Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

+22
pantuf
Dolphinne
ekjir@M
Thunder
Susan
xxjojootjexx
Annie24
moepie
Wennes
Flip Fluitketel
Annemie
Mikki
Parisienne
M@niek
Sjonno
Bruintje Beer
liesje
snoezel
Darius
duckie
Mida4you
PapillonRose
26 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose zo 8 mei 2011 - 10:31

Wat voor autostoel hebben jullie genomen als opvolger van de maxi cosi voor baby's? Hier past ze er voorlopig nog gewoon in hoor, maar ik ben me vast een beetje aan het oriënteren. En dan kan ik eventueel nog even een tijdje aanbiedingen in de gaten houden tot het zover is.

Mijn oog is namelijk al gevallen op de maxi cosi tobi marble pink:
Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Maxi-Cosi%20Tobi%20Marble%20Pink

Het is alleen een beetje jammer dat hij zo schandalig duur is! Daarom ben ik wel benieuwd naar wat voor autostoelen jullie hebben en of dat bevalt. En of degenen die een maxi cosi Tobi hebben vinden dat hij zijn geld ook echt waard is. Het pluspunt lijkt mij in elk geval de slaapstand, dat hebben lang niet alle stoeltjes.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Mida4you zo 8 mei 2011 - 10:35

Wij hebben ook een maxi cosi autostoel gekocht, een oranje maar weet de type niet eigenlijk. Maar echt niet nieuw in de winkel gekocht want die zijn belachelijk duur! We hebben er 1tje gekocht via Marktplaats en zag er nog heel goed uit! Hier zitten ook een slaapstand op en die is ideaal. Ze heeft al 2x geslapen smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  duckie zo 8 mei 2011 - 10:37

wij zijn ook nog niet aan een autostoel toe, maar zag bij iemand anders laatst een auto stoel die je kon draaien naar de deur toe zeg maar om je kindje er makkelijk in en uit te halen, dat leek me erg makkelijk, weet alleen niet welke dat was
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 11:48

.


Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:48; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Darius zo 8 mei 2011 - 13:23

Ik zou nooit een autostoel uitkiezen op de kleur van de bekleding. Laurens heeft er altijd een badstof hoes omheen, omdat hij enorm zweet in een autostoel, dus de kleur van de bekleding is hier toch nooit te zien.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 17:48

wij hebben een stoel van de gamma. Bevalt prima, waarom zou je zo'n dure kopen eigenlijk? Die van ons was in de aanbieding voor 50 euro, originele prijs weet ik zo niet, hier zit ook een slaapstand op, maar tot nu toe heeft ze alleen nog in de gewone stand geslapen, ik vergeet 'm altijd naar onder te zetten en tijdens het rijden valt ze in slaap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  snoezel zo 8 mei 2011 - 18:01

Die te verdraaien is is de maxi cosi axiss.

Ik hou dit topic ook in de gaten, wij moeten er ook bijna aan geloven Very Happy
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  liesje zo 8 mei 2011 - 18:54

ik heb er 1 gekocht voor 50 euro bij de hema was toen in de aanbieding en we gebruiken hem en hij is fijn en is veilig
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 18:58

Wij hebben een Tobi. Ik vind hem heel fijn.
Voor mij was de veiligheid het belangrijkste en deze kwam met een ruime 7 uit de test. Er zijn maar 2 autostoelen die beter zijn. ( met de isofix en de kiddy infinity)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 18:58

liesje schreef:ik heb er 1 gekocht voor 50 euro bij de hema was toen in de aanbieding en we gebruiken hem en hij is fijn en is veilig

Dat is niet helemaal waar, vorig jaar kwamen de Hema stoelen slecht uit de test.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:19

Wij hebben deze:

http://www.kids.nl/images/thmb/34__3221621484.jpg

De Kids Infinity Pro. Deze gaat mee van 9 tot 36 maanden en is daarom in verhouding wat goedkoper. Hij kwam in deze categorie stoeltjes als meest veilige naar voren, vandaar dat we deze hebben gekozen. Hij bevalt prima. Fenne gebruikt dat blad ook als hoofdsteun als ze in slaap valt, dat vindt ze heel fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:25

Snoepy87 schreef:
liesje schreef:ik heb er 1 gekocht voor 50 euro bij de hema was toen in de aanbieding en we gebruiken hem en hij is fijn en is veilig

Dat is niet helemaal waar, vorig jaar kwamen de Hema stoelen slecht uit de test.

Dat waren niet alle Hema stoelen... ze hebben drie soorten en de gewone autostoel voor 9-18kg kwam als voldoende uit de test. De doorgroeistoel was onvoldoende.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  liesje zo 8 mei 2011 - 19:37

ik heb niet de doorgroeistoel gekocht en ik neem aan als iets niet veilig is deze niet verkocht zouden worden of heb ik dat mis?

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Bruintje Beer zo 8 mei 2011 - 19:38

Wij hebben de Romer King Plus autostoel. Bevalt erg goed. Hij is wel vrij duur maar hebben hem toen tijden de mamamazzeldagen gekocht scheelde volgen mij 80 euro.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:45

liesje schreef:ik heb niet de doorgroeistoel gekocht en ik neem aan als iets niet veilig is deze niet verkocht zouden worden of heb ik dat mis?


Ze voldoen wel aan de Europese veiligheidsrichtlijnen, maar de Consumentenbond test ook op andere aspecten (geloof dat die alle soorten botsingen testen bijv en niet alleen frontaal of zijwaarts) en op gebruiksgemak en comfort voor het kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:48

Hier zijn we ons ook aan het oriënteren, want mijn reuze baby gaat niet meer zo lang in de Maxi Cosi passen. Maar omdat ze nog niet kan zitten moet je er 1 hebben die veel platter kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  liesje zo 8 mei 2011 - 19:49

arden ik heb de testresultaten bekeken maar zag dat sommige duurdere merken op sommige punten ook niet best waren en daar ben je dan een hoop geld ook voor kwijt. ik ben tevreden met de stoel en daar gaat het toch om.
mn meisje slaapt er ook fijn in valt altijd in slaap nml.
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:50

Ik zei er verder ook niks over, ik leg alleen uit hoe het zit.

-- edit, en dat sommige duurdere merken ook niet goed scoorden zegt natuurlijk niks over andere stoeltjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Sjonno zo 8 mei 2011 - 19:52

Wij hebben de maxi-cosi tobi.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 19:56

Ik heb even gekeken en geld idd voor de doorgroei en de Junior van de Hema, die hadden beide een dikke onvoldoende!
Maar de ander hema stoel krijgt ook maar een 6je. Dus tja.

* Edit* Ik ben wel benieuwd hoe ze dit jaar uit de test komen. Die kan ik nog niet vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  M@niek zo 8 mei 2011 - 20:04

Wij hebben de maxi cosi pearl met familyfix.

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Pearl_mineralgrey
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 20:04

Maar je moet wel bedenken dat de hoogste autostoel (ik heb net ook even zitten kijken) ook 'maar' een 7,7 krijgt. Dus dat verschil is dan niet immens.
Ik kon die van de Hema van dit jaar ook niet vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Parisienne zo 8 mei 2011 - 21:08

Wij hebben ook de Maxi Cosi Tobi. N. heeft er nog niet in gezeten, past nog steeds in de Maxi Cosi. Het lijkt mij in ieder geval wel een goede stoel. Wij hebben er overigens ook een badstof hoes bij gekocht. Zeker in de zomer schijnt dit erg fijn te zijn voor kindjes m.b.t. het zweten e.d.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Mikki zo 8 mei 2011 - 21:33

Ik heb de maxi-cosi Tobi. Mijn jongste zit er sinds kort in, en de slaapstand is al veel gebruikt. Het is overigens gewoon een zwarte stoel, ik heb er zeker in de zomer altijd een hoes omheen zitten.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose zo 8 mei 2011 - 21:46

Wat een hoop reacties al, fijn Very Happy

Ik kies trouwens de stoel niet persé op kleur (dacht dat Darius er iets over zei?), hoewel deze inderdaad wel erg mooi roze is angel Maar ik heb ook andere stoelen gezien die me wel wat lijken en die zien er niet allemaal zo interessant uit qua kleur. Deze leek me gewoon erg handig met alle mogelijkheden en als ik dan toch kan kiezen neem ik roze :P

Ik twijfel nog wel heel erg, want zoals sommigen al zeiden is het wel heel veel geld voor een autostoel. En dat terwijl het ook goedkoper en toch veilig kan. Ik zal eens kijken naar wat andere stoelen (zag al wat suggesties voorbij komen) en ook op de site van een babywarenhuis in de buurt heb ik al wat verschillende mogelijkheden gezien.

Lastig hoor! Waar hebben sommigen van jullie trouwens die testresultaten vandaan? Daar ben ik ook wel benieuwd naar, als het kan wil ik er wel eentje die een beetje goed scoort.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum