Fout bij Amerikaanse visum-loterij
+42
Blond
Polly
Muppetje
Verde
Janelie
Lotus
Laquisia
TNMN
_Lacey_
rapa nui
Jeanette
luisa
Oasis
Atelier Madame
Sweety
Kabouter
juffie001
studiebol
Bliss
Antibes
Qiara
Sjaantje
Zora
Sterre
RYW
Chocolate Cookie
Susan
Lady4
Feline
Carra
SnowWhite
Arwyn
Melis_je
JD
Highway
Jerry
Inge
Sarah1985
TukTuk
Lejow
Monte
girli
46 plaatsers
Pagina 3 van 8
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Fout bij Amerikaanse visum-loterij
Fauve schreef:Marin Ik vind het zo ontzettend klote voor je! Je verdiende het zo! Ik ga echt heel hard voor je duimen dat je alsnog ingeloot wordt. It's a small chance, but it's a chance!
Nee daar is geowon geen soort van kans op, die kans is zo klein, daar ga ik niet eens op hopen.
Het kutte is gewoon:
Voordat ik gewonnen had voelde het goed om hier te wonen, en deed ik wel mee voor de kans en hoopte ik te winnen, maar was de kans zo klein. Ik hoefde in principe niet weg hier, ik hou zo van Den Haag en hier wonen.
Maar nu: Nu is het second best. Nu is het gedwongen hier wonen, een kans kunnen hebben op....maar weer hoop afgenomen, en nu voelt het alsof ik dan maar hier moet wonen. Komt vast wel weer terug dat ik blij ben hier, maar nu voelt het echt als second best. Even kunnen voelen aan het geluk, en dan weer afgenomen.
Gast- Gast
Zo, echt klote voor je Marin (en anderen)!
Maar ik ga voor je duimen dat je er alsnog bij zit.
Maar ik ga voor je duimen dat je er alsnog bij zit.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ja, jeetje, er zijn vast ook al mensen die een nieuw huurcontract getekend hebben om lagere woonlasten te hebben enzo. Heel erg voor je, Marin!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Marin schreef:Fauve schreef:Marin Ik vind het zo ontzettend klote voor je! Je verdiende het zo! Ik ga echt heel hard voor je duimen dat je alsnog ingeloot wordt. It's a small chance, but it's a chance!
Nee daar is geowon geen soort van kans op, die kans is zo klein, daar ga ik niet eens op hopen.
Het kutte is gewoon:
Voordat ik gewonnen had voelde het goed om hier te wonen, en deed ik wel mee voor de kans en hoopte ik te winnen, maar was de kans zo klein. Ik hoefde in principe niet weg hier, ik hou zo van Den Haag en hier wonen.
Maar nu: Nu is het second best. Nu is het gedwongen hier wonen, een kans kunnen hebben op....maar weer hoop afgenomen, en nu voelt het alsof ik dan maar hier moet wonen. Komt vast wel weer terug dat ik blij ben hier, maar nu voelt het echt als second best. Even kunnen voelen aan het geluk, en dan weer afgenomen.
OKee idd, dan ga je daar niet op hopen.
Ik snap wat je bedoelt (en ook niet, want ik heb die droom niet, maar ik snap het toch). Bah wat moet je ook zeggen, het is gewoon kut.
Gast- Gast
Melis_je schreef:Ja, jeetje, er zijn vast ook al mensen die een nieuw huurcontract getekend hebben om lagere woonlasten te hebben enzo. Heel erg voor je, Marin!
Ja pff.. huur opgezegd, terug bij ouders wonen, baan opgezegd, weet jij t...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
mocht iemand de petitie willen ondertekenen (digitaal)
http://www.petitionspot.com/petitions/dv2012/
Gast- Gast
Maar heb je al een brief gehad Marin?
Kun je er niet op de een of andere manier werk van maken ofzo? Of staat er onder 'aan deze uitslag kunnen geen rechten worden ontleend' (zal vast wel)
Kun je er niet op de een of andere manier werk van maken ofzo? Of staat er onder 'aan deze uitslag kunnen geen rechten worden ontleend' (zal vast wel)
Lejow- Lady Post-a-lot
Marin schreef:mocht iemand de petitie willen ondertekenen (digitaal)
MOgen wij dat ook doen? Omdat er staat een van de deelnemers...
Gast- Gast
Melis_je schreef:Ja, jeetje, er zijn vast ook al mensen die een nieuw huurcontract getekend hebben om lagere woonlasten te hebben enzo. Heel erg voor je, Marin!
Ja gezinnne die het aan hun kinderen hebben verteld dat ze gaan emigreren, familieleden, vrienden ingelicht. Werkgevers is nog wat vroeg voor, vrij vroeg, maar precies. Je wereld staat op z'n kop, en nu weer.
Gast- Gast
Fauve schreef:Marin schreef:mocht iemand de petitie willen ondertekenen (digitaal)
MOgen wij dat ook doen? Omdat er staat een van de deelnemers...
Oh dat heb ik niet gelezen. Ik heb 't op FB gepost ook.
Gast- Gast
Oh te snel gelezen! Ja het mag ook als je het gewoon steunt.
Gast- Gast
Lejow schreef:Maar heb je al een brief gehad Marin?
We hebben het hier wel over Amerika he.. Die zorgen écht wel dat ze zich voor alles goed ingedekt hebben wat betreft rechtzaken etc.. Juist omdat het daar zo'n hype is om alles en iedereen aan te klagen..
OT: Marin, ik heb gelijk de petitie getekend!
Maar ik snap het niet he.. Er zijn dus 55.000 mensen wél geselecteerd? Waarom doen ze dan niet nu die 22.000 mensen er ook nog bij, en volgend jaar gewoon minder Green cards uitgeven, om dat verschil na 2 jaar weer opgeheven te hebben?
Maar als er dus zo'n 75.000 mensen mee doen en er worden er 50.000 geselecteerd, is de kans toch 2 op 3? Dat je er toch bij zit? Of ben ik nu zo krom?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Misschien kunnen ze de eisen qua salaris/baanvooruitzichten wat strenger maken ofzo en dan middelen: 10 000 meer dan normaal toelaten bv. Dan hebben de gedupeerden in ieder geval nog een grote kans. Ik vind een excuus het leed niet dekken. Of idd over meerdere jaren het rechttrekken.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Kheb getekend, maar hij moet nog geverifieerd worden
Lejow- Lady Post-a-lot
Oh wat erg voor je Marin. Dit kunnen ze bijna niet maken. Het leven van mensen compleet op zijn kop zetten en vervolgens alles weer terugdraaien.
Het moet heel onwerkelijk voor je zijn. Je was net weer blij en had een doel om naartoe te werken. Gelukkig ben je nu met familie en kunnen zij je opvangen.
Doe rustig aan!
Het moet heel onwerkelijk voor je zijn. Je was net weer blij en had een doel om naartoe te werken. Gelukkig ben je nu met familie en kunnen zij je opvangen.
Doe rustig aan!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Zag al allemaal forumnamen voorbij komen bij wie er getekend hebben. Hopelijk mag het baten. Heb ook getekend!
Gast- Gast
Wat ontzettend oneerlijk zeg! Kan me een beetje voorstellen hoe je je voelt.. Kreeg 2 weken na een soortgelijke uitslag ook te horen dat er een typfout was gemaakt. Gelukkig ging dat maar om een half jaar buitenland maar weet nog goed hoe woedend ik was!
Sterkte!
Sterkte!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Echt klotenieuws!
We hadden zo'n gezellige middag en zouden net lekker gaan eten, toen Marin het bericht kreeg. Heel begrijpelijk dat je toen naar huis bent gegaan om dingen uit te zoekb Marin. Had echt gehoopt dat dit bericht een vergissing zou zijn, maar helaas..
We hadden zo'n gezellige middag en zouden net lekker gaan eten, toen Marin het bericht kreeg. Heel begrijpelijk dat je toen naar huis bent gegaan om dingen uit te zoekb Marin. Had echt gehoopt dat dit bericht een vergissing zou zijn, maar helaas..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
AngelNyn schreef:Lejow schreef:Maar heb je al een brief gehad Marin?
We hebben het hier wel over Amerika he.. Die zorgen écht wel dat ze zich voor alles goed ingedekt hebben wat betreft rechtzaken etc.. Juist omdat het daar zo'n hype is om alles en iedereen aan te klagen..
Maar ik snap het niet he.. Er zijn dus 55.000 mensen wél geselecteerd? Waarom doen ze dan niet nu die 22.000 mensen er ook nog bij, en volgend jaar gewoon minder Green cards uitgeven, om dat verschil na 2 jaar weer opgeheven te hebben?
Maar als er dus zo'n 75.000 mensen mee doen en er worden er 50.000 geselecteerd, is de kans toch 2 op 3? Dat je er toch bij zit? Of ben ik nu zo krom?
Volgens mij doen er zo'n 15 miljoen mensen mee aan die loting...
Laatst aangepast door Dijn82 op vr 13 mei 2011 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dijn82 schreef:AngelNyn schreef:Lejow schreef:Maar heb je al een brief gehad Marin?
Volgens mij doen er zo'n 15 miljoen mensen mee aan doe loting...
Ja die 75.000 mensen leek me ook weinig, maar hoezo zouden dan maar 22.000 mensen benadeeld zijn in dit geval? Als ze de eerste 55.000 hebben genomen die ingeschreven stonden, dan zouden er toch veel meer mensen benadeeld moeten zijn?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jemig dat meen je gewoon écht niet... dit kan toch werkelijk niet...
Gast- Gast
Dit kunnen ze toch niet maken! Dan ís het maar een jaartje 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt', jammer dan, daar wordt de selectie heus niet minder divers van. Het is per ongeluk zo gegaan en niet bewust, dus in feite is dat ook gewoon willekeurig.
Ik heb in ieder geval de petitie getekend, ik hoop er het beste van.
Ik heb in ieder geval de petitie getekend, ik hoop er het beste van.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Jeetje Marin. Ik vind dit wel zo vreselijk voor je! Ik ga zo zo zo hard voor je duimen dat je er in de aankomende ronde bij zit!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Jeetje, wat een klap, Marin. En dat terwijl je net zo'n 'het moest zo zijn'-gevoel had.. Hopelijk gaat het alsnog door...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Absolute fout / relatieve fout berekenen
» lalalala, ik heb m'n visum!
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
» Visum aanvragen Belarus, zelf doen?
» lalalala, ik heb m'n visum!
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
» Visum aanvragen Belarus, zelf doen?
Pagina 3 van 8
Permissies van dit forum: