Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help CBL aan een baan!

+40
Roza
Samantha
Snoopy
Zininzon
bolus26
Linnie1985
Sjaantje
Baby
ThinkPink
Zwoesj
Mermaid
Lejow
Antibes
_Lacey_
Zora
luisa
JustMeDaan
Melis_je
Vanillivi
Laced
Jeanette
Kqip
silly-one
SoGood
nina
Tullow
Supertalentje
Jelin
Ellebel
Xanna
Rovine
Inge
Pien
Minx
Spring
pantuf
Jezzie
Atelier Madame
TGR
Blond
44 plaatsers

Pagina 7 van 17 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:10

Kqip schreef:Waar en wat zoek je / je man/ jullie?

Het gaat toch om mij niet om mijn man! Hoe kom je nou bij om hem erbij te halen?

Maple, wat zit je nou weer te zeiken?! Ik heb toch gewoon eerlijk gezegd dat sommigen links die jullie geplaatst hebben dat ik daar niks aan heb. Ik vind het aardig dat jullie meedenken, maar ik hoef niet alles aan te nemen/accepteren.
Ik wil wel werk doen wat ik enigzins leuk vind en wat ervaring in heb. Bovendien ben ik niet de snelste wat ik al zo vaak gehoord heb dus dan werk ik ergens amper een week en dan hoef ik niet meer terug te komen. Nee, daar houden jullie geen rekening mee.

De link die Inge stuurde mbt horeca werk vind ik er leuk uitzien en dat werk lijkt me erg leuk.
Jullie doen net alsof ik niet zoek ofzo, maar ik zit constant te bellen ed hoor. Ik ben wel degelijk aan het zoeken,maar het lukt nou eenmaal niet zo 1,2,3!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:12

Die tekst wat jij quote ging niet over JOUW man, maar over Maple's man. Die zoekt ook werk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:13

Ja want er zijn ook nog andere mensen op de wereld laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:14

Yasmin schreef:
Fauve schreef:Ook mensen die een baan moeten, hebben eisen hoor.

Ik vind ook dat CBL wat minder negatief moet zijn, daar niet van, maar in dit topic gebeurt dan wel weer het tegenovergestelde. Ja als werkzoekende mag je ook eisen hebben, en balen als je niet iets kan vinden waarmee je goed verdient/plezier in kan hebben, als er niks met je gedaan wordt, zeuren over dat je ongemotiveerd raakt. Ik herken dat allemaal heel goed. Ik heb ook bepaalde dingen afgewezen toen ik echt hoognodig een baan moest.

Natuurlijk mogen werkzoekenden eisen hebben. Maar dat zie ik dan meer voor me in de zin van mensen die een opleiding hebben gedaan, ik zou het heel goed begrijpen als iemand bijv hbo heeft afgerond en dan liever niet in een winkel(om maar een voorbeeld te geven) wilt gaan werken. Maar CBL heeft echt helemaal geen papieren en dan vind ik dat een beetje verwend overkomen ofzo, ze heeft gewoon niet zoveel te willen..

En jij dacht dat jij dat even kan bepalen voor mij...................nou mooi niet dus he!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:17

Jij bent echt onmogelijk, jij....je zoekt een baan, maar wát dan? Welke eisen? Hoe veel uur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:18

Storm schreef:Ik wel, en dat is een beetje waar James op doelde denk ik. Daarom gaf ik ook meteen even aan dat ik niet te beroerd ben om op andere banen te solliciteren, puur voor het inkomen. Maar leuk is het niet.

Ik doelde eigenlijk niet specifiek op jou, maar waar ik op doelde is wel wat ik vaker zie. Zo heeft een kennis een jaar zonder werk gezeten en vooral geklaagd dat er geen werk was. Maar er was wel werk, alleen niet in zijn vakgebied. Na een jaar toch maar ander werk aangenomen en inmiddels dikke schulden. Ja, dat snap ik dus echt niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:21

James schreef:
Storm schreef:Ik wel, en dat is een beetje waar James op doelde denk ik. Daarom gaf ik ook meteen even aan dat ik niet te beroerd ben om op andere banen te solliciteren, puur voor het inkomen. Maar leuk is het niet.

Ik doelde eigenlijk niet specifiek op jou, maar waar ik op doelde is wel wat ik vaker zie. Zo heeft een kennis een jaar zonder werk gezeten en vooral geklaagd dat er geen werk was. Maar er was wel werk, alleen niet in zijn vakgebied. Na een jaar toch maar ander werk aangenomen en inmiddels dikke schulden. Ja, dat snap ik dus echt niet..
Oh zo kwam het wel over...of ik betrok het weer teveel op mezelf, kan ook laughcry ook voor mij is dat een gevoelig punt namelijk.

Ik snap je punt ook wel, en je moet inderdaad íets als je geen werk hebt en schulden maakt door te weinig inkomen. Maar ik werd zelfs niet bij de C1000 en de Bristol aangenomen, hoe veel ik ook solliciteer. Dan zakt de moed je toch wel even in je schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:21

James schreef:
Storm schreef:Ik wel, en dat is een beetje waar James op doelde denk ik. Daarom gaf ik ook meteen even aan dat ik niet te beroerd ben om op andere banen te solliciteren, puur voor het inkomen. Maar leuk is het niet.

Ik doelde eigenlijk niet specifiek op jou, maar waar ik op doelde is wel wat ik vaker zie. Zo heeft een kennis een jaar zonder werk gezeten en vooral geklaagd dat er geen werk was. Maar er was wel werk, alleen niet in zijn vakgebied. Na een jaar toch maar ander werk aangenomen en inmiddels dikke schulden. Ja, dat snap ik dus echt niet..

Dat snap ik wel, maar soms is het dus wel heel lastig om uberhaupt aangenomen te worden buiten je vakgebied, ook al wil je wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:21

Haha Storm wij denken vandaag wel hetzelfde :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:22

Fauve schreef:Haha Storm wij denken vandaag wel hetzelfde :P
Cool Yeah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:24

En ik snap je trouwens wel hoor, James smile Je hebt ook gewoon mensen die alles weigeren buiten hun vakgebied, ja dat werkt ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:28

Ik heb net mijn cv gemaild naar een uzb en dan hoor ik of ik op gesprek kan komen.
Het gaat om cateringwerk wat ik liever niet wil doen, maar toch ga doen omdat ik wil werken.
Ik heb vaak in de catering gehoord dat ik te langzaam was en dat ze me niet meer terug wilde.

Ik had een aantal keren bij een bedrijf gewerkt en toen kreeg ik van het uzb te horen dat ze me niet meer wilde.
Een tijd later zat dat bedrijf zoooo omhoog en ze hadden echt iemand nodig. Ik wilde eigenlijk niet omdat ik toch niet gewenst was, maar omdat ze zoooo omhoog zaten wilde ik erheen gaan om hun uit de brand te helpen. Dus het uzb had hun gebeld dat ze alleen mij hadden en raad eens........................ze wilde liever niemand dan dat ze mij kregen.
Dus ze hebben het werk gedaan met 1 persoon te weinig.
Nou snappen julie het misschien.

Dus iedereen die liep te bleren dat ik geen eisen moet stellen kan maar beter haar mond dicht houden.

Ik neem heus wel tips aan, maar heb nu geen eens zin meer om te reageren op de meesten van jullie. Ik weet dat ik mijn best doe en als jullie dat niet vinden dat is dan jammer!

Ik zal nog even uitleggen waarom ik sommigen tijden/functies niet kan doen, niet dat het jullie wat aangaat,maar dan word het misschien beter begrepen al lijkt me dat sterk.
Begrip hoef ik al helemaal niet te verwachten!

* F.time is niet mogelijk vanwege onze hond die anders te lang alleen zit (zal ik wel weer commentaar over krijgen,maar da's jammer dan, ik weet wel beter).

* Administratieve dingen heb ik geen ervaring in (kwam hier zoiets tegen).

* Bij veel vacatures vragen ze mbo en/of ervaring dus dat houd ook op.

* Heb een keer perse bij de catering achter de kassa gemoeten. Het zweet liep me over de rug en mensen keken geirriteerd omdat het zo langzaam ging. Heb altijd leerproblemen gehad met rekenen dus in een winkel werken houd dan ook op.
Dus als ik weer de catering gaat wil ik daar alles doen behalve kassawerk.


Yasmin, houd nou eens op met je eeuwige gezeik over mijn vakanties. Dat gaat jou geen hol aan!
Btw, ik ga altijd 2 wkn, niet 1! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:30

Fauve schreef:
James schreef:
Storm schreef:Ik wel, en dat is een beetje waar James op doelde denk ik. Daarom gaf ik ook meteen even aan dat ik niet te beroerd ben om op andere banen te solliciteren, puur voor het inkomen. Maar leuk is het niet.

Ik doelde eigenlijk niet specifiek op jou, maar waar ik op doelde is wel wat ik vaker zie. Zo heeft een kennis een jaar zonder werk gezeten en vooral geklaagd dat er geen werk was. Maar er was wel werk, alleen niet in zijn vakgebied. Na een jaar toch maar ander werk aangenomen en inmiddels dikke schulden. Ja, dat snap ik dus echt niet..

Dat snap ik wel, maar soms is het dus wel heel lastig om uberhaupt aangenomen te worden buiten je vakgebied, ook al wil je wel.

Daar heb ik het alleen niet over smile Ik zit na een jaar nl. ook nog steeds zonder werk enigzins in mijn richting. Ik werk ook puur voor het geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:30

En naar het UWV/CWI gaan en daar je probleem voorleggen betreft je leerproblemen? Misschien is het wel iets wat via hen opgelost kan worden of ze hebben misschien wel een passende vacature voor je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:30

Je kunt best proberen te solliciteren op dingen waar mbo/ervaring staat. Soms is dat geen harde eis, maar een richtlijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:31

Oeeeh het UWV, don't get me started :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:32

Fauve schreef:Oeeeh het UWV, don't get me started :P
Haha, wat dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Laced do 19 mei 2011 - 21:33

CBL: Probeer eens te kijken naar de kwaliteiten die je WEL in huis hebt i.p.v. alles in een negatief aspect te bekijken. Wat zijn je sterke punten?

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:33

Ik heb daar geen goede ervaringen mee, laten we het daarop houden Very Happy Had nogal ruzie met mijn werkcoach :P maar goed, ze kunnen je soms wel goed helpen hoor. Ik denk dat CBL er meer aan heeft dan ik, ze wisten niet zo goed wat ze met me aan moesten daar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:37

Fauve, ja die ervaring had mijn vriend ook helaas (ook universitair opgeleid).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Spring do 19 mei 2011 - 21:39

Lily schreef:Biancy, nee is me nog niet opgevallen, zal proberen om erop te gaan letten. Snap dat het irritant is voor jullie :P
Oh vind het niet irritant hoor, wel grappig! haha.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 21:40

CBL, ik blèr niet hoor. Ik ben een mens, geen schaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:25

Fauve schreef:Ik heb daar geen goede ervaringen mee, laten we het daarop houden Very Happy Had nogal ruzie met mijn werkcoach :P maar goed, ze kunnen je soms wel goed helpen hoor. Ik denk dat CBL er meer aan heeft dan ik, ze wisten niet zo goed wat ze met me aan moesten daar.

Ik denk dat het voor mij dan ook geld aangezien jij meer ervaring hebt. Ik ga het wel proberen hoor, maar omdat ik geen papieren heb blijft het gewoon lastig. Als ze mbo ergens voor vragen, dan is het logisch dat ze iemand willen die dat minstens heeft. Ik heb dat niet dus dus reageren erop heeft geen nut. Als ik ervaring had in de desbetreffende vacature was het een ander verhaal, maar dat heb ik toch nooit als ik mbo bij staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Rovine do 19 mei 2011 - 22:51

Mijn ervaring met het UWV is dat de grootste focus toch op laagopgeleide mensen ligt. Ze konden mij eigenlijk nooit helpen omdat ik wist hoe je moet solliciteren en waar ik moest zoeken naar vacatures.

CBL, ben je nog jonger dan 27? Dan is de gemeente verplicht je een werk- of leertraject aan te bieden. Wat ze ook kunnen doen is een half jaar lang je salaris betalen, zodat een bedrijf jou gratis uit kan proberen. Intentie is dan dat je na dat halfjaar rechtstreeks aangenomen wordt.
Voor jou lijkt me zo'n leertraject zeer interessant. Mij is toen verteld (ik zat dan op de techniekdivisie) dat het bijvoorbeeld bedoeld is voor jongens die een opleiding als lasser gevolgd hebben. Lassen kunnen ze als de beste, solliciteren iets minder, dan krijgen ze een steuntje in de rug daarmee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gast do 19 mei 2011 - 22:51

James, ik vind wel dat je blert.

Yasmin en James, jullie bemoeien teveel met mijn financiele situatie waarvan jullie niet weten hoe het in elkaar zit en dat gaat jullie ook niks aan, anderen ook niet. Zeg het tegen jullie omdat jullie er steeds maar weer op door blijven hameren.
Wie weet heb ik wel afspraken gemaakt met mijn man daarover dus daar kunnen jullie niet over oordelen.
Dat ik duur op vakantie ga zegt niks, want wie weet heb ik een aardig zakcentje opgespaard al die jaren. Dat zullen jullie nooit weten.

Laced, ik heb niet veel ervaring dus ik kan dat niet goed zeggen. Het enige wat ik wel weet en vaak gehoord heb is dat ik niet snel genoeg ben en ondanks dat ik mijn best doe en mijn benen onder me lijf vandaan loop blijf ik blijkbaar niet snel genoeg te zijn. Dan denk ik achteraf wel eens ''maar zo langzaam was ik toch niet?''.

Ik kan meer met mijn handen, dan met mijn hersens dus echt denkwerk is niks voor me.
Met dieren werken lijkt me nog het leukste, maar emotioneel gezien kan ik dat niet aan bijv. als er weer eens een dier overlijd of als ik in een asiel werk en er komt voor de zoveelste keer iemand zijn/haar hond afgeven om de meeste onnozele reden. Dan zou ik zo iemand het liefste even haarfijn willen laten weten dat een dier geen ding is en die je niet zomaar even wegdoet omdat hij/zijn per ongeluk 1x wat stuk heeft gemaakt (noem maar ff wat).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help CBL aan een baan! - Pagina 7 Empty Re: Help CBL aan een baan!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 17 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 12 ... 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum