Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

+22
pantuf
Dolphinne
ekjir@M
Thunder
Susan
xxjojootjexx
Annie24
moepie
Wennes
Flip Fluitketel
Annemie
Mikki
Parisienne
M@niek
Sjonno
Bruintje Beer
liesje
snoezel
Darius
duckie
Mida4you
PapillonRose
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose ma 16 mei 2011 - 22:02

Nijntje schreef:oke dan! Bij de prenatal. Ik had zo'n hoes laatst bij de kv gekocht vooor een autostoel, maar wist niet hoe ik die er om heen moest krijgen. Als ik die erop moet zetten kan ik net zo goed de hele bekleding wassen...
Ik kon ook een hoes erbij kopen bij de winkel waar ik mijn autostoel besteld heb (Baby- en Tienerstore). Alleen wel wat duurder dan bij de Prénatal, dus ik heb het niet gedaan. Maar ze zijn er dus, ook nog bij andere winkels.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  xxjojootjexx ma 16 mei 2011 - 22:22

Dromertje schreef:
Parisienne schreef:Met hoeveel maanden ging jullie kindje van de Maxi Cosi naar de autostoel?! Ik weet dat het vanaf 9 kilo is en als ze zelfstandig kunnen zitten, maar ben even benieuwd hoe oud jullie kindjes waren smile

Y. is over gegaan toen ze een maand of 8 was, woog toen al wel ruim 9 kg en was toen 73 cm lang en kon al een tijdje goed los zitten. In de maxi-cosi stak ze een stukje met haar hoofd boven de mc-rand uit en zette zich ook regelmatig af met haar voeten tegen de leuning aan, waardoor ze helemaal met haar hoofd boven de rand uit stak.

Had je haar dan wel goed vast zitten??
Tristan is nu 8 maanden, 3 weken. Weegt tussen de 9,5-10 kilo (moeten donderdag weer wegen) en is sowieso al 76 cm. Maar hij komt nog niet met zijn hoofd boven de rand uit. En hij kan zich ook niet afzetten, door de gordels.
misschien zit er verschil in type maxicosi groep 0? Wij hebben de cabriofix.
Gisteren zat hij even in de Tobi van Kirsten, maar vond hem daarin echt weer een klein babytje, dus hij zit nog lekker in de groep 0 stoel. Hij kan al wel zelfstandig zitten btw.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Spring ma 16 mei 2011 - 22:45

Nijntje schreef:oke dan! Bij de prenatal. Ik had zo'n hoes laatst bij de kv gekocht vooor een autostoel, maar wist niet hoe ik die er om heen moest krijgen. Als ik die erop moet zetten kan ik net zo goed de hele bekleding wassen...

Ik heb ook zo'n hoesje gekocht voor over de maxi cosi bij de kruidvat. Maar volgens mij is dat precies dezelfde als bij de prenatal. Alleen was ie bij de kruidvat een stuk goedkoper.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose di 17 mei 2011 - 0:15

Annie24 schreef:Kijk, dat scheelt een hele hoop hé! Very Happy
Kan je mooi weer ergens anders aan uitgeven Laughing
Ik heb al een leuke besteding gevonden voor wat ik nu overhoud Wink Was net bij het Kruidvat en daar hebben ze nu hele leuke accessoires voor in de auto van FisherPrice! Ik heb een nekkussentje, een speelblad voor in de autostoel, een bekerhouder en de autospiegel die laatst overal uitverkocht was gekocht Very Happy Dus ze kan straks helemaal voorzien van allerlei gadgets in de autostoel :P
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Annie24 di 17 mei 2011 - 9:59

PapillonRose schreef:
Annie24 schreef:Kijk, dat scheelt een hele hoop hé! Very Happy
Kan je mooi weer ergens anders aan uitgeven Laughing
Ik heb al een leuke besteding gevonden voor wat ik nu overhoud Wink Was net bij het Kruidvat en daar hebben ze nu hele leuke accessoires voor in de auto van FisherPrice! Ik heb een nekkussentje, een speelblad voor in de autostoel, een bekerhouder en de autospiegel die laatst overal uitverkocht was gekocht Very Happy Dus ze kan straks helemaal voorzien van allerlei gadgets in de autostoel :P

:-)
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 10:17

Ik kreeg vorige week een reclame folder in de bus van Babypark en daar is de Maxi Cosi Axiss flink in de aanbieding ! Dus die gaan we deze week maar even halen Wink samen met nog een ander autozitje en een buggy

S. is nu trouwens ruim 8,5 kilo maar hij wordt gewoon te lang voor de Maxi Cosi en ook hebben we heb idee dat hij het in de auto niet meer zo leuk vind om andersom te zitten. Dus het wordt echt tijd voor een andere !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Parisienne di 17 mei 2011 - 10:27

Ik heb overigens ook wel het idee dat er verschil zit in welke type Maxi Cosi (tot 9 kilo) je hebt. Wij hebben de Maxi Cosi Pebble. Ik heb het idee dat deze groter is, dat als je de verkleiner (het kussentje onder de kont) eruit haalt je kindje wat dieper zit en er zo dus wat langer in kan. Qua lengte zit N. op zich nog wel goed en kan ze nog even in de Maxi Cosi, maar ze gaat nu telkens met haar hoofd omhoog, spant zo heel erg lang haar buikspieren en wordt soms boos.. ze wil gewoon zitten.

Is het trouwens ook veilig als je de Maxi Cosi in plaats van liggend, half zittend op de stoel vast zet met de gordels? Dus dat ze wat meer rechtop zitten? Niet helemaal rechtop uiteraard..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 20:18

Parisienne schreef:Is het trouwens ook veilig als je de Maxi Cosi in plaats van liggend, half zittend op de stoel vast zet met de gordels? Dus dat ze wat meer rechtop zitten? Niet helemaal rechtop uiteraard..

Ik zou het niet doen. Volgens mij kan je dan de gordels niet goed stevig vast zetten

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  loesje di 17 mei 2011 - 20:40

ik twijfel met alex of hij in een andere autostoel moet ipv de maxicosi omdat hij nog maar 7 en een halve maand is maar hij is al wel 9 en een halve kilo en 70 cm dus wel wat te groot/zwaar voor de maxicosi. Hij kan nog niet los zitten.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast di 17 mei 2011 - 20:43

@ Loesje, ik zou 'm nog een maandje in de Maxi Cosi houden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 4 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum