Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Laced zo 29 mei 2011 - 19:27

Schuddebuikje: Wat een leuk kamertje! Vind je muurtekening wel héél erg leuk! Ook alweer 37 weken zeg! Is verder alles klaar?

Kletskousje: Fijn zeg, zo'n korte week! Ben je nog naar de markt geweest? Nog leuke dingen gekocht?

Chipa: Wat vervelend die opmerking van je man. Heeft hij nog zijn excuses aangeboden? Soms kunnen mannen zulke opmerkingen maken. Mijn man bedoelt het allemaal ontzettend goed en zorgt ervoor dat ik voldoende rust neem. Maar ondertussen iets in het huishouden doen, ho maar. Dus uiteindelijk doe ik het dan toch maar zelf. Jij voelt zelf het beste wat nog wel kan en wat niet. Hoop dat het weer wat beter met je gaat! Je bent alweer bijna 38 weken zwanger!

Bazyle: Neem inderdaad op tijd je rust! Als het werken niet meer gaat, dan gaat het niet. Precies wat ProudMama zegt, als je straks vroegtijdige weeën krijgt, daar zit niemand op te wachten. Dus ga het gesprek aan met je werkgever en geef aan dat je verloskundige dit heeft aangegeven. Probeer het schuldgevoel ook los te laten. Ik vond het in het begin ook erg moeilijk, maar jij weet zelf wat je voelt en als het niet meer gaat dan gaat het niet meer.

PM: Hoe gaat het met jou? Fijn dat je weer thuis bent. Wanneer heb je nu weer controle? Wat fijn dat de kleintjes zo goed groeien en dat je alweer bijna op de 29 weken zit. Wie had dat een paar weken geleden kunnen bedenken!

Schism: Wat leuk die fotoshoot! En voor die prijs is echt een koopje! Ik wil ook zo'n shoot gaan doen, ben nu bij 2 fotografen de prijs aan het opvragen. Met hoeveel weken ga jij dat doen? Ik zit eraan te denken met 32 /33 weken. Vind het wel heel bijzonder om zulke foto's te hebben. Wat een klein druktemakertje heb jij in je buik ;-). Wat voor merk maxicosi heb je nu gekocht?

Faerie: Wat een mooie echo! Fijnd dat de echo nu wel was gelukt. Wij hebben 6 juni a.s. de echo, ben erg benieuwd. Ook weer fijn om de kleine man even te zien.. Jij ook rustig aan doen hé!

All: Vanmiddag weer op controle bij de verloskundige. Ik heb de laatste dagen steeds meer last van mijn ribben, maar ook bandenpijn. De laatste weken had ik dit wel vaker als ik wat langere stukken moest lopen, maar de laatste paar dagen al bij elk klein stapje. Morgenavond eerste les zwangerschapsgym. Ben erg benieuwd wat ik ervan kan verwachten en ook naar de groep. Verder wel een erg leuk weekend gehad! Vrijdag was de verjaardag van mijn moeder (werd 50), dus was wel gezellig. Zaterdagochtend zijn we naar Lommel gereden. Aangezien de stad zelf ingaan niet meer zo soepel gaan i.v.m. afstanden lopen, zijn we even naar de outlet in Lommel gereden. Manlief heeft weer 3 mooie nieuwe broeken gekocht. Zaterdagavond een verjaardag van een vriendinnetje en zondag uit eten geweest. Ben ook zo stom geweest om komkommer en sla te eten, achteraf dacht ik "owja, die stomme bacterie is er nu". Ik weet dat de kans nihil is, maar vind het niet echt een fijn idee. Zo, geniet allemaal van het mooie weer vandaag want morgen is het alweer voorbij!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 19:52

Leuk kamertje Schuddebuikje!

Hoe voelt die bandenpijn Laced? Want heb het idee dat ik dat ook heb als ik te snel loop, pijn onderin mijn buik, maar niet echt bij mijn liezen zoals ik veel lees, en de onderste spieren van mijn buik zeg maar. Mijn onderbuik voelt de laatste dagen sowieso wat beurs aan, maar dat wijt ik aan de harde buiken van vorige week, net of mn buikspieren spierpijn hebben zeg maar.

@All, goed nieuws, ik mag stoppen bij de cliënt! Ofja "mag" ik moet wel, ze hebben geen keus. Nu heb ik weer wat rust!

Gast
Gast

Bericht  kletskousje zo 29 mei 2011 - 20:06

Goedemorgen,

@ Hazeltje, ja het was een braderie. Ben je nog ergens naar toe geweest?

@ Schuddebuikje, leuk kamertje hebben jullie. En het komt nu wel dichtbij zeg.. Al 37 weken weer!

@ Laced, we zijn idd nog naar de braderie geweest. Heb een jurkje van Bakkaboe gekocht voor S. Tja, ik kon het weer niet laten he. Ze kan het vandaag meteen aan (met dat mooie weer)
Waar in Lommel ben je geweest?

@ bazyle, Goed dat je gestopt bent bij die client. Dan kun je ook echt rust nemen he.

@ All, maken jullie je druk over die bacterie? Ik heb het idee dat het voor ons nog wat 'ver weg' is. Vanmiddag ga ik een stukje fietsen (als het lukt, want het is warm!)
kletskousje
kletskousje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 386
Punten : 455
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schism zo 29 mei 2011 - 20:06

@ Laced: Zo jij hebt een lekker druk weekend gehad! Vervelend dat je last van bandenpijn hebt, ik heb er zelf gelukkig nog vrij weinig last van.
Ik denk dat ik de foto's ook rond 32/33 weken wil maken, ze zeggen dat het rond de 35 weken het mooist is, maar dan is de fotograaf niet beschikbaar. Ik hoop snel een reactie van haar te krijgen.
Merk van de MaxiCosi is BeSafe. Is een vrij nieuw merk geloof ik, maar net wat meer luxe dan de maxicosi, de zonneklep hoef je niet vast te zetten met touwtjes, en de schouderbandjes kun je aan de zijkanten vastzetten met magneetjes als je je kindje erin zet. Net wat kleine dingetjes die het makkelijker maken. smile

@ Schuddebuikje: Wat een ontzetten schattig kamertje zeg! Als je wat vergeten bent zal het toch niks belangrijks zijn, en alles kan altijd later nog gehaald worden!

@ Kletskousje: Nog naar de markt geweest? Lekker he zo'n kort weekje volgende week, ik hoef ook maar 2 dagen te werken.

@ Bazyle: Wat fijn dat je gaat stoppen, nu lekker wat rustiger aan doen!

@ All: Oooh de plank boven de commode hangt nog steeds niet, we hadden niet de goede schroeven. Vriend liep al op me te mopperen waarom het nou allemaal ineens zo;n haast had haha. Wil gewoon dat ie hangt, ben zoooo verliefd op ons kamertje!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Laced zo 29 mei 2011 - 20:36

Kletskousje: We zijn bij Bergmans Outlet in Lommel geweest. Ken je dat? Net over de grens bij Valkenswaard, is ook maar 35 km van ons af. Leuk dat je een jurkje hebt gekocht! Voor meisjes heb je ook zulke schattige kleertjes! Volgens mij hoef ik me ook helemaal niet druk te maken om die bacterie, de meeste mensen die ziek zijn geworden zijn in Duitsland geweest. Maar toch eet ik het maar liever niet ;-)

Schism: haha wat leuk om te horen dat je helemaal gek bent op je kamertje! Toch wel bijzonder hé, als je langs het kamertje loopt en dan bedenkt dat er over een paar maanden een hummeltje in ligt! Wij moeten ook nog het wandrekje ophangen, maar ik weet niet zo goed op welke hoogte.

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Theezakje13 zo 29 mei 2011 - 21:32

Novalee, hoe was je familieweekend?

Liadan, fijn dat je lekker aan het genieten bent! Leuk om te lezen dat de grote zus helemaal gek is met haar broertje!! Hopelijk heb je snel minder last van de knip die ze hebben gezet!

Kruumel, wat leuk dat je tante wordt. Gefeliciteerd!!

Faerie, mooie foto!! Fijn dat het nu wel beter gelukt is! Tijd vliegt inderdaad! Familiedag was leuk. Hadden allemaal partytenten neer gezet die helemaal dicht waren, dus was prima te doen buiten. Gezellige dag gehad! Vervelend van je rug. Heb je daar meer last van?

Schism, fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de verloskundige! Leuk die fotoshoot!! En zeker als het zo'n koopje is! Wanneer ga je fotoś laten maken? Mooie maxicosi! Ik vind het ook een lekker gevoel dat alles nu in huis is! Alleen pampers nog. Maar zag dat die deze week bij kruidvat in de aanbieding zijn dus ook maar even halen! Dan mag ukkie komen haha!!

Happydobby, ook alles in huis! Vind het ook een lekker gevoel!

Chipa, rot die opmerking van je man... Inmiddels wel uitgepraat?

Kletskousje, heerlijk dat je maar 1 dagje hoeft te werken deze week!! Was je nog naar de markt geweest gisteren?

Schuddebuikje, mooi kamertje!! En super leuk die schildering op de muur!! Hoe voel je je verder?

Laced, lekker weekend heb je achter de rug. Last van ribben heb ik ook. Ga dan meestal even liggen en dan zakt het en kan ik er weer even tegen!

Zo, heb geloof ik weer iedereen gehad! Weekend was wel lekker hier. Lekker rustig aan gedaan. Vrijdagavond laatste dingen in huis gehaald. Geeft ook weer een gerust gevoel!
Net naar de markt geweest voor fruit. En vanmiddag even een paar uurtje op kantoor wat administratief werk doen. Wel gezellig denk ik! Maar wel jammer dat het zulk mooi weer is, dat ik dan binnen moet zitten straks!!

Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  chipa zo 29 mei 2011 - 21:57

@Bayzle: In de kattenbak hebben wij een soort van plastic zak liggen. Het enige wat ik dus hoef te doen is die zak eruit en weggooien en dan nieuwe zak enz. En dat doe ik met handschoenen aan en daarna 2x mn handen wassen.
Haha, ja als ik ben bevallen zal mn man merken hoeveel ik eigenlijk doe in het huishouden. Volgens mij ziet hij het nu gewoon niet.
Fijn dat je nu echt kan stoppen bij die ene client!

@Kletskousje: Lekker dat je deze week nog maar 1 dagje hoeft te werken! Mn man is gisteren gelukkig wel bijgetrokken en hebben lekker indisch eten afgehaald. Maar ondertussen is de opmerking alweer geplaatst en dat doet soms best zeer.

@Schuddebuikje: Yes! Ook de 37 weken grens bereikt. Het gaat spannend worden wie van als eerste mag bevallen komende maand:) Leuk wiegje en leuke muur trouwens. Die poppetjes staan ook op ons boxkleed volgens mij. Erg leuk!

@Laced: Nog gefeliciteerd met je moeder. ZO te lezen heb je een leuk weekend achter de rug. Mn man had wel door dat ik een beetje boos was en deed daarna extra lief. Maar ja, heb liever dat ie soms eerst even nadenkt voordat hij iets zegt.

@all: na de rotopmerking van mijn man gisteren heb ik de eerste uren niets meer tegen hem gezegd. Ik ga altijd iedere confrontatie uit de weg maar merk wel dat ik nu dus op ontploffen sta doordat ik er nooit wat van zeg. Soms is hij net rupsje nooit genoeg. Hij verwacht zoveel van me en vergelijkt me met anderen.

Binnenkort wil ik dus nog wel even met hem praten want ik voel me altijd zo rot na dit soort opmerkingen terwijl hij het al lang en breed weer vergeten is. Gelukkig werd het in de middag weer wat gezelliger en hebben we lekker indisch gehaald.

Vanmorgen uiteindelijk de gehele badkamer gepoetst incl de voegen. Zitten van die schimmelplekken in dus die wilde ik weghebben. Als manlief het vanavond niet ziet Evil or Very Mad
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Happydobby zo 29 mei 2011 - 22:00

@bazyle, ik had vroeger altijd huisdieren, mijn hond leeft nog maar dan thuis bij mijn vader, als ik daar ben laat ik de hond wel uit. De hond word in juni 15 jaar.
Mijn vriend houd niet van beesten, hun hadden ze thuis ook niet, zijn vader was er vies van ofzo.
Toen mijn vriend en zijn broertje een konijn wilde hebben zijn ouders die geleend van de kinderboerderij, uiteraard na een week keken ze er niet meer naar en ging het konijn weer terug naar de kinderboerderij.
Nu ben ik eigenlijk wel blij dat we geen rekening hoeven te houden, als je op vakantie gaat moet je altijd wat regelen.

@schuddebuikje, ik vroeg me al af waar je was, lekker dat je 37 weken ben, leuk die muurschildering, erg he dat je denkt dat je wat vergeet haha.Hier zijn de winkels 7 dagen per week open dus dat is wel lekker.

@laced, gefeliciteerd met je ma! Bandenpijn heb ik soms last van gehad, gaan rusten en het is weer weg.
Veel plezier bij de VK.

@kletskousje, mijn vriend wilde vrijdag al geen komkommers en tomaten meer kopen, ik weet het niet hoor, we wachten wel af, ik koop het dan maar een tijdje niet.

@schism, leuke maxi cosi hebben jullie, had even gegoogled, ik zag allemaal leuke kleurtjes
Wij hadden toen een aanbieding genomen van een 2010 kleur maar wel gewoon maxi cosi cabriofix, ik denk dat die ook het meest verkocht zijn
Wij hebben deze kleur
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Images?q=tbn:ANd9GcSU3oESR33ms7bd8n5zBcG9m4t5BjrXGU3kALDv6fqOxFvR77qAKA

@chipa, meldingsplicht! Hoe is het?

@pm, Moet je nog naar de gyn vandaag?

Hier bij de VK geweest vanmorgen, uk ligt goed en is al een beetje ingedaald. Kan dus niet meer draaien. Bloeddruk was ook goed. Ze denkt wel dat het een klein kindje is.
Er zat in de wachtkamer een vrouw die was 36 weken, pfff die had me een buik zeg.
Dan is die van mij echt klein.
Ik heb de hele week geen verplichtingen, hoef pas zondag naar het werk. Wij hadden een tijdje terug een box gekregen en die ga ik verven.
Als het resultaat niet mooi word dan kopen we er als nog 1.

Laatst aangepast door Happydobby op zo 29 mei 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Foto verkleinen)

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:25

@Happydobby: Ja, moet vanmiddag weer voor controle. Bah.
Heb je niet pas een groei-echo gehad dat je weet hoe groot het ongeveer is?

Woensdag heb ik weer een groei- echo, dat vind ik wel altijd leuk, even baby's kijken. En die moet gewoon goed zijn, die dag zijn we ook 6 jaar getrouwd!!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 22:40

Dames, allemaal bedankt voor de felicitaties! Ik vind het erg leuk. Van beide kanten zijn er nog geen kindjes in de familie, die van ons wordt de eerste... nu is het wel leuk dat ie dan meteen 5 maanden later een neefje of nichtje krijgt!

PM, hoe gaat het nu, hebben ze nog een meting van je baarmoederhals gedaan? Ik hoop toch dat je nog effe door kunt trekken... maar tot nu toe gaat het goed!
Ik ben idd al over de 30 weken, gaat echt supersnel nu!

Theezakje, vind je het jammer dat je het geslacht niet kon zien? Nu blijft het toch een verrassing, spannend!

Happydobby, de korting heb ik niet meer gered, maar ga van de week eens kijken of ik m'n rolgordijn bij de leenbakker kan scoren.

Theezakje, ik heb de uitslag van het ziekenhuis nog niet... het duurt ca 4 werkdagen en ik ben donderdag geweest. De vk zou alleen bellen als het te laag is, maar woensdag heb ik toch weer een afspraak (voor de derde poging pretecho), dus dan vraag ik het als ze nog niet gebeld heeft.

Bazyle, mooi he, dat je je kindje voelt in je buik... ik vind dat zo bijzonder!

Liadan, goed om te horen dat het zo goed gaat met jullie mannetje!

Fearie, mooie 3d foto!! Ben jaloers, haha. Ik heb ook zo'n foto, alleen dan met een arm op de voorgrond. Sow jullie hebben echt een babyboom... ik vind het soms wel jammer dat ik 'alleen' zwnager ben. Zou het erg leuk vinden als er een vriendin ook zwanger was. Maar ja, nog effe geduld...

Schism, leuk die fotoreportage!

Happydobby, mijn ouders zijn heel lang de enige uit de familie (van hun broers en zussen) geweest die geen opa en oma zijn, en nu verwachten ze ineens 2 kleinkindjes!

Chipa, jouw beschrijving van je man met z'n opmerking en dat hij niet door heeft dat het huishouden best veel werk is, lijkt best veel op mijn man. Wij hebben ook al de nodige discussies gehad over het huishouden. Niet direct allemaal tijdens de zwangerschap, maar ook zo. Ik werkte 40 uur, en hielp mijn moeder nog in het huishouden, en dan kwam mijn eigen huishouden er nog bij. Het is soms erg kwetsend als ie dan zo'n opmerking maakt.

All, gisteren naar de play-off geweest van VVV-Zwolle, en het was daar heet! Pal in de zon, geen plekje schaduw en geen zuchtje wind. Ik was al gaan zitten omdat ik me weer niet goed voelde. Normaal als ik ga zitten gaat het wel, maar dit keer echt niet. Ik durfde ook niet op te staan om naar de ehbo of zo te gaan, want ik zakte volgens mij zo door mn benen. Later werd het echt zwart voor mn ogen en hoorde ik heel raar alles om me heen, ik dacht echt dat ik flauw ging vallen. Een vriendin heeft toen gevraagd of we in een ander vak mochten zitten, met overkapping, in de schaduw dus. Dat mocht, toen ging het een stuk beter. Ik ben echt benieuwd of het nou aan het ijzer ligt. Hoe moet dat dan verder... het wordt alleen nog maar warmer en meer zon tot het 6 augustus is.

Ik merk nu wel dat het zwaarder begint te worden, lichamelijk vooral. Ik heb 's avonds best last van m'n buik, en moet echt een stapje terug doen.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 30 mei 2011 - 0:16

@Kruumel, ja de laatste loodjes zijn begonnen. Ik heb geen last van mijn lage hb, vlgs de vk vanmorgen was de rest van het bloed wel goed.
Gewoon rustig aan doen en niet in de zon zitten.

@pm met 28 weken had ik een echo om te kijken of de placenta mee omhoog gegroeid was, ze hebben toen wel de metingen gedaan omdat ik anders binnen 1 minuut weer buiten had gestaan.
Bij ons doen ze geen groei en liggingsecho, alleen als er complicaties zijn of indicaties dat dat nodig is.
6 jaar getrouwd alweer, wij zijn volgende maand 5 jaar samen.
We wilde allebei eerst een kleintje en dan trouwen, trouwen doen we dus in 2012 maar we hebben nog geen datum.

Lekker weer is het he!

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 3:43

Weer terug uit het ziekenhuis, ben weer goedgekeurt, en was niet veel verandert op de inwendige echo.

Nu woensdagmiddag weer, dan is het weer uitgebreid. Heb dan een echo voor de kinderen en inwendige echo, de gyn checkt woensdag zelf even de groei en alles ipv de echoscopiste.

Mijn bloeddruk was trouwens wel wat hoger, was nu 125/90.
En natuurlijk weer wat aangekomen, maar dat was 600 gram in een week, da's wel normaal toch? Op gewicht hebben ze eigenlijk nooit commentaar.

Gast
Gast

Bericht  Happydobby ma 30 mei 2011 - 6:04

@pm, ik ben nog nooit gewogen bij de vk. er staat wel een weegschaal.

Happydobby
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 6:06

Ik moet altijd wegen en bloeddruk bij een afspraak bij de gyn, bij een echo bij de echo-scopiste hoeft het niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 8:26

Ik ben alleen de eerste keer gewogen, woog toen 61 of 62, nu heb ik mezelf zaterdag gewogen en weeg 70. Geloof dat ik voor de zwangerschap 60 woog (weet niet zeker, ik weeg mezelf echt zelden) dus ben een kilo of 10 aangekomen nu. Pas nog steeds maat 36 van zwangerschapskleding, dus het zal wel echt op mijn buik en borsten zitten...

Net echt zo cool, mijn vriend ligt vaak met zn hoofd op mijn bovenbeen te slapen of tv kijken, zegt ie net, "schopt ze"? ik zo weet ik niet, moet je ff voelen. Gaat hij met zijn hoofd op mijn blote buik, en ze schopte meteen Very Happy Tegen zn hoofd haha, hij zegt hetzelfde moment dat ik "pok" hoor voel ik haar. Echt zo gaaf!

Gast
Gast

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 10:27

even een snelle reactie van mij meiden.... vandaag dus 35 weken zwanger! sinds vrijdagavond heb ik al hele erge buikpijn steeds, krampgevoel en volgens alle omschrijven zijn dit de welbekende voorweëen, na een douche zakte het steeds af... maar, vandaag is dat anders! ik heb al 2 keer gedoucht maar het gaat maar niet weg, het is even heftig en daarna zwakt het een beetje af, komt weer terug en zwakt weer af.... vind het echt heel erg spannend! Ik denk maar gewoon steeds dat het voorweëen zijn maar mijn man is toch wel een beetje gespannen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  blondje1313 ma 30 mei 2011 - 18:23

Bij de verloskundige moet ik ook altijd wegen en bloeddruk. Maar ik ga thuis ook elke week op de weegschaal staan. Ik ben nu in totaal 8 kg aangekomen, maar de laatste twee weken steeds 1 kilo. Nu ga ik toch maar wat beter op mijn eten letten, geen koek, snoep en chips, maar vers fruit en meer groente, ik wil niet de komende 16 weken (of 21) nog zoveel aan blijven komen als ik het vooral aan mezelf te danken heb.
Ik heb ook opgemeten, 5 cm op mijn borsten, 10 cm op mijn buik en 10 cm op mijn heupen/billen erbij.

Van de buitenkant voel ik ons meisje ook, gisteren heeft mijn man het ook een keer gevoeld, was wel heel bijzonder. Hij wil nu meteen opeens allemaal dingen gaan regelen, dus daar moet ik gebruik van maken! (Kamertje leegruimen, geboortekaartjes uitzoeken, spullen gaan kopen).

PM, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis.

Pien, spannend, hopelijk blijft het hierbij en zet het nog niet door.

Happydobby, lekker rustig aan doen dan! Leuk dat je volgend jaar gaat trouwen!

Kruumel, leuk een neefje of nichtje, dat wordt vast een leuk speelkameraadje! Vervelend dat het niet zo goed met je ging tijdens de voetbalwedstrijd, fijn dat je het wel in het andere vak hebt mogen bekijken.

Kletskousje, ik mag van mijn man eigenlijk geen komkommer meer eten, maar zelf vind ik het wel wat overdreven.

Chipa, vervelend die opmerking van je man. Had hij gisteren gezien dat je de badkamer aangepakt had?

Nu op zoek naar leuke plaatjes voor een muurschildering, heb mijn man nog net niet weten te overtuigen hoe mooi het is! (Ik wil iets van Winnie de Poeh).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  chipa ma 30 mei 2011 - 18:39

@PM: Fijn dat alles weer helemaal in orde was! Je hebt ondertussen al mooi weer de 29 weken bereikt. Gaan ze nog iets doen aan je bloeddruk? Of was dat niet gelijk alarmerend? Bij mij schommelt het nogal. De enige week is het keurig en de andere week weer net op de grens.

@Kruumel: Het laatste trimster is zwaarder. Je buik groeit dan als kool en alles gaat wat moeilijker. Enige remedie is een stapje terug doen en luisteren naar je lichaam.

@Pien: Ik hoop dat jou ukje nog 2 weekjes wacht met geboren worden. Hoe is het nu?

@Blondje: Netjes hoor, 8kg en die cm. Ik woog vanmorgen 93kg (en kom van de 65/66 af)Embarassed Zal een paar kilo vocht zijn maar ook veel vet. Veel te veel gegeten de afgelopen weken dat ik thuiszit! Merk het ook echt qua cm want 1 positiejeans krijg ik al niet meer over mijn heupen.

Mijn man zag gisteren gelukkig wel gelijk dat ik de badkamer had gesopt. Voegen zijn weer als nieuw en de vloer was helemaal blinkend schoon:)

@all: Werd vannacht om 04:00 wakker met buikkrampen. Dacht echt zou dit het begin zijn? Maar helaas, denk dat het mn darmen waren. Laatste dagen weer trage stoelgang.
Zo naar de VK dus dan weer even hartje luisteren en bloeddruk meten. Vervelend dat het hier regent, want pas alleen nog mn teenslippers. Dat wordt dus pal voor de deur zien te parkeren anders een paar natte voetjes haha.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Laced ma 30 mei 2011 - 19:11

Pien: Jeetje, wat spannend! Hoe is het vannacht gegaan? Hopelijk wacht je kleintje nog even!

Chipa: Jammer dat het nog niet heeft doorgezet. Succes bij de verloskundige! Kun je helemaal geen "normale" schoenen meer aan? Wat vervelend, dan ben je echt alleen maar gebonden aan slippers, wel een beetje jammer met die regen ;-).

Blondje: Netjes hoor die kilo's en de cm's. Wat leuk dat je de kleine nu ook voelt aan de buitenkant en ook heel leuk dat je man dit kan voelen! Hij begint nu dus de kriebels te krijgen om alles in orde te maken?

Kruumel: Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren!! Wat leuk dat je peettante wordt! Gefeliciteerd!

All: Gisteren bij de verloskundige geweest, ben weer goedgekeurd. Bloeddruk was 120/60, dus das netjes. Hartslag van de kleine was ook netjes. De verloskundige was aan mijn buik aan het voelen en de kleine man schopte haar gelijk ;-). Gisterochtend heeft ook de kraamzorg gebeld en die komen 11 juli, dan ben ik 32 weken zwanger. Verder geen nieuws!

Laced
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 19:34

@Pien: Wat spannend!! Hoe is het nu met je?

@Blondje1313: Meten heb ik nog nooit gedaan, maar heel veel dikker ben ik van mezelf niet geworden geloof ik. In mijn gezicht in elk geval niet, en dat had wel gemogen...

@Chipa: O ja, darmen kunnen ook lekker in de knoop liggen he?! Voor jou zou het wel mogen beginnen natuurlijk...
Bloeddruk hebben ze het helemaal niet over gehad, die wordt door de assistente altijd opgeschreven en aan de gyn gegeven, maar hij zei er niet van. Maar dat zal, als ie verder gaat stijgen, wel gebeuren denk ik.

@Laced: Ik vond de intake helemaal niet vervelend, gewoon gezellig eigenlijk. Naar je uitzet kijken ze ook helemaal niet meer, tenzij je toevallig alles klaar hebt staan.

All: Ik zit te wachten op mijn bedjes, ze komen tussen 7 en 11, dus was een vroegertje vanmorgen...
En de 29 weken gehaald!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 30 mei 2011 - 19:58

Kruumel:Wat leuk dat er weer een kleintje bij komt. Hier was-is het ook een babyboom dit jaar ken er 5 die zwanger zijn. Waaronder 2 schoonzussen.
:
PM:Ja 29 weken gehaald!!! Was zeker een vroege ochtend voor jou!

Pien: Ik had bij de 1e ook zo vroeg voorweeen maar ze is met 42 weken geboren geboren..Hoop dat het afgezakt is en dat ze nog even blijft zitten.

Schuddebuikje:Ook alweer 37 weken!!! Wat een leuk kamertje!!!

Bazyle: Fijn dat je niet meer naar die client hoeft om schoon te maken. Krijg je nu vervangend werk? of ga je nu de ziektewet in?

Chipa: Wat een opmerking van je man!! Mijn man is gelukkig niet zo en anders krijg hij echt de wind van voren...

Theezakje: Volgens mij vroeg jij of ik ver overtijd ben gelopen bij mn dochter. Zij is met precies 42 weken geboren. Nog van het weer kunnen genieten±

Chipa: Succes bij de vK.

Zo iedereen weer gehad.
Gisteren verlies ik steeds met opstaan en lopen wat vocht. Heb al gegoogled en kom steeds tegen dat het vruchtwater kan zijn. Vanochtend even afwachten en anders toch maar even bellen. Heb wel wat krampjes maar niet vervelende krampen. En ik voel de baby nog goed.
Vannacht ook slecht geslapen pff hakt er ook in misschien vanmiddag maar even een dutje doen
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 20:08

@BB: Vruchtwater schijnt zoet te ruiken toch?

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 30 mei 2011 - 20:09

ProudMama schreef:@BB: Vruchtwater schijnt zoet te ruiken toch?
Jep en is doorzichtig
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Pien ma 30 mei 2011 - 20:14

Ik lig nog in mijn bedje... Heb tot vannacht half5 hele erge pijn gehad. De tijd dat de pijn hevig was, was alleen steeds veel te kort en de tussentijd erg lang. De kleine was ook heel actief steeds, mijn buik golfde voor mijn gevoel alle kanten uit.Uiteindelijk in slaap gevallen en net wakker geworden met een hele harde zere buik en zere liezen.

Had gehoopt uit te kunnen slapen maar ze zijn de voor tuinen aan het snoeien, een hoop herrie dus!
Nou, ga even een lekkere douche nemen en dan reageer ik straks even op jullie allemaal!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Gast ma 30 mei 2011 - 21:33

Jeetje vervelend Pien, hoop dat ze nog wel even blijft zitten!

Gefeliciteerd PM! Nog 3 weken volhouden... Minimaal!

@BB ik heb niet eens gevraagd om vervangend werk, stel dat de cliënt zegt "ik heb hier niet zoveel te doen, ze kan hierheen komen" en het is toch kei druk, moet ik dat na 2 weken ook weer afzeggen. Dus ik ga gewoon de ziektewet in.

Vannacht last van mijn onderrug gehad (nog steeds een beetje) en gaat alleen beter als ik mn knieën helemaal optrek. Op mijn rug, buik en zij liggen werkt niet. (als ik op mijn zij lig, lig ik altijd met 1 been gestrekt en een been opgetrokken) Dus even op mijn zij met mijn benen helemaal opgetrokken, alleen dan kan ik weer niet slapen Sad Zal wel verkeerd gelegen hebben ofzo, en ik ga op mijn houding letten, ik sta namelijk altijd al met enigszins doorgezakte rug, wordt nu met dat gewicht extra wat erger. Maar verder gaat alles goed hoor! Very Happy Wil niet zo zeuren soms.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: