voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
+2
Darius
chipa
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
Nu F bijna niet meer in de wandelwagenbak past en de cabriofix niet geschikt is voor langere uitstapjes ben
ik vast aan het kijken voor een voetenzak voor in de wandelwagen van de mura. De originele voetenzak die daarbij zou horen heeft 2 losse beentjes zodat het stuurtje er nog op kan. Maar er zijn ook universele voetenzakken waarin de beentjes in 1 zak zitten zeg maar, alleen kan het stuurtje er dan niet meer op. Wat zou handiger zijn? En belangrijker wat is warmer?
ik vast aan het kijken voor een voetenzak voor in de wandelwagen van de mura. De originele voetenzak die daarbij zou horen heeft 2 losse beentjes zodat het stuurtje er nog op kan. Maar er zijn ook universele voetenzakken waarin de beentjes in 1 zak zitten zeg maar, alleen kan het stuurtje er dan niet meer op. Wat zou handiger zijn? En belangrijker wat is warmer?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
Ik ben al twee jaar dik tevreden met mijn lodger bunker!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben de originele. De onderkant tweeen verdeeld vond ik geen probleem. Alleen bij de armen vond ik het helemaal niet handig. J. wurmde altijd zijn armen eruit en trok dan die hele zak open aan de bovenkant.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
F gaat ook met zijn handjes zich loswurmen vrees ik. Doet hij ook al in de voetenzak van de cabriofix.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Wij hebben ook de originele voetenzak. Vond hem wel prettig. ik kon E. er lekker warm in stoppen. Het gedeelte wat eigenlijk om haar armpjes moest deed ik vaak niet dicht, dit stopte ik gewoon een beetje naast haar want als ze haar dikke winterjas aan had werd het zo'n geprop.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hadden ook gekeken voor de originele voetenzak, maar ik vond de benen zo kort en dacht dat onze zoon er niet lang meer in kon zitten.
Ik zou denk ik een goedkopere universele zou kopen.
Ik zou denk ik een goedkopere universele zou kopen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik zou geen universele voetenzak doen want dan kan je het stuurtje niet gebruiken volgens mij. Dan gaat hij helemaal doorzakken omdat hij nog niet zelfstandig kan zitten. Dit is trouwens ook het geval bij het liggen.
Ik zou voor die van de maxi cosi gaan.
Ik heb hem bij de oudste niet gebruikt omdat die heel lang in de bak heeft gelegen. Maar denk dat ik hem bij de jongste toch van zolder moet pakken.
Ik zou voor die van de maxi cosi gaan.
Ik heb hem bij de oudste niet gebruikt omdat die heel lang in de bak heeft gelegen. Maar denk dat ik hem bij de jongste toch van zolder moet pakken.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Soortgelijke onderwerpen
» Help! (Wandelwagen Maxi Cosi Mura 4 verstellen)
» Voetenzak Maxi Cosi mura 4
» Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
» Mutsy wegdoen voor Maxi Cosi Mura?
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
» Voetenzak Maxi Cosi mura 4
» Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
» Mutsy wegdoen voor Maxi Cosi Mura?
» Voetenzak Joolz & voetenzak Maxi cosi cabriofix
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: