Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 7:24

Fearie: Ja echt een criminal minds fan hier kijk ze alle 2 altijd. Vaak ook nog de 3e maar die is herhaling en heb ik vaak al gezien.
Vanavond Law en Order ok helemaal fan van.
Veel plezie bij de pretecho morgen.

Wat betreft de straie. Bij de 1e zwangerschap niks opgelopen en nu ook nog niks kunnen bekennen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Smaragdje vr 13 mei 2011 - 7:26

Bruintjebeer, hoop voor je dat je straie vrij blijft dan! Helaas is het bij mij in de laatste weken toch echt gekomen.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 7:29

Ik ben tot nu toe ook nog striae vrij, dat valt me echt mee. Afgelopen dagen ben ik ook weer aardig gegroeit...

Maar goed, ik ben er (hopelijk) nog niet.

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 13 mei 2011 - 7:48

Fearie, veel plezier morgen met de echo! En succes met de voetbalwedstrijd, grappig dat jullie allebei voor het andere team zijn, haha. Ik ben benieuwd hoe je de yoga vindt dinsdag.

bruintje beer, fijn dat je man dit weekend vrij is, ik vind het nu ook erg fijn dat mijn vriend vrijdag, zaterdag en zondag vrij is, dat scheelt veel met onze dochter. Hij doet dan ook veel met haar, ik kan nog wel iets, maar op de grond zitten en met de duplo spelen bijv. dat gaat niet meer.

Joyce en parels, welkom hier. Ik ben morgen 40 weken zwanger, dus zal als het goed is niet zo lang meer tegelijk met jullie hier meekletsen.

Lieveheersbeestje, wij zijn gelukkig al wel uit de namen Wink . Een meisjesnaam waren we al snel uit, een jongensnaam vonden we veel moeilijker.

PM, ik las dat je vandaag weer naar huis mocht, wat een goed nieuws!

Pien, is het je man gelukt om alles in elkaar te zetten vandaag? Ik ben heel benieuwd hoe het kamertje er uit komt te zien!
Ik was ook zo met de eerste wasjes, ik heb ook veel meer wassen gedraaid dan eigenlijk nodig omdat ik bang was dat de kleuren af zouden geven...

Schism, leuk dat jullie dit weekend met het kamertje gaan beginnen!

Over de kilo's en strepen: de kilo's vallen hier nog wel mee, ik ben nu 10 kilo aangekomen (waarvan de afgelopen week 2 kilo). De eerste zwangerschap had ik 2 kleine streepjes naast mijn navel, maar nu lijkt mijn buik ook meer op een zebrapad helaas. Toen ons kindje nog dwars lag en zich uitrekte voelde ik mijn buik af en toe bijna scheuren..

Gisteren had ik weer controle bij de verloskundige, mijn bloeddruk was nog netjes (125/75), wel 2 kilo aangekomen in 1 week (hopelijk zit daar ook vocht bij, want anders is het wel heel veel...). Het kindje ligt nog steeds hoog in mijn buik boven mijn bekken dus van indalen nog geen sprake.
Verder vind ik het nu wel erg spannend worden, morgen ben ik uitgerekend en heb nu echt het idee dat het elk moment kan beginnen. Bij elk krampje denk ik, hoe voelde het ook alweer...
Binnen nu en 2 of 2,5 week is ons kindje er in ieder geval:-)
Yara heeft het ook steeds meer over de baby. Ze snapt dat ik niet alles meer kan en zegt regelmatig: 'als de baby er is kan mama weer mee op de grond spelen' of 'als de baby er is kan mama weer koprollen Laughing '.
En de baby mag straks haar jurken aan (zal er leuk uit zien als het een jongen is, haha) en mee in de zandbak spelen, mee naar opa en oma, bij haar in bad zitten enz.
Het is ook echt een wijsneus, ik was van de week haar voeten aan het kriebelen en toen zei ze: 'niet doen, ben er even helemaal klaar mee' Laughing .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan vr 13 mei 2011 - 7:52

Ik vind mijn buik trouwens nu wel anders dan op het eind bij Yara:
De eerste is met 40 weken bij mijn vorige zwangerschap en de tweede is van nu met 39 weken:
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken IMG_5783 Zwangerschapstopic vanaf 12 weken 008-kopie

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje vr 13 mei 2011 - 7:54

@ Liadan, wouw mooi hoor! Schoenen aantrekken gaat zeker nog goed Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan vr 13 mei 2011 - 8:02

Smaragdje schreef:@ Liadan, wouw mooi hoor! Schoenen aantrekken gaat zeker nog goed Wink
Dat probeer ik niet eens meer, haha, ik leef op mijn birkenstocks Very Happy .
Maar nog erger dan schoenen aantrekken is mijn benen afdrogen na het douchen, dat is echt een drama!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie vr 13 mei 2011 - 8:54

Smaragdje schreef:@ Fearie, jouw zwangerschap gaat echt snel voor mijn gevoel Very Happy Veel plezier bij de 3D echo morgen!

Niet alleen voor jouw gevoel hoor ! :P Ook die van mij haha ! En die opmerking aan Liadan over schoenen aantrekken, daar heb ik nu al moeite mee. Is dat normaal? :P

@ Bruintje Beer, hier ook een Law and Order fan (en Criminal Minds, NCIS, The Closer en Cold Case). We zijn echt van de crimeseries haha. Alleen de spin-off van Criminal Minds vind ik toch minder boeiend als het origineel. Der wordt teveel gefocust op de hoofdrolspeler. Fijn dat je trouwens helemaal geen striae hebt, ik gelukkig nog niets op mijn buik (maar bij mijn vriendinnen kwam het ook pas in de laatste weken dus ik wacht het af).

@ PM, ik denk dat striae het laatste is waar je je zorgen om moet maken. Doe maar lekker rustig aan, kan je man straks zorgverlof krijgen om meer thuis te zijn voor je?

@ Liadan, het wordt zeker spannend zondag :P Kreeg net alweer smsjes van mijn vriendinnen of mijn vriend het allemaal nog volhoudt :P Ben zelf ook erg benieuwd na de yoga, zal woensdag wel even melden hoe het was smile Jeetje morgen alweer uitgerekend, kan me voorstellen dat je het spannend gaat vinden. Zeker aangezien je uk nog niet is gaan indalen, lijkt me wel leuk hoor zo'n wijsneus van een dochter haha. Die opmerking, 'ben er even helemaal klaar mee' Heerlijk ! Very Happy Mooie buik trouwens, wel heel anders als je eerste buik ja smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Bruintje Beer vr 13 mei 2011 - 20:07

Liadan schreef:
Smaragdje schreef:@ Liadan, wouw mooi hoor! Schoenen aantrekken gaat zeker nog goed Wink
Dat probeer ik niet eens meer, haha, ik leef op mijn birkenstocks Very Happy .
Maar nog erger dan schoenen aantrekken is mijn benen afdrogen na het douchen, dat is echt een drama!

Haha hier leef ik ook op mijn Birkies's!! Jammer is alleen dat het nu minder weer wordt. Gelukkig heb ik ook instappers waar ik makkeljk inkom.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  chipa vr 13 mei 2011 - 22:31

Haha hier nog een die de laatste weken op birkenstocks leeft. Weer of geen weer. En het past net, op het laatste gaatje!
Benen afdrogen na het douchen is idd ook zoiets. Laat staan teennagels knippen en je bikinilijn bijwerken (dat doe ik dus ook niet meer Very Happy )
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Smaragdje vr 13 mei 2011 - 23:08

chipa schreef:Haha hier nog een die de laatste weken op birkenstocks leeft. Weer of geen weer. En het past net, op het laatste gaatje!
Benen afdrogen na het douchen is idd ook zoiets. Laat staan teennagels knippen en je bikinilijn bijwerken (dat doe ik dus ook niet meer Very Happy )

bikinilijn bijwerken deed ik nog gewoon hoor op gevoel, dus of het er ook uitzag weet ik niet angel Misschien heel stom, maar naar mijn idee moest het er toch wel een beetje netjes eruit zien tijdens de bevalling. Alleen op dat moment kon het mij allemaal helemaal niets meer schelen...hahaha...

Maar is het bij jullie niet mooi weer dan? Hie is het nog prachtig weer Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 23:42

Mijn bikinilijn doe ik ook weinig meer aan hoor, zie niks meer en op het gevoel vind ik het heel eng. En de enige die er nog in de buurt komt is de gyn, en de assistent gyn, en daar de assistent van ,en daar dan weer de stagaire van, die ook weer iemand heeft die mee kijkt en de verpleegkundige met leerling... :shock:
Af en toe voel ik me echt een kijk en voel- doos!

Loop vooral in makkelijke kleding, even een legging aantrekken vind ik ook al zo'n gedoe, krijg dan gelijk harde buiken van de inspanning!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 2:09

PM ; je hebt een PM, haha!

Fearie ; ik heb jou ook onbewust wel een beetje gevolgd, en jouw zwangerschap gaat idd heel snel! Maar dat vind ik al gauw bij iedereen hier op het forum, dat je op die ticker kijkt en denkt, jemig zo snel al! Veel plezier bij de 3d echo! En, Ajax wint hoor, geen zorgen! Wink

Liadan ; prachtige buik heb je! En alvast heel veel succes bij de bevalling, ben erg benieuwd wat het wordt en hoe het gaat heten!

Voor de rest weet ik het niet zo goed meer, sorry ..

Ik leef iig ook op mn Birkies, nu al Wink kan sowieso lastig slagen voor schoenen! Gelukkig als ik op mijn eind loop, is het weer winterweer en gooi ik gewoon die Uggs aan! Ik blijf mijn bikinilijn wel bijwerken op gevoel denk ik, al is daar nu natuurlijk nog geen sprake van dat ik het niet meer kan, maar als ik het 1 of 2 dagen laat groeien dan vind ik het zo prikken! Wij douchen in bad, dus het enige euvel is straks dat ik alleen maar kan badderen als vriendlief er is, omdat ik niet meer zelfstandig in bad kan kruipen denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 2:18

Parels: Pm terug Wink

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 za 14 mei 2011 - 3:16

Oke, heb nu ruim een week niet gereageerd op mensen en volgens mij is het zowat onmogelijk om het met terugwerkende kracht nog te doen (als ik tenminste nu niet urenlang naar het computerscherm wil gaan kijken…)
Het zijn uiteindelijk maar twee blz. geworden..

@Parels en Joyce ook alvast, welkom hier, wat heerlijk dat ik niet meer onderaan de lijst sta, ik was echt bang dat ik straks in mijn eentje over zou blijven hier! Parels, volgens mij kan ik jou ook nog wel herinneren van andere topics, ik geloof dat jij ook wel een tijdje aan het proberen was?

Ik kan nog wel mijn eigen schoenen aan, zeker nu het weer wat minder warm is, gelukkig maar, want ik kan totaal niet op (teen)slippers lopen. Qua kleding moet ik nu echt toe gaan geven dat mijn gewone broeken niet meer lekker zitten, maar gelukkig heb ik voldoende zwangerschapskleding aangeschaft om goed vooruit te kunnen.

@PM, Bikinilijn vind ik al wat moeilijker gaan, kan niet alle houdingen meer even lang aanhouden om er goed bij te kunnen, dus rommel maar een beetje aan.
Maar ehh, bij mij komen er minder mensen in de buurt dan bij jou hoor Wink.
Ik hoop wel dat bij jou alles goed gaat en dat je thuis tot rust kunt komen.

Op het werk heb ik het afgelopen jaar te veel gewerkt, daar zijn ze bij mij deze week pas achtergekomen (bij een hoop anderen een paar maanden terug al, maar bij mij waren ze iets vergeten in de berekening mee te nemen). Er is geen budget om dit uit te betalen, dus moet ik vrije dagen opnemen. Nu is het schooljaar nog zo kort dat het me niet meer lukt om voor 2 weken aan vrije dagen op te nemen ( ik moet juist hard werken om met alle klassen de stof af te krijgen!), dat begreep mijn baas ook wel, nu willen ze kijken of ik niet twee weken aan mijn verlof vast kan plakken. Ik duim heel erg dat het gaat lukken!

Het voetballen morgen vind ik ook spannend, eerst ons eigen kampioenschap (ik doe dan al sinds half maart zelf niet meer mee, maar ga morgen toch omgekleed op de bank er bij zitten!) en dan ’s middags hopelijk Ajax! Mijn man is normaal voor PSV en twijfelt nu wel wie hij het nu dan gunt.

@Liadan, mooie buik zeg! Hopelijk hoef je niet nog twee weken te wachten.
Grappig om te lezen dat je maar 10 kilo bent aangekomen, als ik naar de foto kijk lijkt het wel of ze allemaal in je buik zitten geloof ik…
Je kunt vast niet wachten totdat je weer kunt koprollen, wat een schatje heb je toch!

Hier trouwens ook een Criminal Minds fan, ik vond de laatste aflevering van woensdag zo’n mooie aflevering (die herhaling), meer tv-series volgen wij op het moment niet, we proberen er altijd eentje te doen, anders is het vaak zo’n gedoe om bij te houden. Maar we downloaden dan wel de laatste afleveringen van internet om bij te blijven.

Ik heb nog geen last van striae, ben wel sinds een week aan het smeren, hopelijk helpt dat wat.

@Lieveheersbeestje, jongensnaam is er al wel, meisjesnaam nog niet. Maandag over een week de twintigweken echo, dan komen we er ook achter of we nog druk moeten gaan nadenken over een naam of dat we al klaar zijn!

@Parels, ik typ alles in word, want als ik moet onthouden wie wat gezegd heeft wordt het ook niks, dus gebruik twee aparte schermen!

@Feary, hoe was de echo?

Vanavond gaan we met een groepje uit de straat op kraamvisite bij de buren van onze buren. Ik vind het wel fijn dat we in een groepje gaan, doen ze straks bij ons ook (zodat de mensen met wie we toch niet zoveel contact hebben zich niet geroepen voelen om allemaal een voor een te komen).

Mijn man had het erover dat hij het vreemd vond dat ze bij een collega van hem niet met het hele bedrijf gingen maar alleen met het bestuur van de PV, ik zei dat ik er echt niet op zat te wachten dat al zijn collega’s (tegelijk!) langs zouden komen (zijn er 40), maar dat ik ook liever een wat kleiner groepje heb waar hij (en ik) meer contact mee hebben normaal gesproken.
Van mijn werk verwacht ik ook niet heel veel mensen (ben zelf niet zo close met mijn collega’s, dus het zal ook wel loslopen).

Donderdagavond had ik ouderavond, twee moeders hadden me nog gefeliciteerd en vroegen hoe alles ging, zo lief! Ik vond het vooral leuk dat eentje vertelde dat haar zoon (van 16) thuis verteld had dat ik dit jaar nog gewoon afmaakte en zo, leuk dat ze het daar thuis over hebben.

Morgen dus kampioenswedstrijd met het voetballen, daarna op de platte kar door het dorp en daarna feesten (wel apart om dit alcoholvrij te doen moet ik zeggen). Maandag doen we ook nog een kroegentocht ofzo.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Schism za 14 mei 2011 - 5:36

Jaaaaaaaaa behang zit erop en verf is in huis! Als het goed is gaat mijn vriend morgen beginnen met verven en hij denkt dat hij het wel af kan krijgen. Oh ik ben zo benieuwd hoe de kleur uitpakt!

Sorry even blij ego berichtje nerd
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Theezakje13 za 14 mei 2011 - 7:36

Schism, gewicht schrik ik elke keer ook van.. Ben nu precies 10 kg aangekomen. Ben benieuwd waat het eindigt. Het begint op te schieten met de babykamer. Leuk he??

Kruumel, verloskundige had het ook over verweking van de botten. Moet maandag naar de fysio, kijken of zij nog tips heeft.

Happydobby, hou je werk nog vol?

Pien, vervelend van je lichamelijke klachten. Goed dat je positief probeert te blijven! Mooi kamertje zag ik in je andere topic.

Joyce0606 en parels, welkom hier! Zal me nog even voorstellen voor jullie. Ik ben theezakje, 25. Vriendlief is 26 en we verwachten 19 juli ons eerste kleintje. In het begin van de zwangerschap ben ik doodmoe geweest. Nu veel last van rug en moeilijk lopen waardoor ik nu weer volledig thuis zit..

Lieveheersbeestje, leuk dat jullie uit de namen zijn. Wij al een hele tijd. Meidennaam is wel veel voorkomend, maar wij kennen niemand die zo heet dus houden hem lekker aan.

Bruintjebeer, hoe is het met klussen in huis bij je?

Faerie, gefeliciteerd met jullie 4-jarig samen zijn! Hoe was de pret echo?

Liadan, mooi buikje heb je!! Spannend wanneer de kleine zich gaat melden!!

Chipa, bikinilijn doe ik op gevoel. Toen ik laatst met vriend naar sanadome ging heeft hij ff gecontroleerd of het toonbaar was. Verder maak ik me er niet zo druk over!

PM, fijn dat je weer thuis bent! Maar blijft spannend!! Kun je je thuis ook goed rustig houden?

Zo, dat was weer flink bijlezen.

Verloskundige gaf aan dat pijn aan de onderkant komt van verweking van de botten ter voorbereiding op de bevalling. Maar rustig aan doen. Pijn s wel wat minder, maar loop nog steeds moeizaam. Maandag naar de fysio, hopelijk heeft zij nog tips ofzo. Zit dan ook nog ziek thuis helaas..
Vriendlief is filmpje kijken bij vrienden, dus ik lig lekker op de bank en heb weer bijgelezen hier.
Heb weinig nieuws verder. Kan niet veel, dus kom ook weinig buiten huis!

Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Liadan za 14 mei 2011 - 8:00

Vandaag 40 weken zwanger en nog niet echt een teken dat het gaat beginnen Sad, maar we wachten rustig af.
Vanmorgen nog even naar het winkelcentrum geweest, voor Yara een wipkrokodil gekocht voor in de tuin en hemdjes en onderbroeken. En nieuwe kussens voor de tuinstoelen.
En nu is het heerlijk aan het regenen (is mooi voor mijn auto want die zat weer onder het stuifmeel en vogelpoep, kan dat er mooi al deels afregenen. Staat altijd onder een boom geparkeerd en wordt elke dag door vogels ondergepoept, om gek van te worden). En de tuin kan ook wel een regenbuitje gebruiken.

theezakje, hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen maandag. Ik heb vandaag een stukje achter Yara aangerend en had daarna ook weer flink pijn van onderen, rot is dat he.

Schism, leuk leuk! Hopelijk komt het morgen af!

blondje, de kilo's zitten inderdaad vooral op mijn buik, ik pas mijn broeken van het begin van de zwangerschap ook nog steeds gelukkig. Hoe was de kraamvisite?
Ik zou ook niet zitten te wachten op 40 collega's tegelijk op bezoek!
Mijn collega's komen in 2 keer waarschijnlijk en dan ongeveer 7 of 8 tegelijk denk ik.

Parels, heerlijk hè, die 'makkelijke' schoenen, haha. Het was 2 weken geleden een keer heel koud 's ochtends, maar ik heb mijn birkies ook gewoon aangedaan, ik had echt geen zin om mijn all stars aan te doen...

Bikinilijn bijwerken: dat doe ik nog wel, ook op gevoel en met een spiegeltje erbij, maar niet meer zo vaak als normaal, meestal 1 keer in de week voor ik op controle moet bij de verloskundige.

fearie, nog 1 dag voor de grote wedstrijd, wat zal je vriend balen als ajax niet wint, haha.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 za 14 mei 2011 - 8:20

Liadan, liep je bij Yara ook overtijd? Hoop dat je kleintje zich snel aandient. Toch nog druk geweest ben je vandaag.. Hier waait het nu flink, benieuwd of hier ook nog regen gaat vallen!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Liadan za 14 mei 2011 - 8:23

Theezakje13 schreef:Liadan, liep je bij Yara ook overtijd? Hoop dat je kleintje zich snel aandient. Toch nog druk geweest ben je vandaag.. Hier waait het nu flink, benieuwd of hier ook nog regen gaat vallen!
Ja Yara is met 41 weken geboren, dus het komt niet als een verrassing dat ik nu weer overtijd ga. En ach, het duurt nu maximaal nog maar 2 weken!
De regen is hier inmiddels weer opgehouden, was geen hele lange bui.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 za 14 mei 2011 - 8:26

Geen verrassing dan dat je nu overtijd loopt.
Je kunt nu echt aftellen inderdaad. Nog maximaal 14 dagen!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Bericht  Liadan zo 15 mei 2011 - 7:17

Waar is iedereen???

Ik ben in ieder geval nog niet aan het bevallen helaas Wink.
Ik merk dat ik goed in de gaten gehouden word op straat, op hyves en krijg steeds meer smsjes, haha.
Vandaag een rustig dagje, mijn ouders zijn nog even langsgeweest, Yara heeft veel met papa gespeeld en ik heb veel op de bank gezeten met een boek.
Verder weer even wat gepoetst en was opgevouwen (ik draai nu veel meer wassen omdat ik niet wil dat er een berg was ligt als ik ga bevallen...) en ik poets en stofzuig ook veel vaker want ik wil het netjes hebben.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 7:19

Ik ben hier smile .

Pfft, mijn buik is weer even heel onrustig, dan vraag ik me af waarom ik zo graag naar huis wilde...

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 15 mei 2011 - 7:21

ProudMama schreef:Ik ben hier smile .

Pfft, mijn buik is weer even heel onrustig, dan vraag ik me af waarom ik zo graag naar huis wilde...
Wat naar dat je buik zo onrustig is, ik kan me voorstellen dat je daar erg onzeker door wordt hug . Wanneer heb je weer controle? En anders gewoon weer bellen!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Fearie zo 15 mei 2011 - 7:24

@ Liadan, t is even afwachten he. Misschien dient deze uk zich wel veel sneller aan als Yara. Laten ze je de volledige 2 weken overtijd lopen, mocht er niets gebeuren? Ook zo'n last van vogelpoep en een vieze auto, ik ook ! Verschrikkelijk, maak je hem schoon, binnen 5 minuten heeft er alweer een vogel op gescheten :P

@ Theezakje, fijn dat je in ieder geval weet waar de pijn downunder vandaan komt. Hoop dat de fysio je misschien nog wat verlichting kan geven, heb hier zelf ook erg last van mijn lijf - weet hoe het is hug

@ Chipa, bikinilijn doe ik nu al op gevoel haha, ik kan het allemaal niet meer heel erg goed zien dus op de tast gaan we met het scheermesje aan het werk :P Krijg vanzelf een keer commentaar, of juist niet.

@ Schism, en is de kleur mooi geworden?

@ Blondje, was de kraamvisite leuk? Kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op alle collega's van je man (heb er maar 4 dus dat scheelt) maar 40 is wel een beetje teveel van het goede.
Ben je voor Twente of Ajax (denk Twente, vanwege de kroegentocht maandag - ze worden maandag toch gehuldigd). Leuk trouwens dat je ook Criminal minds fan bent Very Happy en las dat je misschien 2 weken achter je verlof aan kan krijgen, dat zou mooi zijn smile

@ Parels, ik gebruik ook 2 schermen hoor omdat ik anders ook niet alles kan onthouden (werk met FF dus dan heb je de mogelijkheid meerdere tabbladen te openen in je scherm).

@ All, nou, D-day is achter de rug. Ajax heeft gewonnen en ik heb een happy vriend op de bank zitten. Wat een spanning zeg ! Voor iemand die 4 jaar geleden nog geen voetbalwedstrijd had gezien en het ook echt niet(!) leuk vind/vond, was ik nu zelfs bloedje fanatiek haha. Met name omdat ik dus in tweestrijd zit, Twente en Ajax haha :P

3D echo verliep zoals gedacht, onze uk lag dwars en ze kon dus vrijwel niets zien. Hij ligt rechtomhoog met zijn koppie onder mijn ribben, ruggenwervel aan de rechterkant en voetjes links, handjes voor zijn gezicht (mijn vriend bokst dus was al trots dat ie zijn dekking wel alvast oefende :P). We mogen dus over 2 weken terugkomen voor poging 2 en anders hebben we toch echt pech gehad (zou ik wel erg jammer vinden).
's Avonds lekker uit eten geweest, we konden ons allemaal niet meer herinneren wanneer we voor het laatst samen uit eten waren geweest. Dus dat was wel weer even leuk en gezellig. Daarna lekker 's avonds op de bank, net 5 gekeken smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende