Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben je bejaard, win je de postcode loterij!

+11
Jasmine
Jeanette
Aggi
Rann
Lejow
Atelier Madame
Alex
Curious
Jilke
Antibes
Erin
15 plaatsers

Ga naar beneden

Ben je bejaard, win je de postcode loterij! Empty Ben je bejaard, win je de postcode loterij!

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 11:40

Op seniorencomplex Hamelaar II aan de Damiaanstraat in Breda is de PostcodeKanjer van de Postcode Loterij gevallen.
De prijs van 20 miljoen viel op postcode 4834 WC. Daardoor mogen de 'oudjes' gaan genieten van hun oude dag want velen van hen zullen vanavond naar bed mogen met honderdduizenden tot een miljoen Euro!

Ik moest wel even lachen toen ik het las smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben je bejaard, win je de postcode loterij! Empty Re: Ben je bejaard, win je de postcode loterij!

Bericht  Erin zo 1 jan 2012 - 12:00

laughcry Goede plek uitgekozen!
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Ben je bejaard, win je de postcode loterij! Empty Re: Ben je bejaard, win je de postcode loterij!

Bericht  Antibes zo 1 jan 2012 - 12:05

Haha, kunnen ze mooi met zijn allen op een Zonnebloem wereldcruise.

Laatst aangepast door Antibes op zo 1 jan 2012 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 12:06

Leuke erfenis laughcry

Gast
Gast

Bericht  Antibes zo 1 jan 2012 - 12:20

Echt he, balen dat mijn grootouders al jaren dood zijn.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Jilke zo 1 jan 2012 - 19:05

Leuk voor die mensen, kunnen ze mooi van hun verdiende oude dag genieten, zonder geldzorgen. Kunnen ze de zorg inkopen die ze wensen/nodig hebben. Gun het ze van harte!

Alleen beetje jammer dat je op internet nieuwssites de postcode zo makkelijk in berichten ziet staan, handig voor dieven/inbrekers! Niet dat het anders niet bekend wordt, maar zo is het wel erg makkelijk?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Curious zo 1 jan 2012 - 20:17

Jilke, dat is dus precies wat ik ook altijd denk.
Als ik zo'n bedrag zou winnen, al is het maar 100.000 euro, zou ik echt niet willen dat iedereen dat zo weet...

Vond het wel heel leuk om te zien hoe al die ouderen reageerde, zo lief sommige.
Aan de ene kant wel leuk dat het juist zulke oude mensen zijn die dit bedrag winnen, hele families zullen er waarschijnlijk van mee profiteren (bij de ontvangst kregen ze iig al veel aandacht van familie). Komt het waarschijnlijk wel goed terecht (of zullen hier nou die ' erfenisruzies' van komen?)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Alex zo 1 jan 2012 - 21:45

Antibes schreef:Haha, kunnen ze mooi met zijn allen op een Zonnebloem wereldcruise.

Ben je bejaard, win je de postcode loterij! 394967
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Atelier Madame zo 1 jan 2012 - 22:09

Ik gun het die oudjes juist wel, volgens mij zijn er nog best wel veel ouderen die heel krap leven van alleen een aow-tje. Gun ze bets een fijne oude dag smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 22:20

Ik heb gister gekeken naar dat programma! Zo schattig hoe sommige oudjes reageerden haha! Op een gegeven moment zei zo'n vrouwtjes, "Jaa, ik doe al 14 tot 16 jaar mee, maar ik heb al twee keer ijs gehad! Very Happy". Geniaal smile

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 1 jan 2012 - 22:22

Ik moest stiekem wel lachen om wat winston zei... 'ik hoop dat ze het geld snel overmaken' Laughing
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rann zo 1 jan 2012 - 22:32

Ik gun ze het ook wel. smile
Ik weet wel dat als mijn oma hem zou winnen dat alles opgaat aan ons. laughcry Dus nou ja, dat zal wel voor meer gezinnen gelden haha. Ik vind het geniaal, ouderen hebben het nou ook niet altijd bepaald breed.
Rann
Rann
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 24
Registratiedatum : 30-12-11

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 22:40

Komen ineens alle neven/nichten/kinderen enz op bezoek waar ze jaren geen contact mee hebben gehad, let maar op.

Gast
Gast

Bericht  Aggi zo 1 jan 2012 - 23:28

Jaya schreef:Komen ineens alle neven/nichten/kinderen enz op bezoek waar ze jaren geen contact mee hebben gehad, let maar op.

Ja dat lijkt mij erg... nou zou als ik hun was maar een goed testament op laten maken wie wel wat krijgt... want zoveel geld... moet gewoon naar de juiste persoon.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Jeanette zo 1 jan 2012 - 23:41

Lejow schreef:Ik moest stiekem wel lachen om wat winston zei... 'ik hoop dat ze het geld snel overmaken' Laughing

lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine ma 2 jan 2012 - 0:18

Lejow schreef:Ik moest stiekem wel lachen om wat winston zei... 'ik hoop dat ze het geld snel overmaken' Laughing

+1
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 0:23

Ik gun het ze ook van harte. Deze mensen hebben hun hele leven keihard gewerkt. Ik vind het wel fijn als ze een onbezorgde oude dag hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 4:41

Aggi schreef:
Jaya schreef:Komen ineens alle neven/nichten/kinderen enz op bezoek waar ze jaren geen contact mee hebben gehad, let maar op.

Ja dat lijkt mij erg... nou zou als ik hun was maar een goed testament op laten maken wie wel wat krijgt... want zoveel geld... moet gewoon naar de juiste persoon.

Ja dat het naar de juiste persoon moet gaan vind ik ook, maar ik heb altijd het idee dat die oudere mensen blij zijn als hun kinderen/kleinkinderen/neven/nichten enz. weer komen, dus dat ze er gewoon 'in trappen'.

Gast
Gast

Bericht  Eris ma 2 jan 2012 - 5:25

Heerlijk dat deze mensen op hun oude dag geen geldzorgen meer hoeven hebben. Het jammere is inderdaad dat er door geld vaak ruzie/onenigheid ontstaat, zeker bij oudere mensen die geld hebben.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  juffie001 ma 2 jan 2012 - 7:38

Sunprincess schreef:Ik gun het ze ook van harte. Deze mensen hebben hun hele leven keihard gewerkt. Ik vind het wel fijn als ze een onbezorgde oude dag hebben.

+1
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  luenca ma 2 jan 2012 - 7:43

lekker dan een aantal straten verder en ik was rijk
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Melis_je ma 2 jan 2012 - 22:12

Fijn voor die mensen, zeker voor de mensen die zorg willen inkopen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Antibes ma 2 jan 2012 - 23:02

Sunprincess schreef:Ik gun het ze ook van harte. Deze mensen hebben hun hele leven keihard gewerkt. Ik vind het wel fijn als ze een onbezorgde oude dag hebben.

Dat weet je niet hoor, misschien waren het wel luie huisvrouwtjes of uitkeringstrekkers.. nerd
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: