Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ProudMama schreef:Hebben jullie nog tips tegen harde buiken? Weet niet meer hoe ik zitten/ liggen moet op het moment.
Misschien doordat ik gister 3x naar het ziekenhuis geweest ben voor dagcurve??
Hoe ging je dagcurve? Zat je steeds tussen de 4 en de 9 mmol,of hebben ze een veneuze bepaling gedaan?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ze hebben bloed afgenomen voor het lab, dus kreeg niet gelijk de uitslag. Maandag bel ik even.Happydobby schreef:ProudMama schreef:Hebben jullie nog tips tegen harde buiken? Weet niet meer hoe ik zitten/ liggen moet op het moment.
Misschien doordat ik gister 3x naar het ziekenhuis geweest ben voor dagcurve??
Hoe ging je dagcurve? Zat je steeds tussen de 4 en de 9 mmol,of hebben ze een veneuze bepaling gedaan?
Wilde ook tussendoor geen uitslagen weten ookal zouden die er zijn, dan ga je je eetpatroon aanpassen en heb je nog geen goede curve.
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Chipa | 26/37 | 15 juni | Jongen | - |
Schuddebuikje | 25/31 | 20 juni | ... | - |
NowImNoting | 26/29 | 20 juni | Meisje | - |
Pien | 25/28 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Teigertje | 27/36 | 12 juli | Meisje | - |
Mizzie | 26/25 | 16 juli | Meisje | - |
Happydobby | 27/28 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
Gast- Gast
Bruintje Beer, ik lees het nu pas van je vliezen... jeetje zeg 5 dagen! Ik hoop dat alles goed gegaan is bij de bevalling en dat je zoontje gezond is. Ik wil je hier ook nogmaals feliciteren!
PM, wanneer krijg je de uitslag dan?
All, een verschrikkelijke nacht gehad... weer geen oog dichtgedaan. De hele nacht pijn gehad in mn buik rond de maagstreek, en in mn rug net onder de schouder, en een knalharde buik, het leek wel een bowlingbal. Ik kon niet liggen of zitten, wist me echt geen houding te geven. Vorige week vrijdagnacht had ik dat ook, toen heb ik wat gegeten en daarna zwakte het af en kon ik weer slapen. Nu bleef het aanhouden... het waren ook geen krampen of zo, maar echt een aanhoudende pijn, heeft iemand hier ervaring mee?
Om 7 uur toch effe de huisartsenpost gebeld of dit een normale klacht is bij zwangerschap. Dat konden ze zo niet zeggen dus kon ik langskomen om 8.30 uur.
Tot die tijd met een paracetamol op in de douche gestaan, natuurlijk ging het al beter toen ik bij de arts kwam. De buik was niet meer zo hard en de pijn was afgenomen. Hij heeft mijn buik gevoeld, daar was beweging in het kindje, en hij wilde urine nakijken, die was goed.
Waarschijnlijk gisteren toch te veel stress gehad (familieproblemen) in combinatie met te veel gedaan, en dat is er vannacht uitgekomen. Mocht het vannacht weer terugkomen kan ik morgen eventueel iets krijgen tegen maagpijn, maar omdat ik zo weinig last heb van mn maag heeft hij dat nog niet voorgeschreven.
PM, wanneer krijg je de uitslag dan?
All, een verschrikkelijke nacht gehad... weer geen oog dichtgedaan. De hele nacht pijn gehad in mn buik rond de maagstreek, en in mn rug net onder de schouder, en een knalharde buik, het leek wel een bowlingbal. Ik kon niet liggen of zitten, wist me echt geen houding te geven. Vorige week vrijdagnacht had ik dat ook, toen heb ik wat gegeten en daarna zwakte het af en kon ik weer slapen. Nu bleef het aanhouden... het waren ook geen krampen of zo, maar echt een aanhoudende pijn, heeft iemand hier ervaring mee?
Om 7 uur toch effe de huisartsenpost gebeld of dit een normale klacht is bij zwangerschap. Dat konden ze zo niet zeggen dus kon ik langskomen om 8.30 uur.
Tot die tijd met een paracetamol op in de douche gestaan, natuurlijk ging het al beter toen ik bij de arts kwam. De buik was niet meer zo hard en de pijn was afgenomen. Hij heeft mijn buik gevoeld, daar was beweging in het kindje, en hij wilde urine nakijken, die was goed.
Waarschijnlijk gisteren toch te veel stress gehad (familieproblemen) in combinatie met te veel gedaan, en dat is er vannacht uitgekomen. Mocht het vannacht weer terugkomen kan ik morgen eventueel iets krijgen tegen maagpijn, maar omdat ik zo weinig last heb van mn maag heeft hij dat nog niet voorgeschreven.
Gast- Gast
Kruumel: Wat naar meid, gelukkig dat je wel gewoon naar huis mocht. Doe wel rustig aan he, de kleine moet nog wel een tijdje blijven zitten!
Wel slim dat je er even naar heb laten kijken, dan weet je zeker dat het veilig is.
Ik gebruik wel gaviscon tegen maagzuur, misschien kan je dat proberen tegen de pijn?
Harde buiken doen mij (meestal) geen pijn, heb alleen moeite met het vinden van een houding omdat het dan zo in de weg zit en tegen mijn ribben drukt. Heb wel veel pijn aan mijn ribben rechts, maar dat komt puur doordat de baby ze beurs trapt en daar bijna geen vruchtwater is om het te 'dempen'.
Ik ga maandag even bellen voor de uitslagen, ben zelf wel benieuwd en heb geen zin om er tot donderdag op te wachten (dan heb ik weer afspraak)
Wel slim dat je er even naar heb laten kijken, dan weet je zeker dat het veilig is.
Ik gebruik wel gaviscon tegen maagzuur, misschien kan je dat proberen tegen de pijn?
Harde buiken doen mij (meestal) geen pijn, heb alleen moeite met het vinden van een houding omdat het dan zo in de weg zit en tegen mijn ribben drukt. Heb wel veel pijn aan mijn ribben rechts, maar dat komt puur doordat de baby ze beurs trapt en daar bijna geen vruchtwater is om het te 'dempen'.
Ik ga maandag even bellen voor de uitslagen, ben zelf wel benieuwd en heb geen zin om er tot donderdag op te wachten (dan heb ik weer afspraak)
Gast- Gast
de meisjes zijn voor als nog aan de top! maar goed er staan nog een paar bij waarvan het geslacht niet bekend is (of wel bekend maar niet wil zeggen)
hier over 2 weken de geslacht bepaling! spannend!! ik kan niet wachten om onze uk weer te zien, vindt het zo onwijs gaaf, mooi en bijzonder! dat verveeld echt nooit! kan ik met een glimlach een deel van me examens doen 18 juni
hier over 2 weken de geslacht bepaling! spannend!! ik kan niet wachten om onze uk weer te zien, vindt het zo onwijs gaaf, mooi en bijzonder! dat verveeld echt nooit! kan ik met een glimlach een deel van me examens doen 18 juni
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
@ Bruintje: Spannend!! Ik ben benieuwd hoe het nu met je/jullie gaat!
@ Blondje: Lekker he, dat haar. Niet iedereen is gezegend met een mooie bos tijdens de zwangerschap maar ik ben gelukkig ook een van de gelukkigen die haar vast houdt. Helaas zal het na de zwangerschap net zo hard weer uit vallen.
@ Fearie: Je hebt dus al flink wat aangeschaft? En de grotere dingen heb je tweedehands of heb je ook grotere dingen bij de babydump besteld? Met mij gaat het goed, alleen 's morgens toch nog wel misselijk af en toe maar ik eet meteen even wat en doe eerst even rustig aan en meestal trekt het wel weg dan.
@ Chipa: Het schiet bij jou ook lekker op he? Ik kan me nog herinneren dat we samen in het zwanger worden-topic zaten en nu dus nog (even) samen hier, leuk!
@ Schism: Hoe is het met jou?? Leuk dat wij ook weer samen in een topic zitten en dan nog wel dit topic! Super!
@ all: Sorry voor degene op wie ik nog niet gereageerd heb, het was iets te veel om in een keer bij te lezen maar ik hoop dat ik gauw wat meer bij ben. Met mij gaat het, afgezien van de misselijkheid 's morgens best wel goed. Gisteren de 12 weken-echo gehad, was prima! We hebben een heel beweeglijk kindje, hij was steeds met z'n armpjes en beentjes in de weer, zo lief! En de niertjes werkten ook al, hij had een volle blaas! Mijn bloeddruk en Hb waren ook helemaal normaal dus we zijn helemaal tevreden. Het wordt nu ook iets minder abstract, nu ik ons frummeltje heb zien bewegen. En het was zo bijzonder (ach, ik vertel jullie natuurlijk niets nieuws!), ik ben nu al reuze trots op ons kindje.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
@Bruintje beer: Gefeliciteerd met jullie zoon!
@Lookie: Wat fijn dat de 12 weken echo in orde was! Fantastisch om te zien he. Maakt het allemaal (nog) echter!
@Lookie: Wat fijn dat de 12 weken echo in orde was! Fantastisch om te zien he. Maakt het allemaal (nog) echter!
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Goedemorgen allemaal,
@ BB, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Hopelijk is de bevalling goed gegaan! En kunnen we snel je bevallingsverhaal lezen!
@ Lookie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Is toch altijd wel weer een geruststelling he!
@ Joyce, nog maar 2 weekjes. Die zijn zo voorbij! Jullie gingen het niet geheim houden he?
@ PM, hoe voel je je vandaag? Bijna bij de 30 weken he!
@ Kruumel, jeetje wat heftig zeg! Je lichaam gaat nu echt aangeven als je teveel doet he. En stress is idd erg slecht. Ik weet er helaas alles van Hoe is het vannacht gegaan?
Zo, even gereageerd op de laatste pagina. Wat een warme dag was het gisteren he? Gisteren gezellig dagje gehad met 8 meiden en de kids. Was erg gezellig en S. heeft zich heel goed vermaakt. Ook nog een bbq gehad, maar nu heb ik er wel erg veel last van mijn rug/bekken. Lig nu dan ook op de bank en blijf hier mooi even zitten!
@ BB, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Hopelijk is de bevalling goed gegaan! En kunnen we snel je bevallingsverhaal lezen!
@ Lookie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Is toch altijd wel weer een geruststelling he!
@ Joyce, nog maar 2 weekjes. Die zijn zo voorbij! Jullie gingen het niet geheim houden he?
@ PM, hoe voel je je vandaag? Bijna bij de 30 weken he!
@ Kruumel, jeetje wat heftig zeg! Je lichaam gaat nu echt aangeven als je teveel doet he. En stress is idd erg slecht. Ik weet er helaas alles van Hoe is het vannacht gegaan?
Zo, even gereageerd op de laatste pagina. Wat een warme dag was het gisteren he? Gisteren gezellig dagje gehad met 8 meiden en de kids. Was erg gezellig en S. heeft zich heel goed vermaakt. Ook nog een bbq gehad, maar nu heb ik er wel erg veel last van mijn rug/bekken. Lig nu dan ook op de bank en blijf hier mooi even zitten!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
PM, ik was bij de huisartsenpost, dat is naast het ziekenhuis, dus niet erin. Ja, ik ben ook blij dat ik effe gegaan ben, geeft toch weer rust als ze zeggen dat je kindje oke is.
Joyce, je kindje zien gaat inderdaad nooit vervelen... het blijft zoo mooi!
Lookie, fijn dat de echo goed is! Mooi om te zien he? (Als je nog effe je gegevens geeft kan ik je toevoegen aan de tabel).
Chipa, bij jou nog geen teken van een begin?
Kletskousje, ik weet dat stress heel slecht is, maar ja, wat doe je eraan... je kunt je gedachten niet uitzetten. Het komt vanzelf. Het is nu wel al minder, maar je blijft er toch aan denken. Het was een behoorlijk heftige nacht ja, gelukkig heeft het zich afgelopen nacht niet herhaald. Ik heb vannacht goed geslapen. Gisteren de hele dag niks gedaan. Nog effe geslapen nadat ik terug was tot half 12, daarna gegeten en de hele middag verplicht op de bank en in de tuin gezeten. 's Avonds een leuk feestje afgezegd en lekker in de tuin gezeten tot we naar bed gingen.
Het was gisteren echt heet ja... maar vandaag ook. Het is alweer zo warm buiten! Mijn voeten passen al haast niet meer in mn birkenstocks.
Zometeen even naar mijn ouders, lekker in de tuin zitten... volgens mij krijgen wij weer geen regen vandaag.
Joyce, je kindje zien gaat inderdaad nooit vervelen... het blijft zoo mooi!
Lookie, fijn dat de echo goed is! Mooi om te zien he? (Als je nog effe je gegevens geeft kan ik je toevoegen aan de tabel).
Chipa, bij jou nog geen teken van een begin?
Kletskousje, ik weet dat stress heel slecht is, maar ja, wat doe je eraan... je kunt je gedachten niet uitzetten. Het komt vanzelf. Het is nu wel al minder, maar je blijft er toch aan denken. Het was een behoorlijk heftige nacht ja, gelukkig heeft het zich afgelopen nacht niet herhaald. Ik heb vannacht goed geslapen. Gisteren de hele dag niks gedaan. Nog effe geslapen nadat ik terug was tot half 12, daarna gegeten en de hele middag verplicht op de bank en in de tuin gezeten. 's Avonds een leuk feestje afgezegd en lekker in de tuin gezeten tot we naar bed gingen.
Het was gisteren echt heet ja... maar vandaag ook. Het is alweer zo warm buiten! Mijn voeten passen al haast niet meer in mn birkenstocks.
Zometeen even naar mijn ouders, lekker in de tuin zitten... volgens mij krijgen wij weer geen regen vandaag.
Gast- Gast
@Krummel: Hier nog steeds geen actie. Ook helemaal geen voortekenen dus ik denk dat de kleine voorlopig nog niet komt.
@all: Hier is het vandaag slecht weer. Regent veel. Vanmorgen even naar een kinderverjaardag geweest maar was zo druk dat we na 1,5 uur weer weg zijn gegaan. Op een gegeven moment was ik het ook zat dat iedereen het over mn dikke vocht voetjes had en wanneer de kleine geboren wordt (al is het natuurlijk allemaal aardig en meelevend bedoeld). Vanmiddag nog even 2 uurtjes geslapen en de rest van de dag een beetje internetten en vanavond tv kijken. Wel weer erg veel last van maagzuur. De kleine zit nu helemaal tegen mn ribben aan. Misschien morgen toch maar weer even een flesje antagel halen.
Vind het met de dag spannender worden hoor. Sta nu bovenaan in het lijstje en het kan ieder moment gebeuren, maar kan ook nog zo 2 weken duren.
@all: Hier is het vandaag slecht weer. Regent veel. Vanmorgen even naar een kinderverjaardag geweest maar was zo druk dat we na 1,5 uur weer weg zijn gegaan. Op een gegeven moment was ik het ook zat dat iedereen het over mn dikke vocht voetjes had en wanneer de kleine geboren wordt (al is het natuurlijk allemaal aardig en meelevend bedoeld). Vanmiddag nog even 2 uurtjes geslapen en de rest van de dag een beetje internetten en vanavond tv kijken. Wel weer erg veel last van maagzuur. De kleine zit nu helemaal tegen mn ribben aan. Misschien morgen toch maar weer even een flesje antagel halen.
Vind het met de dag spannender worden hoor. Sta nu bovenaan in het lijstje en het kan ieder moment gebeuren, maar kan ook nog zo 2 weken duren.
chipa- Prater
Bruintje beer: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon D.avid! Het is toch nog snel gegaan hè!
Chipa: snap dat je gek wordt van al die vragen "wanneer komt hij jou", voor jou is het net zo goed spannend. Vervelend dat je zoveel vocht vast houd. Ik heb zelf sinds een week erge last van maagzuur. Niets smaakt meer, het eten zit soms zo hoog dat het er weer uitkomt. Bah! Melk drinken werkt niet.. Probeer het nu maar met rennies.
Lookie: leuk dat je hier komt mee kletsen! Ik heb op het oude forum een tijdje met je in het topic "meiden die zwanger willen worden" gezeten, onder mijn oude naam. Wat fijn dat je zwanger bent en dat de echo goed was! hoe voel je je verder?
Kruumel: denk je goed aan jezelf en aan je kleintje? Blijkbaar moet je toch meer rust nemen. Heel vervelend allemaal meis!
Chipa: snap dat je gek wordt van al die vragen "wanneer komt hij jou", voor jou is het net zo goed spannend. Vervelend dat je zoveel vocht vast houd. Ik heb zelf sinds een week erge last van maagzuur. Niets smaakt meer, het eten zit soms zo hoog dat het er weer uitkomt. Bah! Melk drinken werkt niet.. Probeer het nu maar met rennies.
Lookie: leuk dat je hier komt mee kletsen! Ik heb op het oude forum een tijdje met je in het topic "meiden die zwanger willen worden" gezeten, onder mijn oude naam. Wat fijn dat je zwanger bent en dat de echo goed was! hoe voel je je verder?
Kruumel: denk je goed aan jezelf en aan je kleintje? Blijkbaar moet je toch meer rust nemen. Heel vervelend allemaal meis!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
@ Chipa: Natuurlijk is het lief bedoeld maar soms vraag ik me af of mensen niet in de gaten hebben dat je dat elke dag tig keer aan moet horen.... En hoe weet jij nou wanneer je baby geboren gaat worden? Als je dat zou weten!!!!
@ Kletskousje: Ja, was erg gezellig he gisteren?
De foto's zijn ook echt super leuk! Had er nog iemand foto's gemaakt eigenlijk behalve jij en Teigertje?
@ Kruumel: Haha, dan bof je nog dat je zo ver bent in de zomer.
Anders had je inde winter op blote voeten gemoeten haha.
@ All: Vanmiddag lekker een stuk wezen fietsen. H. was aan het zingen en klappen in de handjes aan het doen.
Een stuk fietsen gaat gelukkig nog wel goed. Lopen of andere drukke dingen (zoals gisteren 8 vriendinnen en 8 kindjes ) dan gaat mijn buik en mijn bekken toch wel in protest `s avonds.
@ Kletskousje: Ja, was erg gezellig he gisteren?
De foto's zijn ook echt super leuk! Had er nog iemand foto's gemaakt eigenlijk behalve jij en Teigertje?
@ Kruumel: Haha, dan bof je nog dat je zo ver bent in de zomer.
Anders had je inde winter op blote voeten gemoeten haha.
@ All: Vanmiddag lekker een stuk wezen fietsen. H. was aan het zingen en klappen in de handjes aan het doen.
Een stuk fietsen gaat gelukkig nog wel goed. Lopen of andere drukke dingen (zoals gisteren 8 vriendinnen en 8 kindjes ) dan gaat mijn buik en mijn bekken toch wel in protest `s avonds.
Gast- Gast
@Kruumel, vervelend he, al die kwaaltjes. Ik geniet nog echt van het leven in mijn buik maar soms denk ik, hij/zij mag er wel uit.
Kruumel, ik ben inmiddels 28 en mijn vriend word deze week 29, misschien wil je de tabel aanpassen?
@lookie, was de 12 weken echo de eerste echo? Ik begrijp vaak dat bij stellen die bij de gyn onder behandeling zijn meerdere echo's krijgen.
Ik had de termijn echo ook pas met 11 weken, ik bleek toen al 12 weken te zijn. Echt te gek als je na al die weken eindelijk iets ziet.
@kletskousje, kan je nog tegen de warmte, ik merk dat het me zwaar valt.
@chipa, is je kleine al ingedaald, ik dacht dat dan het maagzuur afzakte, heb er ook weer veel last van de laatste 3 dagen.
antagel werkt wel maar ook niet altijd.
Ja die goedbedoelde adviezen, ik word er gek van, vorige week ging ik boodschappen doen, zegt een vreemde vrouw, ach wat zielig, moet jij in jou toestand booschappen doen.
Dan denk ik waar bemoei je je mee, ik ga met de auto ipv lopen zoals ik voor de zwangerschap deed en ik heb genoeg tassen en een karretje.
en alle tijd van de wereld.
@hazeltje, balen dat je bekken nu al opspelen, bij mij is het gelukkig minder geworden.
@all, morgen nog een half dagje werken en dan verlof!! heerlijk
Het kamertje is ook af, alleen de meubels moeten nog komen.
volgende week de baby was gaan draaien enzo. echt heerlijk.
Helemaal zin erin.
Kruumel, ik ben inmiddels 28 en mijn vriend word deze week 29, misschien wil je de tabel aanpassen?
@lookie, was de 12 weken echo de eerste echo? Ik begrijp vaak dat bij stellen die bij de gyn onder behandeling zijn meerdere echo's krijgen.
Ik had de termijn echo ook pas met 11 weken, ik bleek toen al 12 weken te zijn. Echt te gek als je na al die weken eindelijk iets ziet.
@kletskousje, kan je nog tegen de warmte, ik merk dat het me zwaar valt.
@chipa, is je kleine al ingedaald, ik dacht dat dan het maagzuur afzakte, heb er ook weer veel last van de laatste 3 dagen.
antagel werkt wel maar ook niet altijd.
Ja die goedbedoelde adviezen, ik word er gek van, vorige week ging ik boodschappen doen, zegt een vreemde vrouw, ach wat zielig, moet jij in jou toestand booschappen doen.
Dan denk ik waar bemoei je je mee, ik ga met de auto ipv lopen zoals ik voor de zwangerschap deed en ik heb genoeg tassen en een karretje.
en alle tijd van de wereld.
@hazeltje, balen dat je bekken nu al opspelen, bij mij is het gelukkig minder geworden.
@all, morgen nog een half dagje werken en dan verlof!! heerlijk
Het kamertje is ook af, alleen de meubels moeten nog komen.
volgende week de baby was gaan draaien enzo. echt heerlijk.
Helemaal zin erin.
Happydobby- Ratel
Chipa, dat snap ik dat dat vervelend is als iedereen maar steeds dezelfde opmerkingen blijft plaatsen. Tsja, je weet nu eenmaal niet wanneer de kleine komt, het kan binnen een paar dagen zijn, maar net zogoed pas over 2 weken.
Hier heeft het vandaag weer niet geregend... 3 druppels.... dat was alles! Wij hebben het zo nodig, maar krijgen steeds niks!
Laced, inderdaad ik denk ook dat ik meer rust moet nemen... dat ga ik ook doen!
Hazeltje, klopt, haha. Maar als het niet zo warm buiten is heb ik ook geen dikke voeten, dus dan kan ik gewoon schoenen aan, is wel handig!
Happydobby, ik geniet ook nog echt van de zwangerschap... maar er komen steeds vervelende kwaaltjes voorbij, dat is jammer.
Ik zal de tabel aanpassen voor je.
Lekker hoor... nog een half dagje!
Hier heeft het vandaag weer niet geregend... 3 druppels.... dat was alles! Wij hebben het zo nodig, maar krijgen steeds niks!
Laced, inderdaad ik denk ook dat ik meer rust moet nemen... dat ga ik ook doen!
Hazeltje, klopt, haha. Maar als het niet zo warm buiten is heb ik ook geen dikke voeten, dus dan kan ik gewoon schoenen aan, is wel handig!
Happydobby, ik geniet ook nog echt van de zwangerschap... maar er komen steeds vervelende kwaaltjes voorbij, dat is jammer.
Ik zal de tabel aanpassen voor je.
Lekker hoor... nog een half dagje!
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Chipa | 26/37 | 15 juni | Jongen | - |
Schuddebuikje | 25/31 | 20 juni | ... | - |
NowImNoting | 26/29 | 20 juni | Meisje | - |
Pien | 25/28 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Teigertje | 27/36 | 12 juli | Meisje | - |
Mizzie | 26/25 | 16 juli | Meisje | - |
Happydobby | 28/29 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
Gast- Gast
Zo, de bedjes staan!
Pfft, vlg mij heb ik een schimmelinfectie, heb flink jeuk. Kan er ook nog wel bij.
Zou ik gewoon kunnen bellen voor iets er tegen of zouden ze dan wéér eerst moeten kijken? Of is er een huis/ keuken middeltje tegen dat jullie weten?
Tja, genieten is sinds week 24 al niet echt meer aan de orde, al kan ik van de kleine momentjes nog wel genieten hoor.
Wat ik wel vervelend vind is dat ik braakneigingen krijg als ik me omdraai in bed, dat is weer iets nieuws.
Even showen hoor, zijn gemaakt met telefoon en niet meer bij optimaal licht, maar even voor het idee: (niet quoten)
Pfft, vlg mij heb ik een schimmelinfectie, heb flink jeuk. Kan er ook nog wel bij.
Zou ik gewoon kunnen bellen voor iets er tegen of zouden ze dan wéér eerst moeten kijken? Of is er een huis/ keuken middeltje tegen dat jullie weten?
Tja, genieten is sinds week 24 al niet echt meer aan de orde, al kan ik van de kleine momentjes nog wel genieten hoor.
Wat ik wel vervelend vind is dat ik braakneigingen krijg als ik me omdraai in bed, dat is weer iets nieuws.
Even showen hoor, zijn gemaakt met telefoon en niet meer bij optimaal licht, maar even voor het idee: (niet quoten)
Gast- Gast
Leuk Pm, erg schattig.
Je kan bij de drogist zonder recept wel iets krijgen tegen zoiets.
Multi gyn bijv maar ik weet niet of je je man kan sturen naar de kruitvat.
Je kan het ook online bestellen.
http://www.deonlinedrogist.nl/geneesmiddelen-vaginale-klachten-c-685_696.html?gclid=CN2XrJbRn6kCFQGEDgodNBaHvA
Je kan bij de drogist zonder recept wel iets krijgen tegen zoiets.
Multi gyn bijv maar ik weet niet of je je man kan sturen naar de kruitvat.
Je kan het ook online bestellen.
http://www.deonlinedrogist.nl/geneesmiddelen-vaginale-klachten-c-685_696.html?gclid=CN2XrJbRn6kCFQGEDgodNBaHvA
Happydobby- Ratel
Ja, moet morgen toch bellen voor de uitslagen, vraag wel gelijk of ik zoiets mag gebruiken. bedankt voor de tip!!
Gast- Gast
Wat schattig zo die bedjes!
Ik heb iets van dactarin gehad laatst. Ze hadden meteen een kweekje gemaakt toen ik ook dat uitstrijkje moest laten maken.
@ Kruumel: Bij H. had ik er in de winter zo'n last van! Ik kon alleen gympen zonder veters aan.
Qua breedte kon dat maar qua lengte waren ze dan weer te klein omdat ik een beetje uitgezakte voeten gekregen heb tijdens H haar zwangerschap....
Ik heb iets van dactarin gehad laatst. Ze hadden meteen een kweekje gemaakt toen ik ook dat uitstrijkje moest laten maken.
@ Kruumel: Bij H. had ik er in de winter zo'n last van! Ik kon alleen gympen zonder veters aan.
Qua breedte kon dat maar qua lengte waren ze dan weer te klein omdat ik een beetje uitgezakte voeten gekregen heb tijdens H haar zwangerschap....
Gast- Gast
@Laced: Vervelend he maagzuur. Bah. Bij mij werkte antagel heel goed. Melk verlichtte bij mij wel. Misschien kun je nog vanillevla proberen?
@Hazeltje: Dat vind ik altijd zo leuk om te zien: een kindje in een zitje op de fiets en dan zo vrolijk zingen:)
@Happy dobbey: De kleine is ingedaald en toen werd het maagzuur minder. Maar nu zitten zijn voetjes weer zo hoog dat ik daardoor maagzuur krijg. Nou ja, nog even doorbijten voor mij:)
Lekker dat je bijna verlof hebt!
@PM: Zo leuk die 2 bedjes! Leuk ook met die hemeltjes erboven.
@all: Zojuist voelde ik iets stromen dus dacht gelijk weer aan afscheiding (zoveel last van al de hele zwangerschap) maar nu was het bloed! Niet echt helderrood zoals bij een menstruatie maar wat bruiniger. Nu dus met een maandverbandje even afwachten. Beetje bloedverlies kan voorkomen had de VK gezegd maar meer dan een maandverbandje in een uur ofzo dan moet je bellen. Zou het nu dat echt binnenkort gaan beginnen??!!
@Hazeltje: Dat vind ik altijd zo leuk om te zien: een kindje in een zitje op de fiets en dan zo vrolijk zingen:)
@Happy dobbey: De kleine is ingedaald en toen werd het maagzuur minder. Maar nu zitten zijn voetjes weer zo hoog dat ik daardoor maagzuur krijg. Nou ja, nog even doorbijten voor mij:)
Lekker dat je bijna verlof hebt!
@PM: Zo leuk die 2 bedjes! Leuk ook met die hemeltjes erboven.
@all: Zojuist voelde ik iets stromen dus dacht gelijk weer aan afscheiding (zoveel last van al de hele zwangerschap) maar nu was het bloed! Niet echt helderrood zoals bij een menstruatie maar wat bruiniger. Nu dus met een maandverbandje even afwachten. Beetje bloedverlies kan voorkomen had de VK gezegd maar meer dan een maandverbandje in een uur ofzo dan moet je bellen. Zou het nu dat echt binnenkort gaan beginnen??!!
chipa- Prater
Chipa: Wat spannend! Zal het dan nu gaan beginnen? Hou je het wel even goed in de gaten met het bloedverlies? Als je het niet vertrouwd, gewoon de verloskundige bellen. Tenminste dat zou ik doen.. Vanillevla heb ik geprobeerd, maar dat helpt niet echt. Het brandt enorm. Jij hebt toch ook zo'n periode last gehad van een vieze smaak in je mond? Heb je dat nog steeds? Bij mij is het een tijdje weggeweest, maar nu weer terug hoor! Ik moet bij alles wat ik heb gegeten weer een kauwgompje pakken om de vieze smaak uit mijn mond te krijgen.
PM: Wat ontzettend schattig die 2 ledikantjes! Wat een wonder hé, dat daar straks je 2 hummeltjes in komen te liggen. Hoe voel je je momenteel? Lees dat je vandaag moet bellen voor de uitslag, ik zal voor je duimen!
Happydobby: Succes met je laatste dag werken en dan lekker gaan genieten van je verlof! Fijn dat het kamertje nu bijna klaar is, alleen dus nog even wachten op de meubeltjes.
Alll: Pff.. wat een warmte hé! Ze hadden het er gisteren over dat het zou gaan onweren, regenen e.d., maar niets gezien (omg. E.indhoven)! Ontzettend slecht geslapen door die warmte. Wordt tegenwoordig standaard om half 4 wakker.. Hopelijk gaat het straks lekker regenen, zou wel fijn zijn! Vandaag hebben we de pretecho, ik ben zo benieuwd naar ons mannetje!
PM: Wat ontzettend schattig die 2 ledikantjes! Wat een wonder hé, dat daar straks je 2 hummeltjes in komen te liggen. Hoe voel je je momenteel? Lees dat je vandaag moet bellen voor de uitslag, ik zal voor je duimen!
Happydobby: Succes met je laatste dag werken en dan lekker gaan genieten van je verlof! Fijn dat het kamertje nu bijna klaar is, alleen dus nog even wachten op de meubeltjes.
Alll: Pff.. wat een warmte hé! Ze hadden het er gisteren over dat het zou gaan onweren, regenen e.d., maar niets gezien (omg. E.indhoven)! Ontzettend slecht geslapen door die warmte. Wordt tegenwoordig standaard om half 4 wakker.. Hopelijk gaat het straks lekker regenen, zou wel fijn zijn! Vandaag hebben we de pretecho, ik ben zo benieuwd naar ons mannetje!
Laced- Kletskop
@Laced: Dit is het beladvies van mijn VK:
Bij slijmerig bloedverlies of bloederig bloedverlies hoef je niet te bellen. Dit is een teken dat de baarmoedermond aan het rijpen is. De bevalling kan dezelfde dag beginnen maar kan ook nog dagen duren. Bij helderrood bloedverlies en meer dan een maandverbandje vol in een ½ uur, dan moet je altijd bellen.
Houdt het even goed in de gaten, maar tot nu toe is het niet helderrood en geen maandverbandje in een half uur.
Heb idd heel lang die vieze smaak gehad. Was echt niets aan te doen. Is eigenlijk pas sinds een aantal weken weg, maar komt soms toch weer terug. Bleh. Wat enigszins helpt is idd een kauwgompje oid.
Bij slijmerig bloedverlies of bloederig bloedverlies hoef je niet te bellen. Dit is een teken dat de baarmoedermond aan het rijpen is. De bevalling kan dezelfde dag beginnen maar kan ook nog dagen duren. Bij helderrood bloedverlies en meer dan een maandverbandje vol in een ½ uur, dan moet je altijd bellen.
Houdt het even goed in de gaten, maar tot nu toe is het niet helderrood en geen maandverbandje in een half uur.
Heb idd heel lang die vieze smaak gehad. Was echt niets aan te doen. Is eigenlijk pas sinds een aantal weken weg, maar komt soms toch weer terug. Bleh. Wat enigszins helpt is idd een kauwgompje oid.
chipa- Prater
Chipa: Nou, dan weet ik dat ook weer! Weer wat geleerd op deze vroege ochtend
Laced- Kletskop
Chipa, spannend! Bij L had ik op zaterdag wat bloedverlies en ben dinsdags bevallen. Bij P had ik dinsdag wat bloedverlies en ben donderdags bevallen. (nou ja, om 00:40 uur, dus eigenlijk woensdag!)
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken