DagCafé
+18
Lynn_
GreenGrass
Lavendel
Rush
VeryCherry
Jade
Tiana
May
Toet
Marin
girli
Qiara
Chocolate Cookie
Burn
Zwoesj
ExpressoB
TwistedAngel
Jordana
22 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
DagCafé
Hou er rekening mee dat in het dagcafe dezelfde regels gelden als op het forum. Hou het bij kletsen. Als je een vraag hebt waar meer forummers op kunnen antwoorden of wellicht anderen iets aan kunnen hebben, open daar dan gewoon een topic voor. Hou het bij dit topic in plaats van andere topics hier te bespreken.
Mocht je toch iets zien wat volgens jou niet door de beugel kan, meld het dan bij ons. Dit kan in het Moderator Topic maar ook via het uitroepteken en dan bij rapporteren. Of natuurlijk via de PM functie.
Admin
Mocht je toch iets zien wat volgens jou niet door de beugel kan, meld het dan bij ons. Dit kan in het Moderator Topic maar ook via het uitroepteken en dan bij rapporteren. Of natuurlijk via de PM functie.
Admin
Gast- Gast
Re: DagCafé
Ijsjes (L) Jammie (L)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
hmmm wil eigenlijk ook voor de witte gaan... alleen die heb ik gisteren ook al gehad.. en was net zooo blij met de weegschaal... toch maar voor t raketje dan?
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
en dan nog versieren?
Ik heb een heel groot blok nougat liggen. Kreeg ik voor m'n verjaardag met nog wat erbij, kleinigheidje van de honden van mijn moeder, dat doet ze al sinds dat we klein zijn hahaha, iig weer een cadeautje extra;) Als ik jarig ben dan krijgen mijn broers ook een kleinigheidje en als hun jarig zijn andersom;)
Ik heb een heel groot blok nougat liggen. Kreeg ik voor m'n verjaardag met nog wat erbij, kleinigheidje van de honden van mijn moeder, dat doet ze al sinds dat we klein zijn hahaha, iig weer een cadeautje extra;) Als ik jarig ben dan krijgen mijn broers ook een kleinigheidje en als hun jarig zijn andersom;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
%#!^*%#
Er vielen vandaag 2 enveloppen in de bus voor mijn vriend en het waren verkeersboetes voor te hard rijden ! Totaal 233 EURIES !!!
Ik baal als een stekker *grom*
Er vielen vandaag 2 enveloppen in de bus voor mijn vriend en het waren verkeersboetes voor te hard rijden ! Totaal 233 EURIES !!!
Gast- Gast
TwistedAngel schreef:hmmm wil eigenlijk ook voor de witte gaan... alleen die heb ik gisteren ook al gehad.. en was net zooo blij met de weegschaal... toch maar voor t raketje dan?
haha moet je toch lekker zelf weten:P niemand houd je tegen of zegt; jij mag geen magnum:P hahaa
Razz_ schreef:%#!^*%#
Haha, dan heeft hij beide keren best hard gereden.
Dat word voor straf jouw slaafje worden in huis
Oei Razz! Ik kan me voorstellen dat je daar helemáál niet blij mee bent!
EB, ik moet er nog 1 knippen! Dan alles inkleuren, snoepjes erachter plakken en dan klaar. Daarna versieren.
EB, ik moet er nog 1 knippen! Dan alles inkleuren, snoepjes erachter plakken en dan klaar. Daarna versieren.
Gast- Gast
Alex schreef:Oei Razz! Ik kan me voorstellen dat je daar helemáál niet blij mee bent!
Het klinkt alsof je nog ff bezig bent. Kan je A. niet laten kleuren, dan is het net iets meer van 'haar'
Ik wilde A. wel laten kleuren inderdaad, maar we aten bij mijn schoonouders en waren pas na acht uur thuis. Ze moest echt naar bed, het was al laat zat voor haar. Dus dan kleur ik maar
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Razz_ schreef:%#!^*%#
Haha, dan heeft hij beide keren best hard gereden.
Dat word voor straf jouw slaafje worden in huis
Vanavond gaat hij over de knie
Gast- Gast
Hahaha *SPANK*
Zou ik best een keer willen hoor, ff vriend slaafje laten zijn hahahaha
Zou ik best een keer willen hoor, ff vriend slaafje laten zijn hahahaha
Alex schreef:Whahahaha over de knie
Weet hij al van de bekeuringen?
Jep. Hij schrok er van. Het is zijn eerste boete voor te hard rijden in z'n leven. En dan meteen een dikke vette dus ik hoop dat hij vanaf nu weer goed uitkijkt. Toch zuur om zoveel geld weg te gooien !
Gast- Gast
Hoolimooilie zeg die heeft dan aardig wat te hard gereden beide keren..
Pfff, ja wordt zonder eten naar bed hoor
Pfff, ja wordt zonder eten naar bed hoor
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Poging 2: Avond.
Deze keer val ik niet in slaap, beloof ik
Werd net wakker gebeld, haha.
Deze keer val ik niet in slaap, beloof ik
Werd net wakker gebeld, haha.
Gast- Gast
Zo iedereen komt ineens kijken
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Hoi iedereen die nu binnen komt!
Kut, de stiften doen het niet ... en ik kan de andere stiften niet vinden. Boehoe.
Kut, de stiften doen het niet ... en ik kan de andere stiften niet vinden. Boehoe.
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: