Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

kind in de auto laten

+29
Sjonno
Sarah1985
TukTuk
Mikki
loesje
L!ND@
Fiwen
Printje
ekjir@M
Parisienne
Flip Fluitketel
Annemie
Rupsie
Rouge
meisjesmama
PiP
moepie
Monnie
Happydobby
Pussycat
PapillonRose
snoezel
Bruintje Beer
Monte
Susan
juffie001
Mida4you
Tania
Miss G
33 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Susan do 12 mei 2011 - 8:12

Wat zouden jullie doen als je op een warme dag een kindje in de auto zou zien liggen? Ik zou dan denk ik de politie bellen en proberen die auto open te krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:14

Susan schreef:Wat zouden jullie doen als je op een warme dag een kindje in de auto zou zien liggen? Ik zou dan denk ik de politie bellen en proberen die auto open te krijgen.
Ik zou geen seconde twijfelen, zou meteen de politie bellen. Moet er niet aan denken dat ik niks zou doen en er zou iets gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  PapillonRose do 12 mei 2011 - 8:17

Arden schreef:
Susan schreef:Wat zouden jullie doen als je op een warme dag een kindje in de auto zou zien liggen? Ik zou dan denk ik de politie bellen en proberen die auto open te krijgen.
Ik zou geen seconde twijfelen, zou meteen de politie bellen. Moet er niet aan denken dat ik niks zou doen en er zou iets gebeuren.
+1!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:18

Belachelijk van die vrouw uiteraard! Ze zal zelf ook niet helemaal blij zijn geweest met de situatie, anders zou ze je niet zo af hebben gesnauwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Miss G do 12 mei 2011 - 8:20

Susan schreef:Wat zouden jullie doen als je op een warme dag een kindje in de auto zou zien liggen? Ik zou dan denk ik de politie bellen en proberen die auto open te krijgen.

Ja ik zou eerst even bij mn buren aanbellen, en als die het niet weten dan direct de politie bellen. Mijn vriend wilde eigenlijk nu al de politie bellen, die heeft echt een tijdje in de auto zitten kijken. Hij kon het zich niet voorstellen en dacht dat het een pop was :P
Miss G
Miss G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  PiP do 12 mei 2011 - 8:25

snoezel schreef:Ik denk dat ze zelf heel goed aanvoelde "fout" te zitten en daarom zo reageerde..

Ik neem L.iz soms mee boodschappen doen. Ik parkeer dan mijn auto met haar op de parkeerplaats en moet dan even zo'n karretje met opgebouwd babystoeltje uit de winkel halen. Ik kan mijn auto tot de draaideur in de gaten houden, dan moet ik 10 stappen tot de karretjes en weer terug... En DAT vind ik echt al heeeeell naar.

Ik zou zelf het risico niet durven en willen nemen in ieder geval.

Maar waarom hou je haar niet vast en ga je dan een karretje halen als je het naar vindt?
Zo doe ik het ook altijd.

Hoe doen jullie dat eigenlijk met tanken? Ik durf mijn dochter niet alleen te laten.

Ik weet dat het fout is, een tijdje terug was ik moe en wou ik eigenlijk een blik redbull oid halen, maar F lag ook te slapen.
Ik durfde toen niet uit de auto te gaan om bij een pomp, wat te halen en ben doorgereden, voor mij was het kiezen tussen 2 kwaden. Sindsdien heb ik standaard een blik in de auto staan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  meisjesmama do 12 mei 2011 - 8:32

Ik laat mijn meiden wel eens kort alleen in de auto zitten. Als ik 1 boodschap moet halen in de winkel en ik zie dat het rustig is ren ik even snel naar binnen. Dat is sneller dan 2 meiden uit de auto halen. Ik doe de auto altijd op slot!!
Maar dan van het fietskarretje vind ik echt belachelijk..
Tanken doe ik alleen op momenten dat ik zie dat het heel rustig is bij het tankstation en dan laat ik ze er ook in zitten.
Ben ik dan echt de enige die dat doet?
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Rouge do 12 mei 2011 - 8:36

tanken doe ik pas sinds kort met zoon (hij is 2) en dan de auto op slot (of course) als ik ga betalen.
Dat heeft ook even geduurd voor ik dat aandurfde. Daarvoor tankte ik gewoon als ik zonder hem was, of mijn vriend. Maar kind in de auto laten tijdens een boodschap zou ik nooit doen (tenzij hij een heel stuk ouder is)
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:41

Ik laat mijn dochter nooit in een afgesloten auto slapen. Het komt wel eens voor dat ze nog even in de autostoel blijft liggen met de deuren open en dat ik 10 meter verder zit. Als ik een kindje alleen in de auto zie zitten en er is geen ouder in de buurt, dan zou ik denk ik ook de politie wel bellen. Zo'n kindje droogt super snel uit, moet er niet aan denken dat je later op de dag erachter komt dat het kindje wel uitgedroogd was, of nog erger: is overleden.

Ik laat onze dochter met tanken wel in de auto zitten, maar ik tank bij zo'n tankstation waarbij je bij de pomp met je pinpas moet betalen, ik ben er dus hoogstens 2 meter vanaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Rupsie do 12 mei 2011 - 8:46

Ik laat mijn 2 kinderen wel ooit even in de auto zitten (zelfde als meisjesmama). Auto staat dan recht voor de groentewinkel of bakker en dan even snel naar binnen. Gaat sneller dan ze allebei uit de auto te halen. Ik kan de auto dan wel zien, en houd dan ook de hele tijd de auto in de gaten. Doe hem natuurlijk wel op slot met raam een stukje open.
Als het echt heet is dan haal ik ze er wel uit en gaan ze mee de winkel in.

Tanken doe ik ook als de kids in de auto zitten. Als ik moet betalen doe ik de auto op slot.

De verhalen van jullie van de fietskar vind ik wel onvoorstelbaar. Iedereen kan dan je kind meenemen. Dat zou ik never nooit doen.
Rupsie
Rupsie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 318
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Annemie do 12 mei 2011 - 8:47

Ik laat mijn zoontje weleens alleen in de auto zitten, maar alleen als ik ga tanken, vind het onzin om hem voor 2 minuten eruit te halen, omdat je even moet betalen, kan toch geen kwaad? Kijk als het nou heel warm is, dan zou ik het niet zo snel doen.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Flip Fluitketel do 12 mei 2011 - 8:51

Ik zou mijn dochter echt nooit alleen achter laten in de auto. Voel me al naar als ik haar in de auto even een moment alleen achterlaat om wat uit huis te pakken als ik wat vergeten ben.

Verder vindt ik de reactie wel wat te ver gaan van die vrouw. Ik zou het denk ik ook hebben gedaan of de politie o.i.d. gebeld hebben.

Wat betreft tanken...wij tanken altijd bij een tankstation waarbij je bij de benzinepomp gelijk met pinpas kan betalen. We blijven dus altijd in de buurt van de auto als onze dochter erin zit.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Annemie do 12 mei 2011 - 8:54

Maar wat is er dan eigenlijk zo erg aan dat je je kindje even alleen in de auto laat, wat kan er dan gebeuren?? of heeft dat ook met de leeftijd van je kindje te maken??

Er kan altijd wel wat gebeuren, als je je kindje uit de auto haalt kan er ook net 1 of andere gek aanrijden die je aanrijdt..


Laatst aangepast door Annemie op do 12 mei 2011 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Parisienne do 12 mei 2011 - 8:55

Het enige moment dat N. even een paar seconden alleen in de auto zit (wakker) is wanneer ik op de parkeerplaats hier bij de supermarkt een winkelwagentje moet pakken waarin zij in het zitje gaat. Ben nog geen 20 sec. weg, maar kan mijn ogen niet van de auto afhouden, hahah! Met tanken laat ik N. soms wel alleen in de auto. De ene keer loop ik naar binnen, de andere keer pin ik aan de pomp.

Dit komt bijna nooit voor.. wij hebben een heel luxe bezinepomp bij ons in de straat angel De benzinepomp hoort bij het autoverhuurbedrijf waar mijn vriend werkt (hier in de straat dus). Omdat het in een woonwijk is moet het een bemande benzinepomp zijn. Er wordt dus voor je getankt.. wat een luxe! Je komt aanrijden, zet je auto voor de pomp, personeel komt aanlopen (soms mijn vriend dus), raampje open, zeggen hoeveel je wilt tanken en daarna lekker blijven zitten. Als je contact betaalt kan je dus gewoon in je auto blijven zitten, anders moet je wel even naar binnen lopen om te pinnen. Hier wordt heel veel getankt.. ik woon in een dure, chique wijk van R.'dam en die mensen betalen wel wat extra hoor. Mijn vriend komt overigens ook thuis met leuke fooien! Very Happy

Weer ontopic: ik zou niet snel mijn kind in een auto laten zitten als ik het niet kan zien. Een bakfiets o.i.d. helemaal niet!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  PapillonRose do 12 mei 2011 - 8:58

Wat tanken betreft laat ik haar ook in de auto. Maar meestal tank ik ook bij een station waar je meteen met pinpas betaalt, direct naast de auto. Of bij een heel klein pompstation bij mij om de hoek, dan sta ik daar voor het raam geparkeerd en dan doe ik ook nog eens de deuren op slot.

Zo moest ik vandaag ook pinnen en had haar net thuis in de auto vastgezet. Bij de pinautomaat kon ik direct ernaast parkeren, heb de deuren op slot gedaan en heb snel gepind.

Zolang het echt maar heel kort is en ik haar van zeer korte afstand kan zien doe ik het dus weleens, haar in de auto laten en zelf snel iets doen. Maar verder van de auto af of uit het zicht doe ik echt niet!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  ekjir@M do 12 mei 2011 - 9:18

Ik zal wel een compleet ontaarde moeder zijn maar ik laat J. wel eens alleen in de auto. Als hij lekker ligt te slapen dan zet ik de auto onder de bomen zodat de auto niet in de volle zon staat of ik laat de auto (en airco) lopen en doe deze met de reserve sleutel op slot. Maar dat duurt nooit langer dan 10 minuten / kwartiertje.

Ik ga geen boodschappen doen ofzo maar gewoon bij ons of m´n vader en moeder voor de deur vind ik het geen gevaar ofzo zolang het niet blaf heet is of wordt in de auto. Als hij wakker is gaat hij gewoon mee naar binnen maar als hij slaapt laat ik hem lekker zitten.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 9:22

Ik laat mijn dochter alleen in de auto wanneer ik ga tanken, maar dan betaal ik aan de pomp, dus ik hoef niet weg bij de auto. Ook laat ik haar even in de auto zitten als ik boodschappen heb gedaan en de tassen dan naar binnen til. Als ik haar eerst neerzet, vliegt ze naar het weiland tegenover ons huis om daar BOEOEOE te gaan roepen tegen de koeien.

Verder zou ik haar niet alleen durven laten als ik de auto niet in het zicht heb. Mensen die dat wel doen, vind ik geen ontaarde moeders, maar ik ben gewoon heel (soms overdreven) voorzichtig met mijn dochter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Printje do 12 mei 2011 - 9:40

Ik laat mijn zoon ook nooit alleen in de auto, ik vind dat echt doodeng.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 9:45

ekjir@M schreef:Ik zal wel een compleet ontaarde moeder zijn maar ik laat J. wel eens alleen in de auto. Als hij lekker ligt te slapen dan zet ik de auto onder de bomen zodat de auto niet in de volle zon staat of ik laat de auto (en airco) lopen en doe deze met de reserve sleutel op slot. Maar dat duurt nooit langer dan 10 minuten / kwartiertje.

Ik ga geen boodschappen doen ofzo maar gewoon bij ons of m´n vader en moeder voor de deur vind ik het geen gevaar ofzo zolang het niet blaf heet is of wordt in de auto. Als hij wakker is gaat hij gewoon mee naar binnen maar als hij slaapt laat ik hem lekker zitten.

Dit zou ik dus echt nooit durven. Ik zou bang zijn dat de auto op de een of andere manier gaat rijden, of dat er een gek het raampje intikt en er mee vandoor gaat inclusief kind. Moet er niet aan denken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 9:54

Ik zou het echt nooit doen, ook niet 2 minuten en ook niet thuis voor de deur. Ik vind het echt onverantwoord. Er zou maar een gek er met je auto vandoor gaan, of je kind in paniek raken. Ik zie warmte echt niet als enige reden om het te doen.
Bij de supermarkt zou ik ze gewoon op de arm meenemen naar het winkelwagentje.

Toen ik een jaar of 6/7 was, was ik met de buurman en zijn zoontjes even het centrum in, buurman liet ons in de auto welke op een heuveltje stond en vervolgens achteruit tegen het postkantoor aanreedt. Wij waren echt doodsbang. Zo kan er ook iemand tegen je auto rijden waardoor je kind in paniek raakt en papa of mama is er niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Fiwen do 12 mei 2011 - 18:35

Ik laat haar wel in de auto als ik even moet afrekenen bij het tankstation. Vind het onzin de hele maxi-cosi eruit te gaan halen als ik haar vanuit het tankstation kan zien zitten en ik nog geen minuut binnen moet zijn. Dan ben ik langer bezig met haar in en uitladen (inclusief gemopper en tegenstribbelen) als dat ik daadwerkelijk weg ben en 9 van de 10 keer slaapt ze.
Verder laat ik haar ook in de auto als ik deze op de oprit bij mijn ouders heb staan en ik even help met de boodschappen van mijn moeder of even iets binnen af moet geven en ze ligt lekker te slapen.

Echt laten liggen om zelf boodschappen te doen of zo zou ik nooit doen. Maargoed, ieder zijn keuze natuurlijk.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 19:57

God zeg, wat zijn sommige ouders onverantwoordelijk en absoluut niet zuinig op hun kind...ik snap dat niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  L!ND@ do 12 mei 2011 - 20:01

Storm schreef:God zeg, wat zijn sommige ouders onverantwoordelijk en absoluut niet zuinig op hun kind...ik snap dat niet..

+1
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 20:09

Als ik ga tanken laat ik de kinderen weleens even 1 minuut in de auto zitten met de deur natuurlijk op slot. Verder laat ik ze nooit zitten, als ik boodschappen ga doen til ik de jongste eerst uit de auto en zet haar daarna in het winkelwagentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  loesje do 12 mei 2011 - 20:31

misschien had ze wel een babyfoon in de auto en kon ze alles horen van de kleine.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

kind in de auto laten - Pagina 2 Empty Re: kind in de auto laten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum