Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ProudMama schreef:@Fearie: Mijn huid op mijn buik is wel erg droog en trekkerig, dus ben wel iedere dag lekker aan het smeren, anders wordt het trekkerig.
Heb wel het idee dat er in de huid van mijn buik minder gevoel zit, misschien omdat het zo strak staat?
De huid op mijn buik is niet echt droog, maar wel erg trekkerig. Ik heb nu een meegroeibeha aan en een flink gegroeide voorgevel die nu schuurt op de bovenkant van mijn buik, dat in combinatie met het trekkende gevoel is niet fijn. Enig idee of een andere beha zou helpen?
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Geen idee! Ik draag vaak niet eens een bh als ik gewoon thuis ben, met harde buiken zit dat een soort klem, heel vervelend.
Dus misschien gewoon lekker uit doen als je thuis bent? En heb je met of zonder beugels?
Dus misschien gewoon lekker uit doen als je thuis bent? En heb je met of zonder beugels?
Gast- Gast
Zonder beugels, ik draag nu al een meegroeibh sinds 8 weken ofzo en heb sinds die tijd al geen bh met beugel meer aan. Miss maar eens uit doen, kijken of het dan wat beter gaat, morgen ben ik toch nog vrij dus dan hebben we wat tijd om te testen
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Fearie schreef:Happydobby schreef:@Hazeltje, misschien een domme vraag maar waarom lever je geboortekaartjes in bij de supermarkt
Ik spreek even voor mijn beurt Maar als je dat doet krijg je vaak nog een babydoos met allerlei spulletjes voor de kleine. C1000 doet het ook, Plus volgens mij ook. Kun je zo op internet vinden
Bij Emte kun je een knuffel krijgen als je je kindje aanmeldt voor de 2 maand. Dan krijg je een afhaalbericht thuis gestuurd die je vanaf 25 euro boodschappen kunt inleveren, dan krijg je een beer mee.
C1000 en plus zijn leuke pakketten
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:
Bij Emte kun je een knuffel krijgen als je je kindje aanmeldt voor de 2 maand. Dan krijg je een afhaalbericht thuis gestuurd die je vanaf 25 euro boodschappen kunt inleveren, dan krijg je een beer mee.
C1000 en plus zijn leuke pakketten
emte heb ik nog nooit van gehoord, die zit hier dus ook niet. c1000 en plus wel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Bazyle, wat doet jouw man/vriend voor werk fat hij alleen zondags vrij is?
Fearie, mijn huid jeukt wel erg op de plaats die jij beschrijft. Van mijn bh heb ik geen last. Ik draag nog steeds met beugel.
All, ik ben net thuis van een feest bij de buren. Onze buurvrouw begin 40 heeft kanker en is opgegeven. Zij wilde graag een groot feest voor iedereen geven. Het was een mooie dag, maar de gedachte erachter is erg verdrietig.
Zo'n dag vergt natuurlijk veel energie van haar, en ze heeft niks bij te zetten, dus ik hoop dat ze niet na het feest helemaal instort.
Fearie, mijn huid jeukt wel erg op de plaats die jij beschrijft. Van mijn bh heb ik geen last. Ik draag nog steeds met beugel.
All, ik ben net thuis van een feest bij de buren. Onze buurvrouw begin 40 heeft kanker en is opgegeven. Zij wilde graag een groot feest voor iedereen geven. Het was een mooie dag, maar de gedachte erachter is erg verdrietig.
Zo'n dag vergt natuurlijk veel energie van haar, en ze heeft niks bij te zetten, dus ik hoop dat ze niet na het feest helemaal instort.
Gast- Gast
Hij zit nog op school 1 dag per week, en gewoon (meer als) fulltime werken omdat hij anders het huis niet kon betalen toendertijd. Dus hij maakt weken van 6 dagen per week (heb zaterdagavond ook niks meer aan hem... Maar vind ik niet erg, al zal ik blij zijn als ie klaar is met school, gewoon 2 dagen lekker samen)
Gast- Gast
Bah, wat een nacht weer. Draaide me om in bed en voelde het gewoon lopen. Snel opgestaan en naar de wc, maar eer ik beneden was...
Voelde me net een klein kind
Kan me al niet omdraaien in bed zonder te kokhalzen, en nu dit er ook nog bij
Gast- Gast
ProudMama schreef:Bah, wat een nacht weer. Draaide me om in bed en voelde het gewoon lopen. Snel opgestaan en naar de wc, maar eer ik beneden was...
Vervelend zeg! Helaas wel heel herkenbaar. Hier ook tevaak gehad dat ik de boel natplaste...Ik was natuurlijk niet snel meer, dus voor ik bij de wc was was alles zeiknat. Had het ook vaak ;s nachts als ik naar de wc moest, als ik opstond liep het me meteen weg, dan kon ik me ook helemaal gaan verkleden. Gelukkig was het na de bevalling wel weer over, dus dat troost je misschien!
Gast- Gast
PM misschien vind je dit helemaal niet leuk, maar is het geen idee om een po of iets naast bed te zetten? Je staat op en je gaat zitten, heb je niet steeds de rotzooi...
Gast- Gast
Ga voortaan wel slapen met groot maandverband in , hopen dat dat genoeg is.
Blij te weten dat het over gaat, iedere dag komt er gewoon een vervelend kwaaltje bij op het moment, niet echt goed voor je eigenwaarde gevoel
Schrok me rot, het eerste wat toch even door me heen schoot was: O nee, gebroken vliezen...
Blij te weten dat het over gaat, iedere dag komt er gewoon een vervelend kwaaltje bij op het moment, niet echt goed voor je eigenwaarde gevoel
Schrok me rot, het eerste wat toch even door me heen schoot was: O nee, gebroken vliezen...
Gast- Gast
Dat zijn vervelende dingen PM. Heb zelf geen last van urineverlies maar wel heel waterige afscheiding. Ook zo'n smerig gevoel als dat ' s ochtends langs je benen loopt.
@all: Vannacht gelukkig stukken beter geslapen. Wel 6x eruit om te plassen. En dat doet ook nog eens zeer! Niet als een blaasontsteking maar meer omdat de kleine met zijn hoofdje op een zenuw duwt oid. Had zo gedacht afgelopen week te bevallen na alle voortekenen. Maar helaas.
@all: Vannacht gelukkig stukken beter geslapen. Wel 6x eruit om te plassen. En dat doet ook nog eens zeer! Niet als een blaasontsteking maar meer omdat de kleine met zijn hoofdje op een zenuw duwt oid. Had zo gedacht afgelopen week te bevallen na alle voortekenen. Maar helaas.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Chipa: Fijn dat je lekker geslapen hebt.
Misschien wil de baby het Pinksterweekend niet onderbreken en wacht die netjes tot morgen? Vaak kan je ook wel beter op een doordeweekse dag bevallen als op een dag dat er zondagsdienst gedraait wordt, morgen hebben ze overal meer personeel, daar houd de baby vast rekening mee
Misschien wil de baby het Pinksterweekend niet onderbreken en wacht die netjes tot morgen? Vaak kan je ook wel beter op een doordeweekse dag bevallen als op een dag dat er zondagsdienst gedraait wordt, morgen hebben ze overal meer personeel, daar houd de baby vast rekening mee
Gast- Gast
Zo hier ben ik ook weer eens
@ Chipa: Balen dat het nog steeds niet doorgezet heeft zeg! Hopen dat het nu snel gaat gebeuren! Ze zeggen toch wel dat je de nachten voor je bevalling goed slaapt? Dus wie weet
@ PM: Oh vervelend dat je last hebt van urineverlies Hopen dat het eenmalig was omdat er een beeb in je blaas lag.
@ Kruumel: Jeetje wat hebben jullie vel kaartjes nodig! Ik heb nog geen idee, heb nog geen lijst gemaakt wie er allemaal een kaartje gaat krijgen.
@ All: Eigelijk weinig nieuws hier, voel me best goed behalve dat ik wel weer merk dat ik steeds sneller moe ben. De kleine gaat elke dag flink te keer in mijn buik. Erg leuk om te zien, maar af en toe wel een beetje vervelend gevoel haha. We hebben inmiddels de intake van de kraamzorg gehad, we krijgen 49 uur. Verder moet ik deze week bloed gaan laten prikken en krijg ik volgende week een prik omdat ik rhesus negatief bloed heb.
Nog stiekem even een fotootje spammen omdat ik er wel trots op ben Misschien hadden jullie hem al gezien in het buikjes topic, ik haal hem eerdaags ook weer weg.
@ Chipa: Balen dat het nog steeds niet doorgezet heeft zeg! Hopen dat het nu snel gaat gebeuren! Ze zeggen toch wel dat je de nachten voor je bevalling goed slaapt? Dus wie weet
@ PM: Oh vervelend dat je last hebt van urineverlies Hopen dat het eenmalig was omdat er een beeb in je blaas lag.
@ Kruumel: Jeetje wat hebben jullie vel kaartjes nodig! Ik heb nog geen idee, heb nog geen lijst gemaakt wie er allemaal een kaartje gaat krijgen.
@ All: Eigelijk weinig nieuws hier, voel me best goed behalve dat ik wel weer merk dat ik steeds sneller moe ben. De kleine gaat elke dag flink te keer in mijn buik. Erg leuk om te zien, maar af en toe wel een beetje vervelend gevoel haha. We hebben inmiddels de intake van de kraamzorg gehad, we krijgen 49 uur. Verder moet ik deze week bloed gaan laten prikken en krijg ik volgende week een prik omdat ik rhesus negatief bloed heb.
Nog stiekem even een fotootje spammen omdat ik er wel trots op ben Misschien hadden jullie hem al gezien in het buikjes topic, ik haal hem eerdaags ook weer weg.
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
PM, wat vervelend. Ik heb dat alleen als ik een volle blaas heb en moet niesen. Ik heb al geregeld andere kleding aan moeten doen. Gelukkig gebeurd dat wel gewoon thuis.
Chipa, misschien wil jouw kindje wel op de uitgetekende datum komen.
Schism, mijn man heeft een eigen bedrijf, dus er zijn ook kaartjes voor klanten. En we hebben best een grote familie.
Chipa, misschien wil jouw kindje wel op de uitgetekende datum komen.
Schism, mijn man heeft een eigen bedrijf, dus er zijn ook kaartjes voor klanten. En we hebben best een grote familie.
Gast- Gast
@PM: Daar heb je wel een punt zeg. Mijn man heeft ook liever doordeweeks. En dan het liefst op het midden van de dag. Kan ie weg van zn werk haha. Uitgerekende datum zou ik erg mooi vinden. Wie weet!
Jij bent alweer bijna 31 weken zwanger. Heerlijk dat de kleintjes nog gewoon lekker binnen in je buikje zitten en alles nog ok is.
@Schism: Mooie buik hoor!
@Kruumel: De uitgerekende datum lijkt me een prima plan! Haha.
@all: Nog even aan de schoonmaak en verder niet teveel doen. Morgen weer naar de VK. Vind het altijd even fijn om de kleine weer te horen en mn bloeddruk te checken. Ga denk ik wel vragen of ze me nogmaals naar het ziekenhuis wil verwijzen voor een ctg en echo. Voel de kleine wel bewegen maar dat is minimaal. Natuurlijk heeft ie nu wel minder ruimte maar zo op het einde kan het ook zijn dat hij het gewoon minder naar zn zin heeft daarbinnen oid. Laat het liever nog even checken voor de zekerheid.
Jij bent alweer bijna 31 weken zwanger. Heerlijk dat de kleintjes nog gewoon lekker binnen in je buikje zitten en alles nog ok is.
@Schism: Mooie buik hoor!
@Kruumel: De uitgerekende datum lijkt me een prima plan! Haha.
@all: Nog even aan de schoonmaak en verder niet teveel doen. Morgen weer naar de VK. Vind het altijd even fijn om de kleine weer te horen en mn bloeddruk te checken. Ga denk ik wel vragen of ze me nogmaals naar het ziekenhuis wil verwijzen voor een ctg en echo. Voel de kleine wel bewegen maar dat is minimaal. Natuurlijk heeft ie nu wel minder ruimte maar zo op het einde kan het ook zijn dat hij het gewoon minder naar zn zin heeft daarbinnen oid. Laat het liever nog even checken voor de zekerheid.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Hoi meiden,
@PM; zijn je aambeien in of uitwendig? Wanneer ze uitwendig zijn bij de dokter langs en een elastiekje eromheen laten zetten. Je mag ook movicol slikken tijdens de zwangerschap, dit zorgt voor meer vocht in je ontlasting waardoor je niet hoeft te persen. Ik slik 1 zakje per dag als ik merk dat het weer stagneert.
@Kruumel; Mijn verzekering zei dat je een kopie van het geboortebewijs op kan sturen en dat wordt het kindje erbij geschreven.
@Chipa, ik zou het ook vragen hoor!!! Het zekere voor het onzekere nemen!
@ Schism; mooie buik hoor!
@All; hebben gister aan m'n ouders gevraagd of ze voogd willen zijn van ons kindje en ze reageerde heel emotioneel (had ik niet verwacht) maar wilden het wel heel graag doen. Dus kunnen dat ook bij de notaris laten vastleggen. Al dat geregel en gedoe, je bent idd niet de enige kruumel. Ik heb het ook op m'n heupen. Hoever van te voren moet het kaartje bij drukker zijn? Wij hebben nog geen kaartje hebben nu aan een vriendin gevraagd of zij er één wil ontwerpen voor ons. Verder voelt het hier aan als de omgedraaide wereld, ik achter de pc en vriend is het huis aan het schoonmaken, opruimen e.d.
@PM; zijn je aambeien in of uitwendig? Wanneer ze uitwendig zijn bij de dokter langs en een elastiekje eromheen laten zetten. Je mag ook movicol slikken tijdens de zwangerschap, dit zorgt voor meer vocht in je ontlasting waardoor je niet hoeft te persen. Ik slik 1 zakje per dag als ik merk dat het weer stagneert.
@Kruumel; Mijn verzekering zei dat je een kopie van het geboortebewijs op kan sturen en dat wordt het kindje erbij geschreven.
@Chipa, ik zou het ook vragen hoor!!! Het zekere voor het onzekere nemen!
@ Schism; mooie buik hoor!
@All; hebben gister aan m'n ouders gevraagd of ze voogd willen zijn van ons kindje en ze reageerde heel emotioneel (had ik niet verwacht) maar wilden het wel heel graag doen. Dus kunnen dat ook bij de notaris laten vastleggen. Al dat geregel en gedoe, je bent idd niet de enige kruumel. Ik heb het ook op m'n heupen. Hoever van te voren moet het kaartje bij drukker zijn? Wij hebben nog geen kaartje hebben nu aan een vriendin gevraagd of zij er één wil ontwerpen voor ons. Verder voelt het hier aan als de omgedraaide wereld, ik achter de pc en vriend is het huis aan het schoonmaken, opruimen e.d.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Fiebje, mijn man loopt ook geregeld te stofzuigen, maar ik vind het heel moeilijk om dan niet ook iets (minder zwaars) te gaan doen.
Ik wil vandaag de tekst naar de drukker mailen voor een proefdruk. Ik weet niet of zij onze kaartjes al binnen hebben.
Ik wil vandaag de tekst naar de drukker mailen voor een proefdruk. Ik weet niet of zij onze kaartjes al binnen hebben.
Gast- Gast
Kruumel ik vind het ook moeilijk. Ben ook geneigd om wat te lopen rommelen maar wordt gelijk terug naar m'n stoel gestuurd. En het erge is nog, doe niks en voel me zo gaar. Slaap ook wel slechter nu door de pijn maar kwam er vanmorgen pas om 10 uur uit en znu nu wel weer kunnen slapen.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Pien: hoe gaat het met je? Zie dat je alweer 37 weken bent! Wat gaat dat snel! Heb je nog last van voorweeen? Hoe voel je je verder?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
hier ben ik ook weer even.... vandaag precies 39 weken... nog geen voortekens gehad. wel word het met de dag zwaarder. maar ik vind het nog o zo gezellig. dat gerommel. ook al worden de trappen en het kontjedraaien al harder soms heb ik het idee dat het er aan de bovenkant uit wil in plaats van de onderkant. dat hij de goede weg nog ff moet vinden. wel heb ik het idee dat het morgen/vannacht gaat komen.
chipa, voor jou word het ook met de dag spannender he....
chipa, voor jou word het ook met de dag spannender he....
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Dus als ik het goed heb mogen Chipa, Schuddebuikje en Pien al bevallen? Spannend...
Gast- Gast
Kruumel schreef:
Naam Leeftijd Uitgerekend Geslacht bijzonderheden Chipa 26/37 15 juni Jongen - Schuddebuikje 25/31 20 juni ... - NowImNoting 26/29 20 juni Meisje - Pien 26/29 4 juli Meisje - Novalee 26/30 6 juli Meisje - Teigertje 27/36 12 juli Meisje - Mizzie 26/25 16 juli Meisje - Happydobby 27/28 20 juli .... - Rupsie 30/33 2 augustus .... - Kruumel 28/30 6 augustus .... - Proudmama 26/27 16 augustus .... 1-eiige tweeling Fearie 23/31 18 augustus Jongen - Schism 27/27 28 augustus Jongen - Laced 24/25 3 september Jongen - ] Kletskousje 25/26 4 september .... - Lieveheersbeestje 28/27 10 september .... - Bazyle 23/27 1 oktober Meisje - Blondje1313 31/28 11 oktober Meisje - Parels 25/28 22 november .... - Joyce0606 25/27 28 november .... -
bevallen: 2 april Limburg85 (R.oan) 4 april MamaRosa (E.mma & E.Lin) 7 april Smaragdje (J.ayden) 30 april Woezel (E.lise) 6 mei Chelle (A.nne) 6 mei Mel (E.va) 23 mei Liadan (K.ian) 4 juni Bruintje Beer (D.avid)
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken