Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
ABE, ik ben in shock, waar is je vrolijke avatar gebleven?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Zwoesj schreef:ABE, ik ben in shock, waar is je vrolijke avatar gebleven?
Foetsie. De kikker begon me te vervelen.
Gast- Gast
Vind deze wel een beetje deprimerend moet ik zeggen hoorABE schreef:Zwoesj schreef:ABE, ik ben in shock, waar is je vrolijke avatar gebleven?
Gast- Gast
Goedemiddag all!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Vind deze wel een beetje deprimerend moet ik zeggen hoorABE schreef:Zwoesj schreef:ABE, ik ben in shock, waar is je vrolijke avatar gebleven?
Creepy!
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Vind deze wel een beetje deprimerend moet ik zeggen hoorABE schreef:Zwoesj schreef:ABE, ik ben in shock, waar is je vrolijke avatar gebleven?
Creepy!
Dit was ook iets wat ik nog op mijn pc had staan. Dus als jullie een avatar voor mij willen zoeken, be my guest!
Gast- Gast
Je bent toch niet in een bad mood he, dat er ineens zo'n donker plaatje is?
Hoi Jordana!
Hoi Jordana!
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Je bent toch niet in een bad mood he, dat er ineens zo'n donker plaatje is?
Hoi Jordana!
Haha, nee hoor.
Hoi Jordana!
Gast- Gast
Is zoiets niets voor jou?
Zwoesj- Ratel
Was ook het eerste wat ik dacht, zeker na gister...Zwoesj schreef:Je bent toch niet in een bad mood he, dat er ineens zo'n donker plaatje is?
Gast- Gast
ABE, you go girl ik vind deze leuker dan die bloedirritante kikker die een beetje doelloos duimen zat te draaien.
Gast- Gast
Reva schreef:Wie bakt er even een ei voor mij
Kijk mijn vriend maar lief aan, die heeft er net ook 1 voor mij gebakken en hij was heerlijk
Zwoesj- Ratel
*gilt naar man dat er ook nog ff een ei gebakken moet worden*Reva schreef:Wie bakt er even een ei voor mij
Gast- Gast
Ik heb vanmiddag een verjaardag (wel van gezellige mensen hoor), maar heb eigenlijk zin om op de bank te blijven zitten
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Reva schreef:Wie bakt er even een ei voor mij
Kijk mijn vriend maar lief aan, die heeft er net ook 1 voor mij gebakken en hij was heerlijk
zit mijn 2de gekookte ei op brood te eten :-)
duzzzz
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Maple schreef:Ik heb vanmiddag een verjaardag (wel van gezellige mensen hoor), maar heb eigenlijk zin om op de bank te blijven zitten
je kunt daar vast ook op de bank zitten:P
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn man kookt op zondag altijd chinese groentesoep. En daar gaan balletjes, soepgroente, bami en een gebakken ei door...Reva schreef:Is het Eidag ofzo?
Gast- Gast
Hehe, ik wilde ook een eitje koken maar dat duurt me te lang. Heb dus maar een tosti gemaakt in de oven fuck, moet nog afwassen en dweilen voordat ik naar Nonnevot moet...en ik moet me ook nog douchen en aankleden! Waarom kan ik me nooit aan mijn schema houden?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik haat ei. Bah.
Ik word altijd kotmisselijk zodra ik de laatste hap heb doorgeslikt. Opzich wel praktisch, hoef ik t niet zelf te doen
PM: ooooh lekker, trek in soep
Gast- Gast
Rauw ei in je haar smeren, warme vochtige handdoek er overheen en dat aluminiumfolie om de warmte vast te houden. Krijg je mooie lokken van!Maple schreef:Ik haat ei. Bah.
(aan dat van mij is nu trouwens geen eer meer te behalen, valt met plukken tegelijk uit en zit geen model meer in. stijltang is al verbannen, zo erg...)
Gast- Gast
Word je haar daar niet juist ontzettend vet van PM?
Waarom wil je dan een ei Reev?
Waarom wil je dan een ei Reev?
Zwoesj- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: