Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Chipa, spannend!
Happydobby, vandaag je laatste werkdag, geniet van je verlof!
Pm, succes met bellen voor de uitslag.
Happydobby, vandaag je laatste werkdag, geniet van je verlof!
Pm, succes met bellen voor de uitslag.
Gast- Gast
Ik ben benieuwd of en wanneer het doorzet.
Net nog even snel alles gezogen en de ziekenhuistas gecheckt dus ik ben er klaar voor:)
Net nog even snel alles gezogen en de ziekenhuistas gecheckt dus ik ben er klaar voor:)
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Chipa, spannend zeg! Ik hoop dat het door gaat zetten.
Happydobby, Wat lekker je laatste werkdag. Geniet ervan en dan van je verlof he!
Laced, ik vond het hier idd ook erg benauwd.. Nu staan hier alle ramen open zodat het wat kan afkoelen. Heb zo'n hekel aan dat plak-weer!
PM, succes vandaag!
Happydobby, Wat lekker je laatste werkdag. Geniet ervan en dan van je verlof he!
Laced, ik vond het hier idd ook erg benauwd.. Nu staan hier alle ramen open zodat het wat kan afkoelen. Heb zo'n hekel aan dat plak-weer!
PM, succes vandaag!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Hier is t ook nog steeds warm. Gisteren ook geen regen of onweer gehad. Van mij mag t wat afkoelen.
Gast- Gast
Hier hebben we vanmorgen al flink regen en onweer gehad, en nu valt er weer een bui... heerlijk, even die pollen uit de lucht.
Probeerde poli te bellen: De wachttijd is langer als 10 min... Ik probeer het straks wel weer!
Probeerde poli te bellen: De wachttijd is langer als 10 min... Ik probeer het straks wel weer!
Gast- Gast
Zo, de uitslagen heb ik binnen.
Hb blijft laag.
Bloedsuikers zijn raar. Nuchter 4,1. Na ontbijt 9,3 en na de lunch 4,2...
Hb blijft laag.
Bloedsuikers zijn raar. Nuchter 4,1. Na ontbijt 9,3 en na de lunch 4,2...
Gast- Gast
@PM: en wat is nu het plan? Krijg je medicijnen voor je lage HB gehalte? En gaan ze je suiker verder onderzoeken?
@all: geen bloedverlies meer dus afwachten maar.
@all: geen bloedverlies meer dus afwachten maar.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
even tussendoor....
wij zijn gisteren weer thuis gekomen. Alles lijkt goed te gaan!!
bwvallingsverhaal en foto komen snel!!
zijn volledige naam is trouwens Davi.d E.lia en weegt 2600gr en is 47cm.
heb niet teruggelezen maar begrijp dat er bij chipa wat aan het werken is??? meid hoop dat het doorzet en dat jullie gauw jullie knul in de armen hebt
wij zijn gisteren weer thuis gekomen. Alles lijkt goed te gaan!!
bwvallingsverhaal en foto komen snel!!
zijn volledige naam is trouwens Davi.d E.lia en weegt 2600gr en is 47cm.
heb niet teruggelezen maar begrijp dat er bij chipa wat aan het werken is??? meid hoop dat het doorzet en dat jullie gauw jullie knul in de armen hebt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@Chipa: Ik heb geen idee, heb donderdag een afspraak. Met deze waardes kunnen ze weinig vrees ik, dus zal nog wel een curve moeten.
Laag HB slik ik al ferro voor, maar dat blijft gewoon krap.
Hoe is het met het bloedverlies? Zet het door of neemt het af?
Spannend joh!!!
@Bruintje Beer: Heerlijk dat je weer thuis ben en je zoon gezond is ondanks de te lang gebroken vliezen!!
Laag HB slik ik al ferro voor, maar dat blijft gewoon krap.
Hoe is het met het bloedverlies? Zet het door of neemt het af?
Spannend joh!!!
@Bruintje Beer: Heerlijk dat je weer thuis ben en je zoon gezond is ondanks de te lang gebroken vliezen!!
Gast- Gast
Zo, kom eventjes hier gluren.
@ PM, wat schattig die twee bedjes zo Alweer bijna 30 weken!
@ Chipa, ben benieuwd, zal het nu gaan beginnen? Hoop voor je dat die kleine er snel zal zijn. Veel succes in ieder geval mocht het echt gaan beginnen!
@ Bruintje Beer, fijn dat alles goed lijkt te gaan! Lekker aan het genieten van jullie mannetje? Ben benieuwd wat jullie dochter er van vindt
@ PM, wat schattig die twee bedjes zo Alweer bijna 30 weken!
@ Chipa, ben benieuwd, zal het nu gaan beginnen? Hoop voor je dat die kleine er snel zal zijn. Veel succes in ieder geval mocht het echt gaan beginnen!
@ Bruintje Beer, fijn dat alles goed lijkt te gaan! Lekker aan het genieten van jullie mannetje? Ben benieuwd wat jullie dochter er van vindt
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Even een vlugge reactie.
Chipa, ben benieuwd wanneer het door gaat zetten!!
PM, mooi die bedjes langs elkaar!! En alweer 30 weken morgen!!
Bruintjebeer, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Mooie naam!
Hier rustig aan, lekker weekend gehad, maar kan echt niet tegen de warmte...
Ook sinds het weekend gerommel in mijn buik, soort van menstruatiekrampen.
En mijn bekkenpijn is minder, denk dat de kleine ingedaald ligt!
Chipa, ben benieuwd wanneer het door gaat zetten!!
PM, mooi die bedjes langs elkaar!! En alweer 30 weken morgen!!
Bruintjebeer, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Mooie naam!
Hier rustig aan, lekker weekend gehad, maar kan echt niet tegen de warmte...
Ook sinds het weekend gerommel in mijn buik, soort van menstruatiekrampen.
En mijn bekkenpijn is minder, denk dat de kleine ingedaald ligt!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Yehh, ik heb verlof!
@Laced, die maagzuur middelen die werken soms vind ik, niet altijd.
Hier regend het wel steeds maar verder geen onweer of hagel.
@Chipa, spannend hoor, die kleine mag elk moment gaan komen.
@pm, je bloedsuiker is wel laag. Wat is je HB dan?
Je gebruikt toch al heel lang ferrofummeraat.
@BB, wat een klein mannetje zeg, ik ben wel benieuwd naar je verhaal.
@Theezakje, jij hebt nu ook officeel verlof, Ik heb wel van die steken gevoeld daar beneden, las in een boek dat de kleine dan indaald.
Nou zei de VK al dat die kleine van mij al aan het indalen was.
Zo laatste werkdag gehad, niet dat ik veel gedaan heb maar toch.
Ga zo boodschappen doen, koken en verder lekker niks.
Ben erg moe, wil wel nog van alles gaan doen maar niet vandaag.
@Theezakje, jij hebt nu ook officeel verlof, Ik heb wel van die steken gevoeld daar beneden, las in een boek dat de kleine dan indaald.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
HD: Mijn hb was 6.4, net als de vorige keer in V.
Het lijkt of de ferro weinig doet, maar goed, het zakt in elk geval niet verder, dus dat is misschien wel het enige resultaat.
Moet mijn bloed natuurlijk delen met 2 kinderen he, maar boven de 7 zou wel heel fijn zijn. Zal eens vragen om de Ferrograd ipv Ferrofum, misschien geeft dat net het zetje.
Het lijkt of de ferro weinig doet, maar goed, het zakt in elk geval niet verder, dus dat is misschien wel het enige resultaat.
Moet mijn bloed natuurlijk delen met 2 kinderen he, maar boven de 7 zou wel heel fijn zijn. Zal eens vragen om de Ferrograd ipv Ferrofum, misschien geeft dat net het zetje.
Gast- Gast
Pm, mijn HB was ook 6.4, moet volgende week donderdag naar de vk ipv maandag vanwege pinksteren dus dan zijn mijn pillen een paar dagen op, heb nog voor 7 dagen ferro in huis maar ik hoop dat het genoeg was.
Ze gaan volgende week even prikken, als hij dan rond de 7 was dan is het goed.
Anders zal ik wel weer een nieuw recept krijgen.
Ja met 2 kindjes is het misschien ook lastig om je hb weer op te krikken, mijn vk zei wel dat rond de 6.5 voor de bevalling oke is.
Ze gaan volgende week even prikken, als hij dan rond de 7 was dan is het goed.
Anders zal ik wel weer een nieuw recept krijgen.
Ja met 2 kindjes is het misschien ook lastig om je hb weer op te krikken, mijn vk zei wel dat rond de 6.5 voor de bevalling oke is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in het ziekenhuis houden ze 7 aan voor een tweeling, geen idee of die grens verschillend is voor 1 of 2 kindjes.
Heb je zelf last van je lagere HB of niet?
Heb je zelf last van je lagere HB of niet?
Gast- Gast
Happydobby schreef:Yehh, ik heb verlof!
Inderdaad heb ik nu ook verlof!!
Merk er weinig van, zit immers al bijna 4 weken volledig thuis!
Maar goed, voelt op de een of andere manier wel als een volgende stap!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Smaragdje schreef:
ondanks dat ze pas 22 maanden is denk dat ze er wel bewust mee bezig is want ze vindt het echt geweldig!!! heel de dag wil ze kusjes geven en vasthouden. ze speelt heel veel met haar poppen nu en die dekt ze toe op bed..doet ze bij d.avid ook.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
@ Chipa: Aaaah, wat spannend!!!!
@ Laced: Hier heeft het vanacht wel flink geregend.
Of was dat de nacht ervoor??
@ PM: Als ik jou was zou ik na de bevalling bloed vragen.
Bij mij hebben ze dat toen niet gedaan waardoor ik maanden later nog met de problemen zat! Ik heb ook altijd een veel te laag HB en pillen werken bij mij ook niet echt… Mijn Hb was vlak voor de bevalling 5.4 en op zijn diepte punt (maanden later) iets van 3.8
@ All: Weinig nieuws van deze kant. Ik meen de baby al een tijdje te voelen ploppen! Verder heb ik last van mijn buik en mijn bekken en ik ben misselijk….
@ Laced: Hier heeft het vanacht wel flink geregend.
Of was dat de nacht ervoor??
@ PM: Als ik jou was zou ik na de bevalling bloed vragen.
Bij mij hebben ze dat toen niet gedaan waardoor ik maanden later nog met de problemen zat! Ik heb ook altijd een veel te laag HB en pillen werken bij mij ook niet echt… Mijn Hb was vlak voor de bevalling 5.4 en op zijn diepte punt (maanden later) iets van 3.8
@ All: Weinig nieuws van deze kant. Ik meen de baby al een tijdje te voelen ploppen! Verder heb ik last van mijn buik en mijn bekken en ik ben misselijk….
Gast- Gast
Ik kreeg net om 17.00 uur een telefoontje van mijn huisarts. Zij had bericht gekregen dat ik zaterdag bij de huisartsenpost was geweest. Ze was niet tevreden over de manier waarop ik onderzocht/geholpen ben.
Zij zei dat de afspraak is dat zwangere vrouwen met een levensvatbaar kindje meteen doorgestuurd moeten worden naar de verloskundige, en dat die niet eens door een huisarts geholpen mochten worden.
En ze vond dat de huisarts nalatig was geweest. Bij mijn klachten blijkt het erg belangrijk te zijn bloeddruk te meten en eiwitten te controleren. Dat heeft de arts beide niet gedaan.
Ik moest dus van de huisarts de verloskundige bellen, dus ik wilde morgenvroeg om 9.00 uur bellen, dan hebben zij telefonisch spreekuur. Maar dat mocht niet... ik moest nu bellen.
Toen ik de verloskundige belde had de huisarts al gebeld. De verloskundige zei even langs te komen voor een extra controle. Ze was gelukkig zo hier, want ik vond het toch een beetje eng, het moest allemaal ineens zo snel, maakte me toch een beetje zorgen.
Nou de bloeddruk was goed en de eiwitten waren goed. Ze heeft nog effe gevoeld en het hartje geluisterd en dat was ook goed, hij/zij was lekker druk aan het bewegen.
Zij zei dat de afspraak is dat zwangere vrouwen met een levensvatbaar kindje meteen doorgestuurd moeten worden naar de verloskundige, en dat die niet eens door een huisarts geholpen mochten worden.
En ze vond dat de huisarts nalatig was geweest. Bij mijn klachten blijkt het erg belangrijk te zijn bloeddruk te meten en eiwitten te controleren. Dat heeft de arts beide niet gedaan.
Ik moest dus van de huisarts de verloskundige bellen, dus ik wilde morgenvroeg om 9.00 uur bellen, dan hebben zij telefonisch spreekuur. Maar dat mocht niet... ik moest nu bellen.
Toen ik de verloskundige belde had de huisarts al gebeld. De verloskundige zei even langs te komen voor een extra controle. Ze was gelukkig zo hier, want ik vond het toch een beetje eng, het moest allemaal ineens zo snel, maakte me toch een beetje zorgen.
Nou de bloeddruk was goed en de eiwitten waren goed. Ze heeft nog effe gevoeld en het hartje geluisterd en dat was ook goed, hij/zij was lekker druk aan het bewegen.
Gast- Gast
Hazeltje schreef: Ik meen de baby al een tijdje te voelen ploppen!
Ik weet niet precies hoe ver je bent, maar met de 12 weken heb ik ook van die luchtbelletjes gevoeld, en daarna zijn ze weggebleven tot de 20 weken.
Met de tweede kan je alles eerder herkennen toch? Misschien is het wel zo.
Gast- Gast
@Kruumel: Vond het ook al zo raar, naar de HAP. Bij ons ga je met spoed en buiten gewone uren naar de behandelunit, die is speciaal voor zwangere vrouwen, zit ook op die afdeling. Maar weet natuurlijk niet hoe dat beleid in andere ziekenhuizen is.
Maar gelukkig dat alles toch goed was, kan me voorstellen dat je schrikt als je zo opbellen daar over.
Maar gelukkig dat alles toch goed was, kan me voorstellen dat je schrikt als je zo opbellen daar over.
Gast- Gast
Ik weet niet of ze zoiets hier ook hebben. De verloskundige zit niet in het ziekenhuis, en ik wist niet dat ik hen ook in het weekend kon bellen, dacht dat dat nummer alleen voor bevallingen en spoedgevallen was.
Ik dacht gewoon de huisartsenpost te bellen om te vragen wat ik ermee aan moest. Volgens mijn huisarts hadden zij moeten zeggen dat ik de verloskundige moest bellen.
Ik dacht gewoon de huisartsenpost te bellen om te vragen wat ik ermee aan moest. Volgens mijn huisarts hadden zij moeten zeggen dat ik de verloskundige moest bellen.
Gast- Gast
@ Joyce0606, spannend ben benieuwd wat jullie krijgen, jongen of meisje!
@ Lookie, dat is herkenbaar hoor, het blijft bijzonder om te zien! Fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat met je. Zo'n begin had ik ook, helaas gaat het nu steeds een beetje minder, maar hoop dat het bij jou allemaal gewoon goed gaat!
@ Chipa, het is allemaal goed bedoeld, maar kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van hebt. Het wordt nu spannend voor jou he!
@ Bruintje Beer nogmaals gefeliciteerd! Stiekemerd lag je met weeën en al te typen "Ben benieuwd wat vandaag ons brengt" een zoon dus En ik had het mis, ik dacht dat jullie weer een meisje zouden krijgen.. Mooie naam!
@ HappyDobby, ik zou dan denk ik zeggen "Liever even boodschappen doen dan de hele dag binnen zitten!" Nu lekker genieten van je verlof he!
@ ProudMama, ik vind de bedjes kei leuk staan zo! Echt een tweelingkamertje Weet niet hoe moeilijk jou huisarts is, maar als ik bel dat ik weer schimmel heb kan ik 's middags medicijnen halen. Bij je suiker gaat het toch om de waardes die je hebt als je nuchter bent?
@ Theezakje13, nu mag jij ook "legaal" thuis blijven
@ Hazeltje leuk dat je hem al voelt! (het is een hij tot je weet of het een zij is ) Je bent nu wel minder misselijk als bij H. toch? Of heb ik het nu mis?
@ Kruumel, kan me voorstellen dat je dan even schrikt, gelukkig was alle oké!
@ All, begin nu ook te voelen dat mijn baarmoeder omhoog groeit, heb last van maagzuur en kan niet meer zoveel eten. Heb ook minder snel honger (dat kan nu toch al, dat mijn baarmoeder zo hoog zit?) Morgen naar de fysio dan hoor ik of ik echt bekkeninstabiliteit heb. Ik hoop het zo van niet! Kon vrijdagavond niet meer op mijn zadel zitten bijna zo'n pijn had ik aan mijn stuitje, en veel buik- en rugpijn dus ben er bang voor
Verder heb ik vandaag lekker lopen plakken Bah wat ist benauwd. Voor de rest gaat het prima! Weinig harde buiken meer (kan het kwaad als ze af en toe wel pijn doen?) En doe echt rustig aan. Eind van de maand heb ik theorie examen voor mijn rijbewijs! Dus nu goed leren, heb ik alle tijd voor
@ Lookie, dat is herkenbaar hoor, het blijft bijzonder om te zien! Fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat met je. Zo'n begin had ik ook, helaas gaat het nu steeds een beetje minder, maar hoop dat het bij jou allemaal gewoon goed gaat!
@ Chipa, het is allemaal goed bedoeld, maar kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment genoeg van hebt. Het wordt nu spannend voor jou he!
@ Bruintje Beer nogmaals gefeliciteerd! Stiekemerd lag je met weeën en al te typen "Ben benieuwd wat vandaag ons brengt" een zoon dus En ik had het mis, ik dacht dat jullie weer een meisje zouden krijgen.. Mooie naam!
@ HappyDobby, ik zou dan denk ik zeggen "Liever even boodschappen doen dan de hele dag binnen zitten!" Nu lekker genieten van je verlof he!
@ ProudMama, ik vind de bedjes kei leuk staan zo! Echt een tweelingkamertje Weet niet hoe moeilijk jou huisarts is, maar als ik bel dat ik weer schimmel heb kan ik 's middags medicijnen halen. Bij je suiker gaat het toch om de waardes die je hebt als je nuchter bent?
@ Theezakje13, nu mag jij ook "legaal" thuis blijven
@ Hazeltje leuk dat je hem al voelt! (het is een hij tot je weet of het een zij is ) Je bent nu wel minder misselijk als bij H. toch? Of heb ik het nu mis?
@ Kruumel, kan me voorstellen dat je dan even schrikt, gelukkig was alle oké!
@ All, begin nu ook te voelen dat mijn baarmoeder omhoog groeit, heb last van maagzuur en kan niet meer zoveel eten. Heb ook minder snel honger (dat kan nu toch al, dat mijn baarmoeder zo hoog zit?) Morgen naar de fysio dan hoor ik of ik echt bekkeninstabiliteit heb. Ik hoop het zo van niet! Kon vrijdagavond niet meer op mijn zadel zitten bijna zo'n pijn had ik aan mijn stuitje, en veel buik- en rugpijn dus ben er bang voor
Verder heb ik vandaag lekker lopen plakken Bah wat ist benauwd. Voor de rest gaat het prima! Weinig harde buiken meer (kan het kwaad als ze af en toe wel pijn doen?) En doe echt rustig aan. Eind van de maand heb ik theorie examen voor mijn rijbewijs! Dus nu goed leren, heb ik alle tijd voor
Gast- Gast
@Bazyle: Nee, niet alleen om nuchter hoor, vaak prik je 4x per dag om iets te bevestigen of uit te sluiten.
Mijn huisarts is ook niet moeilijk, maar aangezien mijn baarmoedermond zo kort en week is, weet ik niet of het kwaad kan om iets inwendig te gebruiken. Het is nu wel een beetje anders als anders natuurlijk.
Eten kan ik nogsteeds prima, ze zitten bij mij tegen mijn ribben ipv maag...
Mijn huisarts is ook niet moeilijk, maar aangezien mijn baarmoedermond zo kort en week is, weet ik niet of het kwaad kan om iets inwendig te gebruiken. Het is nu wel een beetje anders als anders natuurlijk.
Eten kan ik nogsteeds prima, ze zitten bij mij tegen mijn ribben ipv maag...
Gast- Gast
@ PM oké dat wist ik niet, bij degene die moesten prikken waarbij ik het meegemaakt heb ging het om de waardes als ze nuchter waren. Maar die hadden ook echt suikerziekte, dat verschilt ook nog, bij jou is het nog twijfel toch. Ja het is bij jou qua medicatie inwendig wel anders natuurlijk, daar had ik nog niet eens aan gedacht.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken