Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
+49
Willem
Pepper
Pannetoet
Blond
Gioia
sabje
PeperMunt
Sunshine
Sam
ThinkPink
applestar
Lady Starstruck
_Lacey_
Sushi
Lousanne
*Lookie*
Mysterious
lyke
FireButterfly
Maris82
Shy
Winegum
Makamba
Moonlight
Terkina
Davinia
Salander
Susan
Arwyn
Caramba
Suus
Silver
Jeanette
Yzma
Inge
Serena
PaarsBlauw
Frappuccino
Shopelle
Sweety
Gigi_
Monte
Phileine
Catootje
aardbeitje
Shisha
Lies
Chocolate Cookie
Rovine
53 plaatsers
Pagina 6 van 31
Pagina 6 van 31 • 1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31
Re: Het megagrote gezellige chicklit- en boekentopic, deel 1!
Ik heb gister van mijn laatste boekenbon van mijn verjaardag het boek Voor deze keer van Jennifer Crusie gekocht.
Hebben jullie nog leuke boeken gekocht/gelezen?
Hebben jullie nog leuke boeken gekocht/gelezen?
ThinkPink- Prater
- Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10
Heb Mini shopaholic bijna uit. Nog een hoofdstuk. Hij is alleen best tegengevallen. Hij leest wel lekker weg, maar ik vind het niks bijzonders eigenlijk. Ik had verwacht dat ik hem veel leuker zou vinden. Naar mijn idee vond ik de rest van de serie super grappig. Dit boek is wel leuk, maar heb niet echt gelachen ofzo. Het was verder geen verschrikkelijk boek, maar had er meer van verwacht jammer genoeg.
Aangezien ik hem vandaag nog wel ga uitlezen moet ik maar eens gaan bedenken welk boek ik dan ga lezen...
Aangezien ik hem vandaag nog wel ga uitlezen moet ik maar eens gaan bedenken welk boek ik dan ga lezen...
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
aardbeitje schreef:Heb Mini shopaholic bijna uit. Nog een hoofdstuk. Hij is alleen best tegengevallen. Hij leest wel lekker weg, maar ik vind het niks bijzonders eigenlijk. Ik had verwacht dat ik hem veel leuker zou vinden.
Dat vond ik dus ook van haar een-na-laatste boek (Shopaholic&Baby)..niet bijzonder grappig en meer moeite om erdoor heen te komen..
Ik ben nu Zwarte piste (Suzanne Vermeer) aan het lezen, ik ben nog maar bij hoofdstuk 10 maar hij begint iets leuker te worden.. Volgens m'n moeder was hij heel spannend dus het zal mij benieuwen!
En verder heb ik nog 3 chicklits thuis liggen Waaronder Mini-shopaholic en Exit Liefdesverdriet (Rianne Verwoert) én Single&Sexy (Mariëtte Middelbeek)
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Deze was erg leuk!
Nu bezig in deze;
Ook er leuk, al zit er minder vaart in dan het andere boek.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Het topic was al een eindje gezakt. Iedereen nog druk aan het lezen? Ik heb Slapeloze nachten van Madeleine Wickham net uit. Vond het best een leuk boek. Wel een wat serieuzer verhaal. Ik zag op chicklit.nl best wat negatieve reacties. Maar ik ben er eigenlijk best snel doorheen gelezen. Het is zo geschreven dat ik erg nieuwsgierig werd naar het einde.
Ben vandaag begonnen in Kom terug bij mij van Marian Keyes.
Ben vandaag begonnen in Kom terug bij mij van Marian Keyes.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
aardbeitje schreef:...Iedereen nog druk aan het lezen?
Euh..eerlijk gezegd niet!
Ik was begonnen in Zwarte piste maar ik heb de laatste weken helemaal geen zin om te lezen (beetje teveel gelezen in mijn ziektewet-periode )
Pannetoet- Kletskop
Ik heb vandaag en gister wel weer wat gelezen in Spoorloos maar heb de laatste tijd echt heel erg weinig gelezen. Voornamelijk geen zin en druk met andere dingen of moe van een dag werken.
Vandaag geshopt in Rotterdam en daar hebben ze een heeeele grote Selexyz, heerlijk! Daar heb ik 3 boeken gekocht:
Het huis aan het plein van Cathy Kelly
Heerlijk vals! van Sasha Wagstaff
Roomservice van Tilly Bagshawe (dit boek is online niet meer nieuw verkrijgbaar en kon dit boek vandaag scoren voor € 4,95 dus daar ben ik erg blij mee!).
Vandaag geshopt in Rotterdam en daar hebben ze een heeeele grote Selexyz, heerlijk! Daar heb ik 3 boeken gekocht:
Het huis aan het plein van Cathy Kelly
Heerlijk vals! van Sasha Wagstaff
Roomservice van Tilly Bagshawe (dit boek is online niet meer nieuw verkrijgbaar en kon dit boek vandaag scoren voor € 4,95 dus daar ben ik erg blij mee!).
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:...Voornamelijk geen zin en druk met andere dingen of moe van een dag werken.
Hier hetzelfde probleem..
Fijn dat je weer wat leuke boeken rijker bent
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:ThinkPink schreef:...Voornamelijk geen zin en druk met andere dingen of moe van een dag werken.
Hier hetzelfde probleem..
Fijn dat je weer wat leuke boeken rijker bent
Eigenlijk vind ik dat heel stom van mezelf dat ik nu al zo'n tijd niet echt meer veel lees. Een tijd terug zat ik rustig de hele avond of een dag in het weekend te lezen.
Maar ja, ik moet natuurlijk wel bij blijven met boeken he dus ik blijf gewoon kopen.
Heb jij nog leuke boeken gekocht?
Gaat het verder goed met je? Is er al uitzicht wanneer je weer mag werken? (als ik dit weg moet halen, moet je het even zeggen )
ThinkPink- Prater
ThinkPink schreef:
Heb jij nog leuke boeken gekocht?
Gaat het verder goed met je? Is er al uitzicht wanneer je weer mag werken? (als ik dit weg moet halen, moet je het even zeggen )
Euhm.. nee eigenlijk niet haha ik heb wel 2 weken geleden Singel&Sexy van mijn (ex)vriend gekregen! En ik ben echt al weken bezig in Zwarte piste..
Dat maakt niet uit hoor! Mag je gerust laten staan Ik ben vorige week weer begonnen met 3 dagen van 5uurtjes...en even kijken hoe dat gaat! Tot nu toe aardig, dat hou ik écht net vol.. maar het is wel weer fijn om te werken
Pannetoet- Kletskop
Het boek van Mariette Middelbeek "Revanche in New York" begint nu op te schieten. Vind het een erg leuk boek, en leest lekker vlot. Heb vandaag het boek "Undercover Lover" van Rachel Gibson binnen gekregen. Ben benieuwd, mij lijktie ook super leuk!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik heb vandaag een cadeautje gekregen van mijn vriend! Een boek uiteraard (make-up had ook nog gekund, maar lijkt me voor een man toch lastiger om te kopen) en dat is Het tennisweekend van Madeleine Wickham! Ik was er al heel lang naar op zoek, maar dit boek is niet meer nieuw te krijgen (daar was hij ook achter) maar hij heeft echt nog een heel gaaf exemplaar kunnen vinden. Ben er echt super blij mee
Verder ben ik de laatste tijd een beetje into tijdschriten: viva, flair, grazia, linda, ik heb ze de laatste tijd allemaal verslonden
Verder ben ik de laatste tijd een beetje into tijdschriten: viva, flair, grazia, linda, ik heb ze de laatste tijd allemaal verslonden
ThinkPink- Prater
Aah wat lief van je vriend Thinkpink! Zon vent moet ik ook vinden haha
Shame on me maar ben nog steeds bezig in zwarte piste...niet zoveel zin om te lezen maar dat komt wel weer!
Shame on me maar ben nog steeds bezig in zwarte piste...niet zoveel zin om te lezen maar dat komt wel weer!
Pannetoet- Kletskop
Ben nu dit boek aan het lezen:
Echt een schitterend boek. Ik blijf er ook maar in lezen haha, kan hem amper weg leggen.
Echt een schitterend boek. Ik blijf er ook maar in lezen haha, kan hem amper weg leggen.
Laatst aangepast door Jeanette op do 10 maa 2011 - 4:03; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zie je plaatje niet Jeanette?
Pannetoet- Kletskop
Ik_zelf_87 schreef:Ik zie je plaatje niet Jeanette?
Nu wel?
Jeanette schreef:Ik_zelf_87 schreef:Ik zie je plaatje niet Jeanette?
Nu wel?
Ja.. Danku!
Pannetoet- Kletskop
Ik lees allemaal pinkpockets, binnen 3 dagen heb ik 1 uit....
Wat zijn echte leuke jeugdige meidenboeken, zonder een IK verhaal? Iemand tips?
Wat zijn echte leuke jeugdige meidenboeken, zonder een IK verhaal? Iemand tips?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik heb pasgeleden Opzij van Cathy Kelly gekocht. Moet er alleen nog in gaan beginnen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
BurnedFlower: Pink Pockets vind ik ook heerlijk om te lezen, vaak zijn ze zo uit.
Lacey: Opzij! heb ik ook van Cathy Kelly. Zag em pas nog liggen bij de AH, terwijl ik hier ook erg lang naar op zoek ben geweest en toen een keer bij de V&D gevonden voor € 6,00.
Verder eigenlijk weinig gelezen hier, ben nog steeds verslaafd aan tijdschriften.
Lacey: Opzij! heb ik ook van Cathy Kelly. Zag em pas nog liggen bij de AH, terwijl ik hier ook erg lang naar op zoek ben geweest en toen een keer bij de V&D gevonden voor € 6,00.
Verder eigenlijk weinig gelezen hier, ben nog steeds verslaafd aan tijdschriften.
ThinkPink- Prater
Thinpink, ik heb het leze weer helemaal opgepakt, had binnen 3 dagen 1 boekje uit..... Maar dan zat ik ook meer in mijn boekje dan op bijv, het yes forum...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Deze heb ik ook net gekocht, moet er nog in beginnen, dus ben blij met je positieve commentaar Jeanette!Jeanette schreef:Ben nu dit boek aan het lezen:
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus, hij is echt super mooi! Had hem in een ruk uit.
Ben nu bezig met deze:
Ben benieuwd of deze ook mooi is.
Ben nu bezig met deze:
Ben benieuwd of deze ook mooi is.
Ik ben niet zo aan het lezen de laatste tijd. Ik kijk liever tv haha. Maar ik lees af en toe nog wel even in De Smaak Te Pakken van Jill Mansell. Hij is erg leuk!
Ik wil weer wat meer gaan lezen de komende tijd, maar dat komt vast wel goed
Ik wil weer wat meer gaan lezen de komende tijd, maar dat komt vast wel goed
Gast- Gast
BurnedFlower: Koop jij elke keer de nieuwe Pink Pockets als ze uit zijn of koop je ze vooral bij Boekenvoordeel? Daar zie ik ze ook steeds liggen, op een gegeven moment kon ik mijn verzameling compleet maken en vanaf nu probeer ik ze wel iedere keer te kopen.
Sushi: Ik heb precies hetzelfde met het lezen. Ik zit dan voornamelijk achter de computer en op donderdag is het Oh Oh Tirol-tijd
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik dan geen zin heb om te lezen. Ik denk dat het bij mij voornamelijk komt omdat het winter is, slecht weer en vroeg donker. Heb dan toch minder energie. Straks als het weer lekker weer is, dan zijn de avonden weer langer, ga je later naar bed en kun je nog lekker buiten zitten. Dus ik hoop dat het wel weer komt
Sushi: Ik heb precies hetzelfde met het lezen. Ik zit dan voornamelijk achter de computer en op donderdag is het Oh Oh Tirol-tijd
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik dan geen zin heb om te lezen. Ik denk dat het bij mij voornamelijk komt omdat het winter is, slecht weer en vroeg donker. Heb dan toch minder energie. Straks als het weer lekker weer is, dan zijn de avonden weer langer, ga je later naar bed en kun je nog lekker buiten zitten. Dus ik hoop dat het wel weer komt
ThinkPink- Prater
Pagina 6 van 31 • 1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 31
Soortgelijke onderwerpen
» gezellige ladies
» Gezellige vriendin gezocht! :)
» Leuke/gezellige winkelsteden?
» Gezellige meiden Eindhoven
» Gezellige meiden in Groningen
» Gezellige vriendin gezocht! :)