DagCafé
+30
Zwoesj
Caroow
Zininzon
silly-one
Julia
May
Bimbam
Serena
Marin
lyke
Snoes
Pompoen
_Lacey_
TwistedAngel
dolfijntje24
Mida4you
Jade
Jordana
mzcharlotte
Tiana
Merai
Burn
Zwerver
Raindrop
ExpressoB
Chocolate Cookie
Snack a Jack
GreenGrass
Rush
Champagne
34 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
DagCafé
Hou er rekening mee dat in het dagcafe dezelfde regels gelden als op het forum. Hou het bij kletsen. Als je een vraag hebt waar meer forummers op kunnen antwoorden of wellicht anderen iets aan kunnen hebben, open daar dan gewoon een topic voor. Hou het bij dit topic in plaats van andere topics hier te bespreken.
Mocht je toch iets zien wat volgens jou niet door de beugel kan, meld het dan bij ons. Dit kan in het Moderator Topic maar ook via het uitroepteken en dan bij rapporteren. Of natuurlijk via de PM functie.
Admin
Mocht je toch iets zien wat volgens jou niet door de beugel kan, meld het dan bij ons. Dit kan in het Moderator Topic maar ook via het uitroepteken en dan bij rapporteren. Of natuurlijk via de PM functie.
Admin
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Re: DagCafé
Storm schreef:Ik vind kwalleballen nooit zo leuk.
Sommige hebben wel iets. Voornamelijk nadat je ze hebt leren kennen. Maar als ik sommige zie paraderen over straat, dan kijk ik niet om. Want ze hebben een raar luchtje om zich heen hangen, namelijk extreme arrogantie.
Gast- Gast
alleen van pickwick.Maura schreef:Champagne schreef:Ik drink bosvruchten maar heb van alles.
Ook cranberry?
Champagne- Prater
Champagne schreef:alleen van pickwick.Maura schreef:Champagne schreef:Ik drink bosvruchten maar heb van alles.
Ook cranberry?
Dat is goed. Van een ander merk moet ik het ook neit hebben.
Gast- Gast
Inderdaad, en daar hou ik niet zo van. Maar ik moet zeggen, sommige 'ballen' die ik heb leren kennen vind ik wel heel aardig, en dat is het gekke, want ik vind ze normaal gesproken nooit aardigMaura schreef:Storm schreef:Ik vind kwalleballen nooit zo leuk.
Sommige hebben wel iets. Voornamelijk nadat je ze hebt leren kennen. Maar als ik sommige zie paraderen over straat, dan kijk ik niet om. Want ze hebben een raar luchtje om zich heen hangen, namelijk extreme arrogantie.
In mijn woonplaats zitten verschillende corpsen, daar moet je eens gaan kijken wil je kwalleballen spotten
Gast- Gast
Storm schreef:Inderdaad, en daar hou ik niet zo van. Maar ik moet zeggen, sommige 'ballen' die ik heb leren kennen vind ik wel heel aardig, en dat is het gekke, want ik vind ze normaal gesproken nooit aardigMaura schreef:Storm schreef:Ik vind kwalleballen nooit zo leuk.
In mijn woonplaats zitten verschillende corpsen, daar moet je eens gaan kijken wil je kwalleballen spotten
Hahaha, zou het nog een nationale sport worden? Iets anders dan kwallen kijken? Kwalleballen kijken!
Gast- Gast
Ik heb zo'n zin in ons avondeten.. Wij eten lekker!
Champagne- Prater
Ik dacht eerst dat het over een spel ging. Op schoolkamp speelden wij vaak 'kwalleballen'. Een soort rugby.
Gast- Gast
Champagne schreef:Ik heb zo'n zin in ons avondeten.. Wij eten lekker!
Wat ga je eten dan?
En kwalleballen heb ik ook wel eens van gehoord Megara.
Gast- Gast
Kip uit de oven met krieltjes en een lekkere salade
Champagne- Prater
'Champagne schreef:Kip uit de oven met krieltjes en een lekkere salade
Klinkt goed idd Wat wij eten is denk ik tartaar met champignons en uitjes en frietjes uit de oven of zo.
Gast- Gast
Ook lekker!Theedoosje schreef:'Champagne schreef:Kip uit de oven met krieltjes en een lekkere salade
Klinkt goed idd Wat wij eten is denk ik tartaar met champignons en uitjes en frietjes uit de oven of zo.
Champagne- Prater
Reva schreef:Wat ben ik lui vandaag zeg!!
Je bent ook weer in slaap gevallen, is het niet?
Volgens mij had ik zo'n dag op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en duidelijk vrijdag. Ik ben gewoon geen persoon voor vakantie.
Gast- Gast
Well potverdikkeme (en nog een hele rits andere scheldwoorden die ik hier even niet kan gebruiken)
De Shantykoren hebben net vijf minuten hun mondjes dichtgehouden (Sluit dus). En we hebben NOODWEER! Kon dat niet een paar uur eerder? Het wordt hier donker, donder, regen. Nu pas?
De Shantykoren hebben net vijf minuten hun mondjes dichtgehouden (Sluit dus). En we hebben NOODWEER! Kon dat niet een paar uur eerder? Het wordt hier donker, donder, regen. Nu pas?
Gast- Gast
Maura schreef:Reva schreef:Wat ben ik lui vandaag zeg!!
Je bent ook weer in slaap gevallen, is het niet?
Volgens mij had ik zo'n dag op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en duidelijk vrijdag. Ik ben gewoon geen persoon voor vakantie.
Nee, niet meer in slaap gevallen, wel heel lang in bed gelegen, omdat meneer nog lag te slapen
Zou het liefst tot en met donderdag in bed willen blijven, maar ja
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: