Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@Liadan: Een maandverbandje nat maken en even laten bevriezen verdoofd een beetje, heb je dat al geprobeert?
Mijn CTG van vanmorgen was goed, nu is het wachten op weer een inwendige echo voor mijn baarmoederhals. Als die hetzelfde is of niet veel korter is, mag ik lekker weer naar huis...
Mijn CTG van vanmorgen was goed, nu is het wachten op weer een inwendige echo voor mijn baarmoederhals. Als die hetzelfde is of niet veel korter is, mag ik lekker weer naar huis...
Gast- Gast
Ik kom straks nog effe terug om uitgebreid te reageren, maar ik wil jullie even snel vertellen dat ik tante word! Voor de allereerste keer... en peettante nogwel!
Mijn broertje en zijn vriendin kwamen gisteravond op visite, ze kwamen vertellen dat ze zwanger is. 5 januari 2012 is ze uitgeteld!
Krijgt onze kleine uk meteen een vriend(innet)je!
Mijn broertje en zijn vriendin kwamen gisteravond op visite, ze kwamen vertellen dat ze zwanger is. 5 januari 2012 is ze uitgeteld!
Krijgt onze kleine uk meteen een vriend(innet)je!
Gast- Gast
Wat leuk Kruumel, gefeliciteerd!!
@Fearie: Hoe was de echo???
Edit: Ik ben weer thuis!!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat leuk Kruumel, gefeliciteerd!!
PM, wat fijn dat je weer thuis bent Gelukkig !
Onze 3d echo was goed, uk lag er nog niet ideaal voor maar wel beter als de vorige keer
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
@ Kruumel, gefeliciteerd zeg ! Wat leuk, kunnen ze samen spelen Wij hebben hier een babyboom in onze vriendengroep, er worden dit jaar 6 baby's geboren
@ Liadan, fijn te horen dat het goed met je gaat en natuurlijk met jullie ventje. Vervelend dat je niet goed kunt zitten door de knip, ik heb ergens ook iets gelezen of koelen met een maandverbandje (zelfs nog iets over het laten doordrenken met een bepaalde thee?). Hoop dat het stukje bij beetje wat beter zal gaan.
@ Bayzle, ben je nog bij de cliënt gestopt? Nu definitief zeg maar, is je baas ermee akkoord? Hoop het wel, want als het niet gaat, dan gaat het ook echt niet.
@ Novalee, beetje laat maar veel plezier op je familieweekend
@ Theezakje, je bent ook al weer 32 weken zwanger. Wat gaat het toch snel haha Hoe was je familiedag? Nog een beetje weer gehad, hier regende het af en toe. Mijn vriend had voetbaltoernooitje met vrienden, best koud met dit weer (het waaide goed hard). Jammer trouwens dat de kleine zich niet wou prijsgeven, dan wordt het toch wachten.
@ Happydobby, hoe is je autojacht gegaan? Heb je niet teveel gerommeld thuis?
@ Chipa, hoe is het bij jou? Ook alweer 37 weken, spannend hoor ! Vervelend trouwens dat je schoonmoeder zo doet, hoe is je man/vriend eronder?
@ Laced, wij kijken geen bevallingsverhalen, althans de serie op tv dan (wil ik zelf niet eens). Hebben alleen de dvd van 'in the whome' gehaald en dat was wel reuze interessant om te zien. Ben benieuwd wat ze hier gaan doen met de voorlichtingsavond in het ziekenhuis, mijn vriend gaat mee. Als ie wit wegtrekt, weet ik genoeg haha
@ All, volgens mij heb ik nu wel weer bijna iedereen gehad. Hier gaat het goed, gisteren de 3D echo gehad. Kleine uk lag nog steeds met koppie omhoog, maar nu rechts onder mijn ribben. Gelukkig met wat gepor in mijn buik liet ie zich zien (zie foto vorige post). Vandaag rustig aan gedaan, kreeg al vrij snel last van mijn rug met als gevolg dat ik weinig kan doen. Morgen dus weer wat rommelen in huis.
Aankomende week hoef ik maar 3 daagjes te werken en heb ik 5 dagen weekend, heerlijk Hopelijk is het een beetje weer.
@ Liadan, fijn te horen dat het goed met je gaat en natuurlijk met jullie ventje. Vervelend dat je niet goed kunt zitten door de knip, ik heb ergens ook iets gelezen of koelen met een maandverbandje (zelfs nog iets over het laten doordrenken met een bepaalde thee?). Hoop dat het stukje bij beetje wat beter zal gaan.
@ Bayzle, ben je nog bij de cliënt gestopt? Nu definitief zeg maar, is je baas ermee akkoord? Hoop het wel, want als het niet gaat, dan gaat het ook echt niet.
@ Novalee, beetje laat maar veel plezier op je familieweekend
@ Theezakje, je bent ook al weer 32 weken zwanger. Wat gaat het toch snel haha Hoe was je familiedag? Nog een beetje weer gehad, hier regende het af en toe. Mijn vriend had voetbaltoernooitje met vrienden, best koud met dit weer (het waaide goed hard). Jammer trouwens dat de kleine zich niet wou prijsgeven, dan wordt het toch wachten.
@ Happydobby, hoe is je autojacht gegaan? Heb je niet teveel gerommeld thuis?
@ Chipa, hoe is het bij jou? Ook alweer 37 weken, spannend hoor ! Vervelend trouwens dat je schoonmoeder zo doet, hoe is je man/vriend eronder?
@ Laced, wij kijken geen bevallingsverhalen, althans de serie op tv dan (wil ik zelf niet eens). Hebben alleen de dvd van 'in the whome' gehaald en dat was wel reuze interessant om te zien. Ben benieuwd wat ze hier gaan doen met de voorlichtingsavond in het ziekenhuis, mijn vriend gaat mee. Als ie wit wegtrekt, weet ik genoeg haha
@ All, volgens mij heb ik nu wel weer bijna iedereen gehad. Hier gaat het goed, gisteren de 3D echo gehad. Kleine uk lag nog steeds met koppie omhoog, maar nu rechts onder mijn ribben. Gelukkig met wat gepor in mijn buik liet ie zich zien (zie foto vorige post). Vandaag rustig aan gedaan, kreeg al vrij snel last van mijn rug met als gevolg dat ik weinig kan doen. Morgen dus weer wat rommelen in huis.
Aankomende week hoef ik maar 3 daagjes te werken en heb ik 5 dagen weekend, heerlijk Hopelijk is het een beetje weer.
Fearie- Ratel
@ Faerie: Mooie foto hoor! Wij hebben ook getwijfeld of we het moesten doen, maar ik vond het toch wel erg prijzig.
@ PM: Oh wat fijn zeg dat je weer thuis bent!
@ Kruumel: Gefeliciteerd met je broertje!
@ Chipa: Hoe is het ermee? Hebben de krampen nog doorgezet?
@ Happydobby: Hebben jullie een geslaagde autojacht gehad? Lijkt me heerlijk om een nieuwe auto uit te zoeken, maar wij hebben besloten om ons kleine bakkie eerst maar gewoon helemaal op te rijden.
@ Theezakje: Lekker geshopt? Lijkt me een fijn gevoel als je alles in huis hebt en weet dat je er gewoon lekker klaar voor bent.
@ Liadan: Fijn dat het goed gaat met jullie kleine vent. Hoop dat je snel wat minder last krijgt van je knip.
@ All: Ben weer goedgekeurd door de verloskundige. Alleen toen ze zijn hartje ging luisteren had de kleine een hartslag van 170! Moest even 10 minuutjes wachten en mocht daarna weer terug, toen zat ie rond de 148. Het is een kleine druktemaker, denk dat ie gewoon lekker bezig was daarbinnen
Ik heb net bij vakantieveilingen voor 35 euro een professionele zwangerschapsreportage gewonnen! Superleuk, wilde ik al graag maar vond het maar duur en vind het vreselijk om op de foto te staan. Voor deze prijs hebben we het in ieder geval voor onzelf op de foto staan!
Verder vandaag de maxicosi gekocht! Uiteindelijk van een ander merk wat luxer scheen te zijn, ben er erg blij mee!
@ PM: Oh wat fijn zeg dat je weer thuis bent!
@ Kruumel: Gefeliciteerd met je broertje!
@ Chipa: Hoe is het ermee? Hebben de krampen nog doorgezet?
@ Happydobby: Hebben jullie een geslaagde autojacht gehad? Lijkt me heerlijk om een nieuwe auto uit te zoeken, maar wij hebben besloten om ons kleine bakkie eerst maar gewoon helemaal op te rijden.
@ Theezakje: Lekker geshopt? Lijkt me een fijn gevoel als je alles in huis hebt en weet dat je er gewoon lekker klaar voor bent.
@ Liadan: Fijn dat het goed gaat met jullie kleine vent. Hoop dat je snel wat minder last krijgt van je knip.
@ All: Ben weer goedgekeurd door de verloskundige. Alleen toen ze zijn hartje ging luisteren had de kleine een hartslag van 170! Moest even 10 minuutjes wachten en mocht daarna weer terug, toen zat ie rond de 148. Het is een kleine druktemaker, denk dat ie gewoon lekker bezig was daarbinnen
Ik heb net bij vakantieveilingen voor 35 euro een professionele zwangerschapsreportage gewonnen! Superleuk, wilde ik al graag maar vond het maar duur en vind het vreselijk om op de foto te staan. Voor deze prijs hebben we het in ieder geval voor onzelf op de foto staan!
Verder vandaag de maxicosi gekocht! Uiteindelijk van een ander merk wat luxer scheen te zijn, ben er erg blij mee!
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Heb nog geen antwoord op mijn mail Fearie, dus nog geen zekerheid. Maar als ik ziek ben kunnen ze ook vervanging regelen, dus dat moeten ze nu ook maar doen. Heb gewoon 2 dagen last als ik 1,5 te hard doorwerk, dat schiet niet op. Want als ik dat nu al heb, hoe erg is dat dan met 30 weken bijv. ik ga het risico echt niet nemen.
Mooie maxicosi Schism!
Fijn dat je weer thuis ben PM!
Mooie maxicosi Schism!
Fijn dat je weer thuis ben PM!
Gast- Gast
@ Schism, kan me voorstellen dat je twijfelde vanwege de prijs. We waren 100 euro kwijt voor 13 foto's en 2 dvds (per poging eentje). Ik kneep hem ook wel of ie nu wel mee wou werken anders was het weggegooid geld geweest en dat is/blijft toch zonde.
Mooie maxicosi trouwens heb je die reportage gewonnen, leuk hoor dat is toch wel speciaal, zulke foto's. Ben benieuwd na het resultaat, wil het ook nog doen alleen ff op zoek na een fotograaf.
@ Bayzle, hoop dat je baas accoord gaat. Ziek hebben ze niets aan je
Mooie maxicosi trouwens heb je die reportage gewonnen, leuk hoor dat is toch wel speciaal, zulke foto's. Ben benieuwd na het resultaat, wil het ook nog doen alleen ff op zoek na een fotograaf.
@ Bayzle, hoop dat je baas accoord gaat. Ziek hebben ze niets aan je
Fearie- Ratel
@fearie en Schism, nee geen autojacht, we zijn allebei erg verkouden en dus thuisgebleven, mijn auto oprijden gaat niet, hij is met 2 stoelen gewoon onhandig.
Wat wel geresulteerd heeft dat we de babykamer bijna af hebben, van de week gaat manlief met zijn pa het rolgordijntje ophangen en dan hoeven alleen de meubels er nog in.
Fearie, mooie echo zeg. dit was toch ook je 2de poging.
Kruumel, gefeliciteerd , wij hebben hetzelfde hier, mijn zwager heeft een kleine van nu 4 maanden, het verschil zal ong 6 maanden zijn.
Ook een vrienden van ons zijn 2 weken terug pa en ma geworden dus dat verschil is nog kleiner, maar hun wonen verder weg.
pm, lekker thuis? Met goed eten hihi.
schism, mooi autostoeltje, was hij duurder dan maxi cosi dan?
Wij hebben er gewoon 1 gekocht die een kleur had van 2010, die waren goedkoper dan maxi cosi 2011.
Leuk zo'n fotoshoot, ik had me nummer gegeven aan bell foto maar ik denk niet dat ik ga.
Bij de Vk hebben ze me nog nooit verteld hoe hoog de hartslag is, ze zeggen alleen dat het goed is.
Bazyle, hopelijk hoef je niet meer naar die client toe, 22 weken en harde buiken omdat je te druk bent kan niet goed zijn.
Hier geen autojacht vandaag, heb wel een badstandaard en boxkleed gekocht dus de uitzet is compleet.
Lekker gevoel dat alles gekocht is.
Wat wel geresulteerd heeft dat we de babykamer bijna af hebben, van de week gaat manlief met zijn pa het rolgordijntje ophangen en dan hoeven alleen de meubels er nog in.
Fearie, mooie echo zeg. dit was toch ook je 2de poging.
Kruumel, gefeliciteerd , wij hebben hetzelfde hier, mijn zwager heeft een kleine van nu 4 maanden, het verschil zal ong 6 maanden zijn.
Ook een vrienden van ons zijn 2 weken terug pa en ma geworden dus dat verschil is nog kleiner, maar hun wonen verder weg.
pm, lekker thuis? Met goed eten hihi.
schism, mooi autostoeltje, was hij duurder dan maxi cosi dan?
Wij hebben er gewoon 1 gekocht die een kleur had van 2010, die waren goedkoper dan maxi cosi 2011.
Leuk zo'n fotoshoot, ik had me nummer gegeven aan bell foto maar ik denk niet dat ik ga.
Bij de Vk hebben ze me nog nooit verteld hoe hoog de hartslag is, ze zeggen alleen dat het goed is.
Bazyle, hopelijk hoef je niet meer naar die client toe, 22 weken en harde buiken omdat je te druk bent kan niet goed zijn.
Hier geen autojacht vandaag, heb wel een badstandaard en boxkleed gekocht dus de uitzet is compleet.
Lekker gevoel dat alles gekocht is.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
@Fearie: Mooi joh!!
Die van mij liggen wel allebei met het koppie beneden, alleen dan meestal op de buik. Ik voel als ik mijn hand op mijn buik leg ook meestal gewoon 2 ruggetjes, en 2 kontjes tegen mijn ribben.
Vrijdag met CTG lukte het niet, pakte iedere keer hetzelfde hartje, hebben ze eerst met de echo moeten kijken hoe ze liggen, en ze liggen echt tegen elkaar aan, en dat is dan lastig, vooral omdat ze nog zoveel bewegen.
Echt geweldig, vanmorgen in bed was mijn buik rustig, en mijn man legt zijn hand erop en die 2 beginnen gelijk de schoppen en te doen! Hij kreeg er kippevel van zei hij
@Bazyle: Wat zegt je VK ervan? Als die zegt dat je minder moet gaan werken heb je geen keus meer. Ik moest van de gyn ook per direct stoppen, dan ga je gewoon de ziektewet in.
Je kan toch ook voor 25% ziektewet in? Heb ik ook een week gedaan, toen moest ik al stoppen.
@Kruumel: Gefeliciteerd, wat leuk!
Je zit trouwens al over de 30 weken, wat goed!! Ben jaloers...
@Schism: De hartslag van mijn ukkies zit tussen de 130 en 140. Als ze druk zijn ook rond de 160.
Best lastig vaak, mijn hartslag zit meestal rond de 110, dus die pakt ie dan ook regelmatig op tijdens een CTG en dat geeft een beetje raar beeld.
@Happydobby: Lekker he, als je zo'n eind ben. Ik ga van de week de lijst even nalopen als ik een goede dag heb, maar op wat kleine dingen na heb ik zo'n beetje alles nu.
Zelfs een auto waar ze in passen, daar ben ik echt zo blij mee.
Nu nog durven rijden...
Die van mij liggen wel allebei met het koppie beneden, alleen dan meestal op de buik. Ik voel als ik mijn hand op mijn buik leg ook meestal gewoon 2 ruggetjes, en 2 kontjes tegen mijn ribben.
Vrijdag met CTG lukte het niet, pakte iedere keer hetzelfde hartje, hebben ze eerst met de echo moeten kijken hoe ze liggen, en ze liggen echt tegen elkaar aan, en dat is dan lastig, vooral omdat ze nog zoveel bewegen.
Echt geweldig, vanmorgen in bed was mijn buik rustig, en mijn man legt zijn hand erop en die 2 beginnen gelijk de schoppen en te doen! Hij kreeg er kippevel van zei hij
@Bazyle: Wat zegt je VK ervan? Als die zegt dat je minder moet gaan werken heb je geen keus meer. Ik moest van de gyn ook per direct stoppen, dan ga je gewoon de ziektewet in.
Je kan toch ook voor 25% ziektewet in? Heb ik ook een week gedaan, toen moest ik al stoppen.
@Kruumel: Gefeliciteerd, wat leuk!
Je zit trouwens al over de 30 weken, wat goed!! Ben jaloers...
@Schism: De hartslag van mijn ukkies zit tussen de 130 en 140. Als ze druk zijn ook rond de 160.
Best lastig vaak, mijn hartslag zit meestal rond de 110, dus die pakt ie dan ook regelmatig op tijdens een CTG en dat geeft een beetje raar beeld.
@Happydobby: Lekker he, als je zo'n eind ben. Ik ga van de week de lijst even nalopen als ik een goede dag heb, maar op wat kleine dingen na heb ik zo'n beetje alles nu.
Zelfs een auto waar ze in passen, daar ben ik echt zo blij mee.
Nu nog durven rijden...
Gast- Gast
@Kruumel: Wat leuk zeg. Gefeliciteerd!
@PM: Fijn dat je weer thuis bent. Alles was dus in orde? Fantastisch dat de kleintjes toch nog lekker in je buikje zitten.
@Fearie: Mooie echo hoor!
@Schism: Dat is een leuke prijs voor een foto-shoot. Mooie maxicosi trouwens.
@Bayzle: Al zou je baas het er niet mee eens zijn...je kan gewoon niet meer. Je hebt gewoon een geldig reden om je ziek te melden. En je hebt het zelfs nog geprobeerd!
@Happy Dobbey: Heerlijk he als je alle belangrijke dingen in huis hebt. Geeft zoveel rust en is ook leuk om naar te kijken.
@all: Mijn man is met het verkeerde been uit bed gestapt:( Hij maakte zo'n gemene opmerking tegen me. Dat ik te weinig schoonmaak enz. Hij merkte wel aan mijn reactie dat ik die opmerking niet kon waarderen.
@PM: Fijn dat je weer thuis bent. Alles was dus in orde? Fantastisch dat de kleintjes toch nog lekker in je buikje zitten.
@Fearie: Mooie echo hoor!
@Schism: Dat is een leuke prijs voor een foto-shoot. Mooie maxicosi trouwens.
@Bayzle: Al zou je baas het er niet mee eens zijn...je kan gewoon niet meer. Je hebt gewoon een geldig reden om je ziek te melden. En je hebt het zelfs nog geprobeerd!
@Happy Dobbey: Heerlijk he als je alle belangrijke dingen in huis hebt. Geeft zoveel rust en is ook leuk om naar te kijken.
@all: Mijn man is met het verkeerde been uit bed gestapt:( Hij maakte zo'n gemene opmerking tegen me. Dat ik te weinig schoonmaak enz. Hij merkte wel aan mijn reactie dat ik die opmerking niet kon waarderen.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
@Chipa: Tapte een voetbal en 15 kg gewicht op zijn buik, en laat het hem een proberen hoe makkelijk zo'n buik en dat extra gewicht is met bukken...
Gast- Gast
@chipa, mijn vriend zeurt gelukkig niet, hij weet dat ik bekkenklachten heb en hij helpt me vaak. Ook zijn ouders hebben de tuin gedaan, ik kan wel vegen maar onkruid tussen de tegels weg halen daar begin ik nu niet meer aan.
Happydobby- Ratel
Mijn man zeurt alleen als ik wel iets gedaan heb. Die zou het liefst camera bewaking aanleggen zodat hij er zeker van is dat ik zo min mogelijk doe...
Gast- Gast
Verloskundige zei ook dat ik daar moet stoppen PM, maar aangezien ze pas vanaf 13 juni vervanging hebben, en ik alleen daar last heb, dacht ik dat dat wel kon. Niet dus, maar goed. Ik stop ook hoor, voel me alleen zo'n aanstelster Nee het is ook niet goed HappyDobby, mijn lijf zegt zelf stop, dus daar moet ik dan naar luisteren! En Chipa, nog Ja klopt, heb ook een geldige reden, ik had het zelf ook al bedacht voor ik naar de verloskundige ging, en toen zei zij het ook nog een keer, nu heb ik tenminste een "bewijs" ofzo, weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Als ik bijv. zelf zeg "Ik heb teveel harde buiken ik moet stoppen" ben ik bang dat ze denken dat ik onder werk uit probeer te komen. Nu kan ik zeggen "De verloskundige zegt dat ik te druk ben, en daardoor harde buiken heb, dus ik moet rustiger aan doen" Snap je?
En nu weer even inhoudelijk op iedereen reageren haha
@HabbyDobby, ik wil nu het liefst ook alles gaan kopen, we hebben nog geld gekregen van de oma van mijn vriend, en grote dingen kunnen we voor een leuke prijs overnemen van kennissen, en een paar dingen lenen van de broer van mijn vriend. Dus alleen kleine dingen moeten nog gekocht, hydrofiel luiers, aankleedkussen die dingen.
Gewoon rijden PM! Dat komt heus wel goed
Vervelend dat je man zo'n opmerking maakte Chipa! Ik zou me dat op dit moment ook aantrekken, omdat ik ook weinig doe, maar als ik dan zeg dat ik me zo lui voel zegt mijn vriend ook dat ik rustig aan moet doen Vrijdag was ie hier alles aan het schoonmaken, dus ik ging helpen, zeg ik doe alleen de badkamer hoor. Ja maar je moet niet helpen zegt ie! Nee maar voel me ook zo lui als ik niks doe haha, dus hier is het bijna andersom! Trek je je er wel wat van aan dat je man dat zegt of heb je zoiets van "ja, jammer dan, volgende keer beter"
En nu weer even inhoudelijk op iedereen reageren haha
@HabbyDobby, ik wil nu het liefst ook alles gaan kopen, we hebben nog geld gekregen van de oma van mijn vriend, en grote dingen kunnen we voor een leuke prijs overnemen van kennissen, en een paar dingen lenen van de broer van mijn vriend. Dus alleen kleine dingen moeten nog gekocht, hydrofiel luiers, aankleedkussen die dingen.
Gewoon rijden PM! Dat komt heus wel goed
Vervelend dat je man zo'n opmerking maakte Chipa! Ik zou me dat op dit moment ook aantrekken, omdat ik ook weinig doe, maar als ik dan zeg dat ik me zo lui voel zegt mijn vriend ook dat ik rustig aan moet doen Vrijdag was ie hier alles aan het schoonmaken, dus ik ging helpen, zeg ik doe alleen de badkamer hoor. Ja maar je moet niet helpen zegt ie! Nee maar voel me ook zo lui als ik niks doe haha, dus hier is het bijna andersom! Trek je je er wel wat van aan dat je man dat zegt of heb je zoiets van "ja, jammer dan, volgende keer beter"
Gast- Gast
Bazyle: Echt stoppen, anders krijg je ruzie met mij hoor!!
Straks lig je ook plat met veel te vroege weeen, en die stress en angst gun ik niemand!
Bij ons hadden ze al personeelstekort voor ik stopte, en ik werkte best veel. Maar er gaat echt niks boven het leven van je kindje, wat als je door gaat en volgende week bevalt en je kindje niet levensvatbaar is?? Kan je werk dat ooit compenseren? Ik denk het niet...
Straks lig je ook plat met veel te vroege weeen, en die stress en angst gun ik niemand!
Bij ons hadden ze al personeelstekort voor ik stopte, en ik werkte best veel. Maar er gaat echt niks boven het leven van je kindje, wat als je door gaat en volgende week bevalt en je kindje niet levensvatbaar is?? Kan je werk dat ooit compenseren? Ik denk het niet...
Laatst aangepast door ProudMama op za 28 mei 2011 - 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Weet niet of het door de hormonen komt maar moest net opeens zo ontzettend van die opmerking. Was ook de gemene manier waarop hij het zei.
Wekelijks stofzuig ik boven en beneden incl de bank en stoelen en haal ik een doekje over de keuken en toilet en verschoon de kattenbak. Alleen de badkamer doe ik niet zo heel vaak. Dat vind ik gewoon zwaar dus tja. Altijd begripvol naar andere zwangere vrouwen toe en van mij verwacht ie kennelijk nog van alles.
Hij had wel door dat ik het niet leuk vond en stelde opeens voor een dag vrij te nemen en samen schoon te maken of om zelfs een schoonmaakster in te huren. Maar ondertussen is mijn humeur alweer verpest dankzij zo'n rotopmerking.
Wekelijks stofzuig ik boven en beneden incl de bank en stoelen en haal ik een doekje over de keuken en toilet en verschoon de kattenbak. Alleen de badkamer doe ik niet zo heel vaak. Dat vind ik gewoon zwaar dus tja. Altijd begripvol naar andere zwangere vrouwen toe en van mij verwacht ie kennelijk nog van alles.
Hij had wel door dat ik het niet leuk vond en stelde opeens voor een dag vrij te nemen en samen schoon te maken of om zelfs een schoonmaakster in te huren. Maar ondertussen is mijn humeur alweer verpest dankzij zo'n rotopmerking.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Liadan schreef:hazeltje, bedankt voor de tip, de verloskundige en kraamverzorgster hebben dit ook tegen me gezegd. Het doet alleen zo ontzettend pijn om erop te gaan zitten. Ik heb dat dus eigenlijk ook nog vrijwel niet gedaan en als ik het deed stond ik na 5 sec. weer op.
Hoe vaak ging jij zitten en hoelang?
Maandag kan de verloskundige er wat hechtingen uit halen, die trekken namelijk ook nogal dus hopelijk scheelt dat ook.
Heb jij lang pijn gehad aan je knip?
Het doet ook echt heel zeer!
Maar ik merkte wel dat als ik het vaker deed het beter ging. Maar de eerste ochtenden na een nachts slapen was de pijn wel de eerste keer weer terug hoor.
Als ze de hechtingen eruit halen scheelt het al wel wat! Dat vond ik echt fijn. Bij mij was ik zo uitgescheurd dat ze mijn vaginawand moesten hechten.. De rest was te dun en trokken ze de hechting zo doorheen.
Het heeft bij mij een week of 6 geduurd voor ik er echt geen last meer van had en ik ook weer goed kon lopen...
Gast- Gast
Ahh Chipa toch! Je doet wat je nog kan toch... Verschoon jij de kattenbak nog? Dat durf/doe ik echt niet meer! Mijn tranen zitten ook hoog hoor de laatste tijd, baal ervan dat ik rustig aan moet doen. Je hoeft nog maar max. 5 weken meis, zo voorbij! En na de bevalling kan je even helemaal niks meer, dan heeft ie met recht wat te klagen
Ik wil geen ruzie met PM, dus ik stop wel bij die cliënt Wil ik sowieso hoor, en ben indd ook bang voor vroege weeën ofzo...
Ik wil geen ruzie met PM, dus ik stop wel bij die cliënt Wil ik sowieso hoor, en ben indd ook bang voor vroege weeën ofzo...
Gast- Gast
Bazyle schreef:Ahh Chipa toch! Je doet wat je nog kan toch... Verschoon jij de kattenbak nog? Dat durf/doe ik echt niet meer!
Handschoenen aan, dan kan het wel, een vriendin van me deed het ook gewoon, zeker toen haar man ernstig ziek op de IC lag.
Ben blij dat ik geen dieren heb. Vind het echt leuk hoor maar al dat werk pff.
Happydobby- Ratel
Sinds de zwangerschap van H. is mijn man de kattenbak eigenlijk blijven doen.
Vind het rotwerk ook haha.
Vind het rotwerk ook haha.
Gast- Gast
Hallo Allemaal,
Even een reactie vanaf de vorige pagina!
@ Liadan, alsnog gefeliciteerd. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie ventje. Hopelijk ben je zelf ook snel hersteld.
@ PM, wat fijn dat je weer thuis bent. Nu rustig aan doen he!
@ Kruumel, Wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd!
@ Fearie, wat een mooie foto zeg! En een beetje rustig aan doen he. Anders krijg je straks nog meer last van je rug.
@ Schism, haha dat beloofd nog wat met zo'n druktemakertje! Wat leuk dat je een zwangerschapsshoot laat doen.
@ Bazyle, doe je wel rustig aan? Je moet echt aan jezelf en jullie meisje denken he!
@ Chipa, he bah.. wat een rotopmerking zeg. is hij al wat bijgetrokken?
So, dat was het weer! Hier nu even lekker op de bank en vanmiddag waarschijnlijk even naar een markt. S. ligt nog te slapen en als ze wakker is, dan vertrekken we!
Volgende week hoef ik maar 1 dag te werken (ivm Hemelvaart) dus dat is wel lekker rustig!
Even een reactie vanaf de vorige pagina!
@ Liadan, alsnog gefeliciteerd. Fijn dat het allemaal zo goed gaat met jullie ventje. Hopelijk ben je zelf ook snel hersteld.
@ PM, wat fijn dat je weer thuis bent. Nu rustig aan doen he!
@ Kruumel, Wat een leuk nieuws zeg! Gefeliciteerd!
@ Fearie, wat een mooie foto zeg! En een beetje rustig aan doen he. Anders krijg je straks nog meer last van je rug.
@ Schism, haha dat beloofd nog wat met zo'n druktemakertje! Wat leuk dat je een zwangerschapsshoot laat doen.
@ Bazyle, doe je wel rustig aan? Je moet echt aan jezelf en jullie meisje denken he!
@ Chipa, he bah.. wat een rotopmerking zeg. is hij al wat bijgetrokken?
So, dat was het weer! Hier nu even lekker op de bank en vanmiddag waarschijnlijk even naar een markt. S. ligt nog te slapen en als ze wakker is, dan vertrekken we!
Volgende week hoef ik maar 1 dag te werken (ivm Hemelvaart) dus dat is wel lekker rustig!
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Haha ik vind dat helemaal geen probleem HappyDobby... We hebben een hond en een kat, en een vogeltje. Allemaal meer of minder werk (hond moet 4-5x per dag uit, kattenbak om de dag verschoont, vogeltje elke dag eten en om de 2 weken schone kooi) maar als ik die koppies zie smelt ik helemaal. Zeker bij de hond en kat, ben kei gek op ze.
Edit; dat kan mijn werk dus nevernooit compenseren PM, denk dat ik me al super schuldig zou voelen als ik nu vroege weeën krijg!
Edit; dat kan mijn werk dus nevernooit compenseren PM, denk dat ik me al super schuldig zou voelen als ik nu vroege weeën krijg!
Gast- Gast
Kletskousje: Is dat een grote markt waar jullie heen gaan?
Ik wil ook ergens heen... Verveel me kapot. Zat te denken aan de meimarkt in V.
Hoe lang slaapt ze al?
Ik wil ook ergens heen... Verveel me kapot. Zat te denken aan de meimarkt in V.
Hoe lang slaapt ze al?
Gast- Gast
zooo hier nog wakker.... kan geen rust vinden. vandaag precies 37 weken.... toch wel spannend hoe alles zal gaan lopen....
morgen nog een paar dingetjes in de stad halen en me bed op klossen zetten en een ondersteek halen. logeerkamer is klaar voor de bevalling..... kinderkamer is klaar.... maar ben toch bang dat ik wat vergeet.
morgen nog een paar dingetjes in de stad halen en me bed op klossen zetten en een ondersteek halen. logeerkamer is klaar voor de bevalling..... kinderkamer is klaar.... maar ben toch bang dat ik wat vergeet.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken