Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Valt opzich wel mee hoor Schism, rond week 32 hebben we het allemaal in orde voor de komst van die kleine denk ik, er moet echt nog heel veel opgeruimd worden... Moet nog een nieuw bed komen, het bed moet nog opzij, mijn kant van de slaapkamer moet nog opgeruimd want daar komt het ledikantje, en een deel van het dressoir (wat ik als commode ga gebruiken) moet nog leeg omdat ik anders haar spulletjes niet kwijt kan. Wil het alleen het liefste wel NU al geregeld hebben (en eigenlijk nog liever gister al, dat is typsich mij )
Heb misschien last van bekkeninstabiliteit Morgen even bellen, maar ik kan op 5 van de 9 vragen ja antwoorden, dus ben er bang voor. Daar komen dus ook die buikpijn en rugpijn vandaan, als het zo is.
@ Hazeltje waar had/heb jij last van bij de instabiliteit?
Heb misschien last van bekkeninstabiliteit Morgen even bellen, maar ik kan op 5 van de 9 vragen ja antwoorden, dus ben er bang voor. Daar komen dus ook die buikpijn en rugpijn vandaan, als het zo is.
@ Hazeltje waar had/heb jij last van bij de instabiliteit?
Gast- Gast
Reageer even via de foon. dus ga niet reageren dat doe ik vanavond wel.
Hier echt een pokkenacht gehad. Heb geen oog dichtgedaan door pijnlijke voorweeen...
Vanmiddag naar de verloskundige. Dus ben benieuwd
Ga nu even douche.
Hier echt een pokkenacht gehad. Heb geen oog dichtgedaan door pijnlijke voorweeen...
Vanmiddag naar de verloskundige. Dus ben benieuwd
Ga nu even douche.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook even vanaf mijn telefoon.
Bruintje beerzou het een teken zijn dat t gaat beginnen? Sterkte!
Bruintje beerzou het een teken zijn dat t gaat beginnen? Sterkte!
Gast- Gast
@Bruintje beer: Vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Misschien heb je vanmiddag nog even tijd voor een powernapje? Hopelijk zet het door en mag je snel de kleine in je armen hebben!
@all: Hier rustig. Geen krampjes of niets. Slaap ook nog wel goed. Hoef gelukkig maar 1x per nacht naar de wc. Lopen is nu echt waggelen/schuiven geworden en ik voel me echt gigantisch dik! Ja, van mij mag de kleine nu wel komen.
@all: Hier rustig. Geen krampjes of niets. Slaap ook nog wel goed. Hoef gelukkig maar 1x per nacht naar de wc. Lopen is nu echt waggelen/schuiven geworden en ik voel me echt gigantisch dik! Ja, van mij mag de kleine nu wel komen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
@kruumel, fijn dat de echo nog gelukt is, vlgs mij is dat gedoe van die placenta ook bangmakerij, als hij met de 20 weken echo aan de lage kant zit is het bijna altijd wel mee omhoog gegroeid.
Vroeger keken ze daar toch ook niet naar. Bij een vriendin van mij hadden ze al eerder gezien dat de placenta echt over de baarmoedermond ligt, ze had dan ook steeds last van bloedingen in de 12de en 13de week.
Ik heb de hele zwangerschap nog geen druppel bloed verloren.
@bazyle, ik had ook het streven om tot het verlof door te werken maar ik kwam er met 27/28 weken achter dat het niet haalbaar was, niks aan te doen hoor.
Zeker met de bekkenklachten, die heb ik nu nog wel iets maar sinds ik in de ziektewet zit is het veel minder pijnlijk.
@chipa, nog wat leuks gedaan gisteren? Het was wel mooi weer.
@schism, fijn dat je kamertje zo snel af, zelfs die van mij is nog niet af.
@Bruintje Beer, spannend, hopelijk zet het door.
@Pm, jij zit ook nog lekker op de bank?
@Lookie, welkom!
Het is mooi weer, ga straks even de stad in voor een verjaardagskado, gisteren op kraamvisite geweest bij mn vriendin, gelijk een lading maat 1 luiers van hun gekregen aangezien hun dochter na 2 weken al uit maat 1 was gegroeid.
Als je de baby een tijdje vast hebt dan hoop je dat de tijd snel gaat en ook snel je kleintje in de armen hebt.
vanavond en morgenavond verjaardagen, zondag en maandg nog werken en daarna heb ik verlof!
Vroeger keken ze daar toch ook niet naar. Bij een vriendin van mij hadden ze al eerder gezien dat de placenta echt over de baarmoedermond ligt, ze had dan ook steeds last van bloedingen in de 12de en 13de week.
Ik heb de hele zwangerschap nog geen druppel bloed verloren.
@bazyle, ik had ook het streven om tot het verlof door te werken maar ik kwam er met 27/28 weken achter dat het niet haalbaar was, niks aan te doen hoor.
Zeker met de bekkenklachten, die heb ik nu nog wel iets maar sinds ik in de ziektewet zit is het veel minder pijnlijk.
@chipa, nog wat leuks gedaan gisteren? Het was wel mooi weer.
@schism, fijn dat je kamertje zo snel af, zelfs die van mij is nog niet af.
@Bruintje Beer, spannend, hopelijk zet het door.
@Pm, jij zit ook nog lekker op de bank?
@Lookie, welkom!
Het is mooi weer, ga straks even de stad in voor een verjaardagskado, gisteren op kraamvisite geweest bij mn vriendin, gelijk een lading maat 1 luiers van hun gekregen aangezien hun dochter na 2 weken al uit maat 1 was gegroeid.
Als je de baby een tijdje vast hebt dan hoop je dat de tijd snel gaat en ook snel je kleintje in de armen hebt.
vanavond en morgenavond verjaardagen, zondag en maandg nog werken en daarna heb ik verlof!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@ Bazyle: Het zit bij mij in mijn onderrug en van lins naar rechts in mijn heupen.
Met name in mijn linkerbil eigenlijk. Rechts ook, maar dat is niet zo erg en heftig als links.
Daar schiet het af en toe in en dan kan ik geen stap meer verzetten.
Hopelijk kom jij er beter vanaf.
@ Bruintje beer: Spannend!!!!!
Hier aan het opruimen en wat poetsen enzo.
Morgen komen er 8 vriendinnen met hun kindjes
Mijn man is met H boodschappen doen, vanavond lekker BBQ.
Met name in mijn linkerbil eigenlijk. Rechts ook, maar dat is niet zo erg en heftig als links.
Daar schiet het af en toe in en dan kan ik geen stap meer verzetten.
Hopelijk kom jij er beter vanaf.
@ Bruintje beer: Spannend!!!!!
Hier aan het opruimen en wat poetsen enzo.
Morgen komen er 8 vriendinnen met hun kindjes
Mijn man is met H boodschappen doen, vanavond lekker BBQ.
Gast- Gast
Ik heb mijn onderrug dus ook, maar alleen als ik even voorover gebukt sta om de afwasmachine in te ruimen, en dan nog niet altijd... Wel al vanaf het begin last van mijn stuitje, als ik een drukke dag gehad heb kan ik 's avonds bijna mijn fiets niet meer af komen als ik thuiskom. En het begint nu ook met opstaan pijnlijk te worden en zitten. En last van mijn onderste buikspieren dus. Wel heel anders als wat jij hebt dus. Hoop ook dat ik er niet teveel last van krijg. Dinsdag naar de fysio dan zal ik wel de definitieve uitslag horen, maar ben echt bang dat het mn bekken is.
Gast- Gast
Hoi allemaal, t is alweer een paar dagen geleden dat ik wat gepost heb. Wat gaan jullie snel !!
@ Bazyle, wat lastig dat je zo'n last van je rug hebt. Hoop dat de fysio je kan helpen de klachten te verminderen. Je gevoel van alles al willen hebben geregeld ken ik, ben nu al lijstjes aan het maken van wat ik allemaal nog moet doen !
@ Hazeltje, leuk zeg 8 vriendinnen over de vloer en vanavond BBQ-en. Het is er ideaal weer voor
@ Happydobby, tijd gaat bij jou ook snel. Alweer bijna met verlof, geniet ervan !
@ Lookie, welkom. Leuk dat je eindelijk ook bij ons kan voegen, hoe gaat het met je?!
@ Chipa, kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Een vriendin van me is een week overtijd en als ik die zie lopen denk ik ook, jeetje dat moet ik ook nog doen Hoop dat de kleine niet te lang op zich laat wachten.
@ Bruintje beer, spannend hoor bij jou! Hoop dat het snel doorzet bij je
@ PM, hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje?
@ Schism, wat een leuk kamertje ! Waar ga je de letters voor de naam halen? Wij hebben ze op het oog bij madebyfish.nl Zijn ook niet zo duur, we gaan eind van de maand verder met de kinderkamer. Gordijnen halen enzo, dan zal ik ook eens gaan posten haha.
@ Kruumel, fijn te horen dat je echo goed is gegaan en dat alles goed is met je kleintje Nog een leuke avond gehad met je man? Fijn dat ze ook gewoon 3x een poging hebben gedaan voor je 3d echo, kan me voorstellen dat je dan blij bent dat het gelukt is
@ Blondje, goed dat je haar zo fijn aanvoelt. Ik heb juist de laatste weken extreem last van haaruitval, t is gewoon niet normaal :s
@ Theezakje, hoe is het met jou?
@ All, heb vandaag mijn bestelling van de babydump binnengekregen, 2 boxkleden, een nijntje mobiel en knuffel en een speelkleed. Afgelopen maandag hebben we een box opgehaald hier in de buurt, de volgende dag kwam ik thuis en had mijn vriend hem ook al opgezet, heb ook nog een kolf/flessenwarmer en bewaarflesjes voor de bv gekocht bij dezelfde persoon (ben nu echt bijna helemaal babyproof). De kamer staat nu dus goed vol haha
Heb lekker lang weekend, morgenavond housewarming van een vriendin van me. Zondag ff de stad in met 2 andere vriendinnen en maandag gaan we ons nieuwe bankstel bestellen en vervolgens door voor een bezoekje aan Burgers Zoo. Heb de boel dus goed volgepland
@ Bazyle, wat lastig dat je zo'n last van je rug hebt. Hoop dat de fysio je kan helpen de klachten te verminderen. Je gevoel van alles al willen hebben geregeld ken ik, ben nu al lijstjes aan het maken van wat ik allemaal nog moet doen !
@ Hazeltje, leuk zeg 8 vriendinnen over de vloer en vanavond BBQ-en. Het is er ideaal weer voor
@ Happydobby, tijd gaat bij jou ook snel. Alweer bijna met verlof, geniet ervan !
@ Lookie, welkom. Leuk dat je eindelijk ook bij ons kan voegen, hoe gaat het met je?!
@ Chipa, kan me goed voorstellen dat je je zo voelt. Een vriendin van me is een week overtijd en als ik die zie lopen denk ik ook, jeetje dat moet ik ook nog doen Hoop dat de kleine niet te lang op zich laat wachten.
@ Bruintje beer, spannend hoor bij jou! Hoop dat het snel doorzet bij je
@ PM, hoe is het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje?
@ Schism, wat een leuk kamertje ! Waar ga je de letters voor de naam halen? Wij hebben ze op het oog bij madebyfish.nl Zijn ook niet zo duur, we gaan eind van de maand verder met de kinderkamer. Gordijnen halen enzo, dan zal ik ook eens gaan posten haha.
@ Kruumel, fijn te horen dat je echo goed is gegaan en dat alles goed is met je kleintje Nog een leuke avond gehad met je man? Fijn dat ze ook gewoon 3x een poging hebben gedaan voor je 3d echo, kan me voorstellen dat je dan blij bent dat het gelukt is
@ Blondje, goed dat je haar zo fijn aanvoelt. Ik heb juist de laatste weken extreem last van haaruitval, t is gewoon niet normaal :s
@ Theezakje, hoe is het met jou?
@ All, heb vandaag mijn bestelling van de babydump binnengekregen, 2 boxkleden, een nijntje mobiel en knuffel en een speelkleed. Afgelopen maandag hebben we een box opgehaald hier in de buurt, de volgende dag kwam ik thuis en had mijn vriend hem ook al opgezet, heb ook nog een kolf/flessenwarmer en bewaarflesjes voor de bv gekocht bij dezelfde persoon (ben nu echt bijna helemaal babyproof). De kamer staat nu dus goed vol haha
Heb lekker lang weekend, morgenavond housewarming van een vriendin van me. Zondag ff de stad in met 2 andere vriendinnen en maandag gaan we ons nieuwe bankstel bestellen en vervolgens door voor een bezoekje aan Burgers Zoo. Heb de boel dus goed volgepland
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Happydobby, ik ben ook geen bloed verloren tijdens de zwangerschap. Het is natuurlijk wel goed dat ze het in de gaten houden, en nu kunnen ze veel meer dan vroeger. Maar ik heb ook het idee dat de placenta bij bijna iedereen mee omhoog groeit tijdens de zwangerschap. Maar ja... je zult maar net die ene zijn waarbij dat niet gebeurd, dan weet ik het liever van te voren, dan dat we er tijdens de bevalling achter zouden komen.
Fearie, ja ik ben echt blij dat de 3d echo nog gelukt is... het is zooo mooi!
All, hebben jullie een proefverpakking flesvoeding in huis als je van plan bent borstvoeding te gaan geven? Kan je die gewoon kopen bij de drogist, of in de supermarkt?
Fearie, ja ik ben echt blij dat de 3d echo nog gelukt is... het is zooo mooi!
All, hebben jullie een proefverpakking flesvoeding in huis als je van plan bent borstvoeding te gaan geven? Kan je die gewoon kopen bij de drogist, of in de supermarkt?
Gast- Gast
kruumel,
ik heb pakjes kant en klare melk ik huis van nutrilon. dat zijn 2 pakjes met 200 ml aan voeding
ik heb pakjes kant en klare melk ik huis van nutrilon. dat zijn 2 pakjes met 200 ml aan voeding
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Kruumel schreef:
Ze hebben van nutrilon ook zakjes in een doos die gaan per 5.
Ik koop het niet, hier zijn de winkels toch 7 dagen per week open.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
hier ben ik ook eventjes weer maar nu uit het zkh. Ik heb w.s al sinds maandag gebroken vliezen zonder dat we dat wisten!!
Vannacht weer echt een pokkenacht gehad. Denk dat ik maar een uurtje heb geslapen. Ben dus eigenlijk nu wel versleten. Nu maar afwachten wat ons vandaag te wachten staat.
Vannacht weer echt een pokkenacht gehad. Denk dat ik maar een uurtje heb geslapen. Ben dus eigenlijk nu wel versleten. Nu maar afwachten wat ons vandaag te wachten staat.
Bruintje Beer- Kletskop
@Bruintje beer: Al 5 dagen gebroken vliezen?! Wow! Gaan ze nu eventueel inleiden? Heb begrepen dat na het breken van de vliezen de baby met een dag of max 2 geboren moet worden ivm infectiegevaar.
Spannend hoor! Houdt ons op de hoogte!
Spannend hoor! Houdt ons op de hoogte!
chipa- Prater
@ HappyDobby, als het niet gaat, gaat het niet dat weet ik ook wel. Vond de eerste cliënt afzeggen ook heel moeilijk, maar ben er nu wel wat makkelijker in. Zeker met bekken, ik heb geen zin om er de rest van mijn leven last van te hebben. Alleen ik voel me gewoon goed, niet "ziek" genoeg om thuis te zitten, dan ga ik me schuldig voelen haha.
@ BruintjeBeer, dat kan geen kwaad toch of wel zolang gebroken vliezen? Hoop dat het wel snel op gang komt allemaal! nav wat chipa nog zei, ik dacht dat ik meer gelezen heb dat er meiden een tijdje met gebroken vliezen hadden rondgelopen.
@ BruintjeBeer, dat kan geen kwaad toch of wel zolang gebroken vliezen? Hoop dat het wel snel op gang komt allemaal! nav wat chipa nog zei, ik dacht dat ik meer gelezen heb dat er meiden een tijdje met gebroken vliezen hadden rondgelopen.
Gast- Gast
Bruintje beer: Wat spannend! Hopelijk duurt het nu niet meer lang en heb je de kleine snel in je armen!
Chipa: bij jou alles nog rustig? Trek je het nog een beetje met dit warme weer?
Chipa: bij jou alles nog rustig? Trek je het nog een beetje met dit warme weer?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Spannend Bruintje Beer!
is 1 juni nu zonder baby's voorbij gegaan, jammer!
is 1 juni nu zonder baby's voorbij gegaan, jammer!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Gebroken vliezen kunnen wel degelijk kwaaddoen na 48u Vooral voor de baby. Vooral infectiegevaar en het kindje groeit niet goed meer vandaar dat ik opgenomen ben.
Bruintje Beer- Kletskop
@Laced: Zit nu echt te wachten op de kleine. Kan niet echt veel en ver meer lopen en alles is opgezwollen door het vocht vasthouden. Ben er dus echt helemaal klaar voor:)
@Bruintje Beer: Hoe kwamen ze erachter dat je vliezen gebroken waren? Wat is nu het vervolgplan?
@Bruintje Beer: Hoe kwamen ze erachter dat je vliezen gebroken waren? Wat is nu het vervolgplan?
chipa- Prater
Bruintje Beer schreef:Gebroken vliezen kunnen wel degelijk kwaaddoen na 48u Vooral voor de baby. Vooral infectiegevaar en het kindje groeit niet goed meer vandaar dat ik opgenomen ben.
Jeetje, 5 dagen met gebroken vliezen. Wat spannend, wat gaan ze nu doen? Weet je al meer?
Succes !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Bruintje beer, ik heb net de laatste pagina hier gelezen (krijg de rest op het moment niet bijgehouden), maar wil je veel succes wensen! Is wel even schrikken om te horen dat je vliezen waarschijnlijk al zolang zijn gebroken. Ik hoop voor je dat het nu allemaal snel zal gaan en je jullie kindje snel in je armen hebt .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dat wist ik niet BruintjeBeer, weer wat geleerd! Hoop voor je dat het allemaal goed gaat dan.
Gast- Gast
Hebben jullie nog tips tegen harde buiken? Weet niet meer hoe ik zitten/ liggen moet op het moment.
Misschien doordat ik gister 3x naar het ziekenhuis geweest ben voor dagcurve??
Misschien doordat ik gister 3x naar het ziekenhuis geweest ben voor dagcurve??
Gast- Gast
Helpt het niet als je onder een warme douche gaat zitten? Dat de spieren ontspannen misschien? Je baarmoeder trekt samen en daardoor je buikspieren (weet jij ook wel) dus weet niet of de warmte diep genoeg doordringt, maar das het eerste wat in me opkomt.
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken