Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fout bij Amerikaanse visum-loterij

+42
Blond
Polly
Muppetje
Verde
Janelie
Lotus
Laquisia
TNMN
_Lacey_
rapa nui
Jeanette
luisa
Oasis
Atelier Madame
Sweety
Kabouter
juffie001
studiebol
Bliss
Antibes
Qiara
Sjaantje
Zora
Sterre
RYW
Chocolate Cookie
Susan
Lady4
Feline
Carra
SnowWhite
Arwyn
Melis_je
JD
Highway
Jerry
Inge
Sarah1985
TukTuk
Lejow
Monte
girli
46 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Fout bij Amerikaanse visum-loterij - Pagina 5 Empty Re: Fout bij Amerikaanse visum-loterij

Bericht  juffie001 vr 13 mei 2011 - 20:07

jeetje, wat ontzettend rot voor je zeg! weet eigenlijk even niet zo goed wat te zeggen..
echt onwijs klote!!!
Sterkte met het verwerken van dit nieuws!!
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Fout bij Amerikaanse visum-loterij - Pagina 5 Empty Re: Fout bij Amerikaanse visum-loterij

Bericht  Kabouter vr 13 mei 2011 - 20:16

Wat een ontzettend rot nieuws! Was je zo blij en leek het allemaal meant to be en nu valt je droom weer zo in duigen. Ook echt belachelijk dat sorry het enige is dat ze kunnen zeggen/doen. Alsof dat de lading dekt. Blijf hoop houden, ook al snap ik dat dat heel moeilijk is, maar wie weet is het echt meant to be en dan hoor je in juli opnieuw bij de gelukkigen.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 20:23

owww Marin wat een rot streek !!!!!! Wat vind ik dit ontzettend k*t voor je ! Ik was echt oprecht blij voor je eindelijk je droom die uit ging komen !
Ik hoop echt dat je ooit nog die kans kan pakken ! Je droom gaat hoe dan ook uitkomen als jij dat ontzettend graag wilt !
hug

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 13 mei 2011 - 20:27

Echt klote voor je Marin! Ik had pas je blog nog gelezen en je was er zo enthousiast over. Ik hoop dat je er straks weer bij zit! Sterkte.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 13 mei 2011 - 21:10

pff echt erg!

maar marin is er geen andere mogelijkheid om amerika binnen te komen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:13

Atelier Madame schreef:pff echt erg!

Ja een Amerikaan trouwen.

Of werk visa, maar dat proces is al helemaal onmogelijk en dat is altijd tijdelijk.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk vr 13 mei 2011 - 21:16

Marin schreef:
Atelier Madame schreef:pff echt erg!

Ja een Amerikaan trouwen.

Of werk visa, maar dat proces is al helemaal onmogelijk en dat is altijd tijdelijk.

Of Mexicaan worden en illegaal het land binnen komen.. Heb je soms nog meer rechten en hulp dan dat de Amerikanen zelf krijgen..

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Oasis vr 13 mei 2011 - 21:25

Oh, Marin, wat erg Sad Dat moet vast heel oneerlijk voelen.. maar geef de moed niet op, jouw droom komt nog wel ooit uit! Tijd zal leren in welke vorm hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:27

We gaan geld inzamelen om een Amerikaan om te kopen om met je te trouwen!! Een.. andersompostorderbruidegom!

Gast
Gast

Bericht  luisa vr 13 mei 2011 - 21:36

Jeetje zeg, echt wat vind ik dit lullig voor je Marin. Ik ken je verder helemaal niet maar heb n.a.v. je vorige topic wel goed begrepen dat Amerika echt je droom is.

Kan me niet voorstellen hoe jij je nu moet voelen. Hopelijk wordt je droom toch nog de realiteit.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jeanette vr 13 mei 2011 - 21:42

Marin, wat een klote streek zeg! Ik duim in ieder geval dat je in juli wel weer uitgekozen wordt!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 21:48

Oh jee...dan valt je droom even in duigen Sad en je was er zo blij mee...heel veel sterkte met het verwerken van dit klotenieuws! hug

Gast
Gast

Bericht  rapa nui vr 13 mei 2011 - 21:51

Lijkt me erg moeilijk om na die 2 weken van bezig zijn met plannen maken voor een nieuwe toekomst nu weer hier alles bij elkaar te moeten pakken en weer verder te moeten. Is wel een erge smak die je nu maakt nu die roze wolk in een keer wegvalt.

Ik hoop dat je er volgende keer bij zit maar het is natuurlijk maar zo'n minimale kans. Maar wie weet heb je dat geluk.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  _Lacey_ vr 13 mei 2011 - 22:12

Ik las het vanmorgen op Facebook en vind het zo erg voor je Sad.
Alles leek op zijn plek te vallen en nu dit...

Ik ga heel hard voor je duimen dat je bij de loting in juli weer bij de winnaars zit.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Lady4 vr 13 mei 2011 - 22:47

Marin, heb je wat kunnen slapen vannacht? En hoe voel jij je op dit moment?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  TNMN vr 13 mei 2011 - 22:56

Wat een rot nieuws Sad hug
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 23:01

Lady4 schreef:Marin, heb je wat kunnen slapen vannacht? En hoe voel jij je op dit moment?

Ja ik heb echt heel veel geslapen (gelukkig) want ik was zo doodmoe. Wel constant er over gedroomd en ik wilde niet wakker werden en denken 'oh ja', dus daarom droomde ik er steeds over denk ik.

Hoe ik me nu voel..tja.. leeg. Moet weer opnieuw beginnen met leven inrichten, had net weer een doel voor ogen, en nu voelt het weer helemaal doelloos. Nog wel erger dan hier voor denk ik. Toen wist ik ook niet goed wat ik wilde, maar nu voelt het helemaal als een domper. Stom he, hoe zo'n gezellige middag met elkaar dan ineens zo om kan slaan. Volgens mij trok ik ook echt grijs weg in de Popo, of niet? Ik voelde echt de grond onder me weg zakken toen, het was echt een afgrijselijk gevoel, en op de fiets terug was ik helemaal aan het klappertanden en huilen en heb ik bijna twee ongelukken veroorzaakt, oeps. Echt in een complete trance verdoofd. Bah, niet leuk.

Gelukkig veel met m'n tante en moeder gepraat, die erg lief zijn. Het engste en ergste vind ik nog wel dat het nu weer zo terug bij af is, het was een stap vooruit, maar weer drie terug gevoelsmatig. Het gaat voor mij veel dieper dan 'oh ik mag niet naar Amerika', maar het is echt een toekomstbeeld wat in duigen valt, en wat weer een soort concreet doel in m'n leven was, waar ik inderdaad ook weer plezier en kracht uit haalde. En dat laatste vind ik echt wel heel naar en eng, nu voelt het echt alsof ik met niets zit. Tuurlijk weet ik dat ik een fijn huis heb en een fijne familie, maar het voelt echt even keihard om geen 'doel' meer te hebben, juist omdat dat precies ook het probleem was voordat ik dit hoorde.

Dus ja, zit een beetje in een diep dal nu. Maar ik moet maar proberen die twee dingen goed los te koppelen, en ook hier weer wat concrete dingen te krijgen zoals een leuke baan enzo. Maar voor nu zit ik daar echt nog niet op te wachten, eerst even deze klap verwerken. Het is echt een droom die in duigen valt, en het voelt echt heel erg raar en leeg en naar.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame vr 13 mei 2011 - 23:27

vooral dat laatste wat je beschrijft 'het is echt een droom die in duigen valt' daar kan ik me zo goed van voorstellen dat je nu écht niet weet wat je met je leven aanmoet.

Denk toch wel dat het heel erg belangrijk is om een invulling voor je leven hier te vinden..
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Lady4 vr 13 mei 2011 - 23:28

Ja, het echt bizar hoe dat nieuws ineens doorkwam in Popo. Ik vond je eerst vrij paniekerig en daarna leek je wel in een soort van trance inderdaad, compleet flabbergasted.

Geeft het de tijd om dit te verwerken, want dit leg je niet zomaar naast je neer. Toekomstdromen en vervullingen zullen er weer komen, op wat voor manier ook, maar op dit moment is het wat teveel gevraagd om daar al over na te gaan denken. Hopelijk brengt juli goed nieuws, maar ik denk dat jij zelf heel goed weet hoe je kansen dan zullen liggen.

Laat je voor nu verwennen bij je moeder thuis en geef jezelf tijd en ruimte om met deze emoties om te gaan.

Dikke knuffel voor jou en ondanks dit alles vond ik het hartstikke leuk om je gisteren te meeten! Ik heb een goede indruk gekregen hoor, tijdens de wijntjes op het terras. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 0:14

Marin ik vind het zó ongelooflijk rot voor je. Ik hoop echt dat dit niet een soort van 'genade klap' wordt voor je. Je had weer een doel, en die is ineens weer helemaal afgenomen, dus je zal nu wel terugvallen in een nog groter gat dan dat je hiervoor al in zat. Ik hoop echt dat je er in Juli bij zit, maar anders ik hoop dat je toch weer de kracht kan vinden om je leven hier weer in te richten en hier je doel te kunnen vinden. Ja, ik ben een beetje bezorgd om je :-).

Heel veel sterkte! Uiteindelijk komt het wel weer goed. Op welke manier dan ook...

Gast
Gast

Bericht  Laquisia za 14 mei 2011 - 0:14

Ik zag de topictitel en moest meteen aan jou denken, Marin.
Wat onwijs rot! jeeh, lieve meid. Nu lijkt je grote droom zomaar opeens in duigen te vallen.
Ik vind het echt erg dat er zo'n grote fout is gemaakt, er zijn zoveel mensen mogelijk gedupeerd van onterecht geluk. Het is niet zomaar een foutje als bij de groenteboer die je een tros tomaten meegeeft terwijl je om een bakje aarbeien hebt gevraagd.

hug voor jou.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 0:56

Nee he, wat een stomme fout en wat rot voor je Marin.

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 14 mei 2011 - 0:59

Wat ontzettend rot voor je, Marin. hug
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 14 mei 2011 - 1:10

Wat ontzettend balen Marin, hopelijk zit je er de volgende keer bij !

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 14 mei 2011 - 1:15

Ik vind het ook heel erg rot voor je. Vooral nu, ongeluk komt in drievoud he Sad Heel veel sterkte!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: