Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kind in de auto laten

+29
Sjonno
Sarah1985
TukTuk
Mikki
loesje
L!ND@
Fiwen
Printje
ekjir@M
Parisienne
Flip Fluitketel
Annemie
Rupsie
Rouge
meisjesmama
PiP
moepie
Monnie
Happydobby
Pussycat
PapillonRose
snoezel
Bruintje Beer
Monte
Susan
juffie001
Mida4you
Tania
Miss G
33 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 3 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:32

loesje schreef:misschien had ze wel een babyfoon in de auto en kon ze alles horen van de kleine.
Rolling Eyes tuurlijk...dat is wel heel onwaarschijnlijk hoor.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  loesje do 12 mei 2011 - 20:36

nou eind mei hebben wij een etentje met de hele familie en dan gaat alex ook mee maar we zitten dan wel met het fijt dat het een restaurant is en er geen babykamertje is en dan ligt hij misschien ook eventjes met de babyfoon in de auto maar daar moet ik nog even over denken of ik dat echt ga doen.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:41

loesje schreef:nou eind mei hebben wij een etentje met de hele familie en dan gaat alex ook mee maar we zitten dan wel met het fijt dat het een restaurant is en er geen babykamertje is en dan ligt hij misschien ook eventjes met de babyfoon in de auto maar daar moet ik nog even over denken of ik dat echt ga doen.

Dat meen je toch niet? Zoek gewoon een oppas voor hem dan. Je auto is toch ook geen slaapkamertje?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:43

Mas en Amé zitten ook wel eens even in de auto, bijv als ik moet tanken, of als ik met de auto Lise uit school haal. De auto gaat overigens wel op slot en ik zie de auto gewoon staan.
Maar ik zal ze nooit zo in de auto laten slapen terwijl de auto voor de deur staat.

Gast
Gast

Bericht  Mikki do 12 mei 2011 - 20:44

Mijn kinderen blijven alleen in de auto als ik ga tanken. De deur gaat dan op slot, en ik zorg dat ik ze kan zien. Verder gaan ze altijd mee de auto uit, als ze slapen ook. De jongste kan ik dan gelukkig makkelijk overleggen in bed.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:46

Loesje, niet doen! Dat je daar al überhaupt over nadenkt...dat je je baby in een auto laat liggen slapen terwijl jullie in een restaurant zijn...van de zotte, sorry hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:47

Storm schreef:Loesje, niet doen! Dat je daar al überhaupt over nadenkt...dat je je baby in een auto laat liggen slapen terwijl jullie in een restaurant zijn...van de zotte, sorry hoor.
+1
Daar lopen bij mij dus de kriebels van over mijn rug :shock:

Gast
Gast

Bericht  Susan do 12 mei 2011 - 21:08

loesje schreef:nou eind mei hebben wij een etentje met de hele familie en dan gaat alex ook mee maar we zitten dan wel met het fijt dat het een restaurant is en er geen babykamertje is en dan ligt hij misschien ook eventjes met de babyfoon in de auto maar daar moet ik nog even over denken of ik dat echt ga doen.

Als je dat serieus wil doen ben je naar mijn mening echt niet wijs, sorry.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  TukTuk do 12 mei 2011 - 21:10

Storm schreef:Loesje, niet doen! Dat je daar al überhaupt over nadenkt...dat je je baby in een auto laat liggen slapen terwijl jullie in een restaurant zijn...van de zotte, sorry hoor.

+1! Misschien ga ik wel gelijk van de ergste dingen uit, maar iedere gek kan het raampje inslaan en je kind mee nemen, en binnen een paar seconden alweer verdwenen zijn, ondanks dat je het hoort via de babyfoon, grote kans dat je er dan nooit op tijd bij bent..
Plus dat een auto toch ook geen gezonde omgeving is voor een kindje, de lucht wordt niet gefilterd, en het is gewoon totaal niet veilig..

Vraag me trouwens af of je wettelijk gezien een autoraampje gewoon mag inslaan, als je een kind op een warme dag in een auto aantreft? Natuurlijk bel je ook de politie/ambulance, maar als je daarop moet wachten tot dat hun aangekomen zijn kan het misschien al te laat zijn?

Laatst aangepast door AngelNyn op do 12 mei 2011 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:12

Mij ook hoor, AngelNyn. Als er een auto-radio gestolen wordt kun je die nog vervangen, als er iets met je kind gebeurd (het dierbaarste in je leven notabene!) dat kun je NOOIT meer vervangen. Het stoort me heel erg dat veel ouders zo onvoorzichtig met hun kind omgaan. Dat maakt me boos.

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 do 12 mei 2011 - 21:12

mijn oppaskindje wou een keer niet mee de winkel in, bij de moeder was dat. Dus mocht ze in de auto blijven. Ze wou muziek luisteren dus de sleutels zaten er ook nog in. Kind dat he ik kan wel even auto rijden. Ze is toen met de auto tegen allemaal containers gereden gelukkig dat die er stonden anders was ze zo de winkel ingereden.

Ik zou mn kind nooi in een auto laten zitten
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:13

Loesje, wat dacht je van een oppas regelen?

Gast
Gast

Bericht  loesje do 12 mei 2011 - 21:15

nu ik er zo overnadenk en jullie argumenten hoor is het inderdaad geen goed idee
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:17

loesje schreef:nu ik er zo overnadenk en jullie argumenten hoor is het inderdaad geen goed idee
Meen je 't nou..

Gast
Gast

Bericht  loesje do 12 mei 2011 - 21:18

heb het restaurant net gebelt en ze hadden wel een plekje waar hij evt kon liggen in een campingbedje die wij dan meenemen. Alex is het eerste kleinkind in de familie en de meeste hebben hem nog niet gezien anders had ik hem zowie zo niet meegenomen en oppas gezocht.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Bericht  TukTuk do 12 mei 2011 - 21:19

loesje schreef:nu ik er zo overnadenk en jullie argumenten hoor is het inderdaad geen goed idee

Rolling Eyes

Ik vraag me echt serieus af hoe sommige mensen dat zelf niet kunnen bedenken..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:27

loesje schreef:heb het restaurant net gebelt en ze hadden wel een plekje waar hij evt kon liggen in een campingbedje die wij dan meenemen. Alex is het eerste kleinkind in de familie en de meeste hebben hem nog niet gezien anders had ik hem zowie zo niet meegenomen en oppas gezocht.
Ik weet niet hoor, ik ben nog geen moeder, maar ik denk dat ik toch echt tegen die familie zou zeggen dat ik wel foto's van 'm meeneem, en als ze 'm in het echt willen komen bewonderen, dat dat geen enkel probleem is, maar dan wel bij mij thuis. Ik ga geen kleinzoon-showtje houden in een restaurant en me vervolgens in rare bochten moeten wringen, campingbedje meenemen naar een restaurant of zelfs overwegen om hem in de auto te leggen, omdat hij moet slapen...
Pech voor die familie dan, maar ik neem aan dat je zoon op de eerste plaats staat, en niet die familie die hem zo graag wil zien.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:29

Bij ons voor de deur hebben ze laatst zelfs een raam van een (gloednieuwe) auto ingeslagen omdat er een kat in lag. Het was ook echt een hete dag, en dat beest lag er een beetje suf bij. Die mensen van wie die kat was schaamde zich dood Embarassed en wisten eigenlijk niet zeker of ze wel het raampje in moesten tikken. Eigenlijk wilde zij wachten maar een dierenliefhebster uit de straat vond toch echt dat het raampje in moest. laughcry

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 12 mei 2011 - 21:29

Maple schreef:
loesje schreef:heb het restaurant net gebelt en ze hadden wel een plekje waar hij evt kon liggen in een campingbedje die wij dan meenemen. Alex is het eerste kleinkind in de familie en de meeste hebben hem nog niet gezien anders had ik hem zowie zo niet meegenomen en oppas gezocht.
Ik weet niet hoor, ik ben nog geen moeder, maar ik denk dat ik toch echt tegen die familie zou zeggen dat ik wel foto's van 'm meeneem, en als ze 'm in het echt willen komen bewonderen, dat dat geen enkel probleem is, maar dan wel bij mij thuis. Ik ga geen kleinzoon-showtje houden in een restaurant en me vervolgens in rare bochten moeten wringen, campingbedje meenemen naar een restaurant of zelfs overwegen om hem in de auto te leggen, omdat hij moet slapen...
Pech voor die familie dan, maar ik neem aan dat je zoon op de eerste plaats staat, en niet die familie die hem zo graag wil zien.

Ja als ze hem zo graag willen zien dan komen ze toch zelf langs? Daarvoor komen mensen toch ook op kraamvisite? :P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:38

Susan schreef:

Als je dat serieus wil doen ben je naar mijn mening echt niet wijs, sorry.

Heel erg mee eens. Alleen de overweging al..

Ik vind tanken trouwens nog een heel ander verhaal dan een winkel ingaan, als het echt maar een minuut is en je kan de auto altijd zien, doet de deur op slot, dan kan ik het me wel voorstellen. Maar een winkel ingaan, of een kind buiten laten slapen, nee dat vind ik echt onverantwoordelijk.

Gast
Gast

Bericht  meisjesmama do 12 mei 2011 - 21:43

Ik vind de winkel in gaan voor 1 boodschap wel iets anders dan je kind in de autoblaten slapen...

Maar het idee dat je je kindje in de auto legt om zelf in een restaurant te gaan eten... Dat gaat me echt te ver, als ze nodig mijn kindje willen zien dan bij mij thuis langs. En ik zou een paar foto's meenemen. E. Is ook wel eens meegeweest naar een restaurant toen ze 3 maanden was en toen sliep ze in de wagenbak achter ons. Zodra ze daar te groot voor was regelde we oppas.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 21:56

Ik doe het nooit, als ik denk ag kan wel ff 5min word het straks geen 5min maar 10min of langer.... nee wij nemen haar ook na kleine uitstapjes gewoon mee..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 22:47

Ik laat mijn kindje nooit alleen in de auto. Als hij in slaap is gevallen dan pak ik hem er wel uit als hij dan wakker word, jammer dan, maar meestal slaapt hij op de arm gewoon verder smile
Ik hoef bijna nooit te tanken ( doet mijn vriend meestal want die heeft hem het vaakst mee) maar als ik dan moet betalen dan neem ik hem mee.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 23:02

Loesje, toen mijn zoon jouw leeftijd had hebben we ook gewoon een keer het campingbedje mee genomen naar het restaurant. Van tevoren overlegd of we een tafel aan de zijkant konden krijgen waar het mogelijk was. Toen heeft hij daar geslapen en ook gespeeld, dus dat kan best hoor. Gewoon even overleggen.

Gast
Gast

Bericht  Sjonno do 12 mei 2011 - 23:13

Ik laat Rick en Lisa nooit alleen in de auto zitten. Tanken doe ik bij de makro dus ik sta ook te betalen aan de pomp. Mocht 1 van mijn kids in de auto in slaap vallen dan blijft of Chris of ik er bij zitten tot ze wakker worden.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud