Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen

+2
Darius
chipa
6 plaatsers

Ga naar beneden

voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen Empty voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen

Bericht  chipa di 1 nov 2011 - 2:40

Nu F bijna niet meer in de wandelwagenbak past en de cabriofix niet geschikt is voor langere uitstapjes ben
ik vast aan het kijken voor een voetenzak voor in de wandelwagen van de mura. De originele voetenzak die daarbij zou horen heeft 2 losse beentjes zodat het stuurtje er nog op kan. Maar er zijn ook universele voetenzakken waarin de beentjes in 1 zak zitten zeg maar, alleen kan het stuurtje er dan niet meer op. Wat zou handiger zijn? En belangrijker wat is warmer?

voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen Murao

voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen Unicu

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen Empty Re: voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen

Bericht  Darius di 1 nov 2011 - 3:02

Ik ben al twee jaar dik tevreden met mijn lodger bunker!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen Empty Re: voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen

Bericht  Tania di 1 nov 2011 - 3:03

Wij hebben de originele. De onderkant tweeen verdeeld vond ik geen probleem. Alleen bij de armen vond ik het helemaal niet handig. J. wurmde altijd zijn armen eruit en trok dan die hele zak open aan de bovenkant.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  chipa di 1 nov 2011 - 3:32

F gaat ook met zijn handjes zich loswurmen vrees ik. Doet hij ook al in de voetenzak van de cabriofix.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  moepie di 1 nov 2011 - 5:31

Wij hebben ook de originele voetenzak. Vond hem wel prettig. ik kon E. er lekker warm in stoppen. Het gedeelte wat eigenlijk om haar armpjes moest deed ik vaak niet dicht, dit stopte ik gewoon een beetje naast haar want als ze haar dikke winterjas aan had werd het zo'n geprop.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Wennes di 1 nov 2011 - 8:38

Wij hadden ook gekeken voor de originele voetenzak, maar ik vond de benen zo kort en dacht dat onze zoon er niet lang meer in kon zitten.
Ik zou denk ik een goedkopere universele zou kopen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Bruintje Beer di 1 nov 2011 - 9:20

Ik zou geen universele voetenzak doen want dan kan je het stuurtje niet gebruiken volgens mij. Dan gaat hij helemaal doorzakken omdat hij nog niet zelfstandig kan zitten. Dit is trouwens ook het geval bij het liggen.

Ik zou voor die van de maxi cosi gaan.

Ik heb hem bij de oudste niet gebruikt omdat die heel lang in de bak heeft gelegen. Maar denk dat ik hem bij de jongste toch van zolder moet pakken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: