Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Is muffin dood????? Ik vond dat je altijd zo'n supergrappige hamster had, die foto aan die tralies geweldig haha.
Gast- Gast
???Yasmin schreef:Is muffin dood????? Ik vond dat je altijd zo'n supergrappige hamster had, die foto aan die tralies geweldig haha.
Gast- Gast
Dat was een reactie op wat Reva op de vorige pagina zei tegen Smikkell.
Goedemorgen trouwens.
Goedemorgen trouwens.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Mogge meiden!
Ik open het dagcafe, en het eerste wat ik lees is: Ik ga lekker pizza eten... Ben gelijk misselijk
Ik open het dagcafe, en het eerste wat ik lees is: Ik ga lekker pizza eten... Ben gelijk misselijk
Gast- Gast
Mijn dreumes hangt nu tegen me aan op de bank en hij ruikt altijd zo ongelofelijk lekker....zo eigen
Gast- Gast
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mogûh dames... Ben al wakker dus:p had liever nog ff geslapen.
Ah wat sneu van je hamster, ik vond het ook altijd erg hoor als zo'n beestje dood ging..mijn laatste hamster is wel ruim 4 jaar geworden, was een grote zwarte. Heb 'm in laten slapen bij de dierenarts en daar achter gelaten.
Dan moet hij lekker zelf die tegels betalen! Haha
Ah wat sneu van je hamster, ik vond het ook altijd erg hoor als zo'n beestje dood ging..mijn laatste hamster is wel ruim 4 jaar geworden, was een grote zwarte. Heb 'm in laten slapen bij de dierenarts en daar achter gelaten.
Dan moet hij lekker zelf die tegels betalen! Haha
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Aahhhh, wat lief! Zeker als ze net uit bed komen en nog een beetje slaperig zijn...Storm schreef:Mijn dreumes hangt nu tegen me aan op de bank en hij ruikt altijd zo ongelofelijk lekker....zo eigen
Gast- Gast
Ik hou zoveel van mijn ventje, dat het soms pijn doet.ProudMama schreef:Aahhhh, wat lief! Zeker als ze net uit bed komen en nog een beetje slaperig zijn...Storm schreef:Mijn dreumes hangt nu tegen me aan op de bank en hij ruikt altijd zo ongelofelijk lekker....zo eigen
Gast- Gast
Ik kan me wel voorstellen hoe het voelt nu. Het idee dat mijn kindjes zo klein geboren kunnen worden en die hele lijdensweg moeten gaan op de IC met alles er op en er aan, moeten vechten voor hun leventjes, dat breekt echt mijn hart. Dat doet zo'n pijn!Storm schreef:Ik hou zoveel van mijn ventje, dat het soms pijn doet.ProudMama schreef:Aahhhh, wat lief! Zeker als ze net uit bed komen en nog een beetje slaperig zijn...Storm schreef:Mijn dreumes hangt nu tegen me aan op de bank en hij ruikt altijd zo ongelofelijk lekker....zo eigen
Gast- Gast
Goedemorgen dames!
Ik heb heerlijk uitgeslapen! hihi manlief was er niet en ik dacht waarvoor zou ik er vroeg uit gaan
Tijd voor een kopje koffie!
Ik heb heerlijk uitgeslapen! hihi manlief was er niet en ik dacht waarvoor zou ik er vroeg uit gaan
Tijd voor een kopje koffie!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
wasje draait... straks even een paar dingen strijken en nog een afwasje doen
jullie nog huishoudelijke taken die vandaag gedaan moeten worden
Ja, ALLES!!ExpressoB schreef:wasje draait... straks even een paar dingen strijken en nog een afwasje doen
Gast- Gast
Yasmin schreef:Is muffin dood????? Ik vond dat je altijd zo'n supergrappige hamster had, die foto aan die tralies geweldig haha.
De hamster aan de tralie is van Fauve. Wel sneu van Muffin
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ALLES!!ExpressoB schreef:wasje draait... straks even een paar dingen strijken en nog een afwasje doen
hahaha nou hup ...aan de slag jij :-P
Ja bij jou kan ik het me helemaal voorstellen!ProudMama schreef:Ik kan me wel voorstellen hoe het voelt nu. Het idee dat mijn kindjes zo klein geboren kunnen worden en die hele lijdensweg moeten gaan op de IC met alles er op en er aan, moeten vechten voor hun leventjes, dat breekt echt mijn hart. Dat doet zo'n pijn!Storm schreef:Ik hou zoveel van mijn ventje, dat het soms pijn doet.ProudMama schreef:Aahhhh, wat lief! Zeker als ze net uit bed komen en nog een beetje slaperig zijn...Storm schreef:Mijn dreumes hangt nu tegen me aan op de bank en hij ruikt altijd zo ongelofelijk lekker....zo eigen
Gast- Gast
waarom loopt mijn wasverzachter bakje (gedeelte) steeds vol met water!
snap er niks van....het loopt ook gewoon niet weg en vies is hij niet van binnen
snap er niks van....het loopt ook gewoon niet weg en vies is hij niet van binnen
Goedemorgen ladies
Hier moet ik ook zo aan de slag eigenlijk. Ga zo even een wasje aanzetten dan kan dat vast doorgaan
Hier moet ik ook zo aan de slag eigenlijk. Ga zo even een wasje aanzetten dan kan dat vast doorgaan
Gast- Gast
Een klontje wasverzachter in het buisje?ExpressoB schreef:waarom loopt mijn wasverzachter bakje (gedeelte) steeds vol met water!
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: