Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Zwoesj schreef:Word je haar daar niet juist ontzettend vet van PM?
Waarom wil je dan een ei Reev?
Omdat ik er trek in heb! Net als soms met grillworst. Dan ruik ik het en denk ik OOOOOOH LEKKER En dan denk ik nee niet doen, want je bent kotsmisselijk een seconde daarna. En dan neem ik toch een hapje van een plakje. Met pech moet ik dan gelijk rennen whahah.
Gast- Gast
Eerste woord wat in me opkomt als ik dit lees: mafketel
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Je moet het na een kwartiertje wel uitwassen natuurlijkZwoesj schreef:Word je haar daar niet juist ontzettend vet van PM?
Waarom wil je dan een ei Reev?
In ei zitten een soort bouwstoffen voor je haar.
Gast- Gast
Hmm... Jammer dat de eieren nu op zijn.
Whaha ja nee ik laat het ei in mn haar zitten Gaat ook zo lekker stinken denk ik
Whaha ja nee ik laat het ei in mn haar zitten Gaat ook zo lekker stinken denk ik
Zwoesj- Ratel
Wow, nou ik kon me nog wel vinden in het 'Iets leuks voor jezelf doen' topic in de zin van je doel kwijt zijn, maar na het vergelijken van een miskraam sluit ik het topic maar voordat ik uit mn slof schiet. Idioot. Zal wel weer achterbaks zijn volgens AngelNyn om het in een ander topic te schrijven, maar blijf erbij dat het open en bloot staat en te lezen is voor iedereen.
Gast- Gast
Kunnen we het niet gewoon over iets anders hebben dan ei?
Ik moet me gaan omkleden, want in joggingbroek en sweater naar een verjaardag lijkt me geen succes
Ik moet me gaan omkleden, want in joggingbroek en sweater naar een verjaardag lijkt me geen succes
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Is zoiets niets voor jou?
Zo liefdevol ben ik nu ook weer niet....
Gast- Gast
Mja, was misschien niet de meest handige vergelijking, maar ik snap hem na de uitleg wel enigzins.
Gast- Gast
ABE schreef:Zwoesj schreef:Is zoiets niets voor jou?
Was de eerste hit die ik kreeg toen ik je volledige nickname op google invulde Vond je je kikker wel ruig dan?
Zwoesj- Ratel
Eiindelijk klaar met poetsen Vriend gaat als het goed is straks opruimen als hij opgestaan is en de vaatwasser doen. En dan is het weer toonbaar hier haha Oow en hij zou ook koken dus dat is wel relaxed
Ik hoef alleen zo nog een was op te hangen.
Gast- Gast
Ik moet even gaan lezen denk ik....Reva schreef:Wow, nou ik kon me nog wel vinden in het 'Iets leuks voor jezelf doen' topic in de zin van je doel kwijt zijn, maar na het vergelijken van een miskraam sluit ik het topic maar voordat ik uit mn slof schiet. Idioot. Zal wel weer achterbaks zijn volgens AngelNyn om het in een ander topic te schrijven, maar blijf erbij dat het open en bloot staat en te lezen is voor iedereen.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:ABE schreef:Zwoesj schreef:Is zoiets niets voor jou?
Was de eerste hit die ik kreeg toen ik je volledige nickname op google invulde Vond je je kikker wel ruig dan?
Hahaha, nee. Maar toen zat ik in mijn "Nee, ik ben niet lief, maar deze kikker doet vermoeden dat ik best iets liefs in mij heb". Hij was iig zoetsappig genoeg, haha.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Eiindelijk klaar met poetsen Vriend gaat als het goed is straks opruimen als hij opgestaan is en de vaatwasser doen. En dan is het weer toonbaar hier haha Oow en hij zou ook koken dus dat is wel relaxed
En hoelaat kun je hier zijn?
Gast- Gast
En in wat voor bui ben je nu, waar je avatar op aan moet sluiten?
Zwoesj- Ratel
ProudMama schreef:Ik moet even gaan lezen denk ik....Reva schreef:Wow, nou ik kon me nog wel vinden in het 'Iets leuks voor jezelf doen' topic in de zin van je doel kwijt zijn, maar na het vergelijken van een miskraam sluit ik het topic maar voordat ik uit mn slof schiet. Idioot. Zal wel weer achterbaks zijn volgens AngelNyn om het in een ander topic te schrijven, maar blijf erbij dat het open en bloot staat en te lezen is voor iedereen.
Ze denkt dat het gevoel best wel hetzelfde zou kunnen zijn.
[....]
Gast- Gast
Zwoesj schreef:En in wat voor bui ben je nu, waar je avatar op aan moet sluiten?
Ehmz.... In de morgen-moet-ik-weer-werken-bui.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:Eiindelijk klaar met poetsen Vriend gaat als het goed is straks opruimen als hij opgestaan is en de vaatwasser doen. En dan is het weer toonbaar hier haha Oow en hij zou ook koken dus dat is wel relaxed
Een ander keertje misschien? Ik wil je best eens komen helpen hoor Maar dan zorg ik dat het die dag bij mij niet meer hoeft
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:Eiindelijk klaar met poetsen Vriend gaat als het goed is straks opruimen als hij opgestaan is en de vaatwasser doen. En dan is het weer toonbaar hier haha Oow en hij zou ook koken dus dat is wel relaxed
Een ander keertje misschien? Ik wil je best eens komen helpen hoor Maar dan zorg ik dat het die dag bij mij niet meer hoeft
Hè, jammer! Het is hier echt een troep, maar ik heb totaal niet de behoefte om schoon te gaan maken. Ik voel me depressief... (Tja, ook alleen maar als het me uitkomt. )
Gast- Gast
haha ABE waar woon je ook weer? Volgens mij een eind van mij vandaan. Maar als je een keer hulp nodig hebt kom ik wel een keer langs mits mijn budget het toe laat
Gast- Gast
vind dit er ook wel 1 voor jou volgens mij
Zwoesj- Ratel
Ik kreeg het verzoek me terug te trekken uit het topic en dat heb ik gedaan. Maar deze vergelijking vind ik ook wel heel erg ver gaan. Helemaal als je ook blijft volhouden.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik moet even gaan lezen denk ik....Reva schreef:Wow, nou ik kon me nog wel vinden in het 'Iets leuks voor jezelf doen' topic in de zin van je doel kwijt zijn, maar na het vergelijken van een miskraam sluit ik het topic maar voordat ik uit mn slof schiet. Idioot. Zal wel weer achterbaks zijn volgens AngelNyn om het in een ander topic te schrijven, maar blijf erbij dat het open en bloot staat en te lezen is voor iedereen.
[....]
Gast- Gast
Theedoosje schreef:haha ABE waar woon je ook weer? Volgens mij een eind van mij vandaan. Maar als je een keer hulp nodig hebt kom ik wel een keer langs mits mijn budget het toe laat
In het noorden des lands.
Zwoesj.... Die van Garfield is wel iets voor mij. En hoewel ik tijger/poes erg leuk vind, dat zou ik nooit als avatar nemen.
Gast- Gast
ABE schreef:Theedoosje schreef:haha ABE waar woon je ook weer? Volgens mij een eind van mij vandaan. Maar als je een keer hulp nodig hebt kom ik wel een keer langs mits mijn budget het toe laat
Zwoesj.... Die van Garfield is wel iets voor mij. En hoewel ik tijger/poes erg leuk vind, dat zou ik nooit als avatar nemen.
Ja dacht ik al ABE. Ben er dus niet binnen een paar minuten
Gast- Gast
Theedoosje schreef:ABE schreef:Theedoosje schreef:haha ABE waar woon je ook weer? Volgens mij een eind van mij vandaan. Maar als je een keer hulp nodig hebt kom ik wel een keer langs mits mijn budget het toe laat
Ja dacht ik al ABE. Ben er dus niet binnen een paar minuten
Een slechte zaak. Niet eens een privé helicopter tot je beschikking. Daar schrik ik van hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kreeg het verzoek me terug te trekken uit het topic en dat heb ik gedaan. Maar deze vergelijking vind ik ook wel heel erg ver gaan. Helemaal als je ook blijft volhouden.Reva schreef:ProudMama schreef:Ik moet even gaan lezen denk ik....Reva schreef:Wow, nou ik kon me nog wel vinden in het 'Iets leuks voor jezelf doen' topic in de zin van je doel kwijt zijn, maar na het vergelijken van een miskraam sluit ik het topic maar voordat ik uit mn slof schiet. Idioot. Zal wel weer achterbaks zijn volgens AngelNyn om het in een ander topic te schrijven, maar blijf erbij dat het open en bloot staat en te lezen is voor iedereen.
[....]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGHH.
Gast- Gast
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: