Dagcafé
+12
Try
Chocolate Cookie
May
Minx
Suus
Sjaantje
Jordana
SleepingBeauty
Burn
Lotus
Zwoesj
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
+1Reva schreef:Ik ben momenteel gefrustreerd en ongewenst vrijgezel. Wat een irritant gevoel. Respect voor de mensen die dat altijd voelen
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Reva schreef:Ik ben momenteel gefrustreerd en ongewenst vrijgezel. Wat een irritant gevoel. Respect voor de mensen die dat altijd voelen
Zo ineens?
Ik voel het eigenlijk nooit zo. Weet dat als ik echt wil, ik morgen bezet kan zijn. Maar dan wel met een man waar ik niets mee kan. Sja, eigenlijk ben ik dus ook best wel gefrustreerd dat ik de ware niet kan vinden.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ben momenteel gefrustreerd en ongewenst vrijgezel. Wat een irritant gevoel. Respect voor de mensen die dat altijd voelen
Danku.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Slaap lekker Smikkell!
May- Ratel
Truste Smikk en ExpressoB en wie ik nog meer vergeten ben...
Nou... de proef op de som: ik heb gezegd dat ik in de kinderopvang werk en verder niets. Rollen omgedraaid en gevraagd naar zijn werkzaamheden...
You go Sjaan!
May- Ratel
Sjaantje schreef:Nou... de proef op de som: ik heb gezegd dat ik in de kinderopvang werk en verder niets. Rollen omgedraaid en gevraagd naar zijn werkzaamheden...
Is ie leuk genoeg?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Nou... de proef op de som: ik heb gezegd dat ik in de kinderopvang werk en verder niets. Rollen omgedraaid en gevraagd naar zijn werkzaamheden...
YOU GO, GIRL!
Gast- Gast
Dat weet ik nog niet, hij is in ieder geval van de goeie leeftijd en hij woont redelijk dichtbij. Ik doe nog geen voorspellingen...
Tis trouwens een speeddate met geen hoog match-percentage
Tis trouwens een speeddate met geen hoog match-percentage
DIT kan toch niet waar zijn....
Hij vindt me nog steeds een toffe meid. Dit terwijl ik me onbehoorlijk heb gedragen. In de Praxis deed ik net alsof alles me wel worst zou zijn en ben overal heengelopen, zolang ik maar niet in zijn schaduw hoefe te staan. Hij wil met me uiteten, een filmpje doen....
Hij vindt me nog steeds een toffe meid. Dit terwijl ik me onbehoorlijk heb gedragen. In de Praxis deed ik net alsof alles me wel worst zou zijn en ben overal heengelopen, zolang ik maar niet in zijn schaduw hoefe te staan. Hij wil met me uiteten, een filmpje doen....
Gast- Gast
Goedenavond dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Angel Blue Eyes schreef:DIT kan toch niet waar zijn....
WIE????
Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:DIT kan toch niet waar zijn....
WIE????
Die jongen waarmee ik door het bed ben gezakt....
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=8235
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: