Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  chipa di 14 jun 2011 - 7:21

Vandaag om 04:50 ben ik bevallen van onze prachtige en gezonde zoon. Bevallingsverhaal volgt.

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 29 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  kletskousje di 14 jun 2011 - 7:24

Gefeliciteerd Chipa!
We vroegen ons al af waar je was!

Ik ben benieuwd naar zijn naam!
En naar je verhaal natuurlijk!
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 7:25

Gefeliciteerd!! Very Happy

Ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal, naam, gewicht enz. En natuurlijk hoe het met jou is!

Gast
Gast

Bericht  Monte di 14 jun 2011 - 7:28

Gefeliciteerd, ben benieuwd naar zijn naam.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:30

Gefeliciteerd Chipa! Bijna op de uitgerekende datum Wink En hij heeft nog netjes gewacht tot na pinksteren ook haha

Gast
Gast

Bericht  Novalee di 14 jun 2011 - 9:14

chipa schreef:Vandaag om 04:50 ben ik bevallen van onze prachtige en gezonde zoon. Bevallingsverhaal volgt.

Jaaa, dus toch! Van harte gefeliciteerd!!! Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt gehad en dat alles helemaal naar wens verloopt. Geniet ervan!

Oh, en ik ben ook erg nieuwsgierig naar de naam smile
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happydobby di 14 jun 2011 - 9:49

]
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
-
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 26/29 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
4 juni Bruintje Beer (D.avid)
14 juni Chipa

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Happydobby di 14 jun 2011 - 9:50

Schuddebuikje is de volgende.
Dat schema aanpassen is niet helemaal mijn ding geloof ik.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:01

Chipa, gefeliciteerd! Ook ik ben erg benieuwd naar zijn naam!

Dames, wat kletsen jullie wat af zeg in een paar dagen. Ik kan t bijna niet bijhouden met lezen en reageren.

Ik zal morgen de tabel aanpassen, ben nu op mn telefoon.

Gast
Gast

Bericht  Dora di 14 jun 2011 - 21:06

En ik mis Hazeltje in het lijstje!
Zij stond er eerst wel in en ze reageert hier ook gewoon.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 21:25

Volgens mij heb ik er hier nog niet ingestaan hoor...
In de tabel in het nov-dec-jan topic wel.

Ik hoef er ook niet perse in.
Reageer niet heeeeeeeeel actief.
En jij weet toch wel wanneer ik uitgeteld ben en krijgt als 1 van de eerste een sms :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 22:59

]]
Fiebje 28/29 27 augustus .... -

bevallen:
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
14 juni Chipa

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:02

Zo, Fiebje staat ook in de tabel. Hazeltje wil je niet in de tabel? Je post toch ook regelmatig in dit topic...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:03

Oh jawel, het mag wel hoor Very Happy
Maar ik reageer niet zo heel vaak.

Heb zoveel om bij te houden dat ik nooit echt de tijd heb om op iedereen te reageren Laughing

Wij zijn 27 en 35 en we weten nog niet wat het is :P

Gast
Gast

Bericht  Dora di 14 jun 2011 - 23:04

Hoi dames,

Het was weer lang geleden dat ik de tijd heb genomen om echt eens goed te reageren. Heb wel veel gelezen dus dat gaan we nu maar weer eens doen. Gisteren is mijn verlof officieel ingegaan, had eerst een week vakantie samen met mijn vrouw, dus nog redelijk wat op pas geweest.

Maar ik begin vanaf pagina 44, de laatste reactie van mij was op pagina 25… Oeps

@ Pien: Joepie, 37 weken zwanger! Ik ben er helemaal naar aan het uitkijken (nog 6 dagen), want dan kan en mag ik thuis bevallen. Lijkt me zo bijzonder. Ook zo een lijstjes fanaat, hier nog 1. Zit soms halve dagen lijstjes te maken en af te strepen. Maar jullie huis zal er netjes uitzien als de kraamvisite komt. En dan ben je 37 weken zwanger en mag je bevallen, houden de voorweeën op… Een korte lontje ken ik, maar dat komt bij ons meer doordat we allebei op het moment niet geweldig slapen. Lekker dat je nesteldrang ook op je man is overgeslagen! Kun je lekker samen schoonmaken.

@ Schuddebuikje: Bij jou begint het ook op te schieten zeg. NIN mis ik ook al een tijdje. Heb ze nog een paar keer ‘geroepen’ maar geen reactie. Misschien iemand die op hyves ofzo heeft?

@ Pm: Nog 1 weekje en dan kun je in je eigen ziekenhuis bevallen mocht het niet meer te stoppen zijn! Geniet van je zwangerschapskwaaltjes, beter dan die harde buiken! Vind het wel heel raar dat je naar de bedrijfsarts moet. Ze kunnen ook langskomen als ze willen. Je gyn bezoeken zijn noodzakelijk, zo een arbo-arts bezoek niet. Kunnen ze op je werk geen contact opnemen met de arbo?

@ Fiebje: balen dat je zo een last van je rug hebt. Maar je moet wel goed aan je eigen denken he! Je kunt wat voorkeuren uitspreken, ze zullen vragen of er voor huisdieren gezorgd moet worden, bij ons vroegen ze of we allergieën hadden, in huis roken, bezwaar tegen leerlingen hebt en of we vegetariërs zijn (en dan zal ik ongetwijfeld wel wat vergeten). Ow en een soort van belinstructies voor de kraamzorg hebben we gekregen.

@ Laced: denk je wel goed aan jezelf? Ik ken het hoor, het tot het einde uit willen zingen, maar wat niet gaat, gaat niet!

@ Theezakje: Rustig aan doen he!

@ Novalee: ben hier wel verzot op ijsjes… Maar dat kan ook met het warmere weer te maken hebben. Ow en chocolade is ook favoriet.

@ KoNijntje: hoe is het met jou? Nog een beetje vol te houden? Je loopt 1 dag voor op mij.

@ Chipa: ook hier alsnog van harte gefeliciteerd!

@ Hazeltje: Mmm, heb ik dan zo een dementie? Is dat dan in het grote lijstje wat ze eigenlijk vastgeprikt wilde hebben met alle datums waar je wel instaat? Hihi, jij krijgt ook als 1 van de 1ste een sms als ik bevallen ben. En dan kun jij of Kletskousje (of 1 van de andere dames) het hier op het forum neergooien. Hihi, welkom in het lijstje!

@ Kruumel: Lukt het misschien om nummers bij het lijstje te zetten?

@ All: Nog 6 dagen en dan mag ik thuis bevallen. Weet nog steeds niet wat ik wil, maar dat zien we dan wel weer. Maar voorlopig moet ze nog maar even blijven zitten…!!!! Wil nog heel veel doen en genieten! Alhoewel ik wel een heel sterk voorgevoel heb dat ik de 40 weken niet uit zal zingen, vraag me niet waarom. Heb al bijna vanaf het begin het idee dat ze rond de 38/39 weken geboren wordt. We zien wel weer.

Afgelopen vrijdag zijn we weer naar de verloskundige geweest, mijn bloeddruk was weer erg netjes alleen twijfelt de verloskundige nu over de groei van de kleine. Het kon ook zijn doordat ze al zo ver en diep is ingedaald dat ze het daarom niet goed kon voelen. Dus donderdag moet ik een echo laten maken om te kijken of ze nu zo ver is ingedaald of dat het is omdat ze inderdaad aan de kleine kant is. Dan moet ik vrijdag weer terug komen bij de gynaecoloog voor de uitslag en dan zal ik wel meer horen. Ben in totaal ook nog maar net 10 kilo aangekomen. Nu is mijn moeder bij mij ook niet veel aangekomen, was zelf maar klein en had ook niet veel vruchtwater om me heen. Dus dat zal ik morgen en overmorgen ook wel aangeven. Even kijken of ik de boekjes van mijn moeders zwangerschap zo snel kan vinden, want daar zou het instaan. Ach, ik maak er me eigen ook niet druk om, vind het wel leuk dat ik nog een echo krijg, kan ik nog even snel naar onze kleine meid kijken.

Afgelopen donderdag hebben we de gipsafdruk van mijn buik gemaakt (foto’s zijn in het buikjes topic te zien). Deze ligt nu op het kamertje te drogen en dan kan ik hem in mijn verlof als ik bevallen ben lekker gaan schilderen. Ben nu een beetje ideetjes aan het opdoen, maar ik wil graag de naam erop hebben, de geboortedatum, gewicht en tijdstip erop hebben.

De nesteldrang begint hier ook flink toe te slaan, maar moet het wel goed verdelen, niet meer dan 1 ding per dag. Gisteren heb ik stiekem toch iets te veel gedaan en daar mocht ik gisteravond voor boeten en nu nog steeds. De benedenverdieping is weer helemaal schoon, moet de badkamer nog een grote beurt geven, onze slaapkamer, wil de kelderkast nog even uitzoeken en uitmesten, de ramen lappen en onze schoonmaakkast in de bijkeuken. En dan natuurlijk de rest gewoon bij blijven houden.
Het kamertje is helemaal schoon en de kleertjes zijn gewassen.

Verder ben ik de zwangerschap nog lang niet zat, ondanks dat het flink pittig aan het worden is. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik weet dat het me enigste zwangerschap zal zijn dat ik er daarom zo veel mogelijk van wil genieten.

Het geboortekaartje is nu ook definitief, aan het einde van de week of begin volgende week komen de enveloppen binnen, dus die kan ik dan ook gaan schrijven. Heb er 85 te versturen/schrijven. Maar zo zijn er ook een aantal die bij mijn ouders in de straat in de brievenbus moeten, dus dat doen mijn ouders dan. Geloof dat er zo een 60 met de post ongeveer mee moeten. We hebben 100 kaartjes besteld, dus hebben er waarschijnlijk wel wat over, maar dat dachten we bij A.nouk ook, van de 100 hebben we er 7 over, terwijl we toen minder mensen op de lijst hadden staan om een kaartje te sturen, dus zit ik liever wat ruimer in de kaarten. En ook het geboortebord is klaar, alleen het bordje met de naam moet nog even afgewerkt worden door mijn vrouw.

Oei! Inmiddels sta ik al als 5de op het lijstje om te bevallen (6de trouwens als je KoNijntje meerekent, die is een dag voor mij uitgeteld).
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:18

]]
Fiebje 28/29 27 augustus .... -
Hazeltje 27/35 4 december.... -

bevallen:
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)
14 juni Chipa

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 23:21

Teigertje schreef:
@ Kruumel: Lukt het misschien om nummers bij het lijstje te zetten?

Hoe bedoel je? Wie het eerst 'aan de beurt' is?

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje di 14 jun 2011 - 23:30

CHIPA Gefeliciteerd. hoop dat alles goed is verlopen.

teigertje: wie was nou degene die die Hyves opgezet had dan ?? uitgerekend in juli hyves ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happydobby di 14 jun 2011 - 23:55

@Fiebje, ga je tot 34 weken werken?

@Fearie, weinig keus, hopen dat ik voor de 40 weken beval.
rij je moter dan?

@Schuddebuikje, Nog 5 dagen en dan ben je 40 weken, time flies.

@Teigetje, wat knap dat je zolang gewerkt heb, nu lekker genieten!

@PM, slaap je uit?
Heb ik ook gedaan hoor!

@All, ga zo de badkamer soppen, verder weinig, ben moe, geen energie. Wel lekker hoor dat verlof, mis het werk voor geen meter maar dat zal wel komen omdat ik te moe ben haha.
Vandaag 35 weken, hopelijk beval ik binnen 5 weken. In principe gaan we ervan uit dat dit niet ons enige kindje is dus ook niet mijn laatste zwangerschap.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Pien di 14 jun 2011 - 23:59

Happydobby schreef:
Vandaag 35 weken, hopelijk beval ik binnen 5 weken.
Probeer jezelf daar niet al te veel aan vast te houden, ik heb vanaf het begin af aan gezegd dat ik beval met 39weken en 3dagen maar toen kreeg ik van iedereen om me heen te horen dat je van de eerste bijna altijd over tijd gaat! Hou dat in je achterhoofd, want dat kan ook gebeuren!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Paper Crown wo 15 jun 2011 - 0:03

Pien schreef:
Happydobby schreef:
Probeer jezelf daar niet al te veel aan vast te houden, ik heb vanaf het begin af aan gezegd dat ik beval met 39weken en 3dagen maar toen kreeg ik van iedereen om me heen te horen dat je van de eerste bijna altijd over tijd gaat! Hou dat in je achterhoofd, want dat kan ook gebeuren!

Pien, vraag me niet waarom maar ik heb over je gedroomd. Je vertelde me dat je 5 juli zou bevallen.. ik zei toen nog, oh grappig!! Ik ben op 8 juli jarig..

H van Hazeltje had ik ook goed.. ik zei iets van 9 februari en volgens mij is ze ook van 9 februari..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Happydobby wo 15 jun 2011 - 0:10

Pien schreef:
Happydobby schreef:

Mijn Ma is bij mij ingeleid met 42 weken. Dus tja we zullen zien.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 0:11

Ohhh, CKC, kan je voor mij ook niet zoiets doen? Zou zoveel stress schelen als het over een paar weken pas blijkt te zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 0:12

Happydobby schreef:
Pien schreef:
Happydobby schreef:

We gingen tegelijk bevallen toch? En ik wordt tussen de 36 en 37 ingeleid... Dus nog max 6 weken!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby wo 15 jun 2011 - 0:12

ProudMama schreef:
Happydobby schreef:
Pien schreef:
Happydobby schreef:

We gingen tegelijk bevallen toch? En ik wordt tussen de 36 en 37 ingeleid... Dus nog max 6 weken!

Ja precies, daar gaan we voor!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: