Zwangerschapstopic tot 12 weken
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapstopic tot 12 weken
Tot zo ver ik weet is er geen (recent) topic voor zwangerschap tot 12 weken, vandaar dat ik deze nu open.
Ik ben 4 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje. Het kan dat ik langer zwanger ben, mijn laatste menstruatie in april was namelijk korter en lichter dan normaal. Ik heb toen geen test gedaan en daarom ben ik door de huisarts doorverwezen naar de gyn voor een termijnecho. Vanmorgen een afspraak kunnen maken voor eind volgende week!
Mijn vriend en ik zijn heel blij met deze zwangerschap, het is ontzettend gewenst maar er komen ook een hoop nieuwe dingen op mij/ons af. Het lijkt me leuk om dit in de eerste 12 spannende weken te delen met andere (toekomstige) mama's!
Ik ben 4 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje. Het kan dat ik langer zwanger ben, mijn laatste menstruatie in april was namelijk korter en lichter dan normaal. Ik heb toen geen test gedaan en daarom ben ik door de huisarts doorverwezen naar de gyn voor een termijnecho. Vanmorgen een afspraak kunnen maken voor eind volgende week!
Mijn vriend en ik zijn heel blij met deze zwangerschap, het is ontzettend gewenst maar er komen ook een hoop nieuwe dingen op mij/ons af. Het lijkt me leuk om dit in de eerste 12 spannende weken te delen met andere (toekomstige) mama's!
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Er is al een topic tot 12 weken! Maar gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Laten we het maar op de hormonen houden, want als je een paar topics naar onderen scrollt zie je 'm al
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Oh foutje
Dan kan dit topic wel weg, schrijf ik mee in die andere
Dan kan dit topic wel weg, schrijf ik mee in die andere
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Gefeliciteerd! Maar als je naar beneden scrolt is er al een topic voor meiden die net zwanget zimn en tot.dde 12 wkn daarmee kletsen. Voel je vrij om mee te kletsen.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
welkom in ons andere topic!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken