Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+30
NowImNothing
Paper Crown
Fiebje
koNijntje
*Lookie*
Monte
schuddebuikje
Floor
Nana
Chelle
Darius
Novalee
Limburg85
Susan
Mel
Dora
Phileine
Laced
kletskousje
Happydobby
Pien
joyce0606
Theezakje13
Schism
blondje1313
chipa
Fearie
Liadan
Smaragdje
Bruintje Beer
34 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Schism do 26 mei 2011 - 7:42

@ Kruumel: Ik weet dat je de meeste rolgordijnen van de leen bakker zelf in de breedte in kunt korten, hebben wij hier beneden ook gedaan
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Bruintje Beer do 26 mei 2011 - 8:00

Chipa: Jaja het gaat nu dichtbij komen voor ons... Zo te lezen heb je geen bloedverlies meer gehad? Tja wat betreft je situatie met je schoonmoeder. Mijn moeder is verleden jaar met ons op vakantie geweest naar Italie terwijl mijn zus 36 weken zwanger was. Vond ze ook niet leuk eigenlijk moet ik zeggen maar mijn moeder is weduwe en was 4 jaar niet op vakantie geweest dus ze gunde het haar wel.

Theezakje:Enne..... Weten jullie het geslacht?

Novalee: Maar met z'n 3tjes zwangerschapsgym..Ik heb bij mijn dochter ook gym gedaan en daar waren we met 14 meiden.

PM: 11 boeken...ik dacht dat ik erg was met 8 boeken haha maar daar zat ook niks tussen...uiteindelijk een neutraal kaartje gevonden tussen de geboortekaartjes bij de VK. En die is het ook geworden. Hebben ze uiteindelijk via internet besteld.

Kruumel: Balen dat jullie kind zich weer niet liet zien.. Hopelijk is 3x scheepsrecht vooor jullie!

Happydobyy: Nee hier nog geen teken van een bevalling. Ben bij mijn dochter ook overtijd gelopen en verwacht dat dit keer weer.
Fijn dat je nket meer naar de fysio voor je bekken.

Laced: Leuk kamertje!! Weet je al of je een UWI hebt?

Novalee: Ik herken me wel in je... Hier zijn de kamertje ook nog niet af. Tenminste S. moet nog verhuizen naar haar nieuwe kamertje. Daar moet nog een muur geschilderd worden en dan kan haar bedje er staan. Maar het is de planning dat het voo maandag alles op zolder staat. En dan kunnen we aan de babykamer een muur schilderen en dan kan alles weer erin. Maar de baby komt eerst op onze kamer in een wiegje dus slapen kan het.

Van de week weer bij de VK geweest en alles was weer goed. Heb veel vruchtwater. Ze gaf me ook nog een compliment over mijn buik en dat ik goed matriaal was voor studenten haha. Ze verwachten ook dat ik overtijd ging lopen omdat ik dat ook bij mijn dochter ben gelopen.

Verder merk ik wel dat mijn buik zwaarder wordt als ik wat gedaan heb. en dat doet best pijn maar kan soms niet stil zitten en er loopt er ook nog 1 rond.

Maar we wachten rustig af. Binnen nu en 4 weken is er weer een kleintje bij.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor do 26 mei 2011 - 9:03

Laced schreef:
Mel schreef:@laced, wat een leuk kamertje!!! Heb je die muurschildering zelf gemaakt?

Dank je wel! Mijn vader heeft de muurschildering gemaakt. Ik had een plaatje gevonden via internet, die hebben we uitgewerkt en overgetekend op een sheet. Doormiddel van een overheadprojector hebben we m overgetrokken op de muur. Was nog wel een heel gedoe met het uitzoeken van de juiste kleuren. Maar ik ben erg blij met het eindresultaat!

Dat heeft je vader mooi gemaakt!
Wij hebben hetzelfde kamertje besteld maar dan in de lichte uitvoering.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 9:09

Schism schreef:@ Kruumel: Ik weet dat je de meeste rolgordijnen van de leen bakker zelf in de breedte in kunt korten, hebben wij hier beneden ook gedaan

Heel erg bedankt voor je opmerking... ik herinner me nu ineens dat we het toen hebben ingekort, ik heb er 10 cm vanaf geknipt toen! Je hebt me enorm geholpen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 10:00

Goeie avond dames,

Ik ga even snel reageren vanaf de laatste pagina (en een beetje)

Mooi kamertje Laced! Al is dat donkere niet mijn smaak, maar ik vind Woezel en Pip erg leuk Wink

Succes bij de volgende echo Kruumel.. Hoop voor je dat ie zich dan echt laat zien!

Lekker dat je er even uit bent geweest PM! Zal je vast wel goed doen... Zou helemaal simpel worden van het binnenzitten, maar geloof dat dat bij jou ook het geval is Wink Je hebt iig genoeg te doen met geboortekaartje uitzoeken haha

Mooi dat je niet meer naar de fysio hoeft HappyDobby, en fijn dat je goed slaapt! Je hebt je energie straks hard genoeg nodig, dus ik hoop voor je dat je zo lekker blijft slapen...

Succes met afwachten BB smile Ze (meisje gok ik? Ik weet het ff niet) komt vanzelf, je kan helaas niet bepalen wanneer smile

Nou, ik heb vandaag weer teveel gedaan met mn stomme kop, ik heb heel rustig aan gedaan bij de cliënt, met als gevolg dat ik in tijdnood kwam. En aangezien ik alles af wil hebben waar ze om vraagt, heb ik me lopen haasten. En daar krijg je harde buiken van, domme ik. (verder gaat het kei goed hoor, ik doe rustig aan, heb zelden tot nooit harde buiken meer, alleen vandaag dus daar) Verder gaat het oké, vandaag ook ontzettend last van mn stuitje gehad, komt ook door het werken, fietsen is dan echt een ramp (met name het afstappen, auwtsj!) Ik voel de kleine meid nu elke dag een aantal keer, echt super leuk! En mijn vriend heeft haar van de week ook gevoeld, hij vond het ook super mooi. Dus daar ben ik dan ook weer gelukkig mee. Nu een keertje tijd maken om met zn tweeën een mooi pakje te kopen in maat 50. Ben maandag even de stad ingeweest, maar bij Prenatal en H&M hadden ze niet echt wat, dus toch een keer tijd ervoor nemen en verder zoeken... Over een week of 7 gaan we naar babypark, misschien dat ze daar ook wat hebben.

Slaap lekker iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 10:00

Owja, en ik ga een naamslinger maken, hartstikke leuk!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 13:08

Helaas weer flink harde buiken gekregen en verloor flink wat slijm, dus ziekenhuis even gebeld. Toch langs komen en helaas moest ik toch blijven ter observatie gezien 2 weken geleden.

Dus hoop dat ik morgen gewoon weer lekker naar huis kan!

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 do 26 mei 2011 - 18:42

Balen dat je weer in het ziekenhuis bent PM, veel sterkte weer!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Laced do 26 mei 2011 - 19:09

PM: Balen dat je weer in het ziekenhuis ligt PM, maar daar kunnen ze je wel goed in de gaten houden! Sterkte! Hopelijk blijven de kleintjes nog een paar weken in je buik zitten.

Bazyle: Vervelend dat je gisteren weer zo'n last hebt gehad van harde buiken, probeer toch je rust te nemen. Leuk dat je de kleine nu echt steeds meer begint te voelen en dat je vriend de kleine ook al heeft gevoeld! Blijft bijzonder hé..

All: Gisteren naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest. Nou, wat een avond. We kregen een dvd te zien met informatie over pijnbestrijding, echo's en natuurlijk de bevalling zelf. Nou, we kregen echt héél duidelijk te zien hoe de bevalling gaat en ook hoe het eruit ziet als het hoofdje eruit komt. Daarna kregen we dat ook nog te zien van een stuitbevalling en een meerlingbevalling. Uiteindelijk ook nog een filmpje over de keizersnede. Nou, toen ging mijn man bijna van zichzelf af haha. Hij trok helemaal wit weg. Dus ik vroeg of alles wel goed ging? Maar hij werd helemaal misselijk, draaierig. Hij viel gewoon bijna flauw! haha dat belooft nog wat Wink Maar hij vond 5 bevallingen achter elkaar zien toch iets teveel van het goede! Wink

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Bruintje Beer do 26 mei 2011 - 19:23

Laced: Zo 5 bevallinge gezien... Haha niet te hopen dat je een keizersnee krijg voor je man Very Happy

PM: Oh bah... toch misschien teveel geweest de Ikea? Je ligt nu weer veilig!

Bazly: Nee helaas kan je niet bepalen wanneer het begint. Behalve als je natuurlijk gestript wordt maar dat is ook niet met zekerheid te zeggen. Iedereen denkt dat het weer een meisje wordt maar we weten het geslacht niet dus dat zullen we pas zien als ik bevallen ben!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Pien do 26 mei 2011 - 19:41

Pm, Wat balen meis, dat je in het ziekenhuis ligt!!
Ben benieuwd naar hoeveel mm de meting is Of gaan ze dat niet na kijken? Nou, hoop snel goed nieuws te lezen!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Theezakje13 do 26 mei 2011 - 20:00

Even vlug,

PM, sterkte!! Hopelijk ben je snel weer thuis!

Gisteren groeiecho gehad. Kleintje wilde geslacht niet prijs geven. Dus nu hebben we besloten om het toch een verrassing te houden tot de geboorte.
Verder is kleintje aan de grote kant. Loopt 2 weken voor op groei. Vk verwacht dat hij/zij 8 pond zal zijn met geboorte. Dus over 2 weekjes nog een keer groeiecho om te kijken of hij/zij in deze lijn doorgroeit.
Ga zo even spullen uitzoeken wat we allemaal al in huis hebben, en vanavond gaan we de rest dan even kopen!
Kom straks even reageren denk ik!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774

Bericht  Schism do 26 mei 2011 - 20:19

@ Theezakje: spannend hoor dat jullie het nu toch een verrassing houden!

@ Laced: Ach je arme vriend haha, ik zou er zelf geloof ik ook niet op zitten wachten om 5 bevallingen te moeten zien hoor?

@ PM: Balen dat je in het ziekenhuis ligt. Ik hoop dat alles rustig blijft en je snel naar huis mag!

@ Bazyle: Vervelend dat je zo'n last had van harde buiken, nu weer ff rustig aan doen dan he? Wink

@ Kruumel: Graag gedaan! Wij hebben hier ook hele rare maten kozijnen, dus het was voor ons ook echt een uitkomst toen.

@ All: Zo, nu ga ik me even klaar maken, moet om 10 uur bij de vk zijn.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  chipa do 26 mei 2011 - 20:49

@Bruintje Beer: Nee, geen bloedverlies. Wel erg rappe stoelgang. Maar of dat een voorteken is? Zie nu echt overal voortekenen in van een naderende bevalling haha. Maar ben er verder wel nuchter in hoor, dat het ook nog echt wel wat weken kan duren.
Als mn schoonmoeder al 4 jaar niet op vakantie was geweest had ik het een heel ander verhaald gevonden. Maar de zus waar ze heen gaat ziet ze echt heel erg vaak. Ze had ook gemakkelijk 2 weken eerder kunnen gaan oid.

@Kruumel: Je bent er uiteindelijk uitgekomen met de gordijnen:)

@PM: Balen meis. Hopelijk is alles nu weer rustig en mag je weer naar huis.

@Laced: 5 bevallingen bekijken is ook wel wat veel haha. Mijn man zag laatst het laatste stukje van bevallingsverhalen. Het kindje werd net geboren en op de buik van de moeder gelegd. Zegt ie zo: jeetje die mogen ze eerst wel eens even wassen. Haha dacht hij nou serieus dat een baby helemaal fris en wel ter wereld komt?! Moest er zo hard om lachen.

@all: Gisteren en vandaag wakker geworden met buikkrampen, maar het zijn mijn darmen:( We wachten dus (on)geduldig af.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Fearie do 26 mei 2011 - 21:10

PM, wat vervelend dat je toch weer in het ziekenhuis ligt. Aan de andere kant toch goed dat ze je zo in de gaten houden. Sterkte en doe rustig aan ! hug

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Smaragdje do 26 mei 2011 - 21:33

@ PM, vervelend dat je weer in het ziekenhuis ligt. Heb je nu nog veel harde buiken en slijmverlies? Sterkte en hoop voor je dat je morgen toch weer naar huis mag!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happydobby do 26 mei 2011 - 21:54

@pm, sterkte meis! Laat snel wat van je horen!

@kruumel, wij hebben het rolgordijn bij leenbakker gehaald, je krijgt daar nog tot zaterdag 25 % korting.

@BB ja nog 4 weken max. Extra leuk dat je niet weet wat het word haha.

@Bazyle, is het niet wat vroeg voor harde buiken? Ik zou het toch even met je vk bespreken.
Leuk he, als je beweging gaat voelen, bij mij steekt er regelmatig een voetje of elleboog uit.

@Laced, wij hadden ook 5 of 6 bevallingsfilmpjes gezien en een aantal mannen vonden het ook niks haha.
Mijn vriend zegt dat hij het eng vind maar ondertussen ook reuze interessant.

@theezakje, wil je eindelijk weten wat het word, weet je het nog niet, nouja wij hoeven nog maar 10 weken max.
Lekker nog een echo, bij ons krijg je na de 20 weken geen echo meer, behalve bij twijfel of complicaties.

@schism, lekker weer even naar de Vk.

@chipa, lekker dat je darmen zich al voorbereiden. Het is bijna 1 juni hihi.

Het is slecht weer dus ik ga lekker in huis rommelen, de woonkamer en keuken soppen en opruimen.
Morgen gaan we weer op autojacht en zondag ga ik met mijn zusje winkelen op voorwaarde dat ik wel weer naar huis ga als ik moe ben.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320

Bericht  Theezakje13 do 26 mei 2011 - 23:52

PM, 11 boeken!! Heb er 6 doorgespit, maar inderdaad maar heel weinig voor tweelingen. Weet je nu wel al wat je wil qua kaartje? Hoe gaat het nu met je? Mocht je weer naar huis? Wel lekker dat je gisteren bij Ikea bent geweest! Lekker even eruit.

Faerie, 3 kg in 3 weken heb ik ook wel eens gehad. En dan kwam ik de keer erna maar 300 gram in 3 weken ofzo... Dus valt misschien nog wel mee.. Ben benieuwd wie het winnen gaat qua kaartje bij jullie!

Kruumel, balen dat jullie uk zich niet wilde laten zien! Hopelijk nu dan de volgende keer meer geluk. Vervelend dat je ijzer te laag is. Heb je uitslag van het ziekenhuis al?

Chipa, kan me voorstellen dat de 37 weken een veilig gevoel geeft. Maar hoop voor je dat je nog tijd hebt om naar het ziekenhuis te gaan.. Ik heb het gevoel dat we een jongetje krijgen, vanaf het begin al dat gevoel. Maar een meisje is uiteraard net zo welkom. Wij hebben kaartje ook via internet. Scheelt inderdaad enorm met een drukker. Ben benieuwd wanneer jullie je kleintje zich meldt. 1 juni is nog maar een paar daagjes

Happydobby, knap dat je geslacht stil kunt houden. Lekker dat je 1,5 week niet hoeft te werken. Was het gelukt met shoppen bij de prenatal? Gaan wij vanavond doen Very Happy Fijn dat je neit meer naar de fysio hoeft! Maar braaf oefeningen blijven doen en hopelijk blijven de klachten dan onder controle. Al klaar met schoonmaken?

Laced, mooi kamertje!!!! Echt wauw! Kwam er ook een blaasontsteking uit urinetest? Vervelend is dat... Netjes, maar 4 kg aangekomen! 5 bevallingen gezien gisteren. Geloof ook niet dat mijn vriend daar blij van zou worden.

Schism, lekker dat jullie er even tussenuit zijn geweest! Hoe voel je je verder?

Bruintjebeer, wordt langzaam aan spannend bij jou. Ben benieuwd of de verloskundige gelijk krijgt of je weer overtijd gaat lopen.. Was je dochter veel te laat?

Bazyle, rustig aan he meid?

Zo, ben geloof ik wel weer bij!
Lijstje voor shoppen vanavond is klaar. Hebben niet veel meer nodig. Maar vind het wel lekker als vanavond dan alles in huis is!
Jullie leuke plannen dit weekend?
Wij hebben morgen familiedag van mijn vriend. Maar ik ga niet de hele dag mee, hou dat niet vol. Ga wat later op de middag na.
Zondag waarschijnlijk lekker bij een vriendin bijkletsen en eten!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 23:58

Helaas, ze willen me toch nog een dagje/nachtje houden, dus het wordt morgen. Buik is veel rustiger als gisteravond en vanacht gelukkig.
CTG zag er qua harde buiken ook veel beter uit, het rommelt wel, maar geen pieken meer zoals de vorige.

Ja, kaartje ben ik helemaal uit hoor. Dus ga niet meer verder kijken of zoeken smile
Nu alleen nog de tekst verzinnen en dan bestellen.

Gast
Gast

Bericht  Novalee vr 27 mei 2011 - 0:31

PM, jammer dat je nog een nachtje moet blijven maar fijn dat alles er goed uitziet! Hopelijk houden je ukkies zich rustig en mag je morgen weer lekker naar huis!

@ de rest; even een snelle zwaai. Ik ga straks op familieweekend en moet nog inpakken, stofzuigen en dweilen dus geen tijd voor chitchat :P
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 1:56

Balen dat je moet blijven PM! Maar wel fijn dat de ctg beter is, geeft iets rustiger gevoel denk ik of niet?

HappyDobby, ik heb het vorige week ook met de verloskundige overlegd, en moest eigenlijk zo snel mogelijk bij die cliënt stoppen (ik heb simpelweg harde buiken omdat ik daar te druk ben, de rest van de week echt nergens last van! Hooguit als ik haast heb, maar niet met werken ofzoies) Maar kan pas per 13 juni stoppen bij haar. Ik dacht, nou, die 3 weken lukt nog wel. Dat viel alleen zwaar tegen gister. Ga zo een mailtje de deur uitdoen naar mn chef dat het niet gaat. Had vanmorgen ook weer last, en ook met lopen het gevoel dat mn buikspieren helemaal beurs zijn, en ze doen zeer. dus tis gewoon teveel geweest.

Weet niet meer wie het zei, maar het is inderdaad heel apart om dr steeds duidelijker en vaker te voelen, en vooral heel mooi! Maakt je echt bewust dat er een mensje in je buik groeit...

En aan iedereen die zei dat ik nu rustig aan moet doen: Ja dat ga ik zeker doen! Wink

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 27 mei 2011 - 7:22

Hoi meiden,
Onze kleine vent is nu alweer 4 dagen oud en het gaat heel goed met hem, ik geniet volop.
De bevalling was snel maar heftig omdat Kian nog heel hoog lag, groot is en het persen daardoor niet zo op schoot. Uiteindelijk is hij snel geboren nadat er een flinke knip is gezet. Daar heb ik nog wel veel last van, gewoon zitten gaat nog niet.
Maar het is echt heerlijk om lekker met hem te kunnen knuffelen en Yara is zo'n trotse zus. Ze wil heel de dag komen kijken en kusjes geven en knuffelen.
De kraamverzorgster is echt een supermeid, ze doet heel veel, heeft een klik met Yara en is erg gezellig, dus dat is ook boffen.

Ik zal zo nog een stukje teruglezen hoe het met jullie gaan want daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik zag wel dat PM weer opgenomen is in het ziekenhuis, wat naar meid! Ik hoop dat je snel weer naar huis mag en je kindjes nog een flink tijdje lekker in je buik blijven.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:45

@ Liadan: Dit heeft je VK waarschijnlijk ook wel verteld. Maar bij mij scheelde het enorm veel om gewoon te gaan zitten (dat doet in het begin heeeel erg veel pijn) maar daardoor bleef het een beetje soepel.

Als ik echt veel pijn had ging ik in zo'n opblaasbare zwemband zitten Embarassed
Doen mensen ook weleens met aambeien...

Hopelijk is de pijn snel over!

Gast
Gast

Bericht  Liadan vr 27 mei 2011 - 19:21

hazeltje, bedankt voor de tip, de verloskundige en kraamverzorgster hebben dit ook tegen me gezegd. Het doet alleen zo ontzettend pijn om erop te gaan zitten. Ik heb dat dus eigenlijk ook nog vrijwel niet gedaan en als ik het deed stond ik na 5 sec. weer op.
Hoe vaak ging jij zitten en hoelang?
Maandag kan de verloskundige er wat hechtingen uit halen, die trekken namelijk ook nogal dus hopelijk scheelt dat ook.
Heb jij lang pijn gehad aan je knip?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  chipa vr 27 mei 2011 - 21:35

@Liadan: Fijn te horen dat alles goed gaat met de kleine. Vervelend dat je nog wel last hebt van de knip. Hopelijk geeft het wat verlichting als de hechtingen er maandag uit mogen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: