Zwangerschapstopic tot 12 weken
+61
miss piggy
Jazzlyn
Bimbam
koNijntje
Mamsie
Koffieleut
Didi
catgirl85
Lindsya
Susan
Papillio
Cranberrie
LindaK
_Blush_
Milamber
lief
CCC
ekjir@M
smooch
Roodkapje
liesje
Aimee
Supertalentje
Coco
Paper Crown
Flower_L
Printje
Dikkie_Dik
TGR
Weegschaal
sharky
Laced
_Lana_
Chelle
Mizzie
holaagirl
SarahKey
Earane
Tania
Clapperdie
Annie24
Fearie
Coccinelle
Amber-
*Lookie*
Flip Fluitketel
Happydobby
pitbullgup
blondje1313
studiebol
Lejow
Liadan
Hutselfuts
mimikske2
joyce0606
sweetgirl27.
Mida4you
Pien
Floor
Muppetje
mickey
65 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Zwangerschapstopic tot 12 weken
Op het oude forum was er een topic voor de zwangeren tot 12 weken, is er hier ook interesse voor?
Ik ben zelf nu 4 weken en 5 dagen zwanger, nog heel pril dus. Ik geloof het ook nog niet helemaal. Verwacht zelfs enigzins om ongesteld te worden... Maar ik heb 4 testen gedaan, die steeds positiever werden, dus het is echt zo
Ik ben zelf nu 4 weken en 5 dagen zwanger, nog heel pril dus. Ik geloof het ook nog niet helemaal. Verwacht zelfs enigzins om ongesteld te worden... Maar ik heb 4 testen gedaan, die steeds positiever werden, dus het is echt zo
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Gefeliciteerd!! Ik zou graag met je meeschrijven, maar ik ben nog niet zwanger
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Dank je wel!
Laten we hopen dat jij je snel mag melden in dit topic (als er natuurlijk interesse voor is )
Laten we hopen dat jij je snel mag melden in dit topic (als er natuurlijk interesse voor is )
mickey- Kletskop
Haha, ja, dat absoluut, dus ik hoop t ook
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Gefeliciteerd!
Ik meld me hierbij aan
Ik meld me hierbij aan
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Leuk meiden, ik ben natuurlijk al verder als de 12 weken van dit topic maar ik vond het zo leuk om in zo'n topic mee te schrijven!! Het is heerlijk om het met zoveel lotgenoten te kunnen delen.... Denk dat ik af en toe ook hier wel eens zal spieken....
Fijne zwangerschap voor jullie allen!
Fijne zwangerschap voor jullie allen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd! Hoe staat het met de kwaaltjes? Of nog geen last van?
Gelukkig ben ik de 12 weken al weer ruim voorbij...
Gelukkig ben ik de 12 weken al weer ruim voorbij...
Gast- Gast
Wat leuk allemaal. Van harte gefeliciteerd dames
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
@Floor: welkom! En natuurlijk ook gefeliciteerd
@Pien: dat was inderdaad mijn gedachte erachter: om alles van me af te kunnen schrijven en te delen met anderen. Mijn vriend vindt het nu nog niet zo interessant om het constant over de baby te hebben, dus dan is het fijn om dat hier te kunnen doen.
@ProudMama: jij bent alweer bijna op de helft! Dat gaat snel! Ik ben bij vlagen wel wat misselijk, maar echt erg vind ik het (nu nog) niet
@Mirjam: dank je wel!
@Pien: dat was inderdaad mijn gedachte erachter: om alles van me af te kunnen schrijven en te delen met anderen. Mijn vriend vindt het nu nog niet zo interessant om het constant over de baby te hebben, dus dan is het fijn om dat hier te kunnen doen.
@ProudMama: jij bent alweer bijna op de helft! Dat gaat snel! Ik ben bij vlagen wel wat misselijk, maar echt erg vind ik het (nu nog) niet
@Mirjam: dank je wel!
mickey- Kletskop
Ik beval vlg huidige planning van de gyn tussen de 36 en 37 weken, dus ben over de helft!!mickey schreef:@ProudMama: jij bent alweer bijna op de helft! Dat gaat snel! Ik ben bij vlagen wel wat misselijk, maar echt erg vind ik het (nu nog) niet
Gast- Gast
Oh das een mooie meevaller Maar het zal zwaar genoeg zijn/worden, een tweelingzwangerschap. Wil je een natuurlijke bevalling of wordt het een keizersnede?
mickey- Kletskop
Die beslissing is nog niet genomen, zover ben ik nog lang niet. Als ze allebei goed liggen denk ik niet dat ik een keizersnee krijg en als 1 van de 2 niet goed lig mag ik niet gewoon bevallen... We zien het wel!mickey schreef:Oh das een mooie meevaller Maar het zal zwaar genoeg zijn/worden, een tweelingzwangerschap. Wil je een natuurlijke bevalling of wordt het een keizersnede?
En of het zwaar is... heb natuurlijk niks om mee te vergelijken.
Gast- Gast
Ik weet (overduidelijk ) niet veel van tweelingzwangerschappen af. Lijkt me wel heel bijzonder om mee te maken.
mickey- Kletskop
Ik wist er ook heel weinig van hoor, maar het leert snel haha! Ja, is het ook. Maar dat is zwanger zijn van 1 kindje ook toch?mickey schreef:Ik weet (overduidelijk ) niet veel van tweelingzwangerschappen af. Lijkt me wel heel bijzonder om mee te maken.
Gast- Gast
Daar heb je helemaal gelijk in! Al is het besef er nog niet echt. Maar ik ben ook nog zo kort zwanger en heb zo'n onregelmatige cyclus gehad, dat ik soms de testen niet geloof en denk dat ik toch ongesteld ga worden.
mickey- Kletskop
Gefeliciteerd!
Ik wil ook graag mee doen
De kwaaltjes smorgen een hoog kokhals gehalte meestal drink ik eerst even een kopje thee en dan eet ik een beetje vla dan heb ik in ieder geval dat honger gevoel even weg
Moe zijn en ik heb 2 weken geleden heel erg buikpijn gehad ik ben op een snacht met spoed na het ziekenhuis gebracht ik had soon pijn ze dachten dat een bbzwangerschap had heb een echo gehad gelukkig het harte klopte en het zat goed ik heb nog wel heel veel buipijn gehad ik heb 1000mg zetpillen gekregen daar knap ik aardig van op ik wil aanstaande dinsdag weer proberen te werken ik ben dan twee weken huis geweest.ik heb woensdag de 2 echo gehad en het harte klopte al veel duidelijker 11 april krijg ik weer een echo
liefs sweetgirl
Ik wil ook graag mee doen
De kwaaltjes smorgen een hoog kokhals gehalte meestal drink ik eerst even een kopje thee en dan eet ik een beetje vla dan heb ik in ieder geval dat honger gevoel even weg
Moe zijn en ik heb 2 weken geleden heel erg buikpijn gehad ik ben op een snacht met spoed na het ziekenhuis gebracht ik had soon pijn ze dachten dat een bbzwangerschap had heb een echo gehad gelukkig het harte klopte en het zat goed ik heb nog wel heel veel buipijn gehad ik heb 1000mg zetpillen gekregen daar knap ik aardig van op ik wil aanstaande dinsdag weer proberen te werken ik ben dan twee weken huis geweest.ik heb woensdag de 2 echo gehad en het harte klopte al veel duidelijker 11 april krijg ik weer een echo
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
ik mag me ook weer aanmelden!!
het is onzettend pril!
ik voel nog weinig, eigenlijk alleen een beetje zeurderige pijn in me buik. maar heel goed te vedragen. verder heb ik last van kramp in me benen, en slaap ik slecht en droom ik ontzettend.
verder nog niet misselijk of wat dan ook, dus ik voel me nog niet echt zwanger hoor!
ik moet het nog beseffen, dus zondag nog even een testje er tegen aan gooien.
18 april eerste echo! ik vindt dat erg spannend...en eigenlijk ook het idee dat ik straks (hopelijk) een klein mensje zie wel heel erg gek.
het is onzettend pril!
ik voel nog weinig, eigenlijk alleen een beetje zeurderige pijn in me buik. maar heel goed te vedragen. verder heb ik last van kramp in me benen, en slaap ik slecht en droom ik ontzettend.
verder nog niet misselijk of wat dan ook, dus ik voel me nog niet echt zwanger hoor!
ik moet het nog beseffen, dus zondag nog even een testje er tegen aan gooien.
18 april eerste echo! ik vindt dat erg spannend...en eigenlijk ook het idee dat ik straks (hopelijk) een klein mensje zie wel heel erg gek.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@sweetgirl: welkom! Gefeliciteerd! Je bent al iets verder dan mij, maar ook al meer kwaaltjes zie ik... Hopelijk blijft het mij een beetje bespaard. In ieder geval zodat ik niet naar het ziekenhuis hoef, lijkt me geen pretje Laten we hopen dat de rest van je zwangerschap soepel zal verlopen!
@Joyce: gefeliciteerd! Had je niet een tijdje terug een miskraam gehad? Hopelijk zit het nu wel goed! We lopen bijna gelijk op, als onze tickers kloppen met wat de verloskundige zal zeggen natuurlijk Wat krijg je al snel een echo trouwens! Met 8 weken al. Ik heb 11 april pas intake, daarna zal dan een afspraak gemaakt worden voor de 12-weken echo. Lijkt me ook een heel speciaal moment!
Ik ben vandaag lekker gaan zwemmen met mijn zus en haar kleine, was erg leuk! Maar ook vermoeiend zeg! Mijn vriend vroeg heel bezorgd aan de telefoon of ik wel voorzichtig deed met zwemmen :d Hij is heel bezorgd over mij/de baby. Bij bijna alles wat ik doe, vraagt hij of hij moet helpen (wasmand tillen bijvoorbeeld), en als ik iets wil eten vraagt hij of dat wel mag. Ik vind het nu nog erg schattig, maar kan me zo voorstellen dat ik het reuzevervelend ga vinden als dit zo door gaat
@Joyce: gefeliciteerd! Had je niet een tijdje terug een miskraam gehad? Hopelijk zit het nu wel goed! We lopen bijna gelijk op, als onze tickers kloppen met wat de verloskundige zal zeggen natuurlijk Wat krijg je al snel een echo trouwens! Met 8 weken al. Ik heb 11 april pas intake, daarna zal dan een afspraak gemaakt worden voor de 12-weken echo. Lijkt me ook een heel speciaal moment!
Ik ben vandaag lekker gaan zwemmen met mijn zus en haar kleine, was erg leuk! Maar ook vermoeiend zeg! Mijn vriend vroeg heel bezorgd aan de telefoon of ik wel voorzichtig deed met zwemmen :d Hij is heel bezorgd over mij/de baby. Bij bijna alles wat ik doe, vraagt hij of hij moet helpen (wasmand tillen bijvoorbeeld), en als ik iets wil eten vraagt hij of dat wel mag. Ik vind het nu nog erg schattig, maar kan me zo voorstellen dat ik het reuzevervelend ga vinden als dit zo door gaat
mickey- Kletskop
dankje mickey, ik heb inderdaad in oktober een miskraam gehad met 6 weken, dus nog even een een ruime week en dan ben ik over dat moment heen.
ik heb z0'n vroege echo vanwege de MK. dan mag je eerder komen, zodat je wat gerust gesteld kan worden, dat is de eigenlijke reden. nou dat vindt ik ook wel fijn hoor. ik kon nog wel wat eerder, maar dat is erg lastig met me werk, en heb weinig zin om smoesjes te gaan verzinnen.
ik ben benieuwd hoever we beide zijn! erg leuk dat we gelijk op lopen.
heb jij al veel last van klachten? ik voel eerlijk gezegt nog niet veel, af en toe wat zeurderig gevoel in me buik. en natuurlijk wel moe, en last van slapeloosheid. maar nog niet het befaamde misselijkheid (nou zou ik dat wel liever over willen slaan, maar het hoort wel bij een zwangerschap)
ik heb z0'n vroege echo vanwege de MK. dan mag je eerder komen, zodat je wat gerust gesteld kan worden, dat is de eigenlijke reden. nou dat vindt ik ook wel fijn hoor. ik kon nog wel wat eerder, maar dat is erg lastig met me werk, en heb weinig zin om smoesjes te gaan verzinnen.
ik ben benieuwd hoever we beide zijn! erg leuk dat we gelijk op lopen.
heb jij al veel last van klachten? ik voel eerlijk gezegt nog niet veel, af en toe wat zeurderig gevoel in me buik. en natuurlijk wel moe, en last van slapeloosheid. maar nog niet het befaamde misselijkheid (nou zou ik dat wel liever over willen slaan, maar het hoort wel bij een zwangerschap)
joyce0606- Kletskop
Hey, Bij deze wil ik me ook graag aanmelden
Ben nu bijna 7 weken zwanger! Vindt het nog steeds onwerkelijk. Komt misschien ook omdat ik eigenlijk nergens last van heb. Alleen mijn borsten zijn al erg gegroeid. Maar nog nog bijna geen misselijkheid of iets te bekennen gelukkig. Ik heb 6 april mijn eerste echo. Duurt alleen zo lang voor dat het zover is!
Ben nu bijna 7 weken zwanger! Vindt het nog steeds onwerkelijk. Komt misschien ook omdat ik eigenlijk nergens last van heb. Alleen mijn borsten zijn al erg gegroeid. Maar nog nog bijna geen misselijkheid of iets te bekennen gelukkig. Ik heb 6 april mijn eerste echo. Duurt alleen zo lang voor dat het zover is!
mimikske2- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
mimikske2 schreef:Hey, Bij deze wil ik me ook graag aanmelden
Gefeliciteerd!! spannend je echo 6 april! ik snap best dat het allemaal zo langzaam gaat de tijd. ik heb dat ook al en ik weet het nog maar net!!
maar dan heb jij ook wel al vlot een echo? met ruime 8 weken dan toch?
wanneer hebben we allemaal de eerste echo ?
Mimi: 6 April
Sweetygirl: 11 April (3e echo)
Mickey: rond 16 April?
Joyce: 18 April
joyce0606- Kletskop
Joyce, wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over een aantal maanden een gezond kindje mag krijgen!
Gast- Gast
wanneer hebben we allemaal de eerste echo ?
Mimikske & Floor: 6 April
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Alex schreef:Joyce, wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik hoop dat alles goed gaat en dat je over een aantal maanden een gezond kindje mag krijgen!
Dank je wel Alex! erg lief van je!
joyce0606- Kletskop
Floor schreef:wanneer hebben we allemaal de eerste echo ?
Mickey:rond 16 April?Ik denk nog later. In die week ben ik pas 7/8 weken zwanger. Denk dus pas eind april begin mei, helaas
mickey- Kletskop
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken