Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink za 4 dec 2010 - 9:36

Ben net begonnen in Cappuccino in Costa Rica van Belinda Jones. Tot nu toe alweer een super leuk boek!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Catootje za 4 dec 2010 - 11:02

Yay, leuk, een boekentopic ^^ Ik lees de laatste tijd echt veel en veel te weinig, ik heb dan het idee dat ik er geen tijd voor heb, maar dat is onzin want ik zit ook uren op internet (A). Dus mijn goede voornemen (ja, ik ben vroeg dit jaar Wink) is om meer te gaan lezen. Ik heb vanavond van Sinterklaas het boek Zaira van Catalin Dorian Florescu gekregen, daar had ik om gevraagd, lijkt me een heel mooi boek smile

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 9789056723279

Tekst achterkant
Zaira groeit op de boerderij van haar vrome, strenge grootmoeder op, samen met haar neef Zizi. Haar ouders, rijke grootgrondbezitters uit Boekarest in het feodale Roemenië van voor de Tweede Wereldoorlog, hebben nauwelijks oog voor de opvoeding van hun dochter. Omdat Zaira zich zonder haar ouders soms eenzaam voelt, vermaakt de fantasierijke Zizi haar door toneelstukjes voor haar op te voeren. Zo wordt toneel haar lust en haar leven.

Als jonge vrouw leert ze een poppenspeler kennen en de twee krijgen een stormachtige verhouding. Ondertussen hebben politieke ontwikkelingen dramatische gevolgen voor haar familie. Als de communisten haar en haar familie bedreigen – ze is dan al een bekende poppenspeler die bovendien haar hoofd niet buigt voor het regime – slaan ze op de vlucht. Een gevaarlijke reis via Praag brengt Zaira en haar man en dochter naar Amerika. Strijdlustig, taai, tolerant en sympathiek als ze is, lukt het haar in den vreemde een bestaan op te bouwen, maar echt gelukkig is ze er niet. Pas als oude vrouw heeft ze de moed verzameld om naar haar geboorteland terug te keren.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Catootje za 4 dec 2010 - 11:07

Oh en morgen ga ik naar mn tante en daar mag ik de boeken 1953 van Rik Launspach en Het lot van de familie Meijer van Charles Lewinski van lenen. Die eerste vond zij zelf heel mooi, de tweede kwam ze niet doorheen. Die stond eigenlijk op mijn verlanglijstje maar de recensies waren zo wisselend dat ik het toch niet aandurfde :P
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Phileine za 4 dec 2010 - 11:11

Ik heb het boek 'In alles eenzaam' van Patricia Vlasman vandaag uitgelezen. Het was een mooi boek, maar het einde was heel abrupt en een beetje teleurstellend/verdrietig. Maar wel een aanrader, het is humoristisch geschreven.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink di 21 dec 2010 - 8:33

Lezen we nog een beetje meiden? Of zijn jullie ook allemaal druk met andere dingen zo voor de feestdagen?
Ik moet zeggen dat ik een hele tijd niet gelezen heb. Ben gister weer eens begonnen in een Pink Pocket. Volgende week ben ik een aantal dagen vrij, dan hoop ik toch weer lekker te kunnen lezen.

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:40

Ik heb gisteravond de Cocktailclub van Madeleine Wickham uitgelezen. Leuk boek! Moest er even inkomen; maar toen echt uitgelezen Very Happy Heb nu een hele grote stapel flair/viva/yes/vriendin/enz. liggen van de afgelopen tijd, en nog geen tijd gehad haha; dus ik ga eerst even lekker die dingen lezen en daarna denk ik aan Zwaar Beproef - Chantal van Gastel beginnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  aardbeitje wo 22 dec 2010 - 7:11

Na een aantal thrillers ben ik nu weer bezig in een chicklit. Ik ben Ware liefde en andere rampen van Rachel Gibson aan het lezen. Deze is net zoals de andere boeken van haar. Ik vind alleen het onderwerp, ijshockey, niet heel boeiend. Maar verder leest ie wel lekker weg.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 7:21

Nu weet ik volgens mij pas wie Sushi is! 🐱

Ik ben al een tijdje niks meer aan t lezen.
Binnenkort weer eens naar de bieb, maar vrees voor de boete die ik moet betalen.. (A)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  _Lacey_ wo 22 dec 2010 - 8:34

Ik heb al een tijdje geen chicklit meer gelezen.
Ben nu bezig in deel 1 van de Millennium Trilogie.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Monte wo 22 dec 2010 - 9:13

Boeken die ik erg leuk/mooi vond om te lezen:

Katie forde - reddende engel
Jojo Moyes - Walvisbaai
Joanne Harris - Stranddieven (absolute favoriet)
Victoria Clayton - Ierse honing
Joanne Harris - Chocolat
Katie forde - Kunst en vliegwerk
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 9:40

PrinsesBo schreef:Nu weet ik volgens mij pas wie Sushi is! 🐱

Huh? Hoe kwam je erachter? Ik was op 't vorige forum ook eerst Sushi en toen een tijdje White, maar nu dus weer Sushi :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 1:49

Sushi schreef:
PrinsesBo schreef:Nu weet ik volgens mij pas wie Sushi is! 🐱

Huh? Hoe kwam je erachter? Ik was op 't vorige forum ook eerst Sushi en toen een tijdje White, maar nu dus weer Sushi :P

Als Sushi ken ik je niet Wink
Wel als White.
Omdat je op t vorige forum ook veel in het boekentopic kwam :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet do 23 dec 2010 - 4:18

Heel saai maar ik ben nog steeds bezig in de omnibus van Shopaholic, wel in het laatste deel en ik heb hem bijna uit (nog 100bladzijde's) ... echt een superleuk boek!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink di 28 dec 2010 - 8:25

Ik ben nog steeds bezig in de Pink Pocket.

Vandaag was mijn eerste vrije dag en ik ben de rest van de week nog vrij. Vandaag eerst boodschappen gedaan en schoongemaakt. Daarna gaan lezen in een stapel tijdschriften die ik nog had liggen. Ben eigenlijk nog niet echt opgeschoten in de Pink Pocket.
Ik heb soms ook zo'n 'onrustig' gevoel (weet niet hoe ik dat moet omschrijven). Ik heb zoveel boeken dat ik het liefst in allemaal tegelijk begin en soms lijkt het dan wel alsof ik me er helemaal niet meer toe kan zetten om te lezen.

Morgen ga lekker shoppen met mijn moeder en ik hoop dat ik nog wat leuke boeken kan vinden, heb van mijn verjaardag nog € 55,00 boekenbonnen Very Happy

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gigi_ di 28 dec 2010 - 8:28

Minella schreef:Ik heb gisteravond de Cocktailclub van Madeleine Wickham uitgelezen. Leuk boek! Moest er even inkomen; maar toen echt uitgelezen Very Happy Heb nu een hele grote stapel flair/viva/yes/vriendin/enz. liggen van de afgelopen tijd, en nog geen tijd gehad haha; dus ik ga eerst even lekker die dingen lezen en daarna denk ik aan Zwaar Beproef - Chantal van Gastel beginnen!

Ik ben ook de cocktailclub aan het lezen! Tot nu toe echt leuk! Very Happy Aanrader dus!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Pannetoet di 28 dec 2010 - 8:54

Ik_zelf_87 schreef:Heel saai maar ik ben nog steeds bezig in de omnibus van Shopaholic, wel in het laatste deel en ik heb hem bijna uit (nog 100bladzijde's) ... echt een superleuk boek!

Nah ik heb hem uit! Vond hem echt superleuk! Ik wil eigenlijk wel het vervolg erop gaan lezen maar ik heb nog 5 ongelezen boeken hier liggen die eerst uit moeten angel Daarom ben ik gisteren begonnen in Deja-Vu van Esther Verhoef...een mysterieus en spannend boek, het soort waar je verder in blijft lezen vandaar dat ik nu al op bladzijde 194 ben (van de 318) 👅
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sweety di 28 dec 2010 - 9:29

Ik ben bezig met exit liefdesverdriet van Dianne verwoert.
Ben er nog maar net in begonnen eigenlijk. Ben dus wel benieuwd hoe hij verder is. Wie gaan er trouwens naar de boekenfestijn in Rotterdam ahoy?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Shopelle di 28 dec 2010 - 10:38

Ik heb Turbulentie net uit..Super mooi boek. Ik ga nu beginnen in Leugens van Helen Vreeswijk. Kent iemand dit boek?
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Frappuccino di 28 dec 2010 - 11:58

Ik moet nodig weer eens wat meer gaan lezen, sinds de Millennium trilogie doe ik het nog maar weinig, ik heb echt weer ff een schrijver nodig die me zo kan boeien dat ik het boek niet meer weg kan leggen.

Momenteel lees ik Anybody Out There van Marian Keyes, en ik vind het zeker wel een goede schrijfster, wel erg grappig en ook wel een goed verhaal enzo maar niet dat ik elke vrije minuut die ik heb meteen weer wil gaan lezen.
Frappuccino
Frappuccino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  _Lacey_ do 30 dec 2010 - 6:50

Ik zat een beetje op Google te zoeken naar leuke dingen die ik kan gaan doen in Buenos Aires volgende maand en wat kwam ik tegen?

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Tumblr_l926nuZy5n1qzb5wzo1_500

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Bookstore-el-ateneo-2

Leuk boekwinkeltje hè? :P

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Sweety do 30 dec 2010 - 12:58

Die is gaaf!!! Daar wil ik ook wel even rondneuzen Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink vr 31 dec 2010 - 1:49

Die boekenwinkel Lacey! Ik wou dat wij zulke boekwinkels in Nederland hadden :shock:

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  _Lacey_ vr 31 dec 2010 - 2:20

Haha, toen ik het zag dacht ik: "Daar moet ik gewoon even heen!" smile
Heel vroeger was het een theater.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  ThinkPink vr 31 dec 2010 - 4:39

Daar moet je zeker heen, prachtig zeg!
Ik vind de Selexyz in Maastricht ook zo mooi, in een oude kerk!

Ik heb de laatste maand, misschien wel de laatste 2 maanden helemaal geen boeken meer gekocht (tenminste niet dat ik me kan herinneren). Zijn er zo weinig leuke boeken uitgekomen?
Ik zag op de chicklit.nl weer heel veel leuke verwachte boeken. In januari komt er weer een nieuwe Jill Mansell!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 6:46

Jeeuuuu!!! Een nieuwe Jill!

Ik ben erg weinig aan 't lezen de laatste tijd.
Ik ben hangerig en suf en kijk liever tv. Zo stom.
Ben al weken volgens mij bezig in Twilight.

ThinkPink, ik herken jouw 'onrustige' gevoel hoor! Soms begin ik in een boek en dan denk ik na 20 bladzijden: "nee, ik wil deze niet lezen!" en dan pak ik weer een ander boek en dan kan ik niet kiezen en dan ga ik eerst van alles zo ongeveer de recencie op Chicklit.nl zitten lezen voor ik een keus maak. Ik ben soms echt meer dan een uur bezig om een boek uit te kiezen dat ik wil gaan lezen. Zo suf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1! - Pagina 2 Empty Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum