Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 3:05

Fauve schreef:Ik denk eerder dat er een heleboel meiden waren die weten waar ze het over hebben, en dat luisa de enige is die het nog voor je opneemt hier.

Ik heb idd amper gereageerd hier.;-)

Maarre, wat een lang topic is dit geworden met constructieve adviezen/tips en tussendoor debiele opmerkingen. Ik zie ook dat CBL vele dingen afwijst en daarbij redenen aandraagt waarom ze zichzelf daar niet geschikt voor acht. Ook zie ik dat ze de link van Inge wel enthousiast over is. Wat me met name opvalt, is dat je in het begin van het topic nog heel puur reageert, CBL (weet het even niet anders te omschrijven) en aangeeft dat je wel kan janken, omdat je graag wilt werken en het niet lukt iets geschikts te vinden. Misschien is het wel complete psychologie vd koude grond, maar klopt het dat je met name heel erg onzeker over jezelf bent en je mede daardoor veel banen op voorhand niet ziet zitten (dus los vd competenties die hiervoor zijn vereist)?

Ik denk met name dat als je niet per direct geld nodig hebt, omdat je anders echt de rekeningen niet meer kan betalen, dat je dan kritischer kan worden. In jouw geval staat er echter wel tegenover dat je op zoek bent naar ongeschoold werk en daarin zijn de mogelijkheden helaas niet oneindig. Je vist zogezegd in een redelijk kleine vijver en in die zin vind ik echt dat forummers heel erg met je meedenken hier. Aan de andere kant vraag ik me wel af wat het probleem is van forummers die nu zo klaar zijn met tips geven. Ja, je hebt je best gedaan mee te denken, maar als CBL er niets mee doet; who cares? Ik bedoel, je klikt dit topic weg en jij verdient wel gewoon je centen en CBL niet. Ik kan me niet voorstellen dat sommige forummers daar echt mee zitten; dus is dat ook niet domweg een gevalletje van zich beledigd voelen dat er niet dolenthousiast wordt gereageerd op wat er is aangedragen?

CBL, wat ik je nog zou willen meegeven, is dat je ook bij een eventuele nieuwe baan kunt leren om bepaalde competenties uit te bouwen of verder te ontwikkelen. Ik zag dat je soms bang bent iets niet aan te kunnen qua emotie(s), maar dat lijkt me juist een goed leerdoel voor jezelf, toch? Dat is één vd drijfveren voor mij geweest iig dat ik nog 7 maanden heb bijgetekend bij het bedrijf waar ik nu werk; rationeler leren denken ipv met gevoel. Dat ging eerst heel moeizaam en nog steeds vind ik het lastig bij het aansturen van mensen, maar het gaat steeds beter. Dat is dus mijn leerdoel en ik ben juist blij dat ik hier mee aan de slag kan, omdat ik er in de rest van m'n werkende bestaan mijn voordeel mee kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  luisa zo 22 mei 2011 - 3:13

Helemaal eens met Guattari dus.
CBL ik hoop wel dat je nog eens rustig dit topic door leest want er staan best veel goede reacties bij, misschien kan je idd eens bij de gemeente/uwv informeren over trajecten voor werklozen mensen zonder opleiding ofzo. Laat gewoon de reacties over je vakantie enzo links liggen en haal gewoon de tips eruit wat je wel wat lijkt.

Succes iig, hoop dat je snel een leuke baan vind.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 3:18

Ik vind het trouwens niet gepast om over de vakantie van CBL en haar man te beginnen, want zoals ik het lees wil CBL graag zich nuttig maken overdag, maar redt ze het ook zonder die extra inkomsten. Daarnaast werkt haar man het hele jaar wel gewoon en kan ik me best voorstellen dat hij wel toe is aan een paar weekjes er even lekker tussenuit te zijn; hij werkt er immers hard voor om zich dat te kunnen permitteren. Dat zijn toch keuzes die zij zelf maken? Ook las ik nergens dat CBL zit te springen om een opleiding doen (daar kan ik overheen gelezen hebben hoor); ik denk met name dat ze iets moet gaan doen aan haar zelfvertrouwen. Dat zal geen opleiding wegnemen of dusdanig compenseren dat haar hele blik op de wereld 180 graden draait.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 3:45

Ik vind ook niet dat ze haar vakantie moet afzeggen, maar opnieuw gaat het dan wel weer een beetje om de manier waarop. Als zij zegt: kan me niks schelen dat andere mensen niet op vakantie gaan, tja. In principe is het toch een idee om je vakantie geld te gebruiken voor een opleiding e.d.? (even afgezien van de toon van de opmerkingen waarvan ik heus wel begrijp dat ze die niet leuk vind)

Ik vind ook vaak wel dat er te overdreven op CBL wordt gereaegeerd, en ik klik inderdaad aan het eind van de dag mijn scherm weg en dan ga ik verder. Maar ze haalt wel soms het bloed onder mijn nagels vandaan maar haar, in mijn ogen, ondankbare en aanvallende manier van reageren. Daar word ik persoonlijk heel onredelijk van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:08

Atelier Madame schreef:Ik vind het nog steeds heel jammer dat CBL niet reageert op de opmerkingen van een reintegratietraject van de gemeente voor nuggers / het doen van een werk-leeropleiding etc.. dan kan je tenminste een papiertje halen.

Los daarvan vind ik je veel te kritisch, alle vacatures die ik je aandroeg vond je niets.. terwijl ik gewoon plekken weet in utrecht waar je zó aan de slag kunt.

Die vacatures kan ik me even niet herinneren die je gaf. Nou zo aan de slag kunnen kan ook weer niet echt hoor. Je moet je eerst inschrijven bij een uzb en dan maar hopen dat je op afspraak mag komen. Als ze je cv hebben gezien en het bevalt ze niet, dan krijg je gewoon geen afspraak, zo werkt dat blijkbaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:09

Caribbeanlover schreef:
Atelier Madame schreef:Ik vind het nog steeds heel jammer dat CBL niet reageert op de opmerkingen van een reintegratietraject van de gemeente voor nuggers / het doen van een werk-leeropleiding etc.. dan kan je tenminste een papiertje halen.

Los daarvan vind ik je veel te kritisch, alle vacatures die ik je aandroeg vond je niets.. terwijl ik gewoon plekken weet in utrecht waar je zó aan de slag kunt.

Die vacatures kan ik me even niet herinneren die je gaf. Nou zo aan de slag kunnen kan ook weer niet echt hoor. Je moet je eerst inschrijven bij een uzb en dan maar hopen dat je op afspraak mag komen. Als ze je cv hebben gezien en het bevalt ze niet, dan krijg je gewoon geen afspraak, zo werkt dat blijkbaar.
En het reïntegratietraject/nugger-traject?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:14

Mama_van2 schreef:Waarom had je dat van mij niet verwacht ? Omdat ik nu niet naar je pijpen dans en hier anders over denk ?

Ik vind het ronduit onbeschoft dat je zo reageert, of beter gezegd, niet reageert. Veel forumsters hebben je echt geprobeerd te hebben, ze zijn vacatures voor je gaan zoeken/hebben dingen aangedragen qua werk/er is gesproken over trajecten bij de gemeente en ga zo maar door. Je gaat er niet eens op in, je bedankt ze niet eens, en op ieder idee en ieder goed bedoeld advies heb je een weerwoord waarom je dit niet zou kunnen doen. Meid je bent 30 jaar, je hebt het in je rug/aan je hart/je werktempo ligt te laag/je zweet je kapot van achter de kassa zitten en je maakt je echt om alles druk. Denk je dan echt dat je nog veel eisen kan stellen aan je toekomstige baan ? Nogmaals, laat die vakantie een jaar zitten, ga leren en zoek een vaste baan met een vast contract zodat je deze problemen niet keer op keer hebt. Daarnaast vraag ik je waarom je dan dit topic hebt geopend ? Om te klagen dat je het zo zwaar hebt terwijl je het jezelf zo zwaar maakt ?

Jij loopt echt te zeuren om de kleinste dingen. Bedanken..............waarom? Ik heb toch zeker gevraagd om tips?! Die gaven jullie zelf hoor!
Ik heb toch gezegd dat het aardig was van jullie, maar dat ik niet alles aan neem omdat jullie dat maar zeggen. Is dat niet genoeg?!

Weer doe je het, zeuren over mijn vakantie. Bemoei je daar nou eens niet mee!
Wie weet hebben we een aardig bedrag gespaard al die jaren dat zul jij nooit weten zoals ik al meerdere keren heb gezegd.
Kan jij in onze portomonnee kijken?! Waar haal je het lef vandaan?
Echt je moet nou eens kappen om dat er steeds bij te halen, ben het echt zo zat!

Lekker makkelijk praten voor jou met je ''ga leren, zoek een vast contract''.
Nou eh dat moeten ze me dan eerst geven he, want dat krijg ik ook niet zomaar en anderen ook niet. Zo werkt dat echt niet hoor.

Wie ben jij om mij te vertellen dat ik maar moet gaan leren? Dat bepaal jij echt niet hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:19

Nogmaals, omdat er meer mensen nieuwsgierig naar zijn en ik het écht wel een goede tip vond:
En het nugger-traject of anders werkend leren, dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:19

Caribbeanlover schreef:
Atelier Madame schreef:Ik vind het nog steeds heel jammer dat CBL niet reageert op de opmerkingen van een reintegratietraject van de gemeente voor nuggers / het doen van een werk-leeropleiding etc.. dan kan je tenminste een papiertje halen.

Los daarvan vind ik je veel te kritisch, alle vacatures die ik je aandroeg vond je niets.. terwijl ik gewoon plekken weet in utrecht waar je zó aan de slag kunt.

Die vacatures kan ik me even niet herinneren die je gaf. Nou zo aan de slag kunnen kan ook weer niet echt hoor. Je moet je eerst inschrijven bij een uzb en dan maar hopen dat je op afspraak mag komen. Als ze je cv hebben gezien en het bevalt ze niet, dan krijg je gewoon geen afspraak, zo werkt dat blijkbaar.

Zoek ze dan terug, het was een heel rijtje.. Je moet er zelf ook moeite voor doen hoor, ze komen niet aan de deur om je werk aan te bieden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Atelier Madame zo 22 mei 2011 - 5:29

Ik heb je een privebericht gestuurd, net daarin mijn oude werkgever (supermarkt) waar ze altijd mensen zoeken.. en iets met de zorg, maar dat wilde je niet.

Los daarvan heb je hier gwn zoveel tips gehad. en Ik ben echt benieuwd ja naar waarom je geen opleiding wil doen. Haal in een jaar je verzorgende 2 opleiding, overal kun je aan de slag! Of ga bij La place werken, ook dan kun je een opleiding volgen.

Volgens mij is het met Jou niet een kwestie van niet kunnen maar gewoon niet weten hoe, niet durven, niet de moeite willen doen etc.

mss móet je is met een maatschappelijk werker of psycholoog gaan praten?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:36

Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:47

_Leaf_ schreef:Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Ik heb alles een beetje doorgelezen, maar dit gevoel krijg ik er ook van.

Maar beste CLB, zorg dat je een opleiding volgt. Ik ken meerdere mensen die op oudere leeftijd nog een mbo 2 opleiding gaan in deeltijd. Daar hoef je verder geen diploma's voor te hebben om in te stromen. Gewoon de gok wagen! En met een beetje geluk ben je in een jaar klaar! Wat houdt je tegen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Lejow zo 22 mei 2011 - 5:50

ZachtCookie schreef:
_Leaf_ schreef:Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Ik heb alles een beetje doorgelezen, maar dit gevoel krijg ik er ook van.

Maar beste CLB, zorg dat je een opleiding volgt. Ik ken meerdere mensen die op oudere leeftijd nog een mbo 2 opleiding gaan in deeltijd. Daar hoef je verder geen diploma's voor te hebben om in te stromen. Gewoon de gok wagen! En met een beetje geluk ben je in een jaar klaar! Wat houdt je tegen?

Haar vakantie.....
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 5:52

Bij een werkend leer-traject wordt je opleiding meestal betaald door je werkgever. Ik zou dat écht overwegen als een serieuze optie. Kost je niets, je leert voor een diploma en je verdient nog geld en kunt dus gewoon op vakantie, ook. Wat wil je nog meer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 6:10

_Leaf_ schreef:Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 6:28

Echt CBL, als jij op deze manier op mensen blijft reageren zou het me niet eens verbazen dat je in de toekomst eens een flinke dreun van iemand krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  JustMeDaan zo 22 mei 2011 - 7:04

Caribbeanlover schreef:
Mama_van2 schreef:Waarom had je dat van mij niet verwacht ? Omdat ik nu niet naar je pijpen dans en hier anders over denk ?

Ik vind het ronduit onbeschoft dat je zo reageert, of beter gezegd, niet reageert. Veel forumsters hebben je echt geprobeerd te hebben, ze zijn vacatures voor je gaan zoeken/hebben dingen aangedragen qua werk/er is gesproken over trajecten bij de gemeente en ga zo maar door. Je gaat er niet eens op in, je bedankt ze niet eens, en op ieder idee en ieder goed bedoeld advies heb je een weerwoord waarom je dit niet zou kunnen doen. Meid je bent 30 jaar, je hebt het in je rug/aan je hart/je werktempo ligt te laag/je zweet je kapot van achter de kassa zitten en je maakt je echt om alles druk. Denk je dan echt dat je nog veel eisen kan stellen aan je toekomstige baan ? Nogmaals, laat die vakantie een jaar zitten, ga leren en zoek een vaste baan met een vast contract zodat je deze problemen niet keer op keer hebt. Daarnaast vraag ik je waarom je dan dit topic hebt geopend ? Om te klagen dat je het zo zwaar hebt terwijl je het jezelf zo zwaar maakt ?



Lekker makkelijk praten voor jou met je ''ga leren, zoek een vast contract''.
Nou eh dat moeten ze me dan eerst geven he, want dat krijg ik ook niet zomaar en anderen ook niet. Zo werkt dat echt niet hoor.

Nee daar moet je wat moeite voor doen, en dat is nu net jouw probleem dat doe/wil je niet.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:04

Lejow schreef:
ZachtCookie schreef:
_Leaf_ schreef:Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Ik heb alles een beetje doorgelezen, maar dit gevoel krijg ik er ook van.

Maar beste CLB, zorg dat je een opleiding volgt. Ik ken meerdere mensen die op oudere leeftijd nog een mbo 2 opleiding gaan in deeltijd. Daar hoef je verder geen diploma's voor te hebben om in te stromen. Gewoon de gok wagen! En met een beetje geluk ben je in een jaar klaar! Wat houdt je tegen?

Haar vakantie.....

Oke.. ? Naja..

Zoek een BBL opleiding CBL. Dit is werken-leren en je verdiend er gewoon mee. Dit is is je meerdere malen al verteld volgens mij.

Ga gewoon wat doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:05

Caribbeanlover schreef:
Mama_van2 schreef:Waarom had je dat van mij niet verwacht ? Omdat ik nu niet naar je pijpen dans en hier anders over denk ?

Ik vind het ronduit onbeschoft dat je zo reageert, of beter gezegd, niet reageert. Veel forumsters hebben je echt geprobeerd te hebben, ze zijn vacatures voor je gaan zoeken/hebben dingen aangedragen qua werk/er is gesproken over trajecten bij de gemeente en ga zo maar door. Je gaat er niet eens op in, je bedankt ze niet eens, en op ieder idee en ieder goed bedoeld advies heb je een weerwoord waarom je dit niet zou kunnen doen. Meid je bent 30 jaar, je hebt het in je rug/aan je hart/je werktempo ligt te laag/je zweet je kapot van achter de kassa zitten en je maakt je echt om alles druk. Denk je dan echt dat je nog veel eisen kan stellen aan je toekomstige baan ? Nogmaals, laat die vakantie een jaar zitten, ga leren en zoek een vaste baan met een vast contract zodat je deze problemen niet keer op keer hebt. Daarnaast vraag ik je waarom je dan dit topic hebt geopend ? Om te klagen dat je het zo zwaar hebt terwijl je het jezelf zo zwaar maakt ?

Jij loopt echt te zeuren om de kleinste dingen. Bedanken..............waarom? Ik heb toch zeker gevraagd om tips?! Die gaven jullie zelf hoor!
Ik heb toch gezegd dat het aardig was van jullie, maar dat ik niet alles aan neem omdat jullie dat maar zeggen. Is dat niet genoeg?!

Weer doe je het, zeuren over mijn vakantie. Bemoei je daar nou eens niet mee!
Wie weet hebben we een aardig bedrag gespaard al die jaren dat zul jij nooit weten zoals ik al meerdere keren heb gezegd.
Kan jij in onze portomonnee kijken?! Waar haal je het lef vandaan?
Echt je moet nou eens kappen om dat er steeds bij te halen, ben het echt zo zat!

Lekker makkelijk praten voor jou met je ''ga leren, zoek een vast contract''.
Nou eh dat moeten ze me dan eerst geven he, want dat krijg ik ook niet zomaar en anderen ook niet. Zo werkt dat echt niet hoor.

Wie ben jij om mij te vertellen dat ik maar moet gaan leren? Dat bepaal jij echt niet hoor.

Oké ik ga het nog 1 keer proberen goed uit te leggen. Ten eerste, als je een opleiding gaat volgen, heb je een diploma en daarmee meer garantie op een blijvende baan met daarbij het blijvende inkomen. Zoals eerder aangegeven kan je bijvoorbeeld Helpende niveau 2 halen binnen 2 jaar. Als je even goed informeert kan je in veel zorginstellingen zo aan de slag (buiten het uitzendbureau om) en betalen hun ook nog je opleding. Met een diploma helpende kan je in de zorg breed aan de slag b.v in een verzorgingshuis/sommige thuiszorg/verpleeginstelling e.d. Het is ook een sector waarin altijd werk is, de vergrijzing moet er nog aankomen. Heb je al eens gedacht aan voedingsassistente ? Dat kan je ook binnen een zorginstelling behalen. Dat is lichamelijk geen zwaar werk, je serveert maaltijden en verzorgd drinken voor de clienten.

Ten tweede, jullie vakantie. Natuurlijk mogen jullie dat helemaal zelf weten en wie weet hebben jullie wel een goed gevulde spaarrekening. Het is feit ligt er dat je wel wilt werken, anders had je dit topic niet geopend. Ik wil er alleen mee zeggen dat jullie vakantie veel geld kost en dat je voor dat geld soms al een opleiding kan betalen. Verder bedoel ik er helemaal niets mee en moeten jullie lekker zelf weten of jullie op vakantie gaan. Soms is het een kwestie van dingen tegen elkaar afwegen en kijken wat voor jullie het belangrijkste is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Zwoesj zo 22 mei 2011 - 7:07

_Leaf_ schreef:Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Ik denk dat ze daar ook van gaat zweten Leaf, stel je voor dat de wasmachine kapot gaat, je een nieuwe moet kopen en je dan moet leren hoe de nieuwe werkt..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 7:13

Zwoesj schreef:
_Leaf_ schreef:Als ik je zo hoor mekkeren blijft er nog maar een ding over: Lekker thuis blijven zitten, op je man's zak teren en huisvrouw worden. Mits je daar niet van gaat zweten natuurlijk.

Ik denk dat ze daar ook van gaat zweten Leaf, stel je voor dat de wasmachine kapot gaat, je een nieuwe moet kopen en je dan moet leren hoe de nieuwe werkt..
Ik weet nog hoe mijn moeder altijd mopperend en zwetend de was met de hand stond te doen als de wasmachine stuk was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  ThinkPink zo 22 mei 2011 - 7:43

Ik zou helemaal niet meer gaan werken als ik jou was en lekker thuis blijven!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Baby zo 22 mei 2011 - 7:52

Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en lieve schat zonder opleiding heb je nou eenmaal niet veel te kiezen. Ik heb ook geen opleiding, maar probeer zoveel mogelijk te doen om aan een baan te komen. Desnoods is het iets heel simpels of niet wat ik meteen wil, als ik maar kan werken en mijn eigen geld kan verdienen. Wil evt. ook wel een opleiding volgen of een leerwerkbaan. Maak een afspraak bij het uwv of een reintergratiebureau. dan hoef je het niet alleen te doen.
Baby
Baby
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 8:08

Baby schreef:Ik heb dit topic een beetje doorgelezen en lieve schat zonder opleiding heb je nou eenmaal niet veel te kiezen. Ik heb ook geen opleiding, maar probeer zoveel mogelijk te doen om aan een baan te komen. Desnoods is het iets heel simpels of niet wat ik meteen wil, als ik maar kan werken en mijn eigen geld kan verdienen. Wil evt. ook wel een opleiding volgen of een leerwerkbaan. Maak een afspraak bij het uwv of een reintergratiebureau. dan hoef je het niet alleen te doen.

Hoe doe jij dat dan? Wat voor werk doe je en heb je zoal gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast zo 22 mei 2011 - 8:19

Ik wil niet in de zorg en heb dat al meerdere keren gezegd.
Voedingsassistente heb ik geprobeerd in het ziekenhuis waar ik een tijd in de keuken heb gewerkt.
Mijn contract werd toen niet verlengd wegens reorganisatie, maar een bedrijf die met mensen werkte die veel verder weg woonde mochten wel blijven.
In dat ziekenhuis heb ik VA even gedaan,maar brak me op. Moest met 2 zware karren heen en weer rijden en telkens haalde ik het net. Kreeg toen een tijd om met bewijzen,maar heb al snel gezegd dat ik niet meer verder wilde omdat het echt te zwaar was.
Bij La Place heb ik nog niet zolang geleden gesolliciteerd, maar vanwege veel wisselende banen op me cv werd ik niet aangenomen.
Loze reden vind ik!
Diezelfde meid die mensen aanneemt werkt er nu nog steeds nu nogmaals proberen heeft geen nut.
Overigens had ik de cv uit mijn eigen initiatief gestuurd wat achteraf dom was omdat ze er toen niet naar vroegen (hadden ze misschien wel later kunnen doen).
Wat maakt het uit of iemand wisselende banen heeft gehad?Het gaat toch om nu.
Wie weet had ze me wel aangenomen en was ik goed zodat ze kon zien ''ze kan het wel''. Maar nee hoor ik kreeg weer eens geen kans!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 11 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 17 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum