Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ProudMama schreef:Ohhh, CKC, kan je voor mij ook niet zoiets doen? Zou zoveel stress schelen als het over een paar weken pas blijkt te zijn
Die twee bikkeltjes van jou blijven echt nog wel paar weken zitten hoor. Dat moet, want als ze er eenmaal zijn, gaan ze het wel missen. Lekker warm in de buik!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
@ Kruumel: ja dat bedoel ik... Heb al eens geprobeerd een lijstje te maken, maar dat is aan mij niet besteed.
@ Schuddebuikje: ik heb de uitgerekend in juli-hyves opgericht. Maar ik weet de echte naam van NIN niet, dus dan is het zo moeilijk opzoeken. En NIN is uitgerekend in juni, dus weet niet of ze wel op de juli hyves zit....
@ Happydoppy; de laatste 2 weken (zeg maar week 33 en 34) heb ik maar halve dagen gewerkt. Week 35 had ik vakantie en nu zitten we in week 36.
@ All: heb NIN een pm gestuurd, misschien reageert ze er wel op.
@ Schuddebuikje: ik heb de uitgerekend in juli-hyves opgericht. Maar ik weet de echte naam van NIN niet, dus dan is het zo moeilijk opzoeken. En NIN is uitgerekend in juni, dus weet niet of ze wel op de juli hyves zit....
@ Happydoppy; de laatste 2 weken (zeg maar week 33 en 34) heb ik maar halve dagen gewerkt. Week 35 had ik vakantie en nu zitten we in week 36.
@ All: heb NIN een pm gestuurd, misschien reageert ze er wel op.
Laatst aangepast door Teigertje op wo 15 jun 2011 - 0:39; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : All toevoegen)
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Teigertje, ik kan wel voor de namen een cijfer zetten, maar dan moet ik t wel elke keer aanpassen als er iemand bevallen is. Bedoel je dat? Dat wil ik wel doen hoor.
CKC, hoe gaat t met je, meis?
Happydobby, ik heb ook lekker uitgeslapen...
Mijn man kwam tussen de middag niet thuis eten, ben ik even naar de verfwinkel geweest verf halen voor de babykamer. Nu heb ik de zilvere band geverfd over de muur boven de commode. Het ging best goed, nu nog hopen dat het mooi recht is als ik de tape eraf haal. (Muren zijn met spachtelpoets, dus van die kleine korreltjes, is best lastig). Ik laat het nu even drogen en dan kijken of er nog een tweede laag op moet. Misschien kan ik morgen nijntje op de andere muur gaan verven.
Ik moet zometeen om 16.15 uur naar de tandarts, extra controle ivm de zwangerschap. Hebben jullie dit ook gedaan?
CKC, hoe gaat t met je, meis?
Happydobby, ik heb ook lekker uitgeslapen...
Mijn man kwam tussen de middag niet thuis eten, ben ik even naar de verfwinkel geweest verf halen voor de babykamer. Nu heb ik de zilvere band geverfd over de muur boven de commode. Het ging best goed, nu nog hopen dat het mooi recht is als ik de tape eraf haal. (Muren zijn met spachtelpoets, dus van die kleine korreltjes, is best lastig). Ik laat het nu even drogen en dan kijken of er nog een tweede laag op moet. Misschien kan ik morgen nijntje op de andere muur gaan verven.
Ik moet zometeen om 16.15 uur naar de tandarts, extra controle ivm de zwangerschap. Hebben jullie dit ook gedaan?
Gast- Gast
Heee Kruumel,
Nou, gaat eigenlijk wel goed. Ik zit nooit snel bij de pakken neer. Ik heb wel een paar dagen vrijgenomen omdat ik echt teveel nadenk, dus ik hang heerlijk op de bank!
Ik ben benieuwd naar de babykamer, heb je die ergens geplaatst.. (ik wil een vraagteken maken, maar mijn toetsenbord doet zo gek...) Zou je het anders dan nog eens willen plaatsen
Nou, gaat eigenlijk wel goed. Ik zit nooit snel bij de pakken neer. Ik heb wel een paar dagen vrijgenomen omdat ik echt teveel nadenk, dus ik hang heerlijk op de bank!
Ik ben benieuwd naar de babykamer, heb je die ergens geplaatst.. (ik wil een vraagteken maken, maar mijn toetsenbord doet zo gek...) Zou je het anders dan nog eens willen plaatsen
Ja, H is inderdaad van 9 februari
Kun je het nu ook voorspellen?
De gyn heeft al gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk wel weer voor de 40wk ingeleid zal worden.
Dus gok maar
De gyn heeft al gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk wel weer voor de 40wk ingeleid zal worden.
Dus gok maar
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ja, H is inderdaad van 9 februari
Dus gok maar
Kan niet zo lang van te voren, vraag het me over 20 weken weer hehe!
CKC, 5 juli vind ik prima! dan is de agenda nog leeg! zal het er vast in zetten... Haha!
@all, vanmorgen vroeg werd ik gelijk onrustig wakker, nog in mijn pyama (nou ja, wijde boxershort met hemdje) ben ik begonnen met de slaapkamer helemaal op te ruimen en uit te zoeken! heb onze kledingkast, tv kast en nachtkastjes helemaal uitgezocht, schoon gemaakt etc. uiteindelijk 3 vuilniszakken vol kleding wat weg kan, 1 doos vol kleding wat op mp kan, 2 zakken afval en 1 schoenendoos met oud papier. in de tv kast op onze slaapkamer had ik veel verzorging spullen staan waar ik niks meer van gebruik, heb van de 34 dingen die er stonden er 2 bewaard!! heerlijk opgeruimd dus!!
net eventjes naar de Hema geweest, had een pyama broek willen kopen en shirts die handig zijn voor met borstvoeding. niks kunnen vinden, dus maar even online aan het zoeken.
wie van jullie gaat er borstvoeding geven en heb je daar speciale kleding voor aangeschaft? zo ja, wat en waar? mijn man vond het niet nodig namelijk maar ik heb geen zin om bij visite mijn hele shirt omhoog te moeten gooien en daar in mijn gestreepte blote buik te zitten.
ik merk nu trouwens wel dat ik weer teveel gedaan heb vandaag, maar ja, het geeft me wel een heel voldaan gevoel! zo meteen alleen nog even 2 wassen opvouwen en tegen half 6 koken. al heb ik daar de meeste voorbereidingen al voor gedaan dus is nog een half uurtje werk denk ik...
@all, vanmorgen vroeg werd ik gelijk onrustig wakker, nog in mijn pyama (nou ja, wijde boxershort met hemdje) ben ik begonnen met de slaapkamer helemaal op te ruimen en uit te zoeken! heb onze kledingkast, tv kast en nachtkastjes helemaal uitgezocht, schoon gemaakt etc. uiteindelijk 3 vuilniszakken vol kleding wat weg kan, 1 doos vol kleding wat op mp kan, 2 zakken afval en 1 schoenendoos met oud papier. in de tv kast op onze slaapkamer had ik veel verzorging spullen staan waar ik niks meer van gebruik, heb van de 34 dingen die er stonden er 2 bewaard!! heerlijk opgeruimd dus!!
net eventjes naar de Hema geweest, had een pyama broek willen kopen en shirts die handig zijn voor met borstvoeding. niks kunnen vinden, dus maar even online aan het zoeken.
wie van jullie gaat er borstvoeding geven en heb je daar speciale kleding voor aangeschaft? zo ja, wat en waar? mijn man vond het niet nodig namelijk maar ik heb geen zin om bij visite mijn hele shirt omhoog te moeten gooien en daar in mijn gestreepte blote buik te zitten.
ik merk nu trouwens wel dat ik weer teveel gedaan heb vandaag, maar ja, het geeft me wel een heel voldaan gevoel! zo meteen alleen nog even 2 wassen opvouwen en tegen half 6 koken. al heb ik daar de meeste voorbereidingen al voor gedaan dus is nog een half uurtje werk denk ik...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
@Kruumel, Ik ben pas naar de tandarts geweest, gewoon de halfjaarlijkse controle. Ik was begin nov nog geweest, dus net zwanger. En begin mei ben ik weer geweest, wel aangegeven dat ik snel last heb van bloedend tandvlees maar verder geen klachten heb. Hij had ook verder niks op te merken dus ik ga gewoon weer nov/dec.
@Pien, ik heb in het buikjes topic een foto met een zwart jurkje die je ook met BV kan gebuiken, ook heb ik een shirtje die ook er geschikt voor is. Er zit namelijk bij je borsten een los stuk stof die je dan opzij kan schuiven.
Die verkopen ze bij H&M, ze hebben dat soort dingen ook bij Hema.
Ik heb het niet gekocht omdat ik bv wil gaan geven maar gewoon omdat het zwangerschapskleding is.
Ik heb ook 1 voedingsbh maar ik wacht nog even tot na de bevalling met een evt tweede, misschien lukt het niet of groeien mijn borsten ineens naar de gewilde C cup en dan past het niet.
Ik kan altijd mijn vriend naar de winkel sturen, en hier in A is alles 7 dagen p/w open.
@Pien, ik heb in het buikjes topic een foto met een zwart jurkje die je ook met BV kan gebuiken, ook heb ik een shirtje die ook er geschikt voor is. Er zit namelijk bij je borsten een los stuk stof die je dan opzij kan schuiven.
Die verkopen ze bij H&M, ze hebben dat soort dingen ook bij Hema.
Ik heb het niet gekocht omdat ik bv wil gaan geven maar gewoon omdat het zwangerschapskleding is.
Ik heb ook 1 voedingsbh maar ik wacht nog even tot na de bevalling met een evt tweede, misschien lukt het niet of groeien mijn borsten ineens naar de gewilde C cup en dan past het niet.
Ik kan altijd mijn vriend naar de winkel sturen, en hier in A is alles 7 dagen p/w open.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pien: Ik wil ook BV geven, maar ga er niks speciaal voor aanschaffen denk ik. Gewoon hemdje onder je shirt, shirt omhoog, hemdje naar beneden tot net onder de borst. Dan is er weinig bloots aan toch?
Gast- Gast
@Happydobby, een heel leuk jurkje! Ga eens even kijken in de webshop of hij daar bij staat... het punt is gewoon dat ik geen H&M in de buurt heb, althans, wel binnen 30 minuten afstand maar ik red het niet om daar heen te gaan zeg maar... was het een duur jurkje?
Pien- Ratel
Pien schreef:@Happydobby, een heel leuk jurkje! Ga eens even kijken in de webshop of hij daar bij staat... het punt is gewoon dat ik geen H&M in de buurt heb, althans, wel binnen 30 minuten afstand maar ik red het niet om daar heen te gaan zeg maar... was het een duur jurkje?
Nee, ik had juist alles bij H&M gekocht vanwege de prijs
Ik zou het niet meer weten maar duurder dan 20 euro zal het niet geweest zijn.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
ow jammer, op de site hebben ze helemaal niks geen voedingsspullen. denk ook niet dat ik mijn man zo gek krijg om mee te gaan naar de HM.
ik draag nu al voedingsbh's, die vond ik lekkerder zitten als meegroei bh's. heb gewoon van die lelijke witte dingen van de hema en die zitten nu nog iets ruim maar wel lekker. mocht ik een groeispurt krijgen, kan mijn man idd 1 bij halen in een cupmaat groter.
ik ga maar eens op marktplaats kijken of ik daar wat vind qua voedingstopjes/ jurkjes.
ik draag nu al voedingsbh's, die vond ik lekkerder zitten als meegroei bh's. heb gewoon van die lelijke witte dingen van de hema en die zitten nu nog iets ruim maar wel lekker. mocht ik een groeispurt krijgen, kan mijn man idd 1 bij halen in een cupmaat groter.
ik ga maar eens op marktplaats kijken of ik daar wat vind qua voedingstopjes/ jurkjes.
Pien- Ratel
http://www.sonneschijn.nl/php/kleding_overzicht.php?i=0&CATEGORIE_ID=476&MAAT_ID=-1&GESLACHT=&zoeken=zoeken
Gast- Gast
PM ik heb vannacht ook gedroomd dat je bevallen was... Geen idee hoe ik erbij kom! Gelukkig zijn mijn dromen niet voorspellend zoals die van ckc
Gast- Gast
Nee, ze zitten nog binnen hoor!Bazyle schreef:PM ik heb vannacht ook gedroomd dat je bevallen was... Geen idee hoe ik erbij kom! Gelukkig zijn mijn dromen niet voorspellend zoals die van ckc
Droom het zelf ook regelmatig, ben vorige week nog bevallen van 3 (!!) meiden. Morgen toch echt even navragen of het er wel 2 zijn...
Gast- Gast
Ik maak mezelf er even makkelijk vanaf vandaag want m'n energie is echt op nu. Heb net het hele dorp afgelopen op zoek naar iets voor op het matras voor tijdens de bevalling. Maar helaas niks gevonden... Wordt er een beetje moedeloos van want ik wil het gewoon klaar hebben . Gelukkig heeft m'n vriend vandaag wel de klossen en ondersteek opgehaald bij de thuiszorg dus die kunnen een dezer dagen er onder (moet m'n zwager wel even komen helpen, ik ga niet meer met het bed sjouwen ).
Tandarts, ik heb geen extra controle gehad. Ik ben er begin april geweest en toen was alles helemaal prima (zelfs geen tandplak) dus het lijkt me ook niet nodig.
Speciale voedingskleding, heb ik ook niet gekocht. Toevallig wel net vanmiddag een voedingsbeha. Eentje maar want ik heb nu nog dezelfde bh-maat als voor de zwangerschap dus grote kans dat ze na de bevalling ineens gaan groeien. Ik bewaar gewoon het kaartje zodat m'n moeder er in de juiste maat bij kan halen na de bevalling. Ik heb trouwens één positietop waarin je ook kunt voeden maar die heb ik niet speciaal daarvoor gekocht. De eerste tijd ga ik toch niet voeden waar mensen bijzijn (behalve m'n vriend en de kraamverzorgster natuurlijk), en daarna zien we wel verder. Ik weet nu toch nog niet welke maat ik dan nodig heb.
Nummers bij het lijstje, ik snap het punt geloof ik niet helemaal. We staan nu toch al op volgorde van bevaldatum? Waarom moeten er dan nummers bij?
Juli-hyves, zou ik daar ook de link van mogen?
Roosvicee laxo, ga ik niet nodig hebben denk ik. Juist eerder het tegenovergestelde
En nu spring ik onder de douche, m'n vriend en ik gaan vanavond uit eten omdat we de 37weken mijlpaal hebben bereikt! Overigens staat er wel een fout in m'n ticker, heb immers niet het hele ziekenhuis ingepakt, dat past nooit in een tas
Edit: tijdens het typen is de lamp voor de babykamer bezorgd. De kleur is toch iets anders dan ik dacht maar dat is makkelijk op te lossen met een likje verf denk ik. Maar eerst eens kijken wat m'n vriend er van vindt.
Tandarts, ik heb geen extra controle gehad. Ik ben er begin april geweest en toen was alles helemaal prima (zelfs geen tandplak) dus het lijkt me ook niet nodig.
Speciale voedingskleding, heb ik ook niet gekocht. Toevallig wel net vanmiddag een voedingsbeha. Eentje maar want ik heb nu nog dezelfde bh-maat als voor de zwangerschap dus grote kans dat ze na de bevalling ineens gaan groeien. Ik bewaar gewoon het kaartje zodat m'n moeder er in de juiste maat bij kan halen na de bevalling. Ik heb trouwens één positietop waarin je ook kunt voeden maar die heb ik niet speciaal daarvoor gekocht. De eerste tijd ga ik toch niet voeden waar mensen bijzijn (behalve m'n vriend en de kraamverzorgster natuurlijk), en daarna zien we wel verder. Ik weet nu toch nog niet welke maat ik dan nodig heb.
Nummers bij het lijstje, ik snap het punt geloof ik niet helemaal. We staan nu toch al op volgorde van bevaldatum? Waarom moeten er dan nummers bij?
Juli-hyves, zou ik daar ook de link van mogen?
Roosvicee laxo, ga ik niet nodig hebben denk ik. Juist eerder het tegenovergestelde
En nu spring ik onder de douche, m'n vriend en ik gaan vanavond uit eten omdat we de 37weken mijlpaal hebben bereikt! Overigens staat er wel een fout in m'n ticker, heb immers niet het hele ziekenhuis ingepakt, dat past nooit in een tas
Edit: tijdens het typen is de lamp voor de babykamer bezorgd. De kleur is toch iets anders dan ik dacht maar dat is makkelijk op te lossen met een likje verf denk ik. Maar eerst eens kijken wat m'n vriend er van vindt.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
@kruumel: thanx voor het plaatsen in de tabel. Wij weten wel wat het wordt maar hou het nog voor mezelf! Ik ben toen ik ongeveer 4 maanden zwanger was bij de tandarts geweest gewoon voor half jaar controle. En zij zei zolang ik geen last kreeg dan gewoon na de zwangerschap weer komen. @teigertje: heb je de gips afdruk zelf gemaakt of laten doen? En een geboortebord wat is dat? @hd: ik hoop wel tot de 34 weken te kunnen werken liefst nog tot de 36 weken maar begin er een hard hoofd in te krijgen dat ik dat ga redden. Ik heb overigens een kantoorbaan. @pien: ik draag ook voedingsbh's heb er 3, gewone bh zat niet meer fijn. En in deze kan ik nog groeien. Ik heb shirtjes die nogal veel rek aan de bovenkant hebben dus die kan ik zo onder m'n tiet schuiven. Heb ze er overigens niet speciaal voor gekocht. Bedacht het me net nav van jouw vraag. En net zoals pm al zei een hemd onder je shirt kan ook. @pm: heb je ook last van nachtmerriës, ik heb niet alleen maar leuke dromen. Droomde van de week dat de baby tijdens de bevalling vast zat. @all: vandaag een trouwjurk wezen kopen (lees een vrolijk zomerjurkje) met moeder en schoonmoeder gelijk nog een paar shirts gekocht. Groei overal uit.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
@ Novalee: http://juli2011.hyves.nl/
@ Fiebje: De gips afdruk heeft mijn vrouw gemaakt bij mij. Alleen lukt dat namelijk niet.
En een geboortebord is zo een bord wat je wel eens buiten ziet staan als er ergens een kleine geboren is. In sommige vriendengroepen/buurtverenigingen/etc etc is het de gewoonte om dit voor het gezin te doen. Maar bij ons is dat niet, en het is wel zo leuk om iets in de tuin te hebben.
Onze buren hadden trouwens wel 4 of 5 borden in de tuin (de vriendengroep van haar, van hem, de carnavalvereniging etc etc).
@ Fiebje: De gips afdruk heeft mijn vrouw gemaakt bij mij. Alleen lukt dat namelijk niet.
En een geboortebord is zo een bord wat je wel eens buiten ziet staan als er ergens een kleine geboren is. In sommige vriendengroepen/buurtverenigingen/etc etc is het de gewoonte om dit voor het gezin te doen. Maar bij ons is dat niet, en het is wel zo leuk om iets in de tuin te hebben.
Onze buren hadden trouwens wel 4 of 5 borden in de tuin (de vriendengroep van haar, van hem, de carnavalvereniging etc etc).
Dora- Kletskop
@Novalee, heb je ook bij de action gekeken? welk formaat heeft jullie matras? ik weet sowieso dat de hema ze heeft en de action vaak ook.. wil anders wel voor je kijken als ik daar ben?
Pien- Ratel
zo effe gegeten. Vriend heeft gekookt. Was dus bekaf van het winkelen ondanks dat ik de bekkenband om had toch een paar x door m'n been gezakt. Zijn ook helemaal niet lang geweest en heb tussendoor veel gezeten. Hoe zit het met jullie conditie?
Fiebje- Prater
teigertje ken dat fenomeen bord niet. .heb het hier nog nooit gezien. Bij vlaggetjes en een ooievaar houdt het hier wel op! Ik wil ook nog een gipsafdruk maken van m'n buik. Zal het aan een crea vriendin vragen.
Fiebje- Prater
Je kunt het als een vervanging voor de ooievaar zien. En als je bij de rabobank een rekening opent voor de kleine kun je ook zo een bord te leen krijgen.
http://www.hetgeboorterijk.nl/gipsafdruk%20buik%20.63353.17303.0.sp.html
http://www.hetgeboorterijk.nl/gipsafdruk%20buik%20.63353.17303.0.sp.html
Dora- Kletskop
ProudMama schreef:http://www.sonneschijn.nl/php/kleding_overzicht.php?i=0&CATEGORIE_ID=476&MAAT_ID=-1&GESLACHT=&zoeken=zoeken
Jij hebt hier wat besteld he, hoe was de service? Zie namelijk een bikini voor 5,95 ! Dat kan ik niet laten liggen !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Wij hadden dit geboortebord:
Nu wil ik ook weer iets met Woezel en Pip.
Nu wil ik ook weer iets met Woezel en Pip.
Gast- Gast
Heel goed. Snel in huis, en ze heeft wel 5 verschillende dingen opgemeten voor me omdat ik twijfelde over de maat, was allemaal geen enkel probleem.Fearie schreef:ProudMama schreef:http://www.sonneschijn.nl/php/kleding_overzicht.php?i=0&CATEGORIE_ID=476&MAAT_ID=-1&GESLACHT=&zoeken=zoeken
Jij hebt hier wat besteld he, hoe was de service? Zie namelijk een bikini voor 5,95 ! Dat kan ik niet laten liggen !
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken