Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@ Kruumel: Vaak voel je een tweede eerder omdat je weet waarop je moet letten
Maar goed. Ik wacht nog even af tot ik het echt zeker weet Ben nu 14 weken.
@ Bazyle: Minder?? Was het maar waar! Nee, het is nu veeeeeel erger.
Bij H. hield het na de eerste 12 weken op en hier is het na 12 weken pas op gang gekomen
Maar goed. Ik wacht nog even af tot ik het echt zeker weet Ben nu 14 weken.
@ Bazyle: Minder?? Was het maar waar! Nee, het is nu veeeeeel erger.
Bij H. hield het na de eerste 12 weken op en hier is het na 12 weken pas op gang gekomen
Gast- Gast
@Pm, toen ze de hb meting deden was ik niet extreem moe, ik weet wel dat ik voor de zwangerschap altijd boven de 8 zat, met 8 weken zwangerschap was het 7.7. Maar nu ben ik wel moe maar dat zal wel bij de laatste loodjes horen. Ik slaap ook niet zo goed.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Dat slechte slapen ken ik helaas. Lig gewoon niet lekker meer, als ik me omdraai krijg ik braakneigingen en die hooikoorts maakt het er niet beter op.Happydobby schreef:@Pm, toen ze de hb meting deden was ik niet extreem moe, ik weet wel dat ik voor de zwangerschap altijd boven de 8 zat, met 8 weken zwangerschap was het 7.7. Maar nu ben ik wel moe maar dat zal wel bij de laatste loodjes horen. Ik slaap ook niet zo goed.
Gelukkig heb ik de luxe dat ik niet op bepaalde tijd op hoef enz.
Gast- Gast
BIJNA 30 WEKEN PM!!!!!!!
Slapen jullie met een (voedings)kussen? Dat scheelde bij mij erg veel in de laatste weken.
Slapen jullie met een (voedings)kussen? Dat scheelde bij mij erg veel in de laatste weken.
Gast- Gast
Ja, bijna...Hazeltje schreef:BIJNA 30 WEKEN PM!!!!!!!
Soms, maar ik vind het nu te warm, zo'n kussen naast me.
Gast- Gast
@Kruumel: Wat een goede huisarts heb jij dat die er zo achteraan zit. Liever 10x controle voor niets dan 1x te weinig. Kan me voorstellen dat je wel even schrok dat het opeens zo snel ging allemaal. Gelukkig was alles in orde.
@all: Hier nog geen wee te bekennen. Alleen nog wat bruinig bloedverlies als ik naar het toilet ben geweest. Zo naar de Vk dus dan hoor ik wel wat zij erop te zeggen heeft.
@all: Hier nog geen wee te bekennen. Alleen nog wat bruinig bloedverlies als ik naar het toilet ben geweest. Zo naar de Vk dus dan hoor ik wel wat zij erop te zeggen heeft.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wat heerlijk dat Proudmama de 30 weken gehaald heeft, super!
Ik heb zo meteen een afspraak bij de verloskundige, vind het toch elke keer weer spannend of alles wel goed is.
Hopelijk zit er vanaf nu ook korter dan 4 weken tussen.
Ik heb zo meteen een afspraak bij de verloskundige, vind het toch elke keer weer spannend of alles wel goed is.
Hopelijk zit er vanaf nu ook korter dan 4 weken tussen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
yeah!! Echt geweldig!! Op naar een nieuwe week erbij...Susan schreef:
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Wat ontzettend fijn PM, de 30 weken gehaald!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Goedemorgen allemaal!
PM: Wat fijn dat je de 30 weken hebt gehaald! Toch weer een héle mijlpaal.. Op naar weer een week erbij! Elke week die je er nu bij pakt, is natuurlijk geweldig!
Chipa: Succes vandaag bij de verloskundige!
Blondje: Jij ook succes bij de verloskundige. Ik ga nu pas om de 3 weken naar de verloskundige. Hoe gaat het verder met je? Hoe voel je je?
Hazeltje: Ik slaap wel met een voedingskussen. Maar nu met dit warme weer gooi ik hem in de loop van de nacht toch op de grond, veel te warm tegen m'n lijf aan.
All: Ik zit echt even in een gigantische dip. Ik heb ook telkens het gevoel dat dat niet mag, je down voelen, maar het zij zo. Gisteren de pretecho gehad, geweldig om ons mannetje te zien! Hij lag er ook super voor, alhoewel hij lekker met zijn hoofdje tegen mijn blaas aan het drukken was. Het was overduidelijk een jongetje, alhoewel meneer het blijkbaar fijn vindt om zijn hand in zijn kruis te houden ;-). Ook hield hij de navelstreng dicht tegen zich aan, zo mooi om te zien. Hij loopt wel 2 weken achter op groei, daar maak ik me toch wel een beetje zorgen om. De verloskundige is vandaag telefonisch niet bereikbaar, dus ik ga haar morgen bellen, of ik toch eerder langs mag komen omdat het mij niet lekker zit. Misschien nergens voor nodig, maar het geeft mij een ontzettend onrustig gevoel. De vrouw waar we de pretecho hebben laten doen, gaat nu contact opnemen met mijn verloskundige (of dat heeft ze al gedaan) om het in ieder geval door te geven. Het werd in ieder geval een klein mannetje. Dus ik denk dat ik toch maar wat setjes in maat 50 moet kopen.
Verder is gisteren de oma van mijn man bediend. Dus al met al was het geen fijne dag.. Misschien door een combinatie van beiden, dat ik er even helemaal doorheen zit.
PM: Wat fijn dat je de 30 weken hebt gehaald! Toch weer een héle mijlpaal.. Op naar weer een week erbij! Elke week die je er nu bij pakt, is natuurlijk geweldig!
Chipa: Succes vandaag bij de verloskundige!
Blondje: Jij ook succes bij de verloskundige. Ik ga nu pas om de 3 weken naar de verloskundige. Hoe gaat het verder met je? Hoe voel je je?
Hazeltje: Ik slaap wel met een voedingskussen. Maar nu met dit warme weer gooi ik hem in de loop van de nacht toch op de grond, veel te warm tegen m'n lijf aan.
All: Ik zit echt even in een gigantische dip. Ik heb ook telkens het gevoel dat dat niet mag, je down voelen, maar het zij zo. Gisteren de pretecho gehad, geweldig om ons mannetje te zien! Hij lag er ook super voor, alhoewel hij lekker met zijn hoofdje tegen mijn blaas aan het drukken was. Het was overduidelijk een jongetje, alhoewel meneer het blijkbaar fijn vindt om zijn hand in zijn kruis te houden ;-). Ook hield hij de navelstreng dicht tegen zich aan, zo mooi om te zien. Hij loopt wel 2 weken achter op groei, daar maak ik me toch wel een beetje zorgen om. De verloskundige is vandaag telefonisch niet bereikbaar, dus ik ga haar morgen bellen, of ik toch eerder langs mag komen omdat het mij niet lekker zit. Misschien nergens voor nodig, maar het geeft mij een ontzettend onrustig gevoel. De vrouw waar we de pretecho hebben laten doen, gaat nu contact opnemen met mijn verloskundige (of dat heeft ze al gedaan) om het in ieder geval door te geven. Het werd in ieder geval een klein mannetje. Dus ik denk dat ik toch maar wat setjes in maat 50 moet kopen.
Verder is gisteren de oma van mijn man bediend. Dus al met al was het geen fijne dag.. Misschien door een combinatie van beiden, dat ik er even helemaal doorheen zit.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
@ Laced: Wat vervelend dat je eigenlijk niet zo'n leuke dag gehad hebt!
Over die groei... Dat kan dadelijk tijdens je verlof nog goed bijtrekken hoor.
Voor de vakantie had ik een echo gehad en liep de kleine een week achter en na de vakantie kreeg ik er weer een week bij.
Wellicht zal je t.z.t. nog een groei echo krijgen.
Hopelijk ben je snel uit je dipje. En natuurlijk mag je wel een dipje hebben! 9 Maanden zwangerschap is niet alleen maar rozengeur en manenschijn hoor. Was het maar zo...
Over die groei... Dat kan dadelijk tijdens je verlof nog goed bijtrekken hoor.
Voor de vakantie had ik een echo gehad en liep de kleine een week achter en na de vakantie kreeg ik er weer een week bij.
Wellicht zal je t.z.t. nog een groei echo krijgen.
Hopelijk ben je snel uit je dipje. En natuurlijk mag je wel een dipje hebben! 9 Maanden zwangerschap is niet alleen maar rozengeur en manenschijn hoor. Was het maar zo...
Gast- Gast
@Hazeltje: haha nee, het is zeker niet alleen maar rozengeur en manenschijn Maar ik voel me zo schuldig als ik er niet optimaal van geniet. Ik ben ontzettend gelukkig dat ik dit mag meemaken, en er zijn vrouwen die de gehele zwangerschap het veel zwaarder hebben, maar ik heb 't gewoon even helemaal gehad. Over de groei: Ik werk maar 3 uur op een dag, en misschien doe ik stiekem toch nog teveel als ik thuis ben, maar ik schrok er gewoon heel erg van.
Laced- Kletskop
@PM gefeliciteerd meid, 30 weken alweer. Geniet er maar van, ik ga er nog steeds vanuit dat we ongeveer tegelijk gaan bevallen.
@Theezakje, ik ging natuurlijk nog op AT basis werken, maar was gisteravond zo moe, het werd wel tijd voor verlof.
@Hazeltje, fijn dat je de kleine al voelt ploppen, tja met een tweede weet je waar je op moet letten.
Hopelijk heb je deze zwangerschap een beter HB.
Ik heb een voedingskussen maar ik slaap er alleen mee als ik erg last heb van maagzuur.
@Kruumel, ik vond het al zo raar dat je bij de HAP was geweest ipv de VK. Wel fijn dat je nagebeld bent.
@Bazyle, tegen mij zei de fysio dat bekkeninstabiliteit niet meer bestaat. Veel zwangere vrouwen hebben die klachten in meer of mindere mate.
Ik had het ook met 28 weken dat het erg pijnlijk was maar stoppen met werken, oefeningen en tips maken het nu dat ik nauwelijks nog klachten heb.
Volgens mij als je harde buiken pijnlijk zijn moet je rustiger aan doen, ik zou het wel met je vk bespreken.
Met 23 weken kon ik nog alles eten wat los en vast zat, vooral op vakantie in Amerika, ik heb alle Amerikaanse porties op gekregen.
3 jaar geleden in Amerika lukte me dat vaak niet.
Nu met 32 weken begon de eetlust weer af te nemen. eet nu vaak brinta pap, geen zin in brood.
@Chipa, Morgen 39 weken, dan duurt het hoogstens nog 3 weken toch!
@Blondje, ik ging vanaf week 24 vaker naar de VK. Ze gaan dan ook voelen hoe je kindje ligt.
@laced, daarom word er ook wel eens getwijfeld aan pretecho's, je denkt dat het leuk is om je kleintje te zien maar nu word je opgezadeld met onzekerheid.
Sterkte met de Oma van je man, mijn schoonmoeder was zwanger van de tweeling toen haar vader overleed, hij wist wel dat er een tweeling aan zat te komen.
Erg heftig allemaal. Nou had de oma van mijn vriend twee weken terug een longonsteking en heeft ze ruim een week in het ziekenhuis gelegen.
Maar ze heeft ook iets met de schildklier waarvoor ze over 4 maanden een onderzoek krijgt.
Wij hopen natuurlijk dat ze onze baby en ons huwelijk nog mee kan maken maar ik zie ook wel dat ze erg fit meer is.
@all, vandaag is mijn vriend jarig, en zijn tweelingbroer natuurlijk ook, vanavond uit eten, dat doen we elk jaar met het gezin.
Verder de koelkast soppen en de vriezer ontdooien. Ga zo naar de stad want ik ga een kado kopen voor mijn tweelingbroer, mijn vriend denkt ook, lekker handig een vriendin met verlof.
Het kado voor mijn vriend word ook vanmiddag bezorgd dus vanaf 12.00 uur verplicht thuiszitten.
@Theezakje, ik ging natuurlijk nog op AT basis werken, maar was gisteravond zo moe, het werd wel tijd voor verlof.
@Hazeltje, fijn dat je de kleine al voelt ploppen, tja met een tweede weet je waar je op moet letten.
Hopelijk heb je deze zwangerschap een beter HB.
Ik heb een voedingskussen maar ik slaap er alleen mee als ik erg last heb van maagzuur.
@Kruumel, ik vond het al zo raar dat je bij de HAP was geweest ipv de VK. Wel fijn dat je nagebeld bent.
@Bazyle, tegen mij zei de fysio dat bekkeninstabiliteit niet meer bestaat. Veel zwangere vrouwen hebben die klachten in meer of mindere mate.
Ik had het ook met 28 weken dat het erg pijnlijk was maar stoppen met werken, oefeningen en tips maken het nu dat ik nauwelijks nog klachten heb.
Volgens mij als je harde buiken pijnlijk zijn moet je rustiger aan doen, ik zou het wel met je vk bespreken.
Met 23 weken kon ik nog alles eten wat los en vast zat, vooral op vakantie in Amerika, ik heb alle Amerikaanse porties op gekregen.
3 jaar geleden in Amerika lukte me dat vaak niet.
Nu met 32 weken begon de eetlust weer af te nemen. eet nu vaak brinta pap, geen zin in brood.
@Chipa, Morgen 39 weken, dan duurt het hoogstens nog 3 weken toch!
@Blondje, ik ging vanaf week 24 vaker naar de VK. Ze gaan dan ook voelen hoe je kindje ligt.
@laced, daarom word er ook wel eens getwijfeld aan pretecho's, je denkt dat het leuk is om je kleintje te zien maar nu word je opgezadeld met onzekerheid.
Sterkte met de Oma van je man, mijn schoonmoeder was zwanger van de tweeling toen haar vader overleed, hij wist wel dat er een tweeling aan zat te komen.
Erg heftig allemaal. Nou had de oma van mijn vriend twee weken terug een longonsteking en heeft ze ruim een week in het ziekenhuis gelegen.
Maar ze heeft ook iets met de schildklier waarvoor ze over 4 maanden een onderzoek krijgt.
Wij hopen natuurlijk dat ze onze baby en ons huwelijk nog mee kan maken maar ik zie ook wel dat ze erg fit meer is.
@all, vandaag is mijn vriend jarig, en zijn tweelingbroer natuurlijk ook, vanavond uit eten, dat doen we elk jaar met het gezin.
Verder de koelkast soppen en de vriezer ontdooien. Ga zo naar de stad want ik ga een kado kopen voor mijn tweelingbroer, mijn vriend denkt ook, lekker handig een vriendin met verlof.
Het kado voor mijn vriend word ook vanmiddag bezorgd dus vanaf 12.00 uur verplicht thuiszitten.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
PM, goed zo meid, je hebt de 30 weken alweer gehaald!
Hazeltje, dat bedoelde ik ook, dat je bij een tweede vaak eerder iets voelt, omdat je het eerder herkent.
Chipa, ja ik wist niet dat mijn huisarts zo'n oplettend persoon was... maar wel fijn inderdaad!
Bazyle, bij mij begon de eetlust pas minder te worden na de 30 weken... toen begon de kleine echt tegen de maag te drukken, daarvoor lag ie nog niet zo hoog. En het is niet elke keer hetzelfde... de ene keer kan ik gewoon eten, de andere keer geeft het meteen een vol gevoel.
Laced, bij onze pretecho (bij de vk) is niet gekeken naar de groei van het kindje, ze heeft alleen mooie opnames en foto's gemaakt. Met mijn controle bij 30 weken is een groeiecho gemaakt, die gaf aan dat ons kindje een halve week achter ligt, dus dat is prima.
Happydobby, gefeliciteerd met je vriend en zijn broer! Heb je een speciaal kado gekocht voor je vriend? Maak er een leuke dag van, en eet smakelijk vanavond!
All, vandaag komt mijn schoonvader helpen met de meubeltjes in elkaar zetten... joepie!
Hazeltje, dat bedoelde ik ook, dat je bij een tweede vaak eerder iets voelt, omdat je het eerder herkent.
Chipa, ja ik wist niet dat mijn huisarts zo'n oplettend persoon was... maar wel fijn inderdaad!
Bazyle, bij mij begon de eetlust pas minder te worden na de 30 weken... toen begon de kleine echt tegen de maag te drukken, daarvoor lag ie nog niet zo hoog. En het is niet elke keer hetzelfde... de ene keer kan ik gewoon eten, de andere keer geeft het meteen een vol gevoel.
Laced, bij onze pretecho (bij de vk) is niet gekeken naar de groei van het kindje, ze heeft alleen mooie opnames en foto's gemaakt. Met mijn controle bij 30 weken is een groeiecho gemaakt, die gaf aan dat ons kindje een halve week achter ligt, dus dat is prima.
Happydobby, gefeliciteerd met je vriend en zijn broer! Heb je een speciaal kado gekocht voor je vriend? Maak er een leuke dag van, en eet smakelijk vanavond!
All, vandaag komt mijn schoonvader helpen met de meubeltjes in elkaar zetten... joepie!
Gast- Gast
Ik neem mezelf iedere keer voor uitgebreid te gaan reageren maar voor mijn gevoel ben ik zo ontzettend druk dat ik mezelf er geen tijd voor geef.
Vandaag ben ik jarig! Ben 26 geworden. Heb 3 weken terug mijn verjaardag al gevierd (tegelijkertijd met mijn man) en dus vandaag een rustige, eigenlijk saaie, verjaardag. Zo even douchen en boodschappen doen. Vanmiddag naar de verloskundige, we gaan ons geboorteplan doorspreken en ook bespreken we wanneer
we moeten bellen etc. Vanavond van half 7 tot half 8 zwangerschapscursus en daarna komen er misschien 4 mensen een bakkie doen voor mn verjaardag....
Nog even trouwens een verslag van de groei/ liggingsecho gister, alles was helemaal goed. De vrouw van het ziekenhuis vertelde dat als de groeicurve een afwijking aangaf, ik een medische indicatie zou krijgen en in het ziekenhuis moest bevallen. Ik schrok er even van maar had het wel verwacht. Gelukkig bleek onze kleine dame het helemaal gemiddeld te doen. Hoofdje was keurig qua grootte, buikje is boller en beetjes iets korter. Uiteindelijk een gemiddelde score van P50, (op een lijn van 0 tot 100 zeg maar)
Ook de ligging was helemaal goed, al genoeg ingedaald om in ieder geval niet meer in een stuit terecht te kunnen komen. Ook dat was dus helemaal super.
Nou, ik hou het verder even kort hier! Fijne dag allemaal...
@Laced, meid, je mag echt wel zo je momenten hebben dat je de zwangerschap even "vervloekt" hoor. Hier van de 36 weken heb ik zeker de helft niet kunnen genieten, eigenlijk pas sinds een week of 5 dat het beter gaat...
@Kruumel, zou je het overzichtje willen bijwerken? mijn man is nu 29 en ik 26.
Vandaag ben ik jarig! Ben 26 geworden. Heb 3 weken terug mijn verjaardag al gevierd (tegelijkertijd met mijn man) en dus vandaag een rustige, eigenlijk saaie, verjaardag. Zo even douchen en boodschappen doen. Vanmiddag naar de verloskundige, we gaan ons geboorteplan doorspreken en ook bespreken we wanneer
we moeten bellen etc. Vanavond van half 7 tot half 8 zwangerschapscursus en daarna komen er misschien 4 mensen een bakkie doen voor mn verjaardag....
Nog even trouwens een verslag van de groei/ liggingsecho gister, alles was helemaal goed. De vrouw van het ziekenhuis vertelde dat als de groeicurve een afwijking aangaf, ik een medische indicatie zou krijgen en in het ziekenhuis moest bevallen. Ik schrok er even van maar had het wel verwacht. Gelukkig bleek onze kleine dame het helemaal gemiddeld te doen. Hoofdje was keurig qua grootte, buikje is boller en beetjes iets korter. Uiteindelijk een gemiddelde score van P50, (op een lijn van 0 tot 100 zeg maar)
Ook de ligging was helemaal goed, al genoeg ingedaald om in ieder geval niet meer in een stuit terecht te kunnen komen. Ook dat was dus helemaal super.
Nou, ik hou het verder even kort hier! Fijne dag allemaal...
@Laced, meid, je mag echt wel zo je momenten hebben dat je de zwangerschap even "vervloekt" hoor. Hier van de 36 weken heb ik zeker de helft niet kunnen genieten, eigenlijk pas sinds een week of 5 dat het beter gaat...
@Kruumel, zou je het overzichtje willen bijwerken? mijn man is nu 29 en ik 26.
Pien- Ratel
Jeej PM gefeliciteerd! Kei goed!
@ Hazeltje, had ik het wel een beetje goed Hoop dat je niet de hele zwangerschap beroerd blijft hoor!
Gefeliciteerd Pien!
@ Kruumel, het is ook voornamelijk 's avonds dat ik weinig meer op kan, 's morgens en 's middags wel wat ik normaal eet, alleen minder snel honger (ik doe ook veel minder, scheelt natuurlijk ook wel)
@ HappyDobby, als ik nog meer rust moet houden kan ik bijna volledig de ziektewet in..
Gefelciteerd met je vriend en zijn broer!
@ Hazeltje, had ik het wel een beetje goed Hoop dat je niet de hele zwangerschap beroerd blijft hoor!
Gefeliciteerd Pien!
@ Kruumel, het is ook voornamelijk 's avonds dat ik weinig meer op kan, 's morgens en 's middags wel wat ik normaal eet, alleen minder snel honger (ik doe ook veel minder, scheelt natuurlijk ook wel)
@ HappyDobby, als ik nog meer rust moet houden kan ik bijna volledig de ziektewet in..
Gefelciteerd met je vriend en zijn broer!
Gast- Gast
Niet echt tijd om uitgebreid te lezen en te reageren want eigenlijk ben ik les aan het geven
Laced, logisch dat je bezorgd bent als ze het over een groeiachterstand van twee weken hebben. Hopelijk kan de verloskundige je geruststellen of kunnen ze je in elk geval beter in de gaten houden.
Bij mij was alles goed, de vk voelt al een paar keer naar de ligging van de baby geloof ik.
Ik heb wel vaak last van tintelingen in mijn linkerbovenbeen, dit scheen toch eigenlijk niet zo vaak voor te komen, maar is ook niet echt alarmerend.
De volgende afspraak is gewoon toch weer over 4 weken, de dag nadat ik terug kom van een weekendje Werchter, ben benieuwd hoe ik er dan aan toe ben!
Lees binnenkort bij en probeer dan ook wat beter te reageren, zit nu midden in de examenperiode (met nakijkwerk) en heb het hierdoor erg druk
Pien, gefeliciteerd met je verjaardag zie ik nu!
Laced, logisch dat je bezorgd bent als ze het over een groeiachterstand van twee weken hebben. Hopelijk kan de verloskundige je geruststellen of kunnen ze je in elk geval beter in de gaten houden.
Bij mij was alles goed, de vk voelt al een paar keer naar de ligging van de baby geloof ik.
Ik heb wel vaak last van tintelingen in mijn linkerbovenbeen, dit scheen toch eigenlijk niet zo vaak voor te komen, maar is ook niet echt alarmerend.
De volgende afspraak is gewoon toch weer over 4 weken, de dag nadat ik terug kom van een weekendje Werchter, ben benieuwd hoe ik er dan aan toe ben!
Lees binnenkort bij en probeer dan ook wat beter te reageren, zit nu midden in de examenperiode (met nakijkwerk) en heb het hierdoor erg druk
Pien, gefeliciteerd met je verjaardag zie ik nu!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
ik moet echt nodig gaan douchen en actie ondernemen maar hier wil ik even meer van weten, wat voel je precies en waar? ik heb dat namelijk ook gehad en uiteindelijk zijn mijn klachten te laat serieus genomen waardoor het van kwaad tot erger is gegaan....blondje1313 schreef:
Pien- Ratel
Pien schreef:ik moet echt nodig gaan douchen en actie ondernemen maar hier wil ik even meer van weten, wat voel je precies en waar? ik heb dat namelijk ook gehad en uiteindelijk zijn mijn klachten te laat serieus genomen waardoor het van kwaad tot erger is gegaan....blondje1313 schreef:
Het kan zijn dat de baby op een zenuw ligt dat de boel afknelt.
Maar dat zal bij jou dan misshcien wat anders zijn geweest Pien?
Want meestal is het over als ze zijn gedraaid...
Gast- Gast
Naam | Leeftijd | Uitgerekend | Geslacht | bijzonderheden |
Chipa | 26/37 | 15 juni | Jongen | - |
Schuddebuikje | 25/31 | 20 juni | ... | - |
NowImNoting | 26/29 | 20 juni | Meisje | - |
Pien | 26/29 | 4 juli | Meisje | - |
Novalee | 26/30 | 6 juli | Meisje | - |
Teigertje | 27/36 | 12 juli | Meisje | - |
Mizzie | 26/25 | 16 juli | Meisje | - |
Happydobby | 27/28 | 20 juli | .... | - |
Rupsie | 30/33 | 2 augustus | .... | - |
Kruumel | 28/30 | 6 augustus | .... | - |
Proudmama | 26/27 | 16 augustus | .... | 1-eiige tweeling |
Fearie | 23/31 | 18 augustus | Jongen | - |
Schism | 27/27 | 28 augustus | Jongen | - |
Laced | 24/25 | 3 september | Jongen | - |
Kletskousje | 25/26 | 4 september | .... | - |
Lieveheersbeestje | 28/27 | 10 september | .... | - |
Bazyle | 23/27 | 1 oktober | Meisje | - |
Blondje1313 | 31/28 | 11 oktober | Meisje | - |
Parels | 25/28 | 22 november | .... | - |
Joyce0606 | 25/27 | 28 november | .... | - |
bevallen: |
2 april Limburg85 (R.oan) |
4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) |
7 april Smaragdje (J.ayden) |
30 april Woezel (E.lise) |
6 mei Chelle (A.nne) |
6 mei Mel (E.va) |
23 mei Liadan (K.ian) |
4 juni Bruintje Beer (D.avid) |
Gast- Gast
Laced schreef:All: Ik zit echt even in een gigantische dip. Ik heb ook telkens het gevoel dat dat niet mag, je down voelen, maar het zij zo. Gisteren de pretecho gehad, geweldig om ons mannetje te zien! Hij lag er ook super voor, alhoewel hij lekker met zijn hoofdje tegen mijn blaas aan het drukken was. Het was overduidelijk een jongetje, alhoewel meneer het blijkbaar fijn vindt om zijn hand in zijn kruis te houden ;-). Ook hield hij de navelstreng dicht tegen zich aan, zo mooi om te zien. Hij loopt wel 2 weken achter op groei, daar maak ik me toch wel een beetje zorgen om. De verloskundige is vandaag telefonisch niet bereikbaar, dus ik ga haar morgen bellen, of ik toch eerder langs mag komen omdat het mij niet lekker zit. Misschien nergens voor nodig, maar het geeft mij een ontzettend onrustig gevoel. De vrouw waar we de pretecho hebben laten doen, gaat nu contact opnemen met mijn verloskundige (of dat heeft ze al gedaan) om het in ieder geval door te geven. Het werd in ieder geval een klein mannetje. Dus ik denk dat ik toch maar wat setjes in maat 50 moet kopen.
@ Laced, ik lees nog steeds af en toe even met jullie mee...
Mijn kindje lag ook achter op groei. Hoeveel is nooit precies gezegd maar ik denk ook ongeveer 2 weken of meer.
Ik zou me niet al te snel zorgen maken meis! Wel goed om het te overleggen met je vk.
Als jij straks met verlof ga dan zal je het nog veel rustiger aan doen en zal je kindje vaak een "groeispurt" maken. Dat is bij mij wel gebeurd. Maar bij mij werd A. 2 weken te vroeg geboren dus ja, dan is ze natuurlijk nog wel erg klein omdat ze al "klein" was en ook nog eens eerder geboren. Maar ze doet het hartstikke goed en vind een klein babytje ook zoooo snoezig! (ze zit trouwens nog steeds in maat 50 met 4 weken).
Dus maak je niet téveel zorgen. Wel geef ik je een tip : Nu je wéét dat ze kleiner is zou ik wel aardig wat maat 50 in huis halen. Ik dacht dat ik veel had, maar uiteindelijk toch niet genoeg! haha!!
Succes meis!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Het is geen bekkeninstabiliteit!
Iemand al wat gehoord van PM?
Iemand al wat gehoord van PM?
Gast- Gast
Chelle: dank je voor je reactie. Ik heb alleen maar maat 56, dus ik ga idd nog wat maat 50 halen. Zojuist belde de verloskundige. Ik moest voor deze week nog een afspraak maken bij het diagnostisch centrum voor een extra groei echo. Mocht uit deze echo hetzelfde komen, dan word ik doorverwezen naar de gynaecoloog. We kunnen vanavond gelukkig al terecht voor de extra echo.
Laced- Kletskop
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken