Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 10 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  _Lacey_ za 21 mei 2011 - 7:06

TGR schreef:
_Lacey_ schreef:Informeer bij je gemeente eens naar een traject voor een nugger (niet uitkeringsgerechtigde). Bij mij op het werk hebben we op deze manier al een aantal mensen aan een baan geholpen.
ik denk dat cbl daar niet (s)nugger genoeg voor is.
laughcry Laughing

Zora schreef:Maar CBL, ik ben echt zo benieuwd wat je dan nou vindt van zo'n traject van de gemeente...

Ik ben ook heel erg benieuwd, aangezien ik hiermee veel te maken krijg in mijn werk.
Maar goed, ik krijg bij CBL echt het idee dat ze een niet-willer is en daar zijn gemeentes heel snel klaar mee.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Mermaid za 21 mei 2011 - 11:08

Besef je ook dat het op het moment gewoon net meer zo werkt? Even een uitzendbureau binnenlopen en een week later aan het werk zijn? Helemaal niet als je nog allemaal eisen gaat stellen aan het werk ook. Je moet wel realistisch blijven. Het is nu eenmaal niet zo dat je elke baan waar je op solliciteert maar krijgt. Ik heb minstens 60 sollicitaties verstuurd (en dus net zoveel afwijzingen gekregen) voor ik ergens ben aangenomen.
Nu scheelt het wel dat je geen diploma's hebt, want ik ben heel veel afgewezen omdat ik te hoog opgeleid zou zijn.

En met zo'n negatieve houding kom je er echt niet hoor. Denk je dat bedrijven daar op zitten te wachten?
En kun je bij het uwv geen niveau test laten doen? iemand die ik ken heeft dat gedaan, daar kwam uit dat ze over HBO niveau beschikt terwijl ze geen hbo diploma's heeft.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 15:25

Wil je nu eigenlijk wel of geen baan? Want je topictitel suggereert van wel, maar je keurt alles af en ook even later is het van: eigenlijk heb ik het niet nodig. Is dat niks voor je, huisvrouw?
Of schoonmaken bij ouderen via thuiszorg. Verdient nog best goed, en sommige oudjes kunnen nogal klagen, pas je ook dus perfect in. Snel hoef je niet te zijn, want je krijgt vaak(ik heb het een tijdje gedaan) 3 uur de tijd voor stofzuigen en de badkamer en soms wat extra dingetjes als ramen zemen etc.
Cassiere vind ik ook wel wat voor je, je kunt lekker zitten, je hoeft niet zo super snel te zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 19:42

Caissière zijn is echt heel leuk. Ik heb het een aantal jaar gedaan en ik zou het zó weer doen, maar dan wel voor tijdelijk. Maar ik vond het contact met klanten, de gesprekjes met klanten en het dollen met klanten (bij de suoermarkt had ik een klein clubje klanten die mijn rij uitkozen omdat ik altijd zo vrolijk en gek was Embarassed ) echt heel erg leuk.

Thuiszorg lijkt me ook een goede keuze. Het verdient niet goed, maar als je het niet voor het geld hoeft te doen maakt dat niet zoveel uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 20:11

Ik denk dat je bij de thuiszorg meer verdient dan als cassière. Tenminste, ik werk o.a bij de thuiszorg en ik kan het nou geen beroerd uurloon vinden. Oké het is niet je van het vergeleken met banen waar je een diploma voor nodig hebt maar zeker ook niet slecht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Lejow za 21 mei 2011 - 20:44

Yasmin schreef:Wil je nu eigenlijk wel of geen baan? Want je topictitel suggereert van wel, maar je keurt alles af en ook even later is het van: eigenlijk heb ik het niet nodig. Is dat niks voor je, huisvrouw?
Of schoonmaken bij ouderen via thuiszorg. Verdient nog best goed, en sommige oudjes kunnen nogal klagen, pas je ook dus perfect in. Snel hoef je niet te zijn, want je krijgt vaak(ik heb het een tijdje gedaan) 3 uur de tijd voor stofzuigen en de badkamer en soms wat extra dingetjes als ramen zemen etc.
Cassiere vind ik ook wel wat voor je, je kunt lekker zitten, je hoeft niet zo super snel te zijn..

Oehhhhh, je begeeft je wel op glad ijs door dit te zeggen tegen CBL!!! Je weet toch, huisvrouw zijn is alleen iets voor luie vrouwen die hun handje op houden bij hun man!!

Ik vind je echt te veeleisend CBL, al valt het me overigens mee dat je nog reageert... Daar kunnen we ook bijna de krant voor bellen!

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 20:49

Misschien moet ze moeder worden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 20:50

Thuiszorg huishoudelijk werk lijkt me een hele goede tip, maar dan zou ik wel opschieten voor alle schoolverlaters dat soort baantjes inpikken.
Die zijn goedkoper...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 20:50

Fauve schreef:Misschien moet ze moeder worden laughcry
Daar heb je geen papieren voor nodig, maar een beetje tempo is wel handig denk ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 21:45

ProudMama schreef:
Fauve schreef:Misschien moet ze moeder worden laughcry
Daar heb je geen papieren voor nodig, maar een beetje tempo is wel handig denk ik :P

Een beetje ? :shock: .....

On topic, zoals we weten zal CL nooit gaan werken, overal stelt ze te hoge eisen aan en daarnaast vind ze niets goed genoeg, voor alles heeft ze wel een excuus. Ik zou zeggen, ga een opleiding volgen, haal een diploma en ga aan het werk. Nu ben je net zoals je schoonmoeder, je werkt niet en leeft van het geld van je man.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 21:57

Maple schreef:Caissière zijn is echt heel leuk. Ik heb het een aantal jaar gedaan en ik zou het zó weer doen, maar dan wel voor tijdelijk. Maar ik vond het contact met klanten, de gesprekjes met klanten en het dollen met klanten (bij de suoermarkt had ik een klein clubje klanten die mijn rij uitkozen omdat ik altijd zo vrolijk en gek was Embarassed ) echt heel erg leuk.

Haha een paar pagina's terug zei ze dat ze dat al gedaan had ''ze was te langzaam en het zweet stond op haar rug''.
Kan je je er iets bij voorstellen? :P Ik heb zelf ook 4 jaar achter de kassa gezeten en ik had het ook altijd naar mn zin smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Lejow za 21 mei 2011 - 22:23

Mama_van2 schreef:
ProudMama schreef:
Fauve schreef:Misschien moet ze moeder worden laughcry
Daar heb je geen papieren voor nodig, maar een beetje tempo is wel handig denk ik :P

Een beetje ? :shock: .....

On topic, zoals we weten zal CL nooit gaan werken, overal stelt ze te hoge eisen aan en daarnaast vind ze niets goed genoeg, voor alles heeft ze wel een excuus. Ik zou zeggen, ga een opleiding volgen, haal een diploma en ga aan het werk. Nu ben je net zoals je schoonmoeder, je werkt niet en leeft van het geld van je man.

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:18

Mama_van2 schreef:
ProudMama schreef:
Fauve schreef:Misschien moet ze moeder worden laughcry
Daar heb je geen papieren voor nodig, maar een beetje tempo is wel handig denk ik :P

Een beetje ? :shock: .....

On topic, zoals we weten zal CL nooit gaan werken, overal stelt ze te hoge eisen aan en daarnaast vind ze niets goed genoeg, voor alles heeft ze wel een excuus. Ik zou zeggen, ga een opleiding volgen, haal een diploma en ga aan het werk. Nu ben je net zoals je schoonmoeder, je werkt niet en leeft van het geld van je man.

Deze reactie had ik van jou niet zo gauw verwacht omdat ik je normaal gesproken leuk vind reageren. Nu niet!
Je kan mij en mij schoonmoeder absoluut niet met elkaar vergelijken.
Ik heb altijd gewerkt, zij niet!
Het is niet zo dat ik geen geld heb, want ik heb wel degelijk geld op mijn eigen rekening staan wat ik zelf heb verdiend.
Dus van dat ik op mijn mans zak zou teren is nu geen sprake.
Je moet toch echt beter gaan lezen, want ik zei dat het tijdelijk wel zou kunnen, maar niet voor altijd.
Zij doet dat al jaren en ik niet dus er is een heel groot, maar dan ook heel erg groot verschil tussen ons. Snap ook niet waarom ik het uitleg, want ik ben jullie geen uitleg schuldig en het gaat jullie dus ook niets aan.
Hopelijk snappen jullie het nu wat beter.

Ik heb de titel aangepast omdat Inge dat ik het ber zo kon noemen,maar dat had ik beter niet kunnen doen.

Luisa, weet iig waar ze het over heeft. Ik moet helemaal niks en van jullie al helemaal niet.
Ik ben nu geen werk, maar pas sinds kort.
Ik blijf zoeken, maar zo 1,2,3 heb je tegenwoordig geen baan meer.
Jullie doen net alsof ik helemaal niet zoek en dat is absoluut niet waar!
Ik zoek wel degelijk en bel al heel veel rond, maar ja als ze niks hebben schiet dat niet op.
Dan blijf ik gewoon bellen, maar als bedrijf A niks heeft hoef ik daar ook niet meer te gaan zoeken he.
Zoals ik al zei, maar daar leest blijkbaar iedereen weer overheen omdat jullie alleen maar de negatieve dingen lezen van mij heb ik wel interesse in die horecalink die Inge heeft geplaatst.
Ik wil dat even rustig bekijken, maar het lijkt me erg leuk werk van wat ik zo vluchtig gezien heb.

Nee, daar word weer niet naar gekeken dat ik daar enthousiast over ben.

Verder ben ik het gezeik van jullie tegen mij meer dan zat. Ik moet niks en al helemaal niet van jullie.
Ik heb eisen ja qua werk en dat bepaal ik zelf wel. Er blijft heus wel wat over voor mij, maar het is even zoeken.
Voorgaande keren zag ik het ook nooit zitten en toen is het ook gelukt.
Daardoor heb ik een aantal keren een baan gehad via een uzb bij 1 bedrijf meer dan 1 jaar bij hetzelfde bedrijf.
Dus het kan wel!

Iedereen een fijne dag gewenst!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:24

Dan ga je toch weg van dit forum, als je ons gezeik meer dan zat bent? Eerlijk is eerlijk, ik ben jóúw gezeik meer dan zat. Ieder gebedoeld advies wordt met de grond gelijk gemaakt met een opmerking á la 'kun je niet lezen ofzo?!?!'. Niks geen dank je wel, nee, je snauwt alleen. En dan vind je het gek dat het topic uiteindelijk deze wending krijgt en Mv2 uiteindelijk een dergelijke reactie plaatst? Ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:24

Haha DOEI CBL! Helemaal met Maple eens. En ook heel sneu dat je nu alleen Mamavan2 erop aanvalt. Wat ben jij een naar persoontje zeg.

Oh ja en luisa is inderdaad ECHT de enige in dit topic die weet waar ze het over heeft, verder niemand. Ik denk eerder dat er een heleboel meiden waren die weten waar ze het over hebben, en dat luisa de enige is die het nog voor je opneemt hier.


Laatst aangepast door Fauve op zo 22 mei 2011 - 1:29; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:27

Zucht...het recht zal zegevieren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:28

mozzarella schreef:Zucht...het recht zal zegevieren.

Of karma :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Mermaid zo 22 mei 2011 - 1:34

Is er geen baan waarbij je geklaag van anderen aan kan horen? 1 of andere klachten afdeling bij een callcenter? dat lijkt me wel wat voor jou.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:50

Zoals ik al zei heb ik misschien wel afspraken gemaakt met mijn man ivm werken voor mij. Dat zullen jullie nooit weten en gaat jullie ook geen flikker aan.
Dat gezeik over ''sommigen mensen gaan nooit of amper op vakantie''. Heel lullig voor ze, maar wij wel en we hebben het geld ervoor, zij dus niet.
Daarbij wil mijn man ook echt wel op vakantie dus ik ben niet diegene van ons 2en die perse elk jaar wil gaan.
Dat beslissen we samen natuurlijk.

Ajuuuu :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 1:54

Heey Lucky,

het waren slechts tips, geen richtlijnen. Je MOET van niemand hier iets, daar heb je gelijk in, dat is niet aan ons om te bepalen en ik denk ook niet dat iemand dat zou willen.

Geldt ook voor alle andere opmerkingen, dat waren TIPS. Aan jou de keuze of je er iets mee wil doen of niet.

Waarschijnlijk niet, dat weten wij ook wel.

Ik denk dat de mensen jouw tips blijven geven in de hoop dat je ooit eens het aardige in mensen zult herkennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:10

Caribbeanlover schreef:

Verder ben ik het gezeik van jullie tegen mij meer dan zat. Ik moet niks en al helemaal niet van jullie.
Ik heb eisen ja qua werk en dat bepaal ik zelf wel.(...)

Iedereen een fijne dag gewenst!

Nou ja, de volgende keer als je weer zo'n topic opent, dan kunnen we je ook niet meer te helpen? Als je al deze tips toch alleen maar als gezeik aanhoort. Dan niet hoor. Tips en goed bedoelde adviezen (over welk onderwerp dan ook) neem je toch aan als kritiek.

Ik help je al niet meer. Ik geef je geen tips meer. Ge zoekt t maar uit...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Jeanette zo 22 mei 2011 - 2:13

CBL, dan had je ook niet zo'n topic moeten openen met zo'n titel.. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame zo 22 mei 2011 - 2:22

Ik vind het nog steeds heel jammer dat CBL niet reageert op de opmerkingen van een reintegratietraject van de gemeente voor nuggers / het doen van een werk-leeropleiding etc.. dan kan je tenminste een papiertje halen.

Los daarvan vind ik je veel te kritisch, alle vacatures die ik je aandroeg vond je niets.. terwijl ik gewoon plekken weet in utrecht waar je zó aan de slag kunt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  JustMeDaan zo 22 mei 2011 - 2:39

Word maar weer eens duidelijk waarom je geen baan kan houden...

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 2:43

Waarom had je dat van mij niet verwacht ? Omdat ik nu niet naar je pijpen dans en hier anders over denk ?

Ik vind het ronduit onbeschoft dat je zo reageert, of beter gezegd, niet reageert. Veel forumsters hebben je echt geprobeerd te hebben, ze zijn vacatures voor je gaan zoeken/hebben dingen aangedragen qua werk/er is gesproken over trajecten bij de gemeente en ga zo maar door. Je gaat er niet eens op in, je bedankt ze niet eens, en op ieder idee en ieder goed bedoeld advies heb je een weerwoord waarom je dit niet zou kunnen doen. Meid je bent 30 jaar, je hebt het in je rug/aan je hart/je werktempo ligt te laag/je zweet je kapot van achter de kassa zitten en je maakt je echt om alles druk. Denk je dan echt dat je nog veel eisen kan stellen aan je toekomstige baan ? Nogmaals, laat die vakantie een jaar zitten, ga leren en zoek een vaste baan met een vast contract zodat je deze problemen niet keer op keer hebt. Daarnaast vraag ik je waarom je dan dit topic hebt geopend ? Om te klagen dat je het zo zwaar hebt terwijl je het jezelf zo zwaar maakt ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 10 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum