Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kind in de auto laten

+29
Sjonno
Sarah1985
TukTuk
Mikki
loesje
L!ND@
Fiwen
Printje
ekjir@M
Parisienne
Flip Fluitketel
Annemie
Rupsie
Rouge
meisjesmama
PiP
moepie
Monnie
Happydobby
Pussycat
PapillonRose
snoezel
Bruintje Beer
Monte
Susan
juffie001
Mida4you
Tania
Miss G
33 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  xxjojootjexx vr 13 mei 2011 - 9:38

Susan schreef:Even los van het feit dat het überhaupt een absurd idee is, hoe had je in de auto een babyfoon willen aansluiten? Het babygedeelte moet toch in het stopcontact?
Ons baby gedeelte kan ook op batterijen geloof ik..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:39

Minneke schreef:
Susan schreef:Even los van het feit dat het überhaupt een absurd idee is, hoe had je in de auto een babyfoon willen aansluiten? Het babygedeelte moet toch in het stopcontact?

Hoezo? Gewoon motor laten draaien, een adapter in de sigarettenaansteker aansluiten en klaar is Kees laughcry

En boem, toen ontplofte de auto!
Sorry, dat is het eerste wat er in mij opkomt. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  xxjojootjexx vr 13 mei 2011 - 9:40

Coco schreef:
Minneke schreef:
Susan schreef:Even los van het feit dat het überhaupt een absurd idee is, hoe had je in de auto een babyfoon willen aansluiten? Het babygedeelte moet toch in het stopcontact?

Hoezo? Gewoon motor laten draaien, een adapter in de sigarettenaansteker aansluiten en klaar is Kees laughcry

En boem, toen ontplofte de auto!
Sorry, dat is het eerste wat er in mij opkomt. Mad
Ik dacht, iemand tikt het raampje door en rijdt weg met je kind....

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:44

xxjojootjexx schreef:
Coco schreef:
Minneke schreef:
Susan schreef:Even los van het feit dat het überhaupt een absurd idee is, hoe had je in de auto een babyfoon willen aansluiten? Het babygedeelte moet toch in het stopcontact?

Hoezo? Gewoon motor laten draaien, een adapter in de sigarettenaansteker aansluiten en klaar is Kees laughcry

En boem, toen ontplofte de auto!
Sorry, dat is het eerste wat er in mij opkomt. Mad
Ik dacht, iemand tikt het raampje door en rijdt weg met je kind....

Even voor de zekerheid; jullie begrijpen toch wel dat mijn reactie sarcastisch was he?! Ik wilde het alleen nog wat meer in het absurde trekken (want zo zie ik dit hele idee!).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:45

xxjojootjexx schreef:
Coco schreef:
Minneke schreef:
Susan schreef:Even los van het feit dat het überhaupt een absurd idee is, hoe had je in de auto een babyfoon willen aansluiten? Het babygedeelte moet toch in het stopcontact?

Hoezo? Gewoon motor laten draaien, een adapter in de sigarettenaansteker aansluiten en klaar is Kees laughcry

En boem, toen ontplofte de auto!
Sorry, dat is het eerste wat er in mij opkomt. Mad
Ik dacht, iemand tikt het raampje door en rijdt weg met je kind....

Een logisch nadenkend mens zou de politie bellen als ie zoiets zou zien (ik iig wel). Daar kom je ook niet zomaar vanaf.

Bah ik krijg hier echt zo'n nare gedachten van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast vr 13 mei 2011 - 9:45

Minneke schreef:
xxjojootjexx schreef:
Coco schreef:
Minneke schreef:
Susan schreef:Even los van het feit dat het überhaupt een absurd idee is, hoe had je in de auto een babyfoon willen aansluiten? Het babygedeelte moet toch in het stopcontact?

Hoezo? Gewoon motor laten draaien, een adapter in de sigarettenaansteker aansluiten en klaar is Kees laughcry

En boem, toen ontplofte de auto!
Sorry, dat is het eerste wat er in mij opkomt. Mad
Ik dacht, iemand tikt het raampje door en rijdt weg met je kind....

Even voor de zekerheid; jullie begrijpen toch wel dat mijn reactie sarcastisch was he?! Ik wilde het alleen nog wat meer in het absurde trekken (want zo zie ik dit hele idee!).

laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  xxjojootjexx vr 13 mei 2011 - 9:49

Nee dat snapte ik echt niet.. Ik dacht dat je een oplossing aangaf voor loesje...
silent

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  xxjojootjexx vr 13 mei 2011 - 22:05

xxjojootjexx schreef:Nee dat snapte ik echt niet.. Ik dacht dat je een oplossing aangaf voor loesje...
silent
Very Happy Very Happy Very Happy angel

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  PiP za 14 mei 2011 - 0:13

xxjojootjexx schreef:Kind in de auto laten slapen en zelf uit eten gaan.. Alleen dat je het overweegd Evil or Very Mad

Hier zitten de kids 3x per week alleen in de auto, wanneer ik naar de postbus loop zet ik heel aso de auto daarvoor op de stoep. Loop naar binnen, 10 meter, pak de post en loop weer terug. Al deze tijd heb ik het zicht op de kinderen, staat de auto uit, de sleutels in mijn hand en de handrem erop. Als ik ook een pakketje moet wegbrengen oid, dan neem ik ze mee.

Die postbussen zitten bij ons zoooo k*t. Eerst kon je ook zo door een glazen gevel naar binnen en evt je auto zien, maar nu zitten ze in de Bruna sinds alles naar Kampen is verhuist. Bruna is ik gok 70 meter lopen en je moet dan helemaal achter in de winkel een hokje in. Ik deed dus sowiezo de postbus niet meer, maar wel als die ander met vakantie was. Dan moest ik of F eruit halen of eerst naar het kdv, terug naar de Bruna en weer naar mijn werk dat hij het kdv in de buurt zit.
Nou ja beetje off topic.

OT: Het zou niet eens in me opkomen om te gaan uiteten en mijn kind in de auto te laten liggen. Ik zou dan oppas regelen of laten slapen in de wagenbak als dat nog past en anders lekker thuis blijven. Als ze zo benieuwd zijn naar je kind komen ze maar lekker op visite!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  xxjojootjexx za 14 mei 2011 - 4:23

PiP schreef:
xxjojootjexx schreef:Kind in de auto laten slapen en zelf uit eten gaan.. Alleen dat je het overweegd Evil or Very Mad

Hier zitten de kids 3x per week alleen in de auto, wanneer ik naar de postbus loop zet ik heel aso de auto daarvoor op de stoep. Loop naar binnen, 10 meter, pak de post en loop weer terug. Al deze tijd heb ik het zicht op de kinderen, staat de auto uit, de sleutels in mijn hand en de handrem erop. Als ik ook een pakketje moet wegbrengen oid, dan neem ik ze mee.

Die postbussen zitten bij ons zoooo k*t. Eerst kon je ook zo door een glazen gevel naar binnen en evt je auto zien, maar nu zitten ze in de Bruna sinds alles naar Kampen is verhuist. Bruna is ik gok 70 meter lopen en je moet dan helemaal achter in de winkel een hokje in. Ik deed dus sowiezo de postbus niet meer, maar wel als die ander met vakantie was. Dan moest ik of F eruit halen of eerst naar het kdv, terug naar de Bruna en weer naar mijn werk dat hij het kdv in de buurt zit.
Nou ja beetje off topic.

De postbussen gaan hier ook op de schop. Ze zitten nu op een ideale plaats, maar komen dus ook in een andere winkel. Wanneer en waar is nog onbekend, maar het gaat wel gebeuren.
Erg shit. Ik hoop niet hier in de winkelstraat want dan wordt het behoorlijk rot.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  ProudMom za 14 mei 2011 - 7:41

PiP schreef:

OT: Het zou niet eens in me opkomen om te gaan uiteten en mijn kind in de auto te laten liggen. Ik zou dan oppas regelen of laten slapen in de wagenbak als dat nog past en anders lekker thuis blijven. Als ze zo benieuwd zijn naar je kind komen ze maar lekker op visite!


Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik zou mijn kind nooit alleen in de auto laten, en al helemaal niet zo lang. En dan ook nog eens om lekker op je gemak te gaan eten. confused Nee, dat vind ik echt niet kunnen. Dat doe je je kind toch niet aan?! Net zoals iemand al zei: Ook al gebeurd er niets, en is het niet warm of wat dan ook. Stel dat je kindje wakker word, in paniek raakt, begint te huilen, en niemand die hem hoort..? Vreselijk. Ik moet er niet aan denken..
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 5 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum