Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Nou, dé ananas.. dat zou niet best zijn als ik die nu nog zou eten. Een nieuwe ananas.Reva schreef:
Waarom de ????????
Enne...dé ananas?
De ´????????' vanwege die 5 minuten.
Ja joh. Veemarkt, station, rotonde, rotonde, rotonde (ze bouwen en bouwen ze maar)...drive
Gast- Gast
Niemand die bij de Pieces in de buurt woont of komt?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb toch ook al zeker 3 weken geen alcohol gedronkenProudMama schreef:Alcohol heb ik al ruim een half jaar niet gedronken, dus vlg mij val ik na 1 borrel om. Zou wel heel welkom zijn overigens, maar ja..Smikkell schreef:Ik kots tegenwoordig om alles, behalve alcohol.ProudMama schreef:Ik heb gewoon het geluk dat ik niet snel ga kotsen, en kan eigenlijk alles eten zonder problemen.
Alleen bbq-en met veel vlees vind mijn lijf niet zo leuk.
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Niemand die bij de Pieces in de buurt woont of komt?
Nein. Ik spreek mn talen.
Gast- Gast
Mis je het?Smikkell schreef:Ik heb toch ook al zeker 3 weken geen alcohol gedronkenProudMama schreef:Alcohol heb ik al ruim een half jaar niet gedronken, dus vlg mij val ik na 1 borrel om. Zou wel heel welkom zijn overigens, maar ja..Smikkell schreef:Ik kots tegenwoordig om alles, behalve alcohol.ProudMama schreef:Ik heb gewoon het geluk dat ik niet snel ga kotsen, en kan eigenlijk alles eten zonder problemen.
Alleen bbq-en met veel vlees vind mijn lijf niet zo leuk.
Gast- Gast
Vooral dat laatste deel niet.Zwoesj schreef:Niemand die bij de Pieces in de buurt woont of komt?
Gast- Gast
Vind je het zo'n vreselijke winkel dan?
Zwoesj- Ratel
Zwoesj schreef:Vind je het zo'n vreselijke winkel dan?
Nee, ze mag er niet meer naar binnen.
Gast- Gast
Ik wil er een shirtje vandaan hebben, maar hier hebben ze hem niet meer in mijn maat
Zwoesj- Ratel
Het is voor een groot deel mijn eigen keus, maar soms mis ik het wel. Ik weet dat ´t zo beter is. Het is een beetje jammer dat er deze maand zoveel feestjes zijn: Koninginnedag, 5 mei, verjaardag zusje, huisfeest, feest voetbalvereniging (gratis en onbeperkt bier), borrel enz.ProudMama schreef:Mis je het?
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Nou, dé ananas.. dat zou niet best zijn als ik die nu nog zou eten. Een nieuwe ananas.Reva schreef:
Waarom de ????????
Enne...dé ananas?
De ´????????' vanwege die 5 minuten.
Ja joh. Veemarkt, station, rotonde, rotonde, rotonde (ze bouwen en bouwen ze maar)...drive
Nee, dan woon je toch niet bij mij in de buurt. Jammer.
Zwoesj, die ken ik niet dus ik denk dat ik er niet bij in de buurt woon, nee.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
De reden zullen we in het midden laten..Reva schreef:Zwoesj schreef:Vind je het zo'n vreselijke winkel dan?
Gast- Gast
Als je je doel maar voor ogen houd meid!! Ff bikkelen kom je gewoon niet onderuit, maar achteraf gezien is alles het vast meer dan waard!!Smikkell schreef:Het is voor een groot deel mijn eigen keus, maar soms mis ik het wel. Ik weet dat ´t zo beter is. Het is een beetje jammer dat er deze maand zoveel feestjes zijn: Koninginnedag, 5 mei, verjaardag zusje, huisfeest, feest voetbalvereniging (gratis en onbeperkt bier), borrel enz.ProudMama schreef:Mis je het?
Gast- Gast
Hebben ze heel lekkere hamburgers..Sjaantje schreef:
Zwoesj, die ken ik niet dus ik denk dat ik er niet bij in de buurt woon, nee.
Gast- Gast
Ow nee he, heeft ze weer ondergoed staan passen in het midden van de winkel terwijl het druk was?!?!Smikkell schreef:De reden zullen we in het midden laten..Reva schreef:Zwoesj schreef:Vind je het zo'n vreselijke winkel dan?
Gast- Gast
mijn gezonde maaltijd is toch best lekker
er is niks leuks op tv...voor tijdens het eten
wat kijken jullie?
wat kijken jullie?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga dinsdag waarschijnlijk de stad in en kom dan bij de pieces in de buurt haha nou ja er langs.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zie nu wel hoeveel momenten en gelegenheden (en vrienden) er in mijn leven zijn waar alcohol bij komt kijkenProudMama schreef:Als je je doel maar voor ogen houd meid!! Ff bikkelen kom je gewoon niet onderuit, maar achteraf gezien is alles het vast meer dan waard!!Smikkell schreef:Het is voor een groot deel mijn eigen keus, maar soms mis ik het wel. Ik weet dat ´t zo beter is. Het is een beetje jammer dat er deze maand zoveel feestjes zijn: Koninginnedag, 5 mei, verjaardag zusje, huisfeest, feest voetbalvereniging (gratis en onbeperkt bier), borrel enz.ProudMama schreef:Mis je het?
Gast- Gast
Was ik maar nooit over hamburgers begonnen... Nu heb ik er trek in...
Zwoesj- Ratel
Ik forum.ExpressoB schreef:mijn gezonde maaltijd is toch best lekker
wat kijken jullie?
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: