Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 6 Empty Re: Dagcafé

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 1:27

ga maar even lekker douchen

vriend heeft net weer gebeld vanuit Italie Very Happy (toen die wegging zei die, ik bel alleen in het weekend hoor) maar dit is al de 3e keer dat hij belt, toch lief ook al is het maar een paar minuutjes

zo irritant als mensen niet reageren op je telefoontjes/smsjes! grrr
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:32

ABE schreef:
Theedoosje schreef:
ABE schreef:
Theedoosje schreef:haha ABE waar woon je ook weer? Volgens mij een eind van mij vandaan. Maar als je een keer hulp nodig hebt kom ik wel een keer langs mits mijn budget het toe laat Wink

In het noorden des lands.

Zwoesj.... Die van Garfield is wel iets voor mij. En hoewel ik tijger/poes erg leuk vind, dat zou ik nooit als avatar nemen.

Ja dacht ik al ABE. Ben er dus niet binnen een paar minuten :P

Suspect

Een slechte zaak. Niet eens een privé helicopter tot je beschikking. Daar schrik ik van hoor. pale

Tja ik krijg niet zo veel betaald om er zo een aan te schaffen. :P Heb jij er wel een dan? Stuur die dan naar mij met piloot zodat hij mij op haalt Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:33

Hey, ik zag Jordana hier net toch? Is ze alweer weg?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:34

Theedoosje schreef:
ABE schreef:
Theedoosje schreef:
ABE schreef:
Theedoosje schreef:haha ABE waar woon je ook weer? Volgens mij een eind van mij vandaan. Maar als je een keer hulp nodig hebt kom ik wel een keer langs mits mijn budget het toe laat Wink

In het noorden des lands.

Zwoesj.... Die van Garfield is wel iets voor mij. En hoewel ik tijger/poes erg leuk vind, dat zou ik nooit als avatar nemen.

Ja dacht ik al ABE. Ben er dus niet binnen een paar minuten :P

Suspect

Een slechte zaak. Niet eens een privé helicopter tot je beschikking. Daar schrik ik van hoor. pale

Tja ik krijg niet zo veel betaald om er zo een aan te schaffen. :P Heb jij er wel een dan? Stuur die dan naar mij met piloot zodat hij mij op haalt Wink

Nee, mijn werkgever betaalt me niet hetgeen wat ik eigenlijk verdien. :P

Het regent hier echt als een gek! Het is ook echt koud. En daar liep ik net op mijn Birkenstocks en in mijn t-shirtje... Brrrr....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:35

ExpressoB schreef:ga maar even lekker douchen

vriend heeft net weer gebeld vanuit Italie Very Happy (toen die wegging zei die, ik bel alleen in het weekend hoor) maar dit is al de 3e keer dat hij belt, toch lief ook al is het maar een paar minuutjes

Waarom is hij in Italie en voor hoelang? Wel lief inderdaad dat hij vaker gebeld heeft al Wink Altijd leuk Very Happy

En ja heel irritant als men niet reageert.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:35

Is hij zonder jou op vakantie? Belachelijk Very Happy Heb je wel een cadeautje uit Italie afgedwongen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:37

ABE> ja hier net zo van de werkgever :P Helaas Wink
Hier schijnt nu de zon. We hebben vanmorgen al hagel gehad hier. Nu staan lekker de ramen open en het voelt lekker fris.

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 1:39

Deze vind ik beter ABE smile

Gaat het nog Reev?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:39

Het is hier eindelijk wat frisser. 20,5 graden in huis en dat is toch wel beter dan de 25 graden wanneer het buiten weer warmer wordt. Maar ach, vond het heerlijke weer dan ook wel weer lekker. Over een week wordt het weer over de 20 graden. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:42

Zwoesj schreef:Deze vind ik beter ABE smile

cheers

Ik vind dit zo'n leuk plaatje. Doet me denken aan mijn broertje toen hij een jaar of vijf was. Hij ging weglopen van huis. Hij had een klein koffertje met daarin zijn pyjama en zijn slofjes en zei tegen mams:"Jij bent niet lief. Ik gaf weglopen van huis". En daar ging meneer op zijn driewielertje. Eerst naar de moeder van zijn vriendje:"Mag ik hier wonen?" Het antwoord was:"Dat mag wel, maar ik heb natuurlijk *** ook al". Dat begreep hij en toen ging hij naar de buren. "Mag ik hier wonen?" waarop hij weer een antwoord kreeg dat het beter was van niet. Toen kwam hij maar thuis, want niemand wilde hem. :P Trauma voor een kind van vijf, maar het zag er zo lachwekkend uit. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 1:44

ABE, ik wilde net vragen wat er met je avatar was gebeurd --> identiteitscrisis??? Maar ik zie nu dat je jezelf weer hebt gevonden, gelukkig.

Goeiesmiddags trouwens, hoe ist hier?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:44

ABE> aah ik zie het al voor me je broertje hahaha Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:44

Sjaantje schreef:ABE, ik wilde net vragen wat er met je avatar was gebeurd --> identiteitscrisis??? Maar ik zie nu dat je jezelf weer hebt gevonden, gelukkig.

Hahahaha Very Happy Ja, ik heb mezelf inmiddels weer gevonden. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:45

Theedoosje schreef:ABE> aah ik zie het al voor me je broertje hahaha Very Happy

Het was ook echt heel erg schattig. En toen hij ook thuiskwam, helemaal verdrietig omdat hij nergens anders mocht wonen. Dus hij kwam maar weer thuis wonen. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:46

Sjaan, beetje bijgekomen?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:46

ABE schreef:
Theedoosje schreef:ABE> aah ik zie het al voor me je broertje hahaha Very Happy

Het was ook echt heel erg schattig. En toen hij ook thuiskwam, helemaal verdrietig omdat hij nergens anders mocht wonen. Dus hij kwam maar weer thuis wonen. Very Happy

aahw wat zielig Sad Maar gelukkig dat hij dan toch maar naar huis kwam hahah :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:47

Heej Sjaan, hieir gaat het prima. Huisje is weer schoon en heb lekker even ramen open staan, heerlijk! En met jou? Hoe gaat het met je tuin?

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj zo 15 mei 2011 - 1:48

Goeiemiddag Sjaan!

Haha ABE, zulke acties zijn altijd zo geweldig!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 1:49

Theedoosje schreef:

Waarom is hij in Italie en voor hoelang? Wel lief inderdaad dat hij vaker gebeld heeft al Wink Altijd leuk Very Happy

En ja heel irritant als men niet reageert.

omdat hij daar moet werken, hij is helicopter monteur bij defensie
en hij is in totaal 3weken weg, nog 2 tegaan!

ja kan ik me echt enorm aan irriteren...
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ExpressoB zo 15 mei 2011 - 1:51

Reva schreef:

Is hij zonder jou op vakantie? Belachelijk Very Happy Heb je wel een cadeautje uit Italie afgedwongen?

haha nou vakantie is het dus niet, ze werken van 7-19 elke dag en keihard! en de eerste week was meteen erg zwaar, omdat het erg warm was! dit weekend hebben ze een auto gehuurd en zijn ze aan het rondtouren. Hij was in een shopping center geweest had een luchtje voor zichzelf gekocht (dussss niks voor mij ...) maar hij had voordat hij wegging een slof sigaretten besteld (tax-free)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje zo 15 mei 2011 - 1:53

ABE, gelukkig maar. Moest echt even 3x kijken of het echt JIJ was die bij die avatar hoorde. Maakte me al ernstig zorgen of ik wéér in de auto moest stappen om te hulp te komen Wink

Ik ben inderdaad weer een beetje bijgekomen. Gister lag ik om 21u in bedje, kruik erbij (warmte is lekker tegen de pijn) en heb half-verdoofd van vermoeidheid een beetje tv gekeken totdat ik in slaap viel. Vanmorgen wel weer bijtijds op, vriendin was hier rond kwart voor tien en tegen 12u moest ze weer weg. Wel fijn dat ik haar weer even heb gezien! Ze woont tegenwoordig in Duitsland, 400 km verderop, dus ik zie haar heel weinig. Gezellig samen ontbeten en bijgekletst.

Met mijn tuintje gaat het goed, TD. Althans, er is de afgelopen week niets gedaan dus het ligt er nog net zo bij als vorige week. Komende week kan ik het gras ophalen en dan wordt het denk ik (hoop ik) volgende week gelegd. Heb vanmiddag wel al het zand weggeveegd dat op de stoep lag (om de tegels in te wassen) en even gesproeid zodat het kan inzakken. En wat denk je? Toen ik de tuinslang weer aan het oprollen was, begon het te regenen, hahaha! Nou ja, het regende maar een beetje dus het is niet geheel verspilde moeite dat ik gesproeid had.

Nu ben ik nog bezig met de was en de douchecabine krijgt zo ook nog even een schrob-beurt. Dan hoef ik daarna alleen nog maar achter de pc wat dingen te doen en ik heb besloten vanavond wéér vroeg naar bed te gaan. Kijken of dat ook echt lukt!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:53

Oh zo Expresso. Nog 2 weken te gaan dus. Heb je genoeg afleiding zodat die weken om gaan vliegen? Wink

Gast
Gast

Bericht  Burn zo 15 mei 2011 - 1:53

Goedemiddag!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:55

Wat ik niet helemaal snap is waarom iemand wel uitgezonden wordt, maar niet naar het buitenland. Een vriend van mijn moet anderhalf jaar aan de andere kant van het land vertoeven, omdat ze dit voor hem hebben bedacht. Dat betekent dat hij niet elk weekend naar huis gaat komen, nou lekker dan, als je daar een relatie mee hebt. Ik zou het zelf beter kunnen verkroppen als ze hem uit zouden zenden naar Verwegistan, want dan wist je zeker dat hij niet langs zou komen. Nu is hij in het land, maar mag niet van de basis. Beetje zot toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 1:56

Sjaan> ja zul je altijd zien, denk je dat het niet gaat regenen en ga je zelf spuiten met water, dan komt er uiteindelijk toch regen. Nou ja het is nu iig nat genoeg Very Happy Wat fijn dat je het gras op kan halen. Ben echt benieuwd naar het eindresultaat smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: