Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als ik de loterij zou winnen dan.....

+25
Jelleke
May
mo-lola
_Lacey_
Yzma
Mari
Jordana
Mysterious
Sweety
smooch
VeryCherry
Zwerver
Minx
Joli86
Rev3rie
Blond
Pannetoet
M_as
JD
Tiana
Toet
Lejow
Arwyn
Mamsie
Monte
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Als ik de loterij zou winnen dan..... Empty Als ik de loterij zou winnen dan.....

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:47

Wat zou je allemaal doen, als je heel veel geld wint?

Ik zou per direct op zoek gaan naar een mooi huisje en een mooie auto , en lekker een paar weken op vakantie.
Natuurlijk zou ik mijn vrienden en fam. eens goed in de watten leggen.
Ook zou ik iets voor mezelf willen beginnen.. iets waarbij ik mensen kan helpen ( denk aan een centrum voor een bepaalde doelgroep)

edit: Ben benieuwd of iemand bijzondere wensen heeft, die verwezenlijkt kunnen worden met veel geld.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Als ik de loterij zou winnen dan..... Empty Re: Als ik de loterij zou winnen dan.....

Bericht  Monte di 8 feb 2011 - 4:49

Dan zou ik een leuk huis kopen en ook wat geld aan mijn ouders en broer geven. En inderdaad een leuke vakantie(ik wil nog vele plekken zien op de wereld). Oh en eens shoppen zonder aan geld te denken lijkt me ook wel wat Very Happy
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Als ik de loterij zou winnen dan..... Empty Re: Als ik de loterij zou winnen dan.....

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:52

*

Laatst aangepast door Isabella op za 12 feb 2011 - 10:39; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:52

Schulden aflossen, dat om te beginnen. Als 't genoeg geld is; een stukje land kopen in Heemskerk en er 2 kleine huisjes op laten bouwen; dan ga ik uit huis maar neem ik m'n moeder mee. En dan komt er eindelijk een Rottweiler smile

Iets kleinere wensen; rijbewijs halen + auto'tje en verder heb ik alles al wat ik wil, dus zou ik 't delen met mijn familie en beste vrienden. Oh en ik zou een Guess horloge kopen :p

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:55

Een huisje samen met mijn vriend.

En rijbewijs + auto

en alsi k dan nog over hou, dan wil ik eens uitgebreid op vakantie dus niet alleen maar in Nederland, wil ook meer van de wereld zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 4:55

Direct op zoek naar een groter huis, waar de ruimtes groter zijn. We redden het hier prima, maar een mooie grote huiskamer, speelkamer, keuken en slaapkamers zeg ik geen nee tegen! En dan ook meteen een nieuwe, ruimere auto voor minimaal 7 personen.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie di 8 feb 2011 - 4:57

Ons huis kopen, uitbouwen, 2 nieuwe auto's, een paard, heftig shoppen, spaarrekening van de kinderen spekken, een eigen bedrijf starten, investeren in huizen.

Daarnaast, mijn familie het makkelijk maken en naar een arm land gaan om daar dingen te verrichten.

en op vakantie.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn di 8 feb 2011 - 5:05

Een huis kopen en een nieuwe auto, misschien twee. Komende zomer er lekker van op vakantie.. Verder zou ik het niet weten!
Misschien een dagje shoppen en dan gewoon alles kunnen kopen wat ik leuk vind! En dan gaat m'n moeder mee, krijgt ze eens terug wat ik altijd van haar gekregen heb smile

Edit: Oh en met kerst naar Londen!! Dat wil ik al zo lang, maar heb er nooit het geld voor.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Lejow di 8 feb 2011 - 5:50

- auto kopen
- tuin opknappen
- badkamer opknappen
- keuken opknappen
- nieuwe tv
- nieuwe laptop
- nieuwe spiegelreflex camera
- nieuwe garderobe
- aan het fokken gaan
- babykamer kopen
hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:52

Ik zou wel iets van een weeshuis op willen starten in Brazilie maar daar heb ik zelf geen verstand van dus dan zou ik eerst iemand zoeken die ik kan vertrouwen en die me wil helpen.

Verder zou ik mijn appartement kopen en dat van mijn ouders en zusje zodat we allemaal daar geen kosten meer aan hebben. Maar dan moet ik dus wel heel veel geld hebben Wink.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:53

M`n schoonzusje en neefje naar Nederland halen, als is het maar voor vakantie..

Een Audi A3 kopen en dan direct W. z`n droomauto ook maar..
Een gezellig huisje kopen

En, dat was het, haha..

Uh, uitgebreid shoppen natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Toet di 8 feb 2011 - 5:55

Als eerst de 'standaard' dingen zoals iederen; huis kopen/bouwen, op vakantie gaan, nieuwe auto, shop till i drop etc.

Verder zou ik dan ook wel een zorgboerderij/acitiviteiten centrum willen beginnen voor bijvoorbeeld jongeren met gedragproblemen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 5:56

Koop ik een huisje die ik contant af betaal haha. Ga ik trouwens ook lekker samenwonen met mijn vriendje, ben er nu echt wel klaar mee (met het iedereen-die-net-zo-oud-is-als-ik-die-wel-gaat-samenwonen). Verder koop ik een mooi autootje, zodat die stomme uitlaat in onze oude auto niet gemaakt hoeft te worden. €275 pompen in een bodemloze put is zonde..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:01

.

Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 4:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Tiana di 8 feb 2011 - 6:22

Ik zou een appartementje kopen, op mezelf gaan en het mooi inrichten. Ook zou ik mijn rijbewijs gaan halen en een autootje kopen en wat geld geven aan mijn ouders en goede vrienden en anders wat leuke dingen met ze gaan doen.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:22

Een huis en een auto kopen. Een verre reis maken. Mijn ouders en zusje een mooi bedrag geven en de rest gaat op mijn bankrekening. Misschien geef ik ook nog een deel aan een goed doel.

Gast
Gast

Bericht  JD di 8 feb 2011 - 6:29

o jee waar moet ik beginnen...

ik zou de lening van mijn auto aflossen, en deze dan meteen inruilen voor een nieuwere en grotere auto.
ik zou onze achtertuin helemaal naar smaak laten inrichten
ik zou de huurkeuken eruit slopen en een mooiere en luxere keuken laten plaatsen (met vaatwasser!)
hetzelfde geldt voor de badkamer, ik zou er een badkamer van laten maken met bad!
een dakkapel laten plaatsen, mn papa en mama een nieuwe auto geven, lekker op vakantie gaan, en volgens mij is het dan al bijna op?

wat ik over heb zet ik op de bank...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:30

Een boerderij kopen en een zorg/leefboerderij beginnen voor verwaarloosde/afgeschreven dieren en verslaafden.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:49

Ik zou het liefst dan een mooie reis gaan maken en de rest denk ik bewaren voor een nieuwe inrichting en een trouwerij over een paar jaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:53

Sunprincess schreef:Een boerderij kopen en een zorg/leefboerderij beginnen voor verwaarloosde/afgeschreven dieren en verslaafden.

Ja zoiets zou ik dus ook willen doen. Maar dan meer iets gericht op de doelgroep Jongeren met psychiatrische ziektebeelden. Is echt een droom van me ! Misschien kan ik deze droom later nog ooit verwezenlijken, daar is misschien geen loterij voor nodig.

Gast
Gast

Bericht  M_as di 8 feb 2011 - 7:17

Goede doelen steunen.
Mensen in mn omgeving helpen die het geld hard kunnen gebruiken.
Wereldreis maken.
Een huis kopen, wat nu helaas niet kan.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 7:17

Ik zou dan eerst een flinke tijd op vakantie gaan en dan vooral naar landen/hotels die vreselijk duur zijn maar ozo mooi (Hawaii bijvoorbeeld) en daarna een heel mooi huis kopen, niet perse een gruwelijk grote villa maar gewoon een leuk huis! Ik zou ook een mooie auto willen kopen (Mini cooper) en verder zou ik stoppen met werken en vrijwilligerswerk gaan doen bij een dierenopvangcentrum en ik zou geld geven aan mijn ouders, zusje en broertje smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:18

Mamsie schreef:Ons huis kopen, uitbouwen, 2 nieuwe auto's, een paard, heftig shoppen, spaarrekening van de kinderen spekken, een eigen bedrijf starten, investeren in huizen.

Daarnaast, mijn familie het makkelijk maken en naar een arm land gaan om daar dingen te verrichten.

en op vakantie.
+1! Ik koop dan wel een vakantiehuisje in een ander land.

Gast
Gast

Bericht  Blond di 8 feb 2011 - 8:07

Een Audi A3 kopen en een Toyota Celica voor erbij in het weekend. En een leuk appartementje in mijn woonplaats.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Rev3rie di 8 feb 2011 - 8:15

- huiskopen
- trouwen
- rijbewijs halen + voor een vriendin (heb ik haar beloofd als ik een miljoen win :P )
- auto + voor een vriendin
- vakantie naar mijn geboorteland waar ik ook nog familie heb
- en aan kinderen beginnen Embarassed
Rev3rie
Rev3rie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: