Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Novalee ma 20 jun 2011 - 3:11

NIN en Schuddebuikje, gefeliciteerd met de 40 weken mijlpaal! Binnen nu en maximaal 2 weken zijn jullie gewoon mama!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 40 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby ma 20 jun 2011 - 3:21

]]
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -
Hazeltje 27/35 4 december.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa (F.riso)

Meeting wanneer?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Happydobby ma 20 jun 2011 - 3:23

Sept/okt hebben we minder dames die uitgerekend zijn.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 3:40

Happydobby schreef:Sept/okt hebben we minder dames die uitgerekend zijn.

Dan zou ik zeggen oktober. Maar weet niet of dat 'uitkomt' (kwa uitgerekende data) voor alle dames die geinteresseerd zijn.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 20 jun 2011 - 3:52

Jeetje wat een hoop om bij te lezen. Degene die ik heb onthouden: @ teigertje:wat fijn dat alles goed is. Beweegt de kleine nu weer regelmatig? @joyce: leuk hè dat je het kan voelen, kan je vriend/man het ook al voelen! @pien: wat een goeie tip van het douchen. @novalee: ik ben jaloers heb vanmiddag weer lijstjes zitten maken. Kan ik vriend vanavond er weer gek mee maken! @ba: ben je na je zwangerschap dan wel weer van't spuiten af? @all: vandaag bij de apotheek weer een flesje antigel gehaald. Hopelijk werkt dit langer. Verder slaap ik zo slecht, harde buiken, zere buik, zweten. Kan bijna niet draaien. En val s middags in slaap maar heb me vandaag wakker gehouden in de hoop dat ik vanocht goed slaap. Verder heb ik sinds een paar dagen last van m'n oog, m'n ooglid trilt. En heb een paar keer slecht zicht gehad alsof er troebeld regels door m'n lens lopen. Moet woensdag weer naar de verlos, denk dat ik maar een vragen lijstje ga maken (yes, weer een lijstje)!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiebje ma 20 jun 2011 - 3:55

o ja wat betreft de meeting. Okt is prima, locatie is voor mij te doen heb vervoer en woon in't midden van't land.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Pien ma 20 jun 2011 - 4:13

Als het oktober word haak ik sowieso af. Ik moet in oktober alweer werken namelijk... Ga 4 dagen per week werken en de dagen dat ik vrij ben heb ik denk ik hard nodig om bij te komen en te genieten van mn kleine dame!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  schuddebuikje ma 20 jun 2011 - 4:13

happydobby zal vanavond weer eens een foto maken.heb er vanmorgen ook een gemaakt . als ik uit me bed kom staat me buik heel erg hoog. heb nu een foto gemaakt van bovenaf. ik vind het echt een hele leuke foto. maar niet voor hier... ( denk ik ) of mischien is het wel leuk als we dat allemaal doen. hahahah

pm: ik doe het een beetje hetzelfde als jou. maar ik ben ook nog wel redelijk vaak weg. gisteren nog naar de kermis geweest. dat kan ik dan gelukkig nog. wel vervelend he die striea. ik schrok me ook dood dat ik het zag.
kruumel: inderdaag lekker rustig aan doen. je bent wel zwanger. en je moet om jezelf denken. en aan je kleine.

vanmorgen om 9 uur wakker na een verschrikkelijke nacht. katten waren mega onrustig. en er de brievenbus ging op een gegeven moment gewoon open en dicht om 3 uur inde nacht. dus er stond iemand aan de deur te rommelen volgens mij. vriend meteen naar beneden gerend maar niets te zien. daarna schrok ik van alles en ik voelde me gewoon niet veilig in me eigen huis. om 4 uur in slaap gevallen. vanmorgen boven verdieping opgeruimd. veel telefoontjes gehad vandaag.... 40 weken grens he... om 2 uur de bel eruit gehaald, de huistelefoon eruit gehaald, mobiel op stil en tot half 5 geslapen. had het echt nodig. nu ga ik even eten koken. spinazie met spaghetti. jullie ook nog eet smakkelijk voor straks
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Fearie ma 20 jun 2011 - 5:29

Kruumel schreef:
Happydobby schreef:Sept/okt hebben we minder dames die uitgerekend zijn.

Dan zou ik zeggen oktober. Maar weet niet of dat 'uitkomt' (kwa uitgerekende data) voor alle dames die geinteresseerd zijn.

Oktober zou voor mij ook een uitkomst zijn of in ieder geval eind september smile

@ NIN en Novalee, 40 weken mijlpaal gefeliciteerd !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 5:44

Fiebje: Ja, als het goed is, is het na de zwangerschap weer over, alleen schijn je wel een verhoogde kans te hebben om het te krijgen.
Het ligt in elk geval niet aan mijn eetpatroon of gewicht, dat is allemaal prima. En voor een normaal mens zijn deze bloedsuikers ook helemaal niet erg, maar wel als je 2 kinderen bij je hebt...

Haha, je bent de enige die me nog weleens BA noemt Wink

Schuddebuikje: Ik ga nog weleens op de koffie bij mijn ouders of zusje, maar dan moet ik wel even afgezet worden.
Zusje woont om de hoek, maar lopen is net te ver voor het mooi, daar reageert mijn buik te heftig op, dus mag niet. En zelf autorijden doe ik niet meer, mijn buik zit zo goed als tegen het stuur en als je dan een keer flink moet remmen... nee, dat risico neem ik echt niet, dan maar vervelen Wink

Gast
Gast

Bericht  Novalee ma 20 jun 2011 - 5:48

Fearie schreef:@ NIN en Novalee, 40 weken mijlpaal gefeliciteerd !
Ik denk dat je Schuddebuikje bedoelt? :P Voor mij is het nog 16 nachtjes slapen smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Novalee ma 20 jun 2011 - 5:50

Pien schreef:Als het oktober word haak ik sowieso af. Ik moet in oktober alweer werken namelijk... Ga 4 dagen per week werken en de dagen dat ik vrij ben heb ik denk ik hard nodig om bij te komen en te genieten van mn kleine dame!
Wanneer ga je weer aan het werk dan? Dan plannen we het gewoon iets eerder. En mocht er dan iemand niet bij kunnen zijn omdat ze (bijna) aan het bevallen is, dan hebben we meteen een mooie reden om nog eens een meeting te houden Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby ma 20 jun 2011 - 5:53

Misschien 2 data's opschrijven dat het jou schikt Pien en dat wij dan aangeven welke.
En de datum met de meeste stemmen die dan doen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie ma 20 jun 2011 - 6:02

Novalee schreef:
Fearie schreef:@ NIN en Novalee, 40 weken mijlpaal gefeliciteerd !
Ik denk dat je Schuddebuikje bedoelt? :P Voor mij is het nog 16 nachtjes slapen smile

Ja, verkeerd gelezen :P Maar jij bent ook al snel aan de beurt Wink

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie ma 20 jun 2011 - 6:03

Happydobby schreef:Misschien 2 data's opschrijven dat het jou schikt Pien en dat wij dan aangeven welke.
En de datum met de meeste stemmen die dan doen.

Vind ik ook een goed plan, kan voor mij dan doordeweekse dagen zijn maar ook het weekend smile

Fearie
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 ma 20 jun 2011 - 6:31

doordeweeks kan wat mij betreft ook (op de eerste twee weken van september na), als het oktober wordt haak ik (begrijpelijkwijs denk ik Wink) af

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10085

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10086

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: