Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

flits-biechttopic

+73
Kaat
Sorella
L!ND@
Angela_1986
MADDIE
Bruintje Beer
studiebol
mickey
Sjaantje
Gigi_
Feline
Ugly Betty
Parisienne
CrazyGrace
Paper Crown
Sweety
Supertalentje
luisa
Try
Julia
CCC
Toet
Rumble
Laquisia
Inge
xxDila
Lotus
Ella
Jerry
girli
NerdChic
shadow
Moezie
Mamasapje
TGR
Jeanette
lyke
joyce0606
xxjojootjexx
Zwoesj
Guus
Monte
Admin
Melis_je
Mermaid
Schaapke
RioolSpook
Phileine
Lavendel
Qiara
RYW
Pussycat
Tsjip
Jordana
Suus
Xanna
SoGood
Caroow
Burn
SuperGrover
Sterre
Merai
Zora
Susan
Lejow
Blond
Tania
Pien
Lady4
Mamsie
Antibes
Prosecco
nina
77 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  NerdChic ma 23 mei 2011 - 9:19

Dolcis_ schreef:
Marin schreef:NerdChic, ik quote je maar niet voor het geval je het niet wilt. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Maar wat is de keerzijde? Moeten 'wij als forummers', dan allemaal maar tegen Alex gaan zeggen na het plaatsen van zo'n opmerking van 'nee Alex je bent niet dik, je bent superslank?' Ik krijg dat zelf niet over m'n lippen. Ik heb een vriendin gehad met boulimia dus ik weet hoe moeilijk het is om daar mee om te gaan, maar ik ga en kan niet zeggen tegen mensen met een eetstoornis dat ze niet dik zijn, maar dun, en meepraten in hun onzekerheid. Ik vind dat echt heel moeilijk, om dat beeld te stimuleren of te ontkrachten. Ik vind het zo'n moeilijk, en complexe ziekte, en daarom vind ik het eigenlijk lastig en vervelend als (bijvoorbeeld) Alex met zo'n opmerking komt en zo om bevestiging komt vragen, want ik wil en kan daar gewoon geen goed antwoord op geven. Ik vind dat echt te moeilijk.
+1
Ben ik volkomen met je eens. En het heeft ook geen nut om het te zeggen omdat het bij die persoon toch niet aankomt. Het beste is het om er niet om haar beeld te ontkrachten maar je kunt bijvoorbeeld wel zeggen; Goh, wat rot dat je, je zo voelt. Of het gewoon in het midden laten. Wat je ook zegt, het is toch fout (als ik even naar mezelf kijk dan ) Maar ik zou zo een reactie als Jen wel snel zien als in; Zij vindt mij een aansteller. Ook al bedoelde ze het zo niet. Als je al negatief over jezelf denkt, ga je opzoek naar dingen die misschien niet negatief bedoeld zijn, of zelfs positief bedoel zijn om ze vervolgens toch weer negatief voor jezelf te maken. Waarbij dus je eigen waarheid uitkomt om het maar zo te zeggen.

Je bent niet verplicht om te zeggen dat iemand al mooi of dun genoeg is. Dat kun je ook in het midden laten, zodat er ook geen misvattingen over kunnen komen, of dat mensen die een slecht zelfbeeld hebben de eventuele opmerkingen verdraaien tot iets negatiefs. Maar je kunt wel mee gaan in de emotie. Zoals ik net al zei; zeggen dat je het rot vind dat die persoon zich zo voelt.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Antibes ma 23 mei 2011 - 9:21

Dat denk ik dus ook NerdChic!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:22

Dat laatste is wel een goeie inderdaad, inspelen op de emotie en niet op de boodschap. Dank je voor de tip.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  girli ma 23 mei 2011 - 9:24

NerdChic schreef:Je bent niet verplicht om te zeggen dat iemand al mooi of dun genoeg is. Dat kun je ook in het midden laten, zodat er ook geen misvattingen over kunnen komen, of dat mensen die een slecht zelfbeeld hebben de eventuele opmerkingen verdraaien tot iets negatiefs. Maar je kunt wel mee gaan in de emotie. Zoals ik net al zei; zeggen dat je het rot vind dat die persoon zich zo voelt.
+1

Was het maar zo gemakkelijk. Simpelweg tegen een anorexiapatiënt zeggen, joh, gewoon weer starten met eten, zit je zo weer op een gezond gewicht. Of tegen iemand met boulimia, joh, gewoon stoppen met braken. Probleem opgelost.

Mensen die een vertekend zelfbeeld hebben, zien echt een dikker/dunner persoon dan dat ze in werkelijkheid zijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:29

Helaas is het inderdaad heel complex. Ik vind het wel heel lastig om daar als buitenstaander dan mee om te gaan. Ik vind daarom NerdChic's tip om op de emotie in te gaan wel goed. Want, sorry, ik kan het gewoon niet over m'n lippen verkrijgen om iets over het gewicht (positief of negatief) te zeggen tegen een eetstoornis patient. Dat voelt gewoon fout.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  NerdChic ma 23 mei 2011 - 9:30

Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Dus wat ik heb gezegd is omdat ik dat zelf zo voel. Maar, mijn psycholoog zei wel dat het vaker zo in elkaar steekt. Dus ik hoop dat ik het een beetje goed verwoord heb, en dat anderen zich er in kunnen vinden.

OT dan maar weer:
Biecht: Ik weet dat ik eigenlijk naar bed moet gaan, maar ik heb geen zin :P (boeiende biecht)
Merk morgen ochtend wel of ik er last van heb of niet haha.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 9:36

Francaise_ schreef:
Marin schreef:Haha fijn dat je 't zelf ook in zag. Nou ja, wat Jen zei dacht ik zelf ook bij het lezen van Alex' opmerking. Het is natuurlijk zo'n vreselijk gevoelig onderwerp, en haar zelfbeeld is gewoon helemaal misvormd, maar ze vraagt natuurlijk wel naar de bekende weg als ze zegt dat ze helemaal niet zo slank is, terwijl iedereen behalve zij weet dat het wel zo is. don't get me wrong, wil haar helemaal niet kwetsen of vervelend doen, maar dat is nou eenmaal het probleem.
En toch vind ik dat die opmerking van Jen echt niet kan. Het is een probleem en niet iets om aandacht mee te trekken. Persoonlijk lijkt het mij heel erg om een zelfbeeld te hebben wat niet klopt en dat er dan op een niet-serieuse manier op wordt gereageerd.

Francainse, als ik er expliciet bij zet dat ik het me oprecht afvraag, dan is dat ook zo. Dus ik vind het jammer dat jij vindt dat ik op een niet-serieuse manier reageer. Ik zet het er expres nog bij, en toch zeg je dat.

Alex, als ik je gekwetst heb, dan spijt mij dat. Dat was echt niet de bedoeling, ik vroeg het me oprecht af, omdat je inderdaad slank bent. Ik kan me er wel in inleven, ik voel mezelf soms ook 'dikker' dan dat ik ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 10:00

Dolcis_ schreef:
Marin schreef:NerdChic, ik quote je maar niet voor het geval je het niet wilt. Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Maar wat is de keerzijde? Moeten 'wij als forummers', dan allemaal maar tegen Alex gaan zeggen na het plaatsen van zo'n opmerking van 'nee Alex je bent niet dik, je bent superslank?' Ik krijg dat zelf niet over m'n lippen. Ik heb een vriendin gehad met boulimia dus ik weet hoe moeilijk het is om daar mee om te gaan, maar ik ga en kan niet zeggen tegen mensen met een eetstoornis dat ze niet dik zijn, maar dun, en meepraten in hun onzekerheid. Ik vind dat echt heel moeilijk, om dat beeld te stimuleren of te ontkrachten. Ik vind het zo'n moeilijk, en complexe ziekte, en daarom vind ik het eigenlijk lastig en vervelend als (bijvoorbeeld) Alex met zo'n opmerking komt en zo om bevestiging komt vragen, want ik wil en kan daar gewoon geen goed antwoord op geven. Ik vind dat echt te moeilijk.
+1
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 10:27

Oké, wow. Het was echt NIET mijn bedoeling om jullie bepaalde reacties te ontlokken. Zeker niet om aandacht te vragen. Ik zie namelijk zelf helemaal niet dat ik iets zeg wat voor jullie onwaarheid is. Als ik mezelf zie in de spiegel of op een foto dan zie ik een paar dikke benen en dan kan ik 100x een broek maat 36 aanhebben, maar een maat 36 en wat ik in de spiegel zie komen wat mij betreft niet overeen. Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik, ik denk ook niet dat iemand die geen eetstoornis heeft snapt hoe ik me voel en hoe ik mezelf zie en dat geeft ook niet. Het enige wat ik wil zeggen is dat ik geen berichten plaats om aandacht te vragen of om bevestiging te krijgen dat ik heus niet dik ben of 'vragen naar de bekende weg' (wat een kutopmerking, sorry). Want dat geloof ik toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:08

Ik biecht maar even onder mijn eigen naam.
Ik ben ziek thuis, voel me ellendig, maar het wordt nog erger doordat ik mijn 'scharrel' vandaag weer zou zien, na weken geen contact of elkaar zien, en dat gaat nu niet door, en moet ik weer een week langer wachten. En hoewel er niets gebeurt als we elkaar wél zien en het hoogstens 15 minuten is, valt het wel zo vreselijk tegen dit laughcry De afgelopen weken heb ik er helemaal niet zo heel veel moeite mee gehad om geen contact te hebben, soms wel even, maar meestal niet, maar in mijn achterhoofd was ik toch steeds wel aan het aftellen wanneer ik hem weer zou zien. Muts dat ik ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:12

Maple schreef:
Purple schreef:
Susan schreef:Waarom heb je een probleem als je vriend dat weet?
Waarschijnlijk omdat ze al zo slank is dat ze niet meer "mag" afvallen.
Maar om dan meteen een probleem met je vriend te hebben?

Vergat bijna in te loggen met het biecht account..
Dit komt toch wel dat ik volgens mijn vriend niet mag klagen.. Ik ben volgens hem slank.. Maar een maat 38 is voor mij niet goed genoeg... Ik voel me niet zo Sad Als ik naar andere meiden kijk met mooie lange benen dan walg ik van mezelf..

Zelf vind ik natuurlijk ook dat ik me leuk kan kleden, maar dat komt maar heel zelden voor!!
Ik heb inderdaad een probleem denk ik... :shock:
En nu ik dit typ springen tranen in mijn ogen... Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:25

Persephone schreef:Ik biecht maar even onder mijn eigen naam.
Ik ben ziek thuis, voel me ellendig, maar het wordt nog erger doordat ik mijn 'scharrel' vandaag weer zou zien, na weken geen contact of elkaar zien, en dat gaat nu niet door, en moet ik weer een week langer wachten. En hoewel er niets gebeurt als we elkaar wél zien en het hoogstens 15 minuten is, valt het wel zo vreselijk tegen dit laughcry De afgelopen weken heb ik er helemaal niet zo heel veel moeite mee gehad om geen contact te hebben, soms wel even, maar meestal niet, maar in mijn achterhoofd was ik toch steeds wel aan het aftellen wanneer ik hem weer zou zien. Muts dat ik ben.
Wat naar zeg! hug waarom zit je ziek thuis? Heb je gewoon griep of is er iets anders aan de hand? Dit heet gewoon afkicken, ik weet verder ook niet wat je het beste kan doen maar het lijkt erop alsof het gewoon moet slijten allemaal..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:27

Biechtje01 schreef:Vergat bijna in te loggen met het biecht account..
Dit komt toch wel dat ik volgens mijn vriend niet mag klagen.. Ik ben volgens hem slank.. Maar een maat 38 is voor mij niet goed genoeg... Ik voel me niet zo Sad Als ik naar andere meiden kijk met mooie lange benen dan walg ik van mezelf..

Zelf vind ik natuurlijk ook dat ik me leuk kan kleden, maar dat komt maar heel zelden voor!!
Ik heb inderdaad een probleem denk ik... :shock:
En nu ik dit typ springen tranen in mijn ogen... Neutral
Ik herken wel heel erg wat je zegt. Ik heb ook maat 38 en voel me altijd te dik. Maar ik had eerst altijd maat 36 en woog 51 kilo, totdat ik zwanger werd en 20 kilo aankwam...
Pff voel me ook zo dik nu. Maar...als jij af wil vallen dan mag je dat toch zelf weten? Dat bepaalt je vriend toch niet voor je? Als je echt een super laag gewicht had dan snap ik het nog, maar als jij je toch beter in je vel voelt met een paar kilo lichter dan is dat toch jouw keuze en gevoel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:32

Storm schreef:
Persephone schreef:Ik biecht maar even onder mijn eigen naam.
Ik ben ziek thuis, voel me ellendig, maar het wordt nog erger doordat ik mijn 'scharrel' vandaag weer zou zien, na weken geen contact of elkaar zien, en dat gaat nu niet door, en moet ik weer een week langer wachten. En hoewel er niets gebeurt als we elkaar wél zien en het hoogstens 15 minuten is, valt het wel zo vreselijk tegen dit laughcry De afgelopen weken heb ik er helemaal niet zo heel veel moeite mee gehad om geen contact te hebben, soms wel even, maar meestal niet, maar in mijn achterhoofd was ik toch steeds wel aan het aftellen wanneer ik hem weer zou zien. Muts dat ik ben.
Wat naar zeg! hug waarom zit je ziek thuis? Heb je gewoon griep of is er iets anders aan de hand? Dit heet gewoon afkicken, ik weet verder ook niet wat je het beste kan doen maar het lijkt erop alsof het gewoon moet slijten allemaal..

Geen griep, wel iets lichamelijks, iig niets psychisch smile . Ik weet wel wat ik het beste kan doen: helemaal niets en wachten tot het over is smile En dat doe ik dan ook maar. Maar omdat het me de laatste tijd eigenlijk helemaal niet zoveel moeite kostte vind ik het gek dat het me nu wél moeite kost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:40

Nee goed Zo denk ik ook Storm.. Maar omdat ik een paar jaar geleden 20 kilo dikker was, ben ik er 25 kilo afgevallen...
Het is een obsessie voor me geworden.. Ik denk alleen maar aan water drinken en gezond eten.. Ik durf geen pattatje te eten ik durf niks te eten waar een beetje vet in zit..
Soms kom ik er niet onderuit als mijn vriend wel pattatjes wil, soms zeg ik dan geen zin in en pak ik een groentesoepje..
Ik denk dat mijn vriend bang is dat ik weer zo heftig achteruit ga en terugval.. Ik ben toch al bestempeld met psygische klachten van vroeger..
ik heb stiekem pilletjes en thee voor af te vallen en ik moet zeggen het lukt Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast ma 23 mei 2011 - 20:45

Biechtje01 schreef:Nee goed Zo denk ik ook Storm.. Maar omdat ik een paar jaar geleden 20 kilo dikker was, ben ik er 25 kilo afgevallen...
Het is een obsessie voor me geworden.. Ik denk alleen maar aan water drinken en gezond eten.. Ik durf geen pattatje te eten ik durf niks te eten waar een beetje vet in zit..
Soms kom ik er niet onderuit als mijn vriend wel pattatjes wil, soms zeg ik dan geen zin in en pak ik een groentesoepje..
Ik denk dat mijn vriend bang is dat ik weer zo heftig achteruit ga en terugval.. Ik ben toch al bestempeld met psygische klachten van vroeger..
ik heb stiekem pilletjes en thee voor af te vallen en ik moet zeggen het lukt Embarassed

Dat is echt wel fout hoor. Niet dat je niet een paar kilo mag afvallen als je niet lekker in je vel zit, maar dit is bijzonder ongezond. Niets eten waar vet in zit is heel erg slecht voor je, want je lijf heeft vet nódig, en hard ook. Calorieen heb je ook nodig, en best veel ook nog. De angst van je vriend is dus meer dan gegrond, want je vált terug, als je alleen maar kunt denken aan afvallen en water drinken en alles vermijdt wat ook maar enigzins 'ongezond' is dan is dat alláng een probleem en daar zou je direct hulp voor moeten zoeken óf het melden aan je vriend. Zolang je het geheim houdt ga je er stiekem mee verder en dan is het straks te laat. Nu kun je nog iets doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Jerry ma 23 mei 2011 - 21:22

Persephone schreef:
Biechtje01 schreef:Nee goed Zo denk ik ook Storm.. Maar omdat ik een paar jaar geleden 20 kilo dikker was, ben ik er 25 kilo afgevallen...
Het is een obsessie voor me geworden.. Ik denk alleen maar aan water drinken en gezond eten.. Ik durf geen pattatje te eten ik durf niks te eten waar een beetje vet in zit..
Soms kom ik er niet onderuit als mijn vriend wel pattatjes wil, soms zeg ik dan geen zin in en pak ik een groentesoepje..
Ik denk dat mijn vriend bang is dat ik weer zo heftig achteruit ga en terugval.. Ik ben toch al bestempeld met psygische klachten van vroeger..
ik heb stiekem pilletjes en thee voor af te vallen en ik moet zeggen het lukt Embarassed

Dat is echt wel fout hoor. Niet dat je niet een paar kilo mag afvallen als je niet lekker in je vel zit, maar dit is bijzonder ongezond. Niets eten waar vet in zit is heel erg slecht voor je, want je lijf heeft vet nódig, en hard ook. Calorieen heb je ook nodig, en best veel ook nog. De angst van je vriend is dus meer dan gegrond, want je vált terug, als je alleen maar kunt denken aan afvallen en water drinken en alles vermijdt wat ook maar enigzins 'ongezond' is dan is dat alláng een probleem en daar zou je direct hulp voor moeten zoeken óf het melden aan je vriend. Zolang je het geheim houdt ga je er stiekem mee verder en dan is het straks te laat. Nu kun je nog iets doen.

Dat denk ik wel, want het afvallen zal je niet beter in je vel doen zitten... Want als je dan afgevallen bent, voel je je misschien even goed en daarna weer rot, zodat je nóg meer af wilt vallen...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 0:22

Ik ben dol gelukkig als ik een maat kleiner aan kan doen.. Ik doe er alles aan om nog geen 100 gr. bij te komen..
Ow my god.. Ik heb een probleem! Maar hoe ga ik dit aan mijn vriend vertellen Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Burn di 24 mei 2011 - 2:00

Succes met het vertellen aan je vriend! hug

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:19

Persephone schreef:...maar het wordt nog erger doordat ik mijn 'scharrel' vandaag weer zou zien, na weken geen contact of elkaar zien, en dat gaat nu niet door, en moet ik weer een week langer wachten. En hoewel er niets gebeurt als we elkaar wél zien en het hoogstens 15 minuten is, valt het wel zo vreselijk tegen dit laughcry
Cold turkey afkicken, heel goed Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:21

Gloria schreef:
Persephone schreef:...maar het wordt nog erger doordat ik mijn 'scharrel' vandaag weer zou zien, na weken geen contact of elkaar zien, en dat gaat nu niet door, en moet ik weer een week langer wachten. En hoewel er niets gebeurt als we elkaar wél zien en het hoogstens 15 minuten is, valt het wel zo vreselijk tegen dit laughcry
Cold turkey afkicken, heel goed Wink.
Ja, lag er maar om smile Ik voel me al ellendig, en dit helpt niet Very Happy

Het valt wel weer mee hoor, inmiddels. Maar ik hou gewoon niet van afkicken. Ik wil gewoon mijn zin! Verdorie! *laat zich op de grond vallen en trappelt wat in het rond*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:24

Biechtje01 schreef:Ik ben dol gelukkig als ik een maat kleiner aan kan doen.. Ik doe er alles aan om nog geen 100 gr. bij te komen..
Ow my god.. Ik heb een probleem! Maar hoe ga ik dit aan mijn vriend vertellen Sad

Heel veel succes! Ik vind het knap van je dat je het gaat vertellen. Vertel wat je voelt als het om eten en je gewicht gaat.
hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:28

Persephone schreef:Ja, lag er maar om smile Ik voel me al ellendig, en dit helpt niet Very Happy
Ik lag er dubbel om :P.
Persephone schreef:Het valt wel weer mee hoor, inmiddels. Maar ik hou gewoon niet van afkicken. Ik wil gewoon mijn zin! Verdorie! *laat zich op de grond vallen en trappelt wat in het rond*
*grinnik* Hou vol hè!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 3:33

Gloria schreef:
Persephone schreef:Ja, lag er maar om smile Ik voel me al ellendig, en dit helpt niet Very Happy
Ik lag er dubbel om :P.
Persephone schreef:Het valt wel weer mee hoor, inmiddels. Maar ik hou gewoon niet van afkicken. Ik wil gewoon mijn zin! Verdorie! *laat zich op de grond vallen en trappelt wat in het rond*
*grinnik* Hou vol hè!

Goed, de meest genante spelfout de afgelopen 10 jaar. Embarassed Sorry hoor Embarassed Ik slik momenteel pillen, is dat een excuus?

Ik hou vol hoor. Stug enzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 4:13

Ik weet wie zwangere biechtje is en ik vind het bijzonder onverstandig dat deze forumster zwanger is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

flits-biechttopic - Pagina 19 Empty Re: flits-biechttopic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum