Fout bij Amerikaanse visum-loterij
+42
Blond
Polly
Muppetje
Verde
Janelie
Lotus
Laquisia
TNMN
_Lacey_
rapa nui
Jeanette
luisa
Oasis
Atelier Madame
Sweety
Kabouter
juffie001
studiebol
Bliss
Antibes
Qiara
Sjaantje
Zora
Sterre
RYW
Chocolate Cookie
Susan
Lady4
Feline
Carra
SnowWhite
Arwyn
Melis_je
JD
Highway
Jerry
Inge
Sarah1985
TukTuk
Lejow
Monte
girli
46 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Fout bij Amerikaanse visum-loterij
Oh wat verschrikkelijk nieuws zeg! Voor iedereen die gedupeerd is natuurlijk, maar doordat ik jou "ken" Marin komt zulk nieuws wel heel dichtbij! Sterkte bij het verwerken, maar laat de moed niet helemaal in je schoenen zakken!
Kan me trouwens wel een beetje voorstellen wat je omschrijft met "second best" wonen hier in NL nu. Ik woonde heerlijk op mezelf (ook) in Den Haag, maar ben nu door ziekte gedwongen weer bij m'n ouders in Twente te wonen. Maar dat is nog heel wat anders dan jij met je droom en realistische plannen om te emigreren!
Kan me trouwens wel een beetje voorstellen wat je omschrijft met "second best" wonen hier in NL nu. Ik woonde heerlijk op mezelf (ook) in Den Haag, maar ben nu door ziekte gedwongen weer bij m'n ouders in Twente te wonen. Maar dat is nog heel wat anders dan jij met je droom en realistische plannen om te emigreren!
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Hey lieverd, ik ben bij mijn ouders nu dus kan niet echt op msn, doe het mar even zo ik denk aan je, ik blijf het zeggen maar vind het zo rot voor je je had zoveel plezier in het voorbereiden en je genoot er zo van! Dikke knuffel! Ben je alweer te bereiken per tel?
Gast- Gast
Wat een lieve berichten weer. VH en Lady weten het ook echt spot on te zeggen, en Sabgirl ook. Ik moet nu inderdaad weer, nadat ik hier beetje aan gewend ben, weer met een soort doel komen voor hier, maar dat vind ik zo moeilijk. Ik zat daar al zo mee in de knoop, met wat ik nou wil. Nou ja, rustig maar aan. Ik hoef niet direct volgende week een pasklare oplossing te hebben en ik heb gelukkig veel steun van familie en vrienden.
En m'n moeder zei vandaag ook dat het inderdaad helemaal niet van de baan hoeft te zijn, er bestaat altijd nog een kans dat ik in juli wel win (die kans is wel minimaal, maar er moeten toch mensen winnen), en anders kan ik volgend jaar weer mee doen, en het jaar er op, en daarop etc. Alleen merk ik nu dat het psychisch allemaal best heel slopend is, dus ik moet over een paar maanden maar eens goed bedenken of ik dat nog een keer zou willen doen (maar goed, ik ga er vanuit dat er geen tweede maal zo'n fout gemaakt wordt). Het is echt heel knullig hoe het is gegaan. Mijn oom werkt trowens als redacteur buitenland voor onze grote nieuwszender en is er een item over aan het maken voor het journaal, en heeft contact opgenomen met de correspondent in Amerika. Niet zozeer dat daar wat mee te bereiken valt, maar het is natuurlijk toch ook wel nieuws. Dus wie weet komt 't nog op 't journaal vandaag of morgen.
Ik zit nu in de trein op weg naar Groningen, Fauve, op weg naar de fotografie-opdracht voor m'n broertje. Totaal geen zin in, maar het geld is lekker (25 of 50 euro verdienen in paar uurtjes foto's maken), en m'n zus zei al dat ik van dat geld maar echt even iets leuks voor mezelf moet kopen nu. Maar ik kan dus ook niet op msn komen, want ik zit in de trein en ik slaap vannacht bij m'n moeder, dus ik ben waarschijnlijk dan ook veel beneden om bij haar te zitten. Maar komende week spreken we elkaar wel weer even uitgebreid, dan is het vast al meer gezakt. Nog even een hele dikke knuffel en thanks voor alle goede zorgen gisteren, met de smsjes naar m'n moeder en alles daarna. Je bent echt een lieve vriendin.
Ik zit beetje met maandag in m'n maag trouwens, want ik heb dan een gesprek bij de arbo-arts wat best wel intens zal zijn. Ik voelde me ewer redelijk goed de laatste tijd, maar heb zo'n vermoeden dat ik maandag ook nog wel best in een dal zit, dus dat zal wel drama worden daar. En daarna heb ik m'n eerste bijles (geven) aan een meisje, maar misschien moet ik dat maar afzeggen, dat wordt me misschien even iets te veel op zo'n dag.
En m'n moeder zei vandaag ook dat het inderdaad helemaal niet van de baan hoeft te zijn, er bestaat altijd nog een kans dat ik in juli wel win (die kans is wel minimaal, maar er moeten toch mensen winnen), en anders kan ik volgend jaar weer mee doen, en het jaar er op, en daarop etc. Alleen merk ik nu dat het psychisch allemaal best heel slopend is, dus ik moet over een paar maanden maar eens goed bedenken of ik dat nog een keer zou willen doen (maar goed, ik ga er vanuit dat er geen tweede maal zo'n fout gemaakt wordt). Het is echt heel knullig hoe het is gegaan. Mijn oom werkt trowens als redacteur buitenland voor onze grote nieuwszender en is er een item over aan het maken voor het journaal, en heeft contact opgenomen met de correspondent in Amerika. Niet zozeer dat daar wat mee te bereiken valt, maar het is natuurlijk toch ook wel nieuws. Dus wie weet komt 't nog op 't journaal vandaag of morgen.
Ik zit nu in de trein op weg naar Groningen, Fauve, op weg naar de fotografie-opdracht voor m'n broertje. Totaal geen zin in, maar het geld is lekker (25 of 50 euro verdienen in paar uurtjes foto's maken), en m'n zus zei al dat ik van dat geld maar echt even iets leuks voor mezelf moet kopen nu. Maar ik kan dus ook niet op msn komen, want ik zit in de trein en ik slaap vannacht bij m'n moeder, dus ik ben waarschijnlijk dan ook veel beneden om bij haar te zitten. Maar komende week spreken we elkaar wel weer even uitgebreid, dan is het vast al meer gezakt. Nog even een hele dikke knuffel en thanks voor alle goede zorgen gisteren, met de smsjes naar m'n moeder en alles daarna. Je bent echt een lieve vriendin.
Ik zit beetje met maandag in m'n maag trouwens, want ik heb dan een gesprek bij de arbo-arts wat best wel intens zal zijn. Ik voelde me ewer redelijk goed de laatste tijd, maar heb zo'n vermoeden dat ik maandag ook nog wel best in een dal zit, dus dat zal wel drama worden daar. En daarna heb ik m'n eerste bijles (geven) aan een meisje, maar misschien moet ik dat maar afzeggen, dat wordt me misschien even iets te veel op zo'n dag.
Gast- Gast
Oh ja en Fauve, smsen werkt als het goed is vanavond of morgen weer. Heb nu een leen toestelletje van m'n oom maar die batterij is alweer leeg dus heb ik ook niets aan. Maar heb thuis nog wel een oude van m'n moeder.
Gast- Gast
Graag gedaan hoor meis daar zijn vriendinnen voor! We smsen
Gast- Gast
Wow Marin.. Ik lees het nu 'pas', maar wil je toch nog zeggen dat ik het ontzettend balen voor je vind... jemig! Alsof het niet mee mag zitten! Hopelijk krijg je in juli opnieuw een kans.
Gast- Gast
Ohh Marin wat ongelofelijk klote voor je zeg!!
Ik heb eergister nog je blog gelezen en het enthousiasme spatte ervanaf, en nu dit..
Ik hoop heel erg voor je dat je in juli toch weer bij de lucky few hoort..!
Ik heb eergister nog je blog gelezen en het enthousiasme spatte ervanaf, en nu dit..
Ik hoop heel erg voor je dat je in juli toch weer bij de lucky few hoort..!
Gast- Gast
Wat ontzettend balen Marin. Blijf vooral goed praten met iedereen om je heen en laat je gevoel duidelijk zien. Het lijkt me heel erg als zo'n ondernemende vrouw als jijzelf in een neerwaardse spiraal/dal blijft zitten!
Gast- Gast
Jeetje Marin, wat balen. Alles is al wel gezegd denk ik, dus ik wilde je alleen nog even strekte wensen...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik snap niet zo goed dat er al mensen zijn die hun huis en baan hebben opgezegd, hun kinderen hebben ingelicht en tickets hebben geboekt.. Ze zijn toch nog niet door het intervieuw en de medische keuring enz.? Er waren nog verschillende redenen waardoor het niet door had kunnen gaan.
Laatst aangepast door Smikkell op za 14 mei 2011 - 5:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat ontzettend balen, ik kan me voorstellen dat je je flinkt bezeikt voelt! Het was wel zo netjes geweest als ze iets creatiever waren geweest in het zoeken van een oplossing, of als er iets meer af kon dan "sorry for the inconvenience". Hopelijk heb je heel veel geluk in de loting van juli.
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ik las het gisteravond op teletekst en moest ook meteen aan Marin denken. Wat een domper meid!
Je hele wereld op z'n kop, ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken (en dat je na de nieuwe trekking alsnog wint, of wil je nu niet meer?).
Je hele wereld op z'n kop, ik hoop dat je het een beetje kunt verwerken (en dat je na de nieuwe trekking alsnog wint, of wil je nu niet meer?).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik snap niet zo goed dat er al mensen zijn die hun huis en baan hebben opgezegd, hun kinderen hebben ingelicht en tickets hebben geboekt.. Ze zijn toch nog niet door het intervieuw en de medische keuring enz.? Er waren nog verschillende redenen waardoor het niet door had kunnen gaan.
Werkgevers inlichten is natuurlijk nog wat voorbarig (en ik ken niemand die dat daadwerkelijk gedaan heeft), maar je familie en vrienden vertel je dit natuurlijk het moment dat je het hoort. Zo ook kinderen, kan ik me zo voorstellen, dat je dat na twee weken wel verteld hebt. Tickets KAN je nog niet eens boeken dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar die medische keuring en interview kom je vrij makkelijk doorheen, dat is meer formaliteit dan dat het je daadwerkelijk tegen gaat houden. Zo'n interview duurt maar 5 minuten ongeveer, dus valt alles mee. Dus jouw punt gaat niet echt op.
Gast- Gast
Marin schreef:Smikkell schreef:Ik snap niet zo goed dat er al mensen zijn die hun huis en baan hebben opgezegd, hun kinderen hebben ingelicht en tickets hebben geboekt.. Ze zijn toch nog niet door het intervieuw en de medische keuring enz.? Er waren nog verschillende redenen waardoor het niet door had kunnen gaan.
Werkgevers inlichten is natuurlijk nog wat voorbarig (en ik ken niemand die dat daadwerkelijk gedaan heeft), maar je familie en vrienden vertel je dit natuurlijk het moment dat je het hoort. Zo ook kinderen, kan ik me zo voorstellen, dat je dat na twee weken wel verteld hebt. Tickets KAN je nog niet eens boeken dus ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Maar die medische keuring en interview kom je vrij makkelijk doorheen, dat is meer formaliteit dan dat het je daadwerkelijk tegen gaat houden. Zo'n interview duurt maar 5 minuten ongeveer, dus valt alles mee. Dus jouw punt gaat niet echt op.
Dat waren voornamelijk punten van mensen die nu toch niet naar Amerika konden. Hoe ze dat hun kinderen moesten vertellen en dat ze nu geen huis en baan meer hadden.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Marin schreef:Smikkell schreef:Ik snap niet zo goed dat er al mensen zijn die hun huis en baan hebben opgezegd, hun kinderen hebben ingelicht en tickets hebben geboekt.. Ze zijn toch nog niet door het intervieuw en de medische keuring enz.? Er waren nog verschillende redenen waardoor het niet door had kunnen gaan.
Dat waren voornamelijk punten van mensen die nu toch niet naar Amerika konden. Hoe ze dat hun kinderen moesten vertellen en dat ze nu geen huis en baan meer hadden.
Heb ik dat gezegd?
Kan me niet voorstellen, want dat is niet echt het geval voor zover ik weet. Dat lijkt me erg voorbarig. Het is momenteel voornamelijk gewoon een psychologische klap, en niet zo zeer praktische gevolgen. Maar dat neemt niets af aan de pijn.
Gast- Gast
Maar dit topic gaat toch niet alleen over jou, maar over alle mensen die nu niet naar Amerika gaan?!
Ik had het dus over anderen..
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar dit topic gaat toch niet alleen over jou, maar over alle mensen die nu niet naar Amerika gaan?!
Ja maar waar haal je die info vandaan dan? Want ik ken niemand die daadwerkelijk z'n huis al heeft opgezegd enzo. Wel aan familie e.d. vertelt. Binnen twee weken is het inderdaad wel heel snel om het al aan je werkgever te melden (tenzij het echt ter sprake komt ofzo), en je huis opzeggen is ook wat voorbarig. Dat lijkt me ook niet erg slim. Maar ik ken inderdaad wel mensen die het nu aan het kinderen moeten vertellen dat ze toch niet gaan, of aan familie en vrienden (ik zelf o.a.), en zich mentaal weer 360 graden moeten draaien.
Oh ja en iemand (die jongen die hier even kwam), die een ticket had gekocht naar NL om in oktober naar het interview te kunnen. En mensen die al geld hadden gestoken in het verzenden van de papieren enzo (100 euro aan DHL kosten bijv.). Ik zelf had gelukkig alleen nog maar de geboorte akte aangevraagd, dat was 11,50. Nou ja da's zonde maar niet onoverkomelijk. Dat is niet zo erg, het is meer de mentale 'schade'.
Gast- Gast
Marin, als je je geliefde iPhone weer terug hebt, wil ik ook met jou kunnen whatsappen, ik heb een nieuwe verslaving ontdekt Zo, punt uit
Gast- Gast
Deal!
Maar..... je krijgt m'n nummer pas zodra er een SB date staat. En nu echt!
Maar..... je krijgt m'n nummer pas zodra er een SB date staat. En nu echt!
Gast- Gast
Niet eerder? Ik ben zo b-b-b-bang voor een date, straks bijt je...
Maar we moeten idd wat plannen
Maar we moeten idd wat plannen
Gast- Gast
Marin schreef:Smikkell schreef:Maar dit topic gaat toch niet alleen over jou, maar over alle mensen die nu niet naar Amerika gaan?!
Ja maar waar haal je die info vandaan dan? Want ik ken niemand die daadwerkelijk z'n huis al heeft opgezegd enzo. Wel aan familie e.d. vertelt. Binnen twee weken is het inderdaad wel heel snel om het al aan je werkgever te melden (tenzij het echt ter sprake komt ofzo), en je huis opzeggen is ook wat voorbarig. Dat lijkt me ook niet erg slim. Maar ik ken inderdaad wel mensen die het nu aan het kinderen moeten vertellen dat ze toch niet gaan, of aan familie en vrienden (ik zelf o.a.), en zich mentaal weer 360 graden moeten draaien.
Oh ja en iemand (die jongen die hier even kwam), die een ticket had gekocht naar NL om in oktober naar het interview te kunnen. En mensen die al geld hadden gestoken in het verzenden van de papieren enzo (100 euro aan DHL kosten bijv.). Ik zelf had gelukkig alleen nog maar de geboorte akte aangevraagd, dat was 11,50. Nou ja da's zonde maar niet onoverkomelijk. Dat is niet zo erg, het is meer de mentale 'schade'.
AllesAmerika. Amerikees bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Maple schreef:Marin, als je je geliefde iPhone weer terug hebt, wil ik ook met jou kunnen whatsappen, ik heb een nieuwe verslaving ontdekt Zo, punt uit
Hé, ik kan ook whatsappen hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, met jou wil ik ook whatsappenSusan schreef:Maple schreef:Marin, als je je geliefde iPhone weer terug hebt, wil ik ook met jou kunnen whatsappen, ik heb een nieuwe verslaving ontdekt Zo, punt uit
Hé, ik kan ook whatsappen hoor.
Gast- Gast
Reva schreef:
AllesAmerika. Amerikees bijvoorbeeld.
Hahaha lees je daar nou ook mee? Hij is diegene die hier ook even kwam. Maar hij is de enige die ook echt vluchten geboekt heeft, vanwege z'n reis. Tja, of dat slim is weet ik niet. Mij werd geadviseerd rustig aan te doen, om zo ook wat tijd te rekken en meer te kunnen sparen, dus ik had m'n formulieren nog niet ingevuld en opgestuurd. Dat zou ik dit weekend doen.
Gast- Gast
Jeetje Marin, wat bummer zeg! Ik ga hard voor je duimen dat je er in juli alsnog bij zit!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Soortgelijke onderwerpen
» Absolute fout / relatieve fout berekenen
» lalalala, ik heb m'n visum!
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
» Visum aanvragen Belarus, zelf doen?
» lalalala, ik heb m'n visum!
» Als ik de loterij zou winnen dan.....
» Ben je bejaard, win je de postcode loterij!
» Visum aanvragen Belarus, zelf doen?
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: