Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 6:47

Fiebje schreef:zo effe gegeten. Vriend heeft gekookt. Was dus bekaf van het winkelen ondanks dat ik de bekkenband om had toch een paar x door m'n been gezakt. Zijn ook helemaal niet lang geweest en heb tussendoor veel gezeten. Hoe zit het met jullie conditie?
Blijft je jurkje een geheim tot de trouwdag?

Mijn conditie is 0,0 na al die weken zitten. Geen idee hoe ik ooit de energie voor een dubbele bevalling op moet brengen, maar de hormonen zullen wel genoeg doen denk ik Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 31 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Fiebje wo 15 jun 2011 - 7:37

Nee sterker nog hij weet niet dat ik een jurk heb gekocht. ik hoor wel dat de hormonen helpen met de bevalling anders wordt het nog een heel gedoe. Nu babyboom kijken!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:54

2CKC2 schreef:Heee Kruumel,

Nou, gaat eigenlijk wel goed. Ik zit nooit snel bij de pakken neer. Ik heb wel een paar dagen vrijgenomen omdat ik echt teveel nadenk, dus ik hang heerlijk op de bank!

Ik ben benieuwd naar de babykamer, heb je die ergens geplaatst.. (ik wil een vraagteken maken, maar mijn toetsenbord doet zo gek...) Zou je het anders dan nog eens willen plaatsen

Fijn om te lezen... is toch allemaal niet niks!
Kan me voorstellen dat je even een paar dagen rust nodig hebt.

Ik zal morgen eens een paar foto's plaatsen. Het staat opgebouwd, vandaag heb ik een strook geverfd, en morgen ga ik nijntje op de muur verven. Vrijdag wordt t kamertje gesopt en verder ingericht.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 8:59

All, de controle bij de tandarts was goed... ik heb best een slecht gebit, vandaar de extra controle. Ik had controle eind november, was toen net zwanger. In februari heb ik een gaatje laten vullen en nu dan weer een controle. Nu weer in december.

Voedingskleding heb ik niet gekocht... ben sowieso niet van plan te gaan voeden in het 'openbaar'.

Voedingsbh's heb ik ook nog niet. Ik had geen idee wat mijn maat ging doen, en erg charmant vind ik ze niet om nu al te dragen. Ik koop ze over een paar weken, op t laatste moment.

Een geboortebord maken wij niet. Ik vind dat vrienden/familie/verenigingen dat horen te doen, en dat je dat niet voor jezelf maakt. Ik heb wel al in de gaten dat vriendinnen er mee bezig zijn.

Morgen kan ik de proefdruk en de enveloppen van het geboortekaartje ophalen bij de drukker... spannend! Morgenvroeg eerst naar de verloskundige, en daarna even langs de drukker.

Gast
Gast

Bericht  chipa wo 15 jun 2011 - 9:00

Heel erg bedankt voor de felicitaties allemaal!
Mijn verhaal komt nog wel, maar alles is nu zo nieuw dus we zijn ontzettend druk met onze kleine man:)

Zijn naam is F.riso en weegt 3660gram.
De persweeen waren helaas niet krachtig genoeg dus uiteindelijk extra weeenopwekkers gekregen en de vacuumpop is nodig geweest samen met een knip. F wil nog geen borstvoeding dus we proberen nu fingerfeeding (kunst- en nu ook afgekolfde borstvoeding met een spuitje)
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 9:03

]]
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -
Hazeltje 27/35 4 december.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 15 jun 2011 - 10:10

ProudMama schreef:
Fearie schreef:
ProudMama schreef:http://www.sonneschijn.nl/php/kleding_overzicht.php?i=0&CATEGORIE_ID=476&MAAT_ID=-1&GESLACHT=&zoeken=zoeken

Jij hebt hier wat besteld he, hoe was de service? Zie namelijk een bikini voor 5,95 ! Dat kan ik niet laten liggen !
Heel goed. Snel in huis, en ze heeft wel 5 verschillende dingen opgemeten voor me omdat ik twijfelde over de maat, was allemaal geen enkel probleem.

Ik heb er een bikini besteld, wel jammer dat er dan alsnog 6,95 euro bezorgkosten overheen komen, maja dan nog is ie super goedkoop. Wou geen 30 euro ervoor uitgeven en zo kan ik toch nog lekker zwemmen van 't zomer.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  schuddebuikje wo 15 jun 2011 - 18:41

goedenmorgen allemaal. hier regent hert vandaag en heb de hele nacht heeeeeeeel slecht geslapen. moet ik vanmiddag maar weer ff inhalen... baby kamer is gisteren helemaal afgemaakt.. wat ben ik blij. de laatste dingetjes bleven maar liggen. vanmiddag ook weer naar verloskunde

kruumel, ik heb ook speciaal een afspraak gemaakt in de zwangerschap. gelukkig was er bij mij niets aan de hand. wel had ik in het begin last van bloedend tandvlees maar dat had ik zelf al opgelost met paradontax tandpasta. dat hielp bij mij.
ik heb 2 bh's van het merk: Carriwell. het zit heerlijk en rekt ook nog onwijs mee. je heb tot XL. dat zijn gewoon hele simpele omdat je in mijn maat 85 G niets leuks hebt.
deze vond ik ook heel erg leuk : http://www.prettymum.nl/baby+aan+je+borst/borstvoedingslingerie/zonder+beugel/anita%3a+voedingsbeha+5039 en gaat tot 80 E.
succes bij de verloskundige.

chipa, zo te horen nog een heftige bevalling gehad. hopen dat je snel opknapt.

schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 19:43

Schuddebuikje bedankt ik zal straks eens op die site kijken. Ik heb 70E nodig.

Zometeen naar de verloskundige en dan meteen langs de drukker de proefdruk ophalen van t geboortekaartje.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 15 jun 2011 - 20:22

@Novalee, lekker uit eten geweest?

@Fiebje, ik had met 28 weken ook steeds nachtmerries, bij mij mislukte een keizersnee maar wat er mislukte weet ik niet meer.
Ik heb ook spul voor een gipsbuik besteld bij babywalz, dat was de goedkoopste met alles erbij.
http://www.baby-walz.nl/Speelplezier/Gift-ideas/dmc_mb3_search_pi1.pos/1/group/55267/ordernumber/Gipsafdruk%20Baby%20Belly/product/2573042/L/3/NL-Produktdetail.a833.0.html

Mijn conditie is niet best, ik fiets en loop wel maar het gaat langzaam, als ik telang ga lopen krijg ik natuurlijk weer bekkenklachten.

@Kruumel, jij ook vandaag naar de VK, ik ga zo ook.

@Chipa, klinkt heftig zeg, hopelijk herstel je snel.

@Fearie, geen geld voor een bikini, pas je je eigen niet meer dan? Ik wel namelijk maar mijn cupmaat is hetzelfde.

@Schuddebuikje, paradontax vind ik vies.de tandarts zei tegen mij, goed spoelen met water na het poetsen als het tandvlees bloed,

Mooie BH's heeft die site maar ik heb geen grote maat.

hopelijk slaap je vanmiddag nog.

@all, wat een pokkeweer, ik moet zo naar de VK, gelukkig kan ik ook lopend er naar toe.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:02

Hier is het best goed weer... af en toe een klein buitje, maar 21 graden en ook zon tussendoor.

Ik ben net terug van de verloskundige. Ze maakt zich zorgen om de vele harde buiken en heeft een inwendig onderzoek gedaan (getoucheerd). Ze was bang voor vroege ontsluiting. De baarmoeder was nog dicht, nog geen ontsluiting volgens haar, maar ze wil dat ik vanmiddag naar het spoedspreekuur van de gyn in ziekenhuis ga.
Ze denkt niet dat de kleine al gaat komen, maar ze vind het slordig om er geen extra controle op te doen met de klachten. Ze wil dat ze in zkh een inwendige echo maken om mee te kijken of de baarmoedermond niet verweekt is en of de baarmoederhals niet verkort is. Vanmiddag om 14.30 uur heb ik een afspraak.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 15 jun 2011 - 22:48

Ow kruumel, ik ben net ook geweest bij een inval VK, waardeloos.
Ik zei ook dat ik toenemende harde buiken heb maar ze zei dat het normaal is dat ik die nu vaker krijg.
Verder was mijn HB gestegen en nu hoef ik geen ferro meer te slikken.
Bloeddruk was goed en ook het hartje klonk goed.
De kleine is ingedaald dus als mijn vliezen breken hoef ik niet te gaan liggen.

Wel fijn dat je vanmiddag al terecht kan.

Nou het is hier grijs en het regent al de hele morgen.

@PM moet jij ook nog op controle vandaag?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien wo 15 jun 2011 - 23:01

@Kruumel, jeetje zeg, schrok je er niet van? Veel succes vanmiddag en laat je hier even weten hoe het was?

@All, gisteravond heb ik even een break-down gehad. Kon alleen maar huilen, huilen, huilen.... Mijn man deed heel kribbig tegen me en was absoluut niet lief, dat maakte het nog eens veel erger! De laatste maanden is het zo'n emotionele achtbaan geweest, hebben ons katje moeten begraven, een hele goede vriend die als een tweede vader voor me was is overleden, veel gezeur en gedoe met mn schoonouders/ zwager, natuurlijk het al heel vroeg in de ziektewet moeten, overgeplaatst worden naar een ander filiaal, nou ja, zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik voelde me de laatste weken zo sterk en kon voor mijn gevoel de hele wereld aan! Vandaag ga ik dus even een dag inlassen dat ik alleen maar leuke dingen doen, lekker de hele dag pyama dag! heb vannacht slecht geslapen dus kwam er vanmorgen lekker laat uit, gister heb ik onze slaapkamerkast helemaal uitgezocht en heb net wat kleding voor de verkoop hier op het forum geplaatst. zo ook nog even wat op marktplaats zetten en daarna ga ik lekker een uitgebreide lunch voor mezelf maken. hebben nog 2 afbakbroodjes dus ga heerlijk een broodje gezond maken!

nou meiden, ik ga nu even eten maken, heb al behoorlijke trek! kom vanmiddag wat uitgebreider reageren....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Novalee wo 15 jun 2011 - 23:05

Fiebje, die dromen (en nachtmerries) zijn wel herkenbaar. Zo heb ik al eens gedroomd dat m'n moeder (wordt over 2 maanden 60) ook zwanger was en ik vond het echt niet leuk, maar dat snapte ze maar niet. Ze dacht dat het gewoon door de hormonen kwam en het was toch hardstikke leuk, samen zwangeren? Very Happy En met 22 weken heb ik eens gedroomd dat ik bevallen was, maar ja met 22 weken is een kindje nog niet levensvatbaar dus ons kindje zou ook wel niet leven. We keken de hele dag niet naar haar om, maar aan het eind ging ik toch maar even kijken. Bleken we haar naakt met alleen een hydrofielluier in een doos te hebben gelegd zonder haar eten te geven of wat dan ook. Niet dat ze daar last van had want het was een heel vrolijk meisje, al van een maand of 3 Rolling Eyes Daarna ging ik haar in bad doen maar was ik iets vergeten te pakken dus liet ik haar los waardoor ze zo een paar minuten met haar hoofdje onder water kwam. Maar ook dat maakte haar niks uit, ik viste haar gewoon weer boven water en ging weer verder met wassen laughcry

Mijn conditie is ook niet optimaal meer, om het maar even zwak uit te drukken. Nu ze helemaal ingedaald is loop ik al snel (nou ja, heel langzaam Wink) te waggelen. Daarnaast ben ik nu ook gewoon moe door slecht slapen, al gaat dat de laatste nachten gelukkig weer beter *even afkloppen*. En m'n lage ijzerwaarde helpt ook niet mee. Maar als ik genoeg rust tussendoor dan is het wel vol te houden.

Teigetje, dank je voor de link. Ik heb om toestemming gevraagd om lid te worden, je hebt mij ook gewoon op hyves dus hoop dat je me wel herkent. En anders kan ik je m'n echte naam wel even PMen ofzo! Wat leuk dat jullie een geboortebord doen. Wij krijgen er ook een, gemaakt door m'n schoonouders. We weten wel wat ze aan het maken zijn maar ik weet niet of we het uiteindelijke resultaat nog voor de bevalling mogen zien.

Pien, ik ben gister bij de Action geweest maar daar zag ik wel molton hoeslakens (die heb ik al één), maar het lijkt me niet dat dat alles van een bevalling tegenhoudt? Ze hadden ook speciale waarop stond dat ze geschikt zijn voor tijdens een bevalling (waterafstotend ofzo) maar die hadden ze alleen in éénpersoonsmaat (90x200) en ons bed is officieel 140x200 maar vaak moeten we toch een maat groter hebben omdat ze anders niet passen. Ik heb ook naar deze http://www.heltiq.nl/67-Matrasbeschermer.html gezocht maar die verkochten ze nergens (behalve misschien de apotheek, daar ben ik niet meer geweest). Aan de hema had ik niet gedacht, misschien dat ik daar vandaag nog maar even ga kijken dan!

Kruumel, is de zilveren band goed gelukt? Oh jee, da's wel even schrikken zo'n doorverwijzing, of niet? Maar wel goed dat ze het doet, beter een keer te veel dan te weinig (de eeuwige dooddoener Embarassed ). Veel succes vanmiddag, hopelijk is alles goed!

Chipa, dat klinkt als een heftig einde aan je bevalling. Hopelijk knap je snel weer op en wil F. snel lekker bij jou drinken!

Schuddebuikje, fijn dat het kamertje helemaal af is! Toch weer een geruststelling. Veel succes vanmiddag bij de verloskundige!

Happydobby, hier is het weer ook al zo slecht Sad Helaas zal ik vanmiddag toch boodschappen moeten doen... Hoe was het bij de verloskundige?

All, gisteren lekker uit eten geweest, al heb ik wel zitten zweten. Het was namelijk een Turks restaurant en er zat aardig wat peper door het hoofdgerecht smile Vannacht gelukkig goed geslapen maar vanochtend zat ik nog wel even in de stress. Gisteren was ons meisje namelijk erg rustig, en vanochtend voelde ik haar helemaal niet. Heb wel ruim 10 minuten zitten duwen en doen maar niks. Ik gaf haar tot 08:45 en anders zou ik de VK bellen (dan begint het telefonisch spreekuur) maar gelukkig begon ze om even na half negen flink tegen m'n rib aan te duwen en is ze van de ene naar de andere kant gedraaid. Ik ben nog nooit zo blij geweest haar te voelen bewegen smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Novalee wo 15 jun 2011 - 23:08

Happydobby, fijn dat alles goed was maar wel raar dat ze zo luchtig deed over de harde buiken. Ben je er zelf ongerust over? Dan zou ik even bellen als je eigen VK er weer is.

Pien, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. In ieder geval een dikke hug en ik hoop dat je je fijne gevoel van de laatste dagen snel weer terugvindt!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pien wo 15 jun 2011 - 23:12

Novalee schreef:

Pien, ik ben gister bij de Action geweest maar daar zag ik wel molton hoeslakens (die heb ik al één), maar het lijkt me niet dat dat alles van een bevalling tegenhoudt? Ze hadden ook speciale waarop stond dat ze geschikt zijn voor tijdens een bevalling (waterafstotend ofzo) maar die hadden ze alleen in éénpersoonsmaat (90x200) en ons bed is officieel 140x200 maar vaak moeten we toch een maat groter hebben omdat ze anders niet passen. Ik heb ook naar deze http://www.heltiq.nl/67-Matrasbeschermer.html gezocht maar die verkochten ze nergens (behalve misschien de apotheek, daar ben ik niet meer geweest). Aan de hema had ik niet gedacht, misschien dat ik daar vandaag nog maar even ga kijken dan!

bij de action in Harderwijk heb ik een molton gekocht die waterdicht is, geloof dat hij 9 euro was. hij werkt ook echt goed, we hadden hem gewassen en gelijk op het bed gedaan, gingen we de slaapkamer schoon maken en dan zetten we altijd een afwasbak met een sopje op het bed, gaat die slimme man van mij het bed aan een kant optillen terwijl die waterbak er nog staat. hele waterbak dus over het bed heen! maar.... het matras was nog helemaal kurkdroog!! wij hebben ook 140 bij 200 en die past prima!

ik weet dat de hema ze ook heeft maar dat ze daar véél duurder zijn, als ik het me goed herinner zelfs rond de 25 euro. ow... zie nu op de site van de hema dat ze alleen 1persoons hebben.

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Novalee wo 15 jun 2011 - 23:22

Pien schreef:
Novalee schreef:

bij de action in Harderwijk heb ik een molton gekocht die waterdicht is, geloof dat hij 9 euro was. hij werkt ook echt goed, we hadden hem gewassen en gelijk op het bed gedaan, gingen we de slaapkamer schoon maken en dan zetten we altijd een afwasbak met een sopje op het bed, gaat die slimme man van mij het bed aan een kant optillen terwijl die waterbak er nog staat. hele waterbak dus over het bed heen! maar.... het matras was nog helemaal kurkdroog!! wij hebben ook 140 bij 200 en die past prima!

ik weet dat de hema ze ook heeft maar dat ze daar véél duurder zijn, als ik het me goed herinner zelfs rond de 25 euro. ow... zie nu op de site van de hema dat ze alleen 1persoons hebben.
Haha, da's wel een handige actie van je man! Kan me voorstellen dat je het op dat moment niet zo leuk vond maar zo weet je wel zeker dat hij goed beschermt Very Happy Staat daar dan speciaal op dat het een waterafstotende is? Want die zag ik bij de Action dus alleen in 1persoons en verder ook geen lege vakken.

Misschien moet ik je man z'n methode maar eens uitproberen, slaapkamer moet toch gesopt worden angel
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 23:30

@Kruumel: Spannend joh, je gaat mij toch niet na doen he?! Sterkte!!
Of het verweekt is kunnen ze trouwens niet zien met een echo, dat moeten ze voelen. Maar ze zullen waarschijnlijk de lengte van je baarmoederhals opmeten met een inwendige echo, wat ze bij mij iedere week doen.
Stelt niks voor hoor, is met een paar minuten gedaan.

@All: Hier ook een rot- nacht gehad, veel kramp. Verlies ook weer aardig wat slijm, dus ben blij dat ik vanmiddag weer controle heb, dan weet ik weer zeker dat alles goed zit.
Heb eerst een afspraak voor een groei echo, daarna controle bij de gyn en dan afspraak bij de diabetesverpleegkundige, dus het wordt echt een middagje ziekenhuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 23:53

ProudMama schreef:@Kruumel: Spannend joh, je gaat mij toch niet na doen he?! Sterkte!!
Of het verweekt is kunnen ze trouwens niet zien met een echo, dat moeten ze voelen. Maar ze zullen waarschijnlijk de lengte van je baarmoederhals opmeten met een inwendige echo, wat ze bij mij iedere week doen.
Stelt niks voor hoor, is met een paar minuten gedaan.

Nee, ik hoop het niet! Wink
Ja, ze gaan voelen en een inwendige echo maken zoals ik heb begrepen. De verloskundige heeft vanmorgen zelf ook gevoeld (dat deed wel enorm pijn), en ze zegt dat ik me nog geen zorgen hoef te maken, maar dat ze het wel in de gaten wil houden. Ze vond het slordig om er niks mee te doen.

All, bedankt voor de berichtjes en natuurlijk laat ik straks iets weten als ik terug ben.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 23:57

Het voelen is inderdaad niet zo prettig. Maar deze voelde niet of het verweekt was?
Gelukkig ben je al een aardig eind op weg en heb je geen ontsluiting, maar grote kans dat je wel het advies krijgt om rustig aan te doen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:01

Happydobby, volgens mijn verloskundige is het ook normaal dat je wat meer harde buiken krijgt, maar het moeten er niet té veel zijn en ze moeten niet pijn doen. Als je bloed- en of slijmverlies hebt is het ook niet goed. Vertrouw je het zelf niet? Misschien even bellen op een dag dat er een andere verloskundige spreekuur heeft.
Mijn kindje is ook al in aan het dalen. De verloskundige zat met haar vingers tegen het hoofdje aan straks.

Pien, sterkte en verwen jezelf maar lekker vandaag!
(Dat doen we ook veel te weinig allemaal, je mag jezelf best eens lekker verwennen).

Novalee, de band op de muur is goed gelukt... wilde eigenlijk vandaag de nijntje erop gaan verven, maar dat gaat m dus niet worden. Ander dagje dan!
Soms is het zó fijn om je kindje weer even te voelen bewegen he?
Denk je dat zo'n molton van de action niet genoeg is? Ik heb verder niks in huis, wil die molton erop doen (ik heb die waterbestendige van 180x200 of 200x200 dat weet ik niet meer). En verder de matjes/onderleggers die in het kraampakket zitten.

PM, veel succes met je controle!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 0:05

ProudMama schreef:Het voelen is inderdaad niet zo prettig. Maar deze voelde niet of het verweekt was?
Gelukkig ben je al een aardig eind op weg en heb je geen ontsluiting, maar grote kans dat je wel het advies krijgt om rustig aan te doen.

Zij voelde dat het licht week was, daarom de check-up. Maar nog geen ontsluiting, dat wist ze zeker. Daarom deed het misschien zo'n pijn omdat ze er doorheen duwde met haar vinger terwijl t nog netjes dicht zit. Nu ik thuis ben heb ik ook steeds een beetje bloederige afscheiding.

Ja, dat denk ik ook... maar ik doe al best rustig vind ik. Nog 1 week (lees 2 dagen van 4 uur) werken en dan heb ik verlof. In huis doe ik al niet veel, en daar buiten eigenlijk ook niet. Ga wel weg, maar dat is dan bij iemand op visite of zo... dan zit ik toch gewoon op de bank of tuinstoel.

Nou ja, ik zie het zometeen wel. Ga nog effe douchen voordat ik moet gaan.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 16 jun 2011 - 1:05

@Novalee, nee ik maak me geen zorgen, ik zat erg lang in de wachtkamer en er lag een tijdschrift met het verhaal over de babysterfte in Nederland. Ik weet dat ik die artikelen niet moet lezen maar toch doe je dat.

Is het in Nederland nou echt zo slecht gesteld met de verloskundige zorg?

Ik heb ook nog nooit in mijn omgeving meegemaakt dat er een kindje overleed bij de geboorte.

En dat maakt me dan bang, wat als het bij ons misgaat?

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien do 16 jun 2011 - 1:11

@Happydobby, ik denk daar dus echt nooit over na. ben ik misschien te nuchter voor... mijn zus is 5 dagen na haar geboorte overleden, van iemand anders die ik ken is de baby bij 26weken in de buik overleden, mijn collega heeft zelf kantjeboord gelegen tijdens de bevalling, weer een ander iemand hier uit de buurt heeft na 7 weken haar kindje moeten begraven, hier in de stad is een kindje overleden na een vaccinatie, en zo kan ik wel even doorgaan... het maakt mij niet bang, zo is het leven. al klinkt dat misschien wel weer heel erg makkelijk en gevoelloos.

@All, ik heb een vraagje, heeft jullie kleine ook zo vaak de hik? ik denk dat onze dame wel 8 keer per dag de hik heeft!!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 1:37

de echo zit er op, de uitslag krijg ik straks via de gyn. Ze zei wel dat de kleine in elk geval nog genoeg vruchtwater heeft, de grote heeft echt een compleet zwembad.
Was wel 100 gram aangekomen deze week... Niks dus...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: