Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 11 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 7:00

]
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden
Bruintje Beer 29/29 10 juni .... -
Chipa 26/37 15 juni Jongen -
Schuddebuikje 25/31 20 juni ... -
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje -
Pien 25/28 4 juli Meisje -
Novalee 26/30 6 juli Meisje -
Teigertje 27/36 12 juli Meisje -
Mizzie 26/25 16 juli Meisje -
Happydobby 27/28 20 juli .... -
Rupsie 30/33 2 augustus .... -
Kruumel 28/30 6 augustus .... -
Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling
Fearie 23/31 18 augustus Jongen -
Schism 27/27 28 augustus Jongen -
Laced 24/25 3 septemberJongen -
Kletskousje 25/26 4 september .... -
Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... -
Bazyle 23/27 1 oktoberMeisje -
Blondje1313 31/28 11 oktoberMeisje -
Parels 25/28 22 november.... -
Joyce0606 25/27 28 november.... -

bevallen:
2 april Limburg85 (R.oan)
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin)
7 april Smaragdje (J.ayden)
30 april Woezel (E.lise)
6 mei Chelle (A.nne)
6 mei Mel (E.va)
23 mei Liadan (K.ian)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 11 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  kletskousje di 24 mei 2011 - 7:26

Goedenavond,

So, wat is er veel gekletst zeg.. Terwijl ik er gisteren nog was Very Happy
Meteen even bijlezen en reageren dus!

@ Liadan, gefeliciteerd met Kian! Hopelijk ben je snel hersteld. ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

@ Happydobby, ik wist niet dat je kon kiezen voor een andere zorg.. Ik dacht dat het 41 (?) of 49 uur was.. Niet dus! haha

@ Leandra, jij gaat ook als een speer zeg! Alweer 33 weken!

@ Blondje, wat fijn dat alles goed is! En wat leuk een dochter!! Kun je lekker roze kleertjes gaan shoppen!! (nu ben ik ook wel nieuwsgierig hoor, maar wij moeten nog 15 weekjes wachten!)

@ Chipa, 1 juni is al bijna! Hoop voor je dat je gelijk krijgt. Is het een speciale datum voor je?
Wat grappig dat de kat in de box lag..
Wat een vervelende situatie met je schoonmoeder zeg. Kan me voorstellen dat dat voor je man niet leuk is! Mijn schoonvader heeft de vorige keer zijn vakantie aangepast aan het aantal weken dat ik zwanger was. Van mijn schoonmoeder mocht hij niet meer weg als ik 37 weken zou zijn... Vond dat erg lief! Misschien kan je man het aangeven aan je schoonmoeder?

@ PM, JEUH!! de 28 weken alweer! Wat een fijn gevoel he!

@ Laced, de kraamzorg neemt pas laat contact met je op (7-8 maand geloof ik)
Ik heb ook de kraamzorg gebeld, want vroeg me ook af of het allemaal geregeld was. Maar toen ik me aangemeld had, kreeg ik een brief thuis met daarin een aantal vragen die ik moest invullen en terug sturen. Daarmee was de aanmelding ook meteen definitief.. Dat stond in de brief, maar had ik dus overheen gelezen Embarassed

@ Theezakje, ja hoor het werken gaat nog prima. Ik kan wel wat meer gaan zitten als het nodig is. Dat is wel fijn. Daarnaast loop ik ook veel door de klas, blijf ik toch in beweging he!
O jeetje, dat zal wel schrikken geweest zijn zo midden in de nacht! Heb je alles nog kunnen opruimen?
Wat leuk dat jullie misschien toch het geslacht gaat bekijken. Ga je het dan ook hier melden?

@ Chelle, wat zielig dat jullie meisje 's nachts zo huilt. Zo zielig he als ze van die krampjes hebben!

@ Mel, wij zijn met onze dochter ook heel vaak onder de douche gegaan. Was daar ook niet bang voor en ging heel goed!

@ Novalee, wat fijn dat jullie meisje aan het indalen is. Wat een lieve vk hebben jullie zeg!

@ Borstvoeding: Ik heb bij de eerste ook bv gegeven en wil dat nu weer gaan doen. Ik ben daardoor ook afgevallen, maar meer dan de bedoeling. En net als bij BB hoefde dat voor mij ook niet Cool

Zo, dat was het weer!
Vandaag een rustig dagje gehad. lekker naar het zwembad geweest en wat boodschapjes gedaan. Nu lekker op de bank en dan weer 3 dagen werken.

kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  chipa di 24 mei 2011 - 21:04

@Happy Dobbey: 9 kg bij 32 weken is echt super netjes zeg! Daar zal je na de bevalling erg blij mee zijn:)
Bij mij is de kleine sinds vorige week ingedaald en dat scheelt heel veel qua maagzuur. Erg fijn!

@Hazeltje: Grappig dat dat zo per zwangerschap kan verschillen zeg hoeveel je aankomt.

@Theezakje: Ook al zo netjes qua gewicht!

@Bruintje Beer: Het gaat nu wel erg dichtbij komen he voor ons:)

@Blondje: Heb nu de stoel een stuk opzij geschoven en nu kan de kat niet meer in de box springen, en daar baalt meneer best wel van haha.

Moet zeggen dat de mogelijkheid van pijnbestrijding me wel wat rust geeft. Als het niet nodig is dan neem ik het uiteraard niet, maar het idee dat het kan vind ik erg fijn. Verder ben ik eigenlijk alleen bang om te poepen tijdens de bevalling. Schijnt heel normaal te zijn :shock:

Wij hebben met onze ouders niet afgesproken qua bevalling, maar het lijkt me best logisch dat je in de buurt wil zijn rond die tijd. Tenminste mijn ouders wel. Natuurlijk zitten zij niet de hele dag thuis te wachten maar ze gaan niet meer op vakantie. Denk dat mn schoonmoeder wel gelijk terug zou komen als de kleine geboren is, maar ja dat is zo een dag later en dat vind ik dus sneu voor mijn man. En dit soort dingen heeft ze ook met ons huwelijk gedaan. Ik kan haar missen als kiespijn, maar snap gewoon niet dat je als moeder dit soort dingen doet.

@Kletskousje: 1 juni is verder geen speciale datum voor ons, maar vind het wel een mooie om op die dag te bevallen:) Zoals jouw schoonouders reageren, zo hoort het eigenlijk vind ik. Tenzij je natuurlijk al een jaar geleden een reis geboekt hebt, dan vind ik het weer een heel ander verhaal.

@Novalee: Lees een paar goede reacties over borstvoeding, dus wie weet zijn wij straks nog slanker dan voordat we zwanger werden haha.

@all: Ga me niet meer te druk maken om mn schoonmoeder. Heb even lekker hier en bij mijn moeder mn gal kunnen spuwen dus nu ben ik er wel klaar mee. En straks blijft de kleine nog lekker 5 weken zitten en dan heb ik me kwaad gemaakt om niets.
Vandaag de 37 weken grens bereikt dus hij mag nu komen! Alles staat klaar dus we wachten. Ondertussen thuis nog even aan de schoonmaak.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Theezakje13 di 24 mei 2011 - 21:18

Kletskousje, fijn dat het werken nog goed gaat. Begint ook alweer op te schieten voor jou!

Chipa, goed dat je je niet meer druk gaat maken om je schoonmoeder. 37 weken!!! Wil je thuis bevallen?

Kast uitmesten is wel een beetje gelukt. Lagen dingen die ik al een eeuwigheid niet meer gedragen heb, dus dat is weg. De rest is even afwachten hoe mijn lijf na de zwangerschap is! Dus dan kunnen we misschien weer opnieuw beginnen..
Als we morgen het geslacht weten wil ik het hier wel vertellen. Verder houden we het voor onze omgeving wel geheim. Iedereen is nog altijd in de veronderstelling dat we het geslacht niet weten, dus wel makkelijk om het zo te houden haha..
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Novalee di 24 mei 2011 - 22:01

Blondje, leuk hè, met foto's kunnen showen smile Wat lief dat je schoonmoeder al wat kleertjes gekocht heeft. Misschien inderdaad maar beter voor de portemonnee dat je nu nog niet kunt shoppen. Ik heb mezelf een shopverbod opgelegd nu, zeker voor maat 56. Ik heb misschien nog wat rompertjes nodig in die maat maar die zijn na de geboorte snel genoeg bijgekocht. Winkelen voor babykleertjes is gewoon veel te leuk *zucht!* Wink Wat leuk dat je de kleine nu ook duidelijker voelt bewegen, dat maakt het weer iets echter!

Kruumel, dankje voor het aanpassen van m'n leeftijd in het schema. Heel veel plezier vandaag bij de pretecho! Hopelijk krijgen jullie nu wel een hoop mooie beelden te zien!

Theezakje, leuk dat wij het geslacht ook mogen weten! Ik ben wel benieuwd! Mijn voorgevoel zit er altijd naast, dus ik ga geen voorspellingen doen Wink Het is inderdaad een lieve VK. Ze werken met z'n drieën op de praktijk en het zijn echt 3 verschillende types. Hoe ik er nu tegenaan kijk zou ik het liefste haar bij m'n bevalling hebben (niet alleen vanwege de complimenten hoor Very Happy), maar wie weet heb ik dan juist wel behoefte aan iemand die iets strenger is ofzo. Nou ja, we zullen zien, heb er toch geen invloed op wie er dan dienst heeft. Werkze vandaag!

Chipa, gefeliciteerd met de 37 weken! Wel een apart gevoel zeker dat de kleine nu gewoon mag komen? Dat poepen tijdens de bevalling denk ik ook nog maar niet teveel aan. De verloskundige ziet zoiets natuurlijk dagelijks, maar m'n vriend niet :P Ik heb ook wel eens gelezen van iemand die diaree had tijdens de bevalling, dat lijkt me ook niet zo prettig.

All, we waren zowaar met z'n drieën gisteren bij zwangerschapsgym. Deze keer moesten we ook gaan puffen, maar dat vond ik toch wel lastig. Het puffen zelf niet, maar als je met een groep van 15 ofzo bent dan valt het minder op wat je doet, met z'n drieën kun je elkaar duidelijk horen. Maar goed, ik heb het overleefd smile Heb m'n vriend ook vast voorbereid dat hij over 2 weken ook gezellig mee mag gaan doen Very Happy

Vanochtend al de badkamer schoon gemaakt dus ik ben weer nuttig bezig geweest vandaag. Zometeen denk ik even m'n moeder bellen of ze zin heeft om mee te gaan naar de drukker om boeken met geboortekaartjes op te halen (ja, die moeten we nog steeds uitzoeken Embarassed). Verder ben ik een beetje aan het kijken voor een rolgordijn voor op de babykamer. Je hebt nu een hoop mooie aanbiedingen maar helaas hebben die allemaal een maximale breedte van 2,10 meter en ons raam is 2,50 meter Rolling Eyes Nu staat er wel dat ze op maat maken maar daar kan ik verder geen info over vinden en het opmeten snap ik ook niet laughcry Vanavond maar even samen met m'n vriend naar kijken denk ik.

Fijne dag allemaal!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 24 mei 2011 - 22:10

@Novalee: Ik heb hier 11 boeken staan, er niks waar ik echt helemaal weg van ben. Heel veel kaartjes kunnen ook gewoon niet voor een tweeling...

Vlg mij krijg ik last van nesteldrang, wil zo graag ff lekker aan de slag met een emmer sop en een doek...
Of even boodschappen doen. Of strijken. Of iets anders nuttigs.

Gast
Gast

Bericht  Novalee di 24 mei 2011 - 22:36

PM, pfoe, 11 boeken is wel een hoop! Maar kan me voorstellen dat de keus bij een tweeling nog moeilijker is, dan valt er idd een hele hoop al af. Haha, je mag hier wel komen schoonmaken? Very Happy

Ik vind nu net via internet wel 2 heel schattige kaartjes, nu maar hopen dat m'n vriend ze niet te lievig vindt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie di 24 mei 2011 - 22:53

@ PM, 11 boeken?! Jeetje, je maakt het jezelf dan ook wel erg moeilijk joh. Gefeliciteerd trouwens met de 28 weken !

Wij hebben 2 kaartjes hier staan en nu wordt het de discussie wie van ons beide gaat winnen haha, want ik vind de ene mooi en mijn vriend de ander :P Ben benieuwd wie wint haha Wink

@ Theezakje, wat leuk dat jullie toch allebei het geslacht willen weten. Ik ben benieuwd Very Happy

@ All, maandag bij de VK geweest en was in 3 weken 3 kilo aangekomen ! :shock: Heb natuurlijk wel erg lekker gesnaaid de laatste paar weken, dus dat toch maar wat minder.
Ik reageer vanavond nog ff op iedereen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 0:28

Nou helaas... onze kleine uk heeft besloten dat we m niet mogen zien! Hij/zij lag dit keer wel goed, niet als de vorige keer, maar heeft steeds een armpje of handje voor het gezicht. We hebben nog minder kunnen zien dan de vorige keer. Nu waren mijn ouders mee omdat mijn man echt niet kon. Gelukkig had ik tevens de groeiecho, dus hebben ze 2d wel goed kunnen zien. De metingen waren goed, ie zit op 29 weken, terwijl ik 29+4 ben dus dat is erg netjes.

Mijn bloeddruk wordt steeds wat hoger, maar was netjes voor een zwangere van 29 weken. Het ijzer (prikken ze zelf) was wel te laag. Nu moet ik in het ziekenhuis gaan prikken en als dat ook te laag uitkomt krijg ik tabletten.

Ik mag volgende week voor een derde poging pretecho terugkomen, en als ze dan weer niks kan zien hoeven we niet te betalen. Ze vond het zo sneu... ze zei dat dat echt heel weinig voorkwam dat het 2 keer niet wil lukken.

Gast
Gast

Bericht  Fearie wo 25 mei 2011 - 0:55

Kruumel, das wel heel erg jammer. Dat het zelfs de 2e keer niet wil lukken, wij gaan vrijdagavond ook voor de 2e keer dus ik hoop dat het wel lukt (heb namelijk al betaald).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  chipa wo 25 mei 2011 - 1:49

@ Theekzakje: Wil in het ziekenhuis bevallen, maar is wel een fijn idee dat als het opeens heel snel gaat een thuisbevalling ook gewoon mag vanaf vandaag.
Heb je zelf al een voorgevoel van wat het word?

@Novalee: dank je:) haha ja het poepen en piesen tijdens de bevalling schijnt reuze normaal te zijn. Heb mn man al voorbereid dat het kan gebeuren haha. Moet nu echt heel vaak denken aan die onzekere periode dat ik me afvroeg of ik ooit wel zwanger zou kunnen raken en nu opeens kan ik ieder moment mijn wondertje in mijn armen hebben!

Wij hebben het geboortekaartje via internet besteld. 6 proefkaartjes en er zaten echt leuke tussen. 1 zelfs zo leuk dat die het is geworden! Ook stukken goedkoper dan via de drukken. (daar hadden we onze trouwkaarten besteld en die drukkosten waren echt 2x zo hoog als via internet)

@Pm: Wel rustig aan blijven doen he ondanks de nesteldrang.

@Kruumel: balen dat de kleine zich weer niet wilde laten zien. 3x is scheepsrecht zullen we maar zeggen dus hopelijk dan wel mooie beelden.

@all: Gisteren al en net weer een paar druppeltjes bloedverlies. Wil natuurlijk nog niet zoveel zeggen maar het laat de spanning wel stijgen! Mini beetje bloedverlies kan duiden op de naderende bevalling.....
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Limburg85 wo 25 mei 2011 - 2:28

Spannend Chipa!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896

Bericht  Bruintje Beer wo 25 mei 2011 - 3:15

Spannend Chipa....
Ben benieuwd!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Novalee wo 25 mei 2011 - 5:53

Fearie, ik heb ook een paar keer gehad dat ik een kilo per week aankwam. Ach als je zelf maar weet waar het door komt, dan kun je er ook wat aan doen. Als je dat wilt tenminste Wink

Kruumel, wat verschrikkelijk balen dat het weer niet wou lukken met de echo! Gelukkig mogen jullie nog een keer terug komen, maar leuk is anders natuurlijk. Hopelijk is je ijzer de volgende keer wel weer goed, van die tabletten zijn ook geen pretje dacht ik.

Chipa, oeh, spannend! Wie weet beval je al wel voor 1 juni! Mocht het nu echt beginnen, zet ´em op! Haha! Ja, raar idee is dat hè om terug te denken aan de zwanger worden tijd. Dit weekend heb ik familieweekend en een jaar geleden met familieweekend dacht ik door m'n temp dat ik een eisprong zou hebben. Toen kreeg ik via sms van Annie24 hier van het forum nog de opdracht te klussen maar dat zag ik toch niet zo zitten met m'n hele familie op hoorafstand :P En tijdens de vakantie in oktober zei ik nog tegen m'n vriend dat ik hoopte dat het niet lang meer zou duren, terwijl ik op dat moment gewoon al zwanger was Very Happy

All, vanmiddag bij de drukker geweest maar ik heb maar 1 boek meegenomen. Vond de rest erg tegenvallen eigenlijk. Daarna nog bij Leen Bakker geweest voor een rolgordijn. Man, wat een muts daar zeg! We moeten er dus een op maat laten maken omdat het raam te breed is. Ik zag echter bij de kant-en-klare rolgordijnen precies de juiste kleur, dus ik ging vragen of die er ook was bij de op-maat-service. Nee die was er dus niet. Zegt ze: zit er een raam in wat open kan? Want dan kun je ook 2 losse kant-en-klare combineren. Dus ik zeg dat we over een half jaar ofzo nieuwe kozijnen krijgen en ik weet niet of die even breed zijn (hoogstwaarschijnlijk niet). En het zou zonde zijn als het dan niet meer uitkomt en het gedeelte voor het raam wat open kan te klein is. Kijkt ze me echt niet begrijpend aan, draait zich naar m'n moeder en zegt weer precies hetzelfde Rolling Eyes

Het fietsen (zo'n 15km in totaal) was trouwens iets teveel van het goede en er werd ook nog eens flink op m'n blaas gedrukt. Ik was echt zo blij dat ik weer thuis was! Vanavond maar lekker niks doen denk ik!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happydobby wo 25 mei 2011 - 7:21

Hihi ik ben er ook weer,

Blondje, leuk een dochter. Een vriendin van me had ballonnen in de box liggen, dan gingen de katten er niet in.
Ik zou je man overtuigen, sanne is een mooie naam.
Ik heb gisteren nog wat geshopt maar ik hou het binnen de perken haha.

Chipa, mijn zusje is van 1 juni, erg handige datum haha, lekker dat je 37 weken ben, dan mag je gaan bevallen.
Niet leuk zo'n schoonmoeder, die van mij is ook niet leuk, die bemoeid zich overal mee.
Vlgs de mw van onze cursus poepen niet zoveel vrouwen tijdens de bevalling, maar als je persweeen hebt en je poept dan ga je het niet tegenhouden.

theezakje, ik had op zich wel op het forum het geslacht kunnen vertellen maar aangezien ik de deal heb met mijn vriend dat we het niemand vertellen is het ons al 12 weken lang gelukt om het niet te vertellen aan iemand.

novalee, zit er geen kozijn tussen want dan kan je twee rolgordijnen kopen en tegen elkaar aan hangen. dan zie je dat van buiten niet haha. Ik zie dat je nieuwe kozijnen krijgt, dan kan het niet nee.

pm, zit je nog lekker op de bank of staat je bibs er al in afgedrukt?

fearie, weegt de vk jou? ik ben er nog nooit gewogen. waarschijnlijk omdat ik gewoon goed groei maar ook niet te goed.

kruumel, balen dat je weer niks zag, bij al onze echo's lag uk raar dus wij doen geen pretecho.
Mijn HB was met de vingerprik 6.2 en met de bloedtest in het ziekenhuis 6.4, omdat ze willen dat je rond de bevalling op 6.5 zit moest ik 2 x daags ferro slikken.
Ik heb er geen bijwerkingen van, zelf de stoelgang gaat beter.

Bruintje beer, jij nog geen tekenen van een bevalling?

Vandaag gewerkt, nu anderhalve week niet, er was gevraagd of ik met hemelvaart wilde komen maar ik krijg geen toeslag in de ziektewet en ik heb een verjaardag de dag ervoor dus ik ga dan niet dus dan alleen nog de zondag en maandag erna.
Kan altijd nog eens koffie gaan drinken in mijn verlof.
Morgen de laatste inkopen doen bij prenatal en dankzijn Pien met korting!

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  chipa wo 25 mei 2011 - 19:47

@Novalee: Dat was idd geen snugger persoon bij de Leen bakker.

Hopelijk zit in dat ene boek HET geboortekaartje.

De ronde dat ik zwanger raakte dacht ik dat het niet gelukt was terwijl ik alle andere rondes juist wel dacht dat het raak was. We waren op vakantie en moest de clomid altijd vanaf dag 5 innemen en had nu vanaf dag 3 gedaan. Las overal dat vrouwen het vanaf dag 3 moesten innemen dus dacht dat doe ik ook maar eens. En dat was een goede gok want juist toen was het raak. Achteraf gezien op de verjaardag van mijn man haha. Gelukkig waren we toen al thuis want klussen in een gehorige vancansoleil tent is ook niet zo'n geweldige optie Very Happy

@Happy dobbey: Schijnt dat je tijdens het bevallen op dezelfde manier perst als bij het poepen dus ja komt het dan komt het hihi.

@Bruintje Beer: Bij jou al enige actie?

@all: Denk dat ik te graag wil want er is verder niets meer gebeurd. Ook geen bloedverlies of slijmverlies of iets van weeen. Gewoon lekker afwachten dus.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Laced wo 25 mei 2011 - 20:15

Chipa: Ik dacht vanochtend nog "zal ze al bevallen zijn?", maar je bent er nog! Jammer dat het niet heeft doorgezet. Helaas zit er niets anders op dan afwachten.

Happydobby: Fijn dat je anderhalve week vrij hebt! Geniet er maar van! En groot gelijk dat je ook een keer "nee" zegt tegen je werkgever. Veel plezier met shoppen vandaag!

Novalee: Jullie moeten dus nog op zoek naar het geboortekaartje? Jammer dat je zo niet iets kon vinden bij de drukker, maar wellicht staat HET geboortekaartje wel in het boek dat je hebt meegenomen Wink Ik ben gisteren bij de drukker geweest om de geboortekaartjes te bestellen. Krijg volgende week een proefdruk binnen.

Theezakje: Spannend, vandaag je echo! Heel veel plezier!

Kruumel: Wat balen dat de kleine zich weer niet goed liet zien. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed!

All: Volgens mij heb ik een blaasontsteking. Heb ontzettende last van rugpijn, echt aan de zijkanten. Ik heb in het verleden heel veel last gehad van blaasontstekingen en zo voelde ik het voorheen ook altijd opkomen, dus ik ga straks maar even langs de dokter om mijn urine te laten controleren. Vanavond hebben we de voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Ben benieuwd! Manlief heeft totaal geen zin, maargoed ik vind het wel fijn om te weten hoe en wat. Stond vanochtend op de weegschaal en ik ben tot nu toe 4 kilo aangekomen. Vind het wel netjes. Ik heb ook echt een puntbuik, aan mijn achterkant kun je niet zien dat ik zwanger ben. Verder niet veel nieuws. Alweer bijna 26 weken zwanger. Owja, het kamertje staat, zal even wat foto's plaatsen. Het wandrekje wat nu op de commode staat moet nog opgehangen worden, maar aangezien ik erg klein ben, moeten we even kijken op welke hoogte hij komt te hangen, anders kan ik er dadelijk niets meer vanaf pakken. Verder komt er nog wel iets te hangen boven het ledikantje. Vind het kamertje erg leuk geworden! Helaas past de vloer niet mooi bij de meubeltjes, maar deze vloer lag er al in toen wij het huis kochten. Vind het zonde om het er uit te halen.. Haal de foto's later weer weg!

Laatst aangepast door Laced op zo 29 mei 2011 - 19:27; in totaal 1 keer bewerkt

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Schism wo 25 mei 2011 - 20:31

Hier ben ik ook weer eens! Ben er een paar daagjes tussenuit geweest met mijn vriend. Zal proberen om zoveel mogelijk op iedereen te reageren Very Happy

@ Laced: wat een mooie meubeltjes zeg! Schattig kamertje verder ook!

@ Novalee: Moeilijk he een leuk geboortjekaartje vinden? Wij hebben ook echt heel internet afgespeurd en er uiteindelijk een gevonden die we zowaar allebei leuk vinden!

@ Kruumel: Ooooh balen zeg van je echo, hoop dat jullie het de volgende keer wel goed kunnen zien!

@ Faerie: Hier vliegen de kilo's er ook aan terwijl ik echt niet loop te snaaien. Inmiddels al 12 kilo Sad Gelukkig is het niet aan me te zien, heb echt alleen een buik.

@ PM: 11 boeken? Jeetje haha wat een keuze. Wij hebben ons kaartje na laaaaang zoeken op internet gevonden, heb je daar al gekeken? Daar hebben ze vaak alle tweelingkaartjes bij elkaar staan.

@ Blondje: Wat leuk een meisje!

@ All: Het kamertje begint hier al wat meer vorm te krijgen, we moeten het gordijn en de plank nog ophangen en dan post ik wel weer eens foto's. Geen idee wanneer mn vriend dit gaat doen, ik hoop snel maar dat is altijd afwachten Wink Vind het heerlijk om af en toe lekker even het kamertje in te gaan en in al zijn spulletjes te neuzen.
Tis nog steeds wel een bende in huis en daar baal ik van want ik kan niet zoveel opruimen/schoonmaken als ik zou willen zonder last te krijgen van mijn buik en bekken. Nou beetje bij beetje komen we er wel.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Novalee wo 25 mei 2011 - 22:34

Happy Dobbey, groot gelijk dat je nee hebt gezegd tegen je baas! Veel plezier vandaag met shoppen! Met korting is al helemaal niet verkeerd! smile

Chipa, jammer dat het nu rustig is geweest. Maar misschien is dat juist wel een teken dat het echt 1 juni wordt smile Haha, nee klussen in een tent is ook niet je van het. Ik bedenk me nu dat ik 2 dagen voor de test nog tegen m'n vriend zei: Ik lijk wel zwanger! We hadden namelijk een borrel gehad en daarna nog een etentje en toen 's avonds was m'n buik echt enorm opgezet. Wist ik veel, haha!

Laced, wat een lief kamertje! Heb je die Woezel en Pip op de muur zelf geschilderd? Vervelend van je blaasontsteking, hopelijk ben je er snel weer van af! Veel plezier vanavond bij de voorlichtingsavond! Wil je ook in het ziekenhuis gaan bevallen? Hier wilden we ook graag naar de voorlichtingsavond, gewoon voor mocht ik toch in het ziekenhuis terecht komen (wil graag thuis bevallen) dat we een beetje weten hoe het gaat. Maar de voorlichtingen zijn in augustus en december dus dat gaat 'em niet worden Sad

Schism, vervelend dat je niet zoveel kan doen als je zou willen. Kun je niet een vriendin of familielid inschakelen dat jullie het samen doen? Is nog gezelliger ook smile Heerlijk hè, gewoon even op het kamertje zijn? Gebeurt hier ook geregeld smile

All, wat betreft de kaartjes, er zat er idd een in het boek die we allebei erg leuk vinden, maar ik twijfel over de binnenkant. Het wordt nog even verder zoeken dus. Pff, ik merk toch dat ik nog onrustiger word als ik hier lees hoe ver sommigen al zijn, en ik ben bijna 10 weken verder :shock: Om een of andere reden lijkt het maar niet op te schieten hier, en de weken vliegen voorbij. Dit weekend zijn we weg dus dan komt er ook al niks van. Nou ja, morgen gaan we even langs de Prenatal om de Blije Doos op te halen en dan kunnen we de laatste spulletjes wel kopen zodat we in ieder geval alles wel in huis hebben. Hopelijk geeft me dat iets meer rust. Vanochtend flinke kramp in m'n kuit gehad en dat voel ik nu nog, dus het wordt een rustig dagje vrees ik.

Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mel wo 25 mei 2011 - 23:02

@laced, wat een leuk kamertje!!! Heb je die muurschildering zelf gemaakt?
Mel
Mel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 146
Punten : 158

Bericht  Laced wo 25 mei 2011 - 23:06

Mel schreef:@laced, wat een leuk kamertje!!! Heb je die muurschildering zelf gemaakt?

Dank je wel! Mijn vader heeft de muurschildering gemaakt. Ik had een plaatje gevonden via internet, die hebben we uitgewerkt en overgetekend op een sheet. Doormiddel van een overheadprojector hebben we m overgetrokken op de muur. Was nog wel een heel gedoe met het uitzoeken van de juiste kleuren. Maar ik ben erg blij met het eindresultaat!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:44

Happydobby schreef:
kruumel, balen dat je weer niks zag, bij al onze echo's lag uk raar dus wij doen geen pretecho.
Mijn HB was met de vingerprik 6.2 en met de bloedtest in het ziekenhuis 6.4, omdat ze willen dat je rond de bevalling op 6.5 zit moest ik 2 x daags ferro slikken.
Ik heb er geen bijwerkingen van, zelf de stoelgang gaat beter.

Ik had bij de vingerprik van de vk ook 6,2. Ik moet nog even naar het ziekenhuis om te gaan prikken, denk dat ik dat vanmiddag maar even ga doen.

All, bedankt voor de reacties... ik hoop ook dat ie zich de derde keer wel laat zien. Zou zo jammer zijn als het weer niet lukt.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 23:50

@HD & Kruumel: Sinds ik nn het ziekenhuis het gelegen slik ik ferro samen met foliumzuur, schijnt je lichaam het beter op te nemen.
Zat met 3x dd 200 mg nog paar op 6,3 helaas.

@Kruumel: Spannend meid, zal voor je duimen vanmiddag!! Very Happy

@Novalee: Ik weet natuurlijk dat ik nooit langer als 36 weken zal lopen en of ik zelfs de 29 weken haal, dus wordt je 'planning' toch anders.
Daarnaast mag ik niks doen, dus heb je ook veel meer tijd om geboortekaartjesboeken door te spitten

All: Vanmorgen ff lekker bij Ikea geweest, daar hebben ze rolstoelen staan, dus ben er even lekker uit geweest. Knap je echt wel van op!

Gast
Gast

Bericht  Happydobby do 26 mei 2011 - 2:49

ProudMama schreef:

All: Vanmorgen ff lekker bij Ikea geweest, daar hebben ze rolstoelen staan, dus ben er even lekker uit geweest. Knap je echt wel van op!

Je hebt groot gelijk!

Ahh hier ook weer goed nieuws, met mijn bekken gaat het zoveel beter dat ik niet meer naar fysio hoef. Ik moet wel de tips blijven opvolgen en de oefeningen elke dag. Ook al 3 nachten weer beter geslapen, daar knap je wel weer van op! Vanavond met manlief kijken naar gordijnen en bestellen. Hopelijk krijgen we snel telefoon dat de meubels er zijn.
Zo ziet alles er toch weer wat zonniger uit.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 7:08

Happydobby, Ik was ook naar de winkel geweest voor een rolgordijn vanmiddag, maar ze waren allemal 90 of 120, en ik heb 110 nodig. Voor 5 jaar terug heb ik er 2 gekocht van 110, maar ik weet niet meer in welke winkel. Moet nog effe doorzoeken dus.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: