Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 9 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 8:02

Caribbeanlover schreef:
Kqip schreef:Waar en wat zoek je / je man/ jullie?

Het gaat toch om mij niet om mijn man! Hoe kom je nou bij om hem erbij te halen?


Laughing Mijn dag is weer goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Zora vr 20 mei 2011 - 8:29

Zeg CBL, misschien is het een idee gewoon de reacties waar je niet normaal op kunt reageren er gewoon uit te filteren, en de mensen die wel een lieve bijdrage proberen te leveren te bedanken, en ingaan op hun suggesties. Zo gaf Nobucta een aantal pagina's terug best een goede tip volgens mij, over een traject van de gemeente. Idee?
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  _Lacey_ vr 20 mei 2011 - 8:36

Informeer bij je gemeente eens naar een traject voor een nugger (niet uitkeringsgerechtigde). Bij mij op het werk hebben we op deze manier al een aantal mensen aan een baan geholpen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  JustMeDaan vr 20 mei 2011 - 12:00

Caribbeanlover schreef:
JustMeDaan schreef:Ik snap serieus niet dat er zoveel mensen nog moeite doen om cbl te helpen. Vind het erg lief van die personen, maar ik zou dr al klaar mee zijn.
Ze doet er uiteindelijk toch geen donder mee zoals altijd. Alles word afgewezen, niks is goed of naar dr zin.
De meeste mensen bouwen hun leven om het werk heen, maar cbl bouwt het liefst dr werk om dr leven heen heb ik het idee.

En ervaring en mbo wil niet zeggen dat ze mensen zonder die 2 dingen niet aannemen. Probeer het toch gewoon eens ipv meteen af te wijzen.

Je moet eens beter leren lezen, want zoals ik al gezegd heb nogmaals weer zijn de vacatures die ik in dit topic heb gezegd niet geschikt voor mij! Ik kijk er wel degelijk naar.
Wat wil je nog meer ik kijk er toch naar, maar als het niks voor mij is houd het op!
Ik hoef toch zeker niet op al die vacatures te reageren omdat dat door jullie gezegd word.

Ik neem zeker wel dingen dus ook dat heb je weer eens niet gelezen.
Die link die Inge gaf lijkt me wel wat.

Ik lees prima hoor dank je. Jij alleen niet want ook met die vacatures waar bij staat ervaring/mbo kun je wat doen. Gewoon op solliciteren namelijk als de baan je wat lijkt. Als ze echt iemand zoeken zetten ze vaak die principes wel opzij.
Maar aan jou wat uitleggen is als praten tegen een muur dus, succes ermee meid.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 19:28

Er wordt tegenwoordig vaak bij vacatures gezet dat je een MBO- denk- en werkniveau moet hebben, en niet meer dat je in het bezit moet zijn van een MBO-diploma. Dat houdt dus in dat je ook zonder MBO-diploma heus wel een kans maakt op die baan.

Ik vind ook dat je te kritisch bent. Maargoed, dat ben je altijd al geweest. En dat kunnen we je wel aan je verstand blijven proberen te knopen, maar 't zak toch nooit doordringen, verspilde moeite. Dus, met andere woorden: dit hele topic is nutteloos.

Mijn man zoekt ook een baan, heeft helaas ook geen diploma's op zak. Maar weet je dat ik dat zie als voordeel? Je kunt in een zóveel breder gebied zoeken naar een baan dan wanneer je bijvoorbeeld, laat zeggen, een kapper diploma zou hebben en dus alleen kapper kunt worden...
En ja, natuurlijk heeft hij ook eisen, maar voor hem zal het een worst wezen wát hij doet. Als het maar niet stressvol of lichamelijk zwaar is (hij heeft slechte gewrichten) en als hij maar in een leuk team komt. Maar of hij nou putjesschepper of winkelmedewerker wordt, dat kan 'm niets schelen. Moet je ook eens proberen.


Laatst aangepast door Maple op vr 20 mei 2011 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Melis_je vr 20 mei 2011 - 19:34

Zora schreef:de mensen die wel een lieve bijdrage proberen te leveren
Bijna iedereen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast vr 20 mei 2011 - 21:14

Jeanette schreef:
TGR schreef:Waar heb je wel ervaring mee? Want langzamerhand begint ik te geloven dat je echt zo dom en irritant bent als je doet op het forum.

+1

Ze zeurt gewoon.. In plaats dat ze zegt bedankt, kraakt ze alles bij voorbaat al af. Misschien wat grof, maar bij zulke types vind ik het niet raar dat ze niet aan werk komen.

+1

Met CBL als voorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 2:23

Zoals Luisa al zei vind ik best dat ik eisen mag stellen alhoewel ik het eerder voorkeuren wil noemen. Ik bedoel als iemand rechten heeft gestudeerd gaan ze in sector ook een baan zoeken en niet schoonmaakwerk ofzo doen. Als zo'n iemand niks kan vinden en geen ander werk wil aannemen word er denk ik niks van gezegd.
Zo heb ik ook dingen die ik liever niet of helemaal niet wil doen en dat moet kunnen.

Ik vind het erg aardig dat er word meegedacht, maar als ik er niks mee kan dan houd het op. Tenslotte ben ik helemaal niks verplicht en zeker niet naar mensen hier toe.
Dat er dan word gezegd dat ik maar niet op vakantie moet gaan en van dat geld dan maar een opleiding moet gaan volgen vind ik ook echt belachelijk.

Wie zijn jullie dat jullie dat maar bepalen voor mij?

Het hele jaar werk ik en dan mag ik er ook wel eens even tussenuit omdat ik vind dat ik dat verdiend heb. Ik ga 1x per jaar op vakantie. Mag ik ook eens?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 2:27

Je kúnt er wel wat mee, met al die adviezen, je wílt er alleen niks mee. En met een beetje kieskeurig zijn is niks mis, maar je bent veel te kieskeurig. En prima dat je geen opleiding wilt doen en je geld liever in ene vakantie steekt, jouw keuze, maar dan moet je ook niet gaan whinen dat er maar zo weinig banen overblijven. Want ten eerste is dat blijkbaar je eigen keuze en ten tweede valt dat reuze mee. Mijn man zat net nog te kijken, er staat hier zelfs een vacature vor een tandartsassistente in de krant, zonder opleidingseisen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 2:28

Dan moet je niet zeiken. Ik ben er echt klaar mee. Je geeft aan een baan te willen en vervolgens ga je mensen afzeiken en banen afkraken die je niet eens WIL proberen. Er zijn trouwens ook al tal van andere tips gegeven (traject via UWV, etc) maar daar ga je niet eens op in. Ajuu, succes met een baan vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 2:33

Caribbeanlover schreef:Zoals Luisa al zei vind ik best dat ik eisen mag stellen alhoewel ik het eerder voorkeuren wil noemen. Ik bedoel als iemand rechten heeft gestudeerd gaan ze in sector ook een baan zoeken en niet schoonmaakwerk ofzo doen. Als zo'n iemand niks kan vinden en geen ander werk wil aannemen word er denk ik niks van gezegd.
Zo heb ik ook dingen die ik liever niet of helemaal niet wil doen en dat moet kunnen.

Ik vind het erg aardig dat er word meegedacht, maar als ik er niks mee kan dan houd het op. Tenslotte ben ik helemaal niks verplicht en zeker niet naar mensen hier toe.
Dat er dan word gezegd dat ik maar niet op vakantie moet gaan en van dat geld dan maar een opleiding moet gaan volgen vind ik ook echt belachelijk.

Wie zijn jullie dat jullie dat maar bepalen voor mij?

Het hele jaar werk ik en dan mag ik er ook wel eens even tussenuit omdat ik vind dat ik dat verdiend heb. Ik ga 1x per jaar op vakantie. Mag ik ook eens?!

Guttegut, je zou eens een jaar niet op vakantie gaan. Wat een hel! ;-)
Het was een TIP CBL. Je loopt namelijk te janken dat je nergens werk kan vinden. Vervolgens heb je een eisenlijst maar vooralsnog ben jij niet echt in de positie om echte eisen te stellen. Zeker niet met zo'n waardeloze werkhouding. Ik zou maar een beetje inbinden als ik jou was, want anders wordt je er toch elke keer opnieuw uitgetrapt. En ik geef ze geen ongelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 2:33

Titel is: Help CBL aan een baan, vervolgens nemen we allemaal nog de moeite om te helpen en wordt elke hulp afgewezen, omdat je roept dat je er niets mee kunt. Onzin. Je kunt net zo goed vragen om dit topic te laten verwijderen, want hulp accepteer je blijkbaar toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Antibes za 21 mei 2011 - 2:44

Eigenlijk snap ik niet waarom er hier nog pagina's worden vuil gemaakt aan gezeur over CBL. Haar werk, haar leven, haar keuzes, laat haar lekker. Wie zijn jullie immers om haar de les te lezen over waarom ze geen baan vindt? Ze is forummers geen verantwoording schuldig.

Houd je advies lekker voor je als het je stoort dat ze er niets mee wil doen en laat haar het lekker zelf uitzoeken!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Lejow za 21 mei 2011 - 3:13

Eens met Maple en James
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 3:20

Ik heb ook gestudeerd en ik voelde me niet te goed voor schoonmaakwerk.

Bovendien, goh, wij gaan ook wel eens niet op vakantie. Heel veel mensen gaan NOOIT op vakantie, niet eens een weekje in nederland, wel eens aan gedacht?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 3:22

Fauve schreef:Ik heb ook gestudeerd en ik voelde me niet te goed voor schoonmaakwerk.

Bovendien, goh, wij gaan ook wel eens niet op vakantie. Heel veel mensen gaan NOOIT op vakantie, niet eens een weekje in nederland, wel eens aan gedacht?

Nou inderdaad. Ik zou me overigens ook niet te goed voelen voor schoonmaakwerk. Wat zeg ik? Dat doe ik o.a naast mijn studie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 3:33

Caribbeanlover schreef:
Dat er dan word gezegd dat ik maar niet op vakantie moet gaan en van dat geld dan maar een opleiding moet gaan volgen vind ik ook echt belachelijk.

Het hele jaar werk ik en dan mag ik er ook wel eens even tussenuit omdat ik vind dat ik dat verdiend heb. Ik ga 1x per jaar op vakantie. Mag ik ook eens?!

Maar als je nou echt eens een baan vindt waar je langer kunt blijven hangen en je het naar je zin hebt kun je misschien wel 2x per jaar op vakantie Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 3:44

Ik heb ook schoonmaakwerk gedaan naast mijn studie, en als het zou moeten zou ik het nu ook doen.

Het grote verschil is dat wij die keuze hebben omdat we hoog opgeleid zijn, en jij CBL, hoe lullig 't ook klinkt, niet. Je kunt dus wel allemaal eisen gaan stellen aan wat voor werk je zou willen doen, en natuurlijk mag je best eisen stellen, maar je hebt uiteindelijk niet zo veel te willen, je hebt immers gewoon weinig mogelijkheden. Dat is jammer, maar wel de realiteit. Zo'n negatieve attitude gaat je dus niet ver brengen. Zelfs al zou het voor tijdelijk zijn, dan kan je toch zoiets proberen? Al doe je 't alleen tijdelijk voor 't geld. Ik vind dat hier genoeg opties worden gegeven met tips.

Natuurlijk mag jij op vakantie en niemand kan voor jou bepalen wat jij doet, maar het is wel een suggestie voor als jullie krap bij kas zitten. Ik zou dat zelf ook heel erg vinden als ik niet op vakantie zou kunnen (ik kan dit jaar geen grote reis maken, en ga een weekje naar Frankrijk, vanwege de financien, maar iets is al beter dan niets natuurlijk), maar het is geen eerste levensbehoefte. Als jij nou echt geen baan kunt vinden, dan zou je daar voor kunnen kiezen. Het werd gegeven als OPTIE op geld te besparen. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten.

Succes met het vinden van een baan, het is helaas een erg moeilijke tijd, en met een negatieve houding ga je niet ver komen. Je wilt ten alle tijden een goede indruk achterlaten, zowel bij de werkgeverd als de uitzendbureau's. Hoop dus dat je rustig en vriendelijk overkomt naar die mensen toe. Dat is de beste tip die ik je kan meegeven, samen met de tip dat je misschien maar alles moet aannemen wat je kunt krijgen, ook al lijkt het je misschien niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  luisa za 21 mei 2011 - 4:01

James schreef:
Fauve schreef:Ik heb ook gestudeerd en ik voelde me niet te goed voor schoonmaakwerk.

Bovendien, goh, wij gaan ook wel eens niet op vakantie. Heel veel mensen gaan NOOIT op vakantie, niet eens een weekje in nederland, wel eens aan gedacht?

Nou inderdaad. Ik zou me overigens ook niet te goed voelen voor schoonmaakwerk. Wat zeg ik? Dat doe ik o.a naast mijn studie.


Maar dat betekent toch niet dat CBL ook niet op vakantie dient te gaan als ze schijnbaar wel de middelen hiervoor hebben? Iedereen heeft andere prioriteiten, en daarbij is er ook nog een man die misschien ook een mening in te brengen heeft.
Ik zou overigens ook geen werk aannemen wat me niks lijkt als het niet financieel noodzakelijk is.

Sorry maar dergelijke reacties bedoelde ik eerder al. Altijd zo negatief en zelfs aanvallend (althans zo interpreteer ik het). Iedereen maakt andere keuzes of heeft andere motieven om iets wel of niet te doen. Als CBL aangeeft bepaald werk niet te willen wat is dan het probleem? Dat betekent toch niet dat ze verder geen tips mag vragen of gewoon wat te klagen.
Ik geloof overigens wel dat iedereen de beste bedoelingen heeft om CBL te helpen, maar zodra zij iets te vaak dingen afwijst (zonder gegronden redenen of althans waar velen zich niet in kunnen vinden) slaat de sfeer om.

edit: ben het verder eens met Marin hierboven. CBL er worden je ook echt wel goede tips gegeven waar je je voordeel mee kan doen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  TGR za 21 mei 2011 - 4:10

_Lacey_ schreef:Informeer bij je gemeente eens naar een traject voor een nugger (niet uitkeringsgerechtigde). Bij mij op het werk hebben we op deze manier al een aantal mensen aan een baan geholpen.
ik denk dat cbl daar niet (s)nugger genoeg voor is.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 4:14

Nou sorry hoor, maar zoals zij dingen afwijst, dat kom ik hier niet vaak tegen op het forum. Dat lokt ook reacties uit. En dan zijn wij onaardig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 4:20

luisa schreef:
James schreef:
Fauve schreef:Ik heb ook gestudeerd en ik voelde me niet te goed voor schoonmaakwerk.

Bovendien, goh, wij gaan ook wel eens niet op vakantie. Heel veel mensen gaan NOOIT op vakantie, niet eens een weekje in nederland, wel eens aan gedacht?

Nou inderdaad. Ik zou me overigens ook niet te goed voelen voor schoonmaakwerk. Wat zeg ik? Dat doe ik o.a naast mijn studie.


Maar dat betekent toch niet dat CBL ook niet op vakantie dient te gaan als ze schijnbaar wel de middelen hiervoor hebben? Iedereen heeft andere prioriteiten, en daarbij is er ook nog een man die misschien ook een mening in te brengen heeft.
Ik zou overigens ook geen werk aannemen wat me niks lijkt als het niet financieel noodzakelijk is.

Sorry maar dergelijke reacties bedoelde ik eerder al. Altijd zo negatief en zelfs aanvallend (althans zo interpreteer ik het). Iedereen maakt andere keuzes of heeft andere motieven om iets wel of niet te doen. Als CBL aangeeft bepaald werk niet te willen wat is dan het probleem? Dat betekent toch niet dat ze verder geen tips mag vragen of gewoon wat te klagen.
Ik geloof overigens wel dat iedereen de beste bedoelingen heeft om CBL te helpen, maar zodra zij iets te vaak dingen afwijst (zonder gegronden redenen of althans waar velen zich niet in kunnen vinden) slaat de sfeer om.

edit: ben het verder eens met Marin hierboven. CBL er worden je ook echt wel goede tips gegeven waar je je voordeel mee kan doen.

Is dit toevallig het eerste topic van CBL dat je leest?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast za 21 mei 2011 - 4:22

luisa schreef:Ik zou overigens ook geen werk aannemen wat me niks lijkt als het niet financieel noodzakelijk is.

Tuurlijk staat niemand daarom te springen, maar jij zou er waarschijnlijk anders op reageren :-)

Er zijn genoeg mogelijkheden, maar het lijkt alsof CBL daar helemaal geen interesse in heeft. Bij alles wat aangedragen wordt heeft ze een weerwoord en gooit ze haar kont in de krib.

Zoals ik al eerder zei, ook al heb je geen mbo opleiding of geen ervaring: toch gewoon solliciteren.
En ja, er volgen misschien veel afwijzingen. Ik spreek uit ervaring :-)
Ik ben ook ergens tussen gerold terwijl ik daar geen opleiding voor had gevolgd en er geen ervaring in had.

Misschien kan ze bij een nieuwe werkgever wel betere begeleiding krijgen zodat ze wat sneller wordt want dit lijkt toch ook steeds een terugkerend probleem te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  luisa za 21 mei 2011 - 4:34

Ik heb genoeg topics van CBL gelezen hoor en ja zij reageert regelmatig wat 'apart' of negatief.Daarbij heb ik ook al eerder aangegeven dat ook CBL haar wel wat positief mag zijn en zich ook zal moeten aanpassen. Maar in dit topic vind ik dat ze toch duidelijk zegt waarom ze iets niet wil. En ik blijf erbij dat recht heeft ze, ook al is het misschien niet slim . En nee, dan snap ik echt niet waarom hier veel mensen blijven zeggen dat ze niks te eisen heeft en niks doet met adviezen.

Als ik me niet vergis werd al een hele discussie gevoerd dat zij niks van iemand wel aannemen nog voordat ze ook maar had gereageerd, niet echt fair lijkt me.Ook al zijn het maar een paar vervelende/quasi grappige opmerkingen of misverstanden het brent wel een negatieve lading mee. En dan is m.i. de toon al gezet, ook al wordt er veel nuttigs gezegd en probeert iedereen haar wel te helpen.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Zora za 21 mei 2011 - 4:41

Maar CBL, ik ben echt zo benieuwd wat je dan nou vindt van zo'n traject van de gemeente...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 9 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 17 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum