:04

Ik ben nu bezig in Spitsuur van Sophia King.

Moet even wennen aan de verschillende verhaallijnen door elkaar. Maar verder is tie wel leuk!
applestar
applestar
Prater
Prater

Bericht  ThinkPink zo 1 jul 2012 - 9:14

applestar schreef:Thinkpink: dan ga ik daar naar op zoek hahah. Ik ben heel erg. Van sommige schrijvers/schrijfsters wil ik alle boeken in bezit hebben, hahahah.Very Happy

Ik heb dat ook! Eigenlijk wil ik alle boeken van deze schrijfsters: Cecelia Ahern, Jennifer Crusie, Olivia Goldsmith, Cathy Kelly, Sophie Kinsella en Madeleine Wickham, Jill Mansell, Erica James en Belinda Jones.

Heb zojuist een jaarabonnement op de Flair gekocht (met gratis jaarabonnement Viva) en een jaarabonnement Grazia. Mooi die aanbiedingen zo, nu nog onthouden ze op tijd op te zeggen Laughing Vind tijdschriften heerlijk maar hoop niet dat ik daardoor nog minder boeken ga lezen als dat ik nu al doe Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 18 1270000679

ThinkPink
Prater
Prater

Bericht  Sushi di 3 jul 2012 - 4:44

Ik heb net Zwijgen is zilver... uitgelezen en moet nu weer op zoek naar een nieuw boek om te lezen. Het is zo'n luxeprobleem. Zit nu met vijf boeken op de bank, te twijfelen welke ik zal gaan lezen...

Ik laat het wel weten als ik een beslissing heb gemaakt Wink

Edit: ik heb al gekozen! Ik heb gekozen voor Aan de andere kant van Jane Green. Ik ben erg benieuwd. Heb nog nooit eerder een boek van Jane Green gelezen...
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 9 jul 2012 - 0:21

Sushi schreef:Ik heb net Zwijgen is zilver... uitgelezen en moet nu weer op zoek naar een nieuw boek om te lezen. Het is zo'n luxeprobleem. Zit nu met vijf boeken op de bank, te twijfelen welke ik zal gaan lezen...

Edit: ik heb al gekozen! Ik heb gekozen voor Aan de andere kant van Jane Green. Ik ben erg benieuwd. Heb nog nooit eerder een boek van Jane Green gelezen...

Zijn de boeken van Rachel Gibson leuk..?
Aan de andere kant heeft mijn moeder ook in de kast liggen! Maar ik heb haar er nog nooit over gehoord haha..
Ik ben weer een boek rijker.. ik heb zaterdag de nieuwe van Suzanne Vermeer gekregen van mijn vriend (Bon Bini Beach) en om heel eerlijk te zijn heb ik alleen nog maar de eerste bladzijde gelezen omdat ik verder weinig tijd had Embarassed De komende tijd heb ik vast meer tijd om te lezen want deze dame heeft vakantie!

Oja weten jullie trouwens hoeveel boeken je hebt?
Ik heb ze laatst geteld en ik kwam toen op 90.. nu zullen dat er 91/92 zijn..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sushi ma 9 jul 2012 - 8:50

Ik_zelf_87 schreef:
Sushi schreef:Ik heb net Zwijgen is zilver... uitgelezen en moet nu weer op zoek naar een nieuw boek om te lezen. Het is zo'n luxeprobleem. Zit nu met vijf boeken op de bank, te twijfelen welke ik zal gaan lezen...

Zijn de boeken van Rachel Gibson leuk..?
Aan de andere kant heeft mijn moeder ook in de kast liggen! Maar ik heb haar er nog nooit over gehoord haha..
Ik ben weer een boek rijker.. ik heb zaterdag de nieuwe van Suzanne Vermeer gekregen van mijn vriend (Bon Bini Beach) en om heel eerlijk te zijn heb ik alleen nog maar de eerste bladzijde gelezen omdat ik verder weinig tijd had Embarassed De komende tijd heb ik vast meer tijd om te lezen want deze dame heeft vakantie!

Oja weten jullie trouwens hoeveel boeken je hebt?
Ik heb ze laatst geteld en ik kwam toen op 90.. nu zullen dat er 91/92 zijn..

Ik kon niet door Aan de andere kant heenkomen. Heb 'm weggelegd en ben begonnen in Diner voor 2 van twee zusjes, voornamen weet ik even niet, achternaam is MacDowell. Heel leuk tot nu toe!

Rachel Gibson is leuk. Er zit alleen wel veel seks in de boeken. Net iets te veel naar mijn idee. Ik hoef dat niet zo nodig te lezen, maar verder zijn het echt leuke verhalen!

Hoeveelheid boeken weet ik niet. Ik hield eerst heel netjes een Excelbestand bij met daarin al mijn chicklits (en dan ook aangegeven welke ik al wel had gelezen en welke ik nog niet had gelezen). Ik zal die lijst morgen eens bijwerken en dan laat ik het weten.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi di 10 jul 2012 - 3:34

Wow.. Ik heb 221 boeken!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 31 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 24 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: