Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Een klontje wasverzachter in het buisje?ExpressoB schreef:waarom loopt mijn wasverzachter bakje (gedeelte) steeds vol met water!
snap er niks van....het loopt ook gewoon niet weg en vies is hij niet van binnen
? heb het bakje meerdere malen schoongemaakt en zitten bijna geen restjes wasverzachter maar toch loopt hij elke keer vol met water
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
In de afvoer dat na het bakje komt? Dus naar de trommel toe?ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Een klontje wasverzachter in het buisje?ExpressoB schreef:waarom loopt mijn wasverzachter bakje (gedeelte) steeds vol met water!
snap er niks van....het loopt ook gewoon niet weg en vies is hij niet van binnen
? heb het bakje meerdere malen schoongemaakt en zitten bijna geen restjes wasverzachter maar toch loopt hij elke keer vol met water
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb echt totaal géén zin om iets te doen. Ben helemaal gaar. En op het oog is mijn huis heel netjes (omdat ouders gisteren even kwamen), dus dan denk ik mwah t is wel netjes toch? Terwijl dat echt onzin is Voorlopig lig ik nog op de bank iig.
Ik heb echt totaal géén zin om iets te doen. Ben helemaal gaar. En op het oog is mijn huis heel netjes (omdat ouders gisteren even kwamen), dus dan denk ik mwah t is wel netjes toch? Terwijl dat echt onzin is Voorlopig lig ik nog op de bank iig.
Gast- Gast
Smikkell schreef:In de afvoer dat na het bakje komt? Dus naar de trommel toe?ExpressoB schreef:Smikkell schreef:Een klontje wasverzachter in het buisje?ExpressoB schreef:waarom loopt mijn wasverzachter bakje (gedeelte) steeds vol met water!
weet niet... het rotte is, ik kan dat bakje er niet uit halen! bij de wasmachine van mijn vriend kan die er wel helemaal uit, hier dus niet grrr
zo heb ff m'n stoom strijkijzer ontkalkt, echt ideaal dat die functie erop zit!
dus nu maar ff gaan strijken...
Reva schreef:Ik MOET wel de was doen trouwens, anders moet ik morgen naakt naar mn werk.
hahahaha zullen ze vast leuk vinden
heb je speciale werkkleding?
ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik MOET wel de was doen trouwens, anders moet ik morgen naakt naar mn werk.
Nee, gelukkig niet En nog een hele kledingkast vol kleding. Maar: de kleding die ik graag/altijd draag zit in de wasmand en om 1of andere duistere reden kan mn kledingkast niet meer open
Gast- Gast
Zo lekker gezwommen vanmorgen ! Poeh maar mijn zoon heeft me wel goed laten schrikken.
Het is echt een wild kind en heeft plezier voor tien. Zo ook in het peuter badje. Daar stond een glijbaantje. Hij moest 4 trapjes omhoog. Elke keer even meegeholpen want hij verliest nog wel eens zijn evenwicht. 20x is het goed gegaan en de 21e keer gleed hij boven aan uit mijn handen, verloor zijn evenwicht en kiepte zo van de bovenste trede over de reling naar beneden !!!
Ik probeerde hem met man en macht op te vangen en heb zijn val deels gebroken. Wel is hij met zijn koppie op de rand terecht gekomen en nu dus een ei en blauwe plaats !
Man mijn hart ! Er kwam meteen een moeder aan rennen die het zag gebeuren. S hield zijn adem in en begon pas na een tijdje te huilen ! Meteen gekoeld en gelukkig valt het mee ! Hij wilde meteen weer gaan zwemmen.
Het is echt een wild kind en heeft plezier voor tien. Zo ook in het peuter badje. Daar stond een glijbaantje. Hij moest 4 trapjes omhoog. Elke keer even meegeholpen want hij verliest nog wel eens zijn evenwicht. 20x is het goed gegaan en de 21e keer gleed hij boven aan uit mijn handen, verloor zijn evenwicht en kiepte zo van de bovenste trede over de reling naar beneden !!!
Ik probeerde hem met man en macht op te vangen en heb zijn val deels gebroken. Wel is hij met zijn koppie op de rand terecht gekomen en nu dus een ei en blauwe plaats !
Man mijn hart ! Er kwam meteen een moeder aan rennen die het zag gebeuren. S hield zijn adem in en begon pas na een tijdje te huilen ! Meteen gekoeld en gelukkig valt het mee ! Hij wilde meteen weer gaan zwemmen.
Gast- Gast
Reva schreef:ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik MOET wel de was doen trouwens, anders moet ik morgen naakt naar mn werk.
Nee, gelukkig niet En nog een hele kledingkast vol kleding. Maar: de kleding die ik graag/altijd draag zit in de wasmand en om 1of andere duistere reden kan mn kledingkast niet meer open
hahaha...handig...kan er niet ff iemand naar kijken?!
Het was ook echt schrikken. Nu ik even terug denk kan ik er echt om huilen ! Terwijl hij zelf er bijna geen last van heeft !Storm schreef:Ooooh Nonnevot wat schrikken!! ik zie het helemaal voor me...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Weet je zeker dat het bakje er niet uitkan?
heb er vaak naar gekeken en geprobeerd maar vind het ook vaag
bij mijn vriends wasmachine zit er lang 'staafje' die druk je in en dan gaat het bakje eruit
dat zit er bij mij niet
zal het binnenkort ff aan mijn moeder vragen(als ze hier is), misschien weet zij hoe het moet
Zo de badkamer is schoon, gepoetst/gestofzuigd en gedweild...en nu heb ik het heet haha. Ik zweet mij kapot.
Even een break en wat drinken. Dadelijk de woonkamer stofzuigen en dweilen.
Even een break en wat drinken. Dadelijk de woonkamer stofzuigen en dweilen.
Gast- Gast
Nonnevot schreef:Het was ook echt schrikken. Nu ik even terug denk kan ik er echt om huilen ! Terwijl hij zelf er bijna geen last van heeft !Storm schreef:Ooooh Nonnevot wat schrikken!! ik zie het helemaal voor me...
pff zou me ook rot schrikken hoor! en huilen is toch niet erg, ff ontlading!
toen ik nog oppaste ging ik ook wel eens zwemmen, met 1 kind ging prima maar toen had ik er 2 mee en waren toen echt nog klein! moest echt mijn ogen in mijn achterhoofd hebben...was altijd bekaf als we weer thuis waren
1tje is wel eens kopje ondergegaan (in het pierenbadje nog wel) kreeg een douw van een ander kind..
Maple schreef:Echt, mannen... hoeveel ik ook van 'm hou, soms kan ik 'm wel wat aandoen
vertel..... gooi het eruit voordat je hem wat aandoet hahaha
Het is idd een hele onderneming om al met 1 klein kind te zwemmen dus laat staan 2 !
Maar gelukkig is het goed afgelopen !!!
Morgen heeft hij dubbel feest. Dan komt onze konijn en krijgt hij een groot bed
Maar gelukkig is het goed afgelopen !!!
Morgen heeft hij dubbel feest. Dan komt onze konijn en krijgt hij een groot bed
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Maple schreef:Echt, mannen... hoeveel ik ook van 'm hou, soms kan ik 'm wel wat aandoen
vertel..... gooi het eruit voordat je hem wat aandoet hahaha
hahaha daarom heb ik die van mij aan de kant gezet.....
ahh nee dat is flauw :-)
Gast- Gast
Oh Nonnevot had je berichtje gemist, maar jee dat is wel schrikken ja. Gelukkig dat je een deel zijn val hebt kunnen breken en dat hij wel weer wilde zwemmen.
Gast- Gast
keek tijdens het strijken naar een programma apotheek/gezondheid ofzo
je kan striae (zo toch?) door middel van naaldjes zichtbaar verminderen! dat wist ik niet..
niet dat ik ze heb (maar je weet nooit) ze zeiden alleen niet wat de kosten ervan waren
ook een vrouw die een heel groot litteken op d'r buik liet prikken met naalden en een man met een litteken op zijn hoofd
bijzonder dat dat allemaal kan en geloof wel dat het ook echt werkt
je kan striae (zo toch?) door middel van naaldjes zichtbaar verminderen! dat wist ik niet..
niet dat ik ze heb (maar je weet nooit) ze zeiden alleen niet wat de kosten ervan waren
ook een vrouw die een heel groot litteken op d'r buik liet prikken met naalden en een man met een litteken op zijn hoofd
bijzonder dat dat allemaal kan en geloof wel dat het ook echt werkt
maple: hahaha ja moet er ff om lachen, moet jij ook gewoon doen!
mazzel dat je zoveel enveloppen in huis had:P
ik solliciteer alleen maar per email! wat voor hem, hoeft hij geen enveloppe te schrijven
mazzel dat je zoveel enveloppen in huis had:P
ik solliciteer alleen maar per email! wat voor hem, hoeft hij geen enveloppe te schrijven
@Nonnevot: Dat is zeker schrikken zeg!!
@Maple: Dat soort dingen heb ik ook weleens, schrijf ik gewoon 10x hetzelfde fout op. En hoe meer je er bij na gaat denken, hoe erger het wordt...
Anders ff etiketten halen zodat je adressen evt kan printen op een sticker?
@Expresso: Heb ik ook weleens gehoord ja. Heb wel wat oude striae op mijn bovenbenen, maar na verloop van tijd wordt het wit, dan valt het niet zo meer op.
En er zal de komende tijd misschien nog wel wat bij komen. Hoopte al die tijd dat ik geen striae op mijn buik zou krijgen, en nu hoop ik er stiekum op dat mijn zwangerschap eindigt met striae, dan is het een teken dat ik ze nog ff blijven zitten!!
@Maple: Dat soort dingen heb ik ook weleens, schrijf ik gewoon 10x hetzelfde fout op. En hoe meer je er bij na gaat denken, hoe erger het wordt...
Anders ff etiketten halen zodat je adressen evt kan printen op een sticker?
@Expresso: Heb ik ook weleens gehoord ja. Heb wel wat oude striae op mijn bovenbenen, maar na verloop van tijd wordt het wit, dan valt het niet zo meer op.
En er zal de komende tijd misschien nog wel wat bij komen. Hoopte al die tijd dat ik geen striae op mijn buik zou krijgen, en nu hoop ik er stiekum op dat mijn zwangerschap eindigt met striae, dan is het een teken dat ik ze nog ff blijven zitten!!
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: