Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
+11
Jasmine
Jeanette
Aggi
Rann
Lejow
Atelier Madame
Alex
Curious
Jilke
Antibes
Erin
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
Op seniorencomplex Hamelaar II aan de Damiaanstraat in Breda is de PostcodeKanjer van de Postcode Loterij gevallen.
De prijs van 20 miljoen viel op postcode 4834 WC. Daardoor mogen de 'oudjes' gaan genieten van hun oude dag want velen van hen zullen vanavond naar bed mogen met honderdduizenden tot een miljoen Euro!
Ik moest wel even lachen toen ik het las
De prijs van 20 miljoen viel op postcode 4834 WC. Daardoor mogen de 'oudjes' gaan genieten van hun oude dag want velen van hen zullen vanavond naar bed mogen met honderdduizenden tot een miljoen Euro!
Ik moest wel even lachen toen ik het las
Gast- Gast
Re: Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
Goede plek uitgekozen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Haha, kunnen ze mooi met zijn allen op een Zonnebloem wereldcruise.
Laatst aangepast door Antibes op zo 1 jan 2012 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Echt he, balen dat mijn grootouders al jaren dood zijn.
Antibes- Ratel
Leuk voor die mensen, kunnen ze mooi van hun verdiende oude dag genieten, zonder geldzorgen. Kunnen ze de zorg inkopen die ze wensen/nodig hebben. Gun het ze van harte!
Alleen beetje jammer dat je op internet nieuwssites de postcode zo makkelijk in berichten ziet staan, handig voor dieven/inbrekers! Niet dat het anders niet bekend wordt, maar zo is het wel erg makkelijk?
Alleen beetje jammer dat je op internet nieuwssites de postcode zo makkelijk in berichten ziet staan, handig voor dieven/inbrekers! Niet dat het anders niet bekend wordt, maar zo is het wel erg makkelijk?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Jilke, dat is dus precies wat ik ook altijd denk.
Als ik zo'n bedrag zou winnen, al is het maar 100.000 euro, zou ik echt niet willen dat iedereen dat zo weet...
Vond het wel heel leuk om te zien hoe al die ouderen reageerde, zo lief sommige.
Aan de ene kant wel leuk dat het juist zulke oude mensen zijn die dit bedrag winnen, hele families zullen er waarschijnlijk van mee profiteren (bij de ontvangst kregen ze iig al veel aandacht van familie). Komt het waarschijnlijk wel goed terecht (of zullen hier nou die ' erfenisruzies' van komen?)
Als ik zo'n bedrag zou winnen, al is het maar 100.000 euro, zou ik echt niet willen dat iedereen dat zo weet...
Vond het wel heel leuk om te zien hoe al die ouderen reageerde, zo lief sommige.
Aan de ene kant wel leuk dat het juist zulke oude mensen zijn die dit bedrag winnen, hele families zullen er waarschijnlijk van mee profiteren (bij de ontvangst kregen ze iig al veel aandacht van familie). Komt het waarschijnlijk wel goed terecht (of zullen hier nou die ' erfenisruzies' van komen?)
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Antibes schreef:Haha, kunnen ze mooi met zijn allen op een Zonnebloem wereldcruise.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik gun het die oudjes juist wel, volgens mij zijn er nog best wel veel ouderen die heel krap leven van alleen een aow-tje. Gun ze bets een fijne oude dag
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb gister gekeken naar dat programma! Zo schattig hoe sommige oudjes reageerden haha! Op een gegeven moment zei zo'n vrouwtjes, "Jaa, ik doe al 14 tot 16 jaar mee, maar ik heb al twee keer ijs gehad! ". Geniaal
Gast- Gast
Ik moest stiekem wel lachen om wat winston zei... 'ik hoop dat ze het geld snel overmaken'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gun ze het ook wel.
Ik weet wel dat als mijn oma hem zou winnen dat alles opgaat aan ons. Dus nou ja, dat zal wel voor meer gezinnen gelden haha. Ik vind het geniaal, ouderen hebben het nou ook niet altijd bepaald breed.
Ik weet wel dat als mijn oma hem zou winnen dat alles opgaat aan ons. Dus nou ja, dat zal wel voor meer gezinnen gelden haha. Ik vind het geniaal, ouderen hebben het nou ook niet altijd bepaald breed.
Rann- Fluisteraar
- Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11
Komen ineens alle neven/nichten/kinderen enz op bezoek waar ze jaren geen contact mee hebben gehad, let maar op.
Gast- Gast
Jaya schreef:Komen ineens alle neven/nichten/kinderen enz op bezoek waar ze jaren geen contact mee hebben gehad, let maar op.
Ja dat lijkt mij erg... nou zou als ik hun was maar een goed testament op laten maken wie wel wat krijgt... want zoveel geld... moet gewoon naar de juiste persoon.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Lejow schreef:Ik moest stiekem wel lachen om wat winston zei... 'ik hoop dat ze het geld snel overmaken'
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Ik moest stiekem wel lachen om wat winston zei... 'ik hoop dat ze het geld snel overmaken'
+1
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik gun het ze ook van harte. Deze mensen hebben hun hele leven keihard gewerkt. Ik vind het wel fijn als ze een onbezorgde oude dag hebben.
Gast- Gast
Aggi schreef:Jaya schreef:Komen ineens alle neven/nichten/kinderen enz op bezoek waar ze jaren geen contact mee hebben gehad, let maar op.
Ja dat lijkt mij erg... nou zou als ik hun was maar een goed testament op laten maken wie wel wat krijgt... want zoveel geld... moet gewoon naar de juiste persoon.
Ja dat het naar de juiste persoon moet gaan vind ik ook, maar ik heb altijd het idee dat die oudere mensen blij zijn als hun kinderen/kleinkinderen/neven/nichten enz. weer komen, dus dat ze er gewoon 'in trappen'.
Gast- Gast
Heerlijk dat deze mensen op hun oude dag geen geldzorgen meer hoeven hebben. Het jammere is inderdaad dat er door geld vaak ruzie/onenigheid ontstaat, zeker bij oudere mensen die geld hebben.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Sunprincess schreef:Ik gun het ze ook van harte. Deze mensen hebben hun hele leven keihard gewerkt. Ik vind het wel fijn als ze een onbezorgde oude dag hebben.
+1
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
lekker dan een aantal straten verder en ik was rijk
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Fijn voor die mensen, zeker voor de mensen die zorg willen inkopen.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Sunprincess schreef:Ik gun het ze ook van harte. Deze mensen hebben hun hele leven keihard gewerkt. Ik vind het wel fijn als ze een onbezorgde oude dag hebben.
Dat weet je niet hoor, misschien waren het wel luie huisvrouwtjes of uitkeringstrekkers..
Antibes- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Verkeerde postcode
» Wel postcode, geen straat
» Fout bij Amerikaanse visum-loterij
» Verkeerde postcode
» Wel postcode, geen straat
» Fout bij Amerikaanse visum-loterij