Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

+22
pantuf
Dolphinne
ekjir@M
Thunder
Susan
xxjojootjexx
Annie24
moepie
Wennes
Flip Fluitketel
Annemie
Mikki
Parisienne
M@niek
Sjonno
Bruintje Beer
liesje
snoezel
Darius
duckie
Mida4you
PapillonRose
26 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast ma 9 mei 2011 - 1:56

@ Storm: Dat lag aan jullie want hier hadden we `m er zo in.
Laatst ging ik Printje en haar zoontje halen en die hebben dezelfde en die zat er ook zo in Very Happy

Via MP zou ik ook echt noooooit een stoeltje kopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Annie24 ma 9 mei 2011 - 2:54

Wij hebben de FamilyFix in de auto en gaan a.s. zaterdag deze MC Pearl halen:
Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Pearl_fossilbrown

Niet mijn favoriete kleurtje, maar er komt toch een hoes omheen. Hij is van de 2010collectie en daarom bijna 100 euro goedkomer dan de 2011 collectie. Nou, dan dus maar een bruine kopen. Vind het wel erg veel schelen en Y. zal er over een tijdje toch in moeten en tot die tijd mag het stoeltje mooi op zolder staan Very Happy

Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose ma 9 mei 2011 - 4:21

Voor zover ik er uit ben met de opties die ik op internet ben tegengekomen, denk ik dat het de volgende gaat worden:

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Maxi-Cosi%20Priori%20XP%20Golden%20Oak

De Maxi Cosi Priori die bij mijn auto kleurt angel Die is goudkleurig.. En ik vind een stoeltje met een beetje een kleurtje altijd wel vrolijk, als je toch kunt kiezen. Veiligheid voorop natuurlijk, maar als het even kan wil mijn oog ook wel wat :P Eigenlijk best stom als ik dit zo teruglees, klink nu echt als iemand die zich vooral op uiterlijkheden richt clown
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  xxjojootjexx ma 9 mei 2011 - 5:22

Kirsten zat eerst wisselend in 2 auto's en wij hebben toen voor haar 2 tobi's gekocht.
Allebei in 2009, maar de kleuren van 2008. Dat scheelt echt een heel stuk in de prijs!
Tristan zit nu nog in de 0 stoel, maar die kan straks in 1 van de 2 tobi's. Kirsten zit er nu ook nog in,
met de winterjas ging het wat lastiger, maar nu met de zomer schat ik dat ze er zelfs volgend jaar nog wel in past.
Maar hoe we de winter overbruggen gaan weet ik nog niet.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Susan ma 9 mei 2011 - 5:27

Hier ook een Maxi-cosi Tobi van de vorige collectie, dat scheelt echt heel veel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Thunder ma 9 mei 2011 - 5:35

Ik heb een MC Priori en een merkloos stoeltje. Toch vind ik zelf dat merkloze stoeltje véél fijner. Die kan zover in slaapstand dat heb ik nog geen andere stoel zien doen. Vandaar dat we de MC als reserve stoel gebruiken. Mijn oudste zit al ruim 2 jaar op een verhoger met rugleuning, ook merkloos.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  ekjir@M ma 9 mei 2011 - 6:17

Wij hebben deze stoel gekocht. Ik had hem bij de babyzaak voor 109,95 en later heb ik er via internet dezelfde stoel voor bij m´n ouders gehaald voor 79.90 via amazon.de

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Webshop

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Dolphinne di 10 mei 2011 - 7:43

Ik heb een MC priori voor mijn zoontje. Die zijn over het algemeen voor 100 euro te koop.
Bij de babyzaak hier vlakbij was hij 110, maar heb er toen een spiegeltje (van 5 euro) bijgepraat die je aan de zonneklep kunt vastmaken zodat ik mijn zoontje makkelijk kan zien terwijl hij achterin zit.
Scheelde nu dus 5 euro en een uur rijden naar een grotere goedkopere babyzaak Wink.

Ik ben er heel tevreden over.


Ik ben nu trouwens wel aan het denken gezet over de discussie over wat je doet na een aanrijding.
Ik ben half december van achteren aangereden op de snelweg (in een sneeuwbui, dus reden +-50 km per uur). Mijn zoontje zat gelukkig niet in de auto, maar de stoel wel. De auto zat flink in elkaar (2500 euro schade) en heb zelf ook nog steeds last van mijn rug/schouder.
Heb er eigenlijk helemaal niet bij nagedacht om evt. een nieuw stoeltje te kopen tot ik dus nu dit topic lees.
Nu dus toch maar eens over nadenken.

Wanneer gaat een kind eigenlijk over naar een volgende stoel (dus na de tobi/priori etc)?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 7:47

Ik zou wel een nieuw stoeltje kopen bij een aanrijding. Is wel een dure grap maar mocht het later misgaan doordat de stoel niet goed meer bleek te zijn dan vergeef je het jezelf nooit...

Onze oudste is met bijna 3 jaar overgegaan naar een nieuwe stoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  pantuf di 10 mei 2011 - 7:48

Susan schreef:Hier ook een Maxi-cosi Tobi van de vorige collectie, dat scheelt echt heel veel.

+1.
Ik ben erg te spreken over de Tobi. Vind o.a. de gordels die open blijven staan echt ideaal.
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Coccinelle di 10 mei 2011 - 8:42

Flip Fluitketel schreef:Wij hebben een Maxi Cosi Pearl gekocht omdat wij Isofix systeem hebben. We weten nog niet hoe hij bevalt, maar heb er al goede verhalen over gehoord. Die dingen zijn wel duur moet ik zeggen....Heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht. Scheelde aardig wat geld en aangezien wij afhakelijk zijn van 1soort autostoel ivm Isofix hebben we hem gelijk gekocht.

+ 1

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 9:23

Dylan is vorige week overgegaan naar de volgende stoel en hij is nu ruim 3,5. De gordels zaten gewoonweg niet meer lekker en hij werd er te lang voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 20:48

Wij gaan over 2 weken de Maxi Cosi Axiss kopen (die draaibare) we krijgen hem van m'n schoonmoeder cadeau

We hebben er nog een nodig voor bij mij in de auto maar dat wordt er een van de Gamma, Hema etc of een van Marktplaats

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose di 10 mei 2011 - 21:46

De maxi cosi axiss is ook echt handig! Vind 'm helaas te duur, maar anders had ik het zeker een optie gevonden.

Hopelijk heb ik eind deze week tijd en dan ga ik even kijken naar de Priori.

De meeste stoeltjes zijn tot 3,5 jaar zag ik, dus ik denk dat het ergens tussen de 3 en 4 jaar oud wel weer een andere wordt afhankelijk van of je kindje klein, gemiddeld of groot is.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Annie24 zo 15 mei 2011 - 1:00

Heb je 'm al gekocht? Anders zou je eens bij de Baby-en Tienerstore kunnen kijken.

Je hebt daar nu bv de Priori Summerdance uit de collectie 2010 voor 109,99 euro en dan gaat er nog eens 10% korting af, dan kom je dus op 'maar' 98,99 euro! Of je moet natuurlijk een ander kleurtje willen, maar dan betaal je wel meer.

Zo hebben wij dus gister de Pearl Jade Green 2010 gekocht voor 119,99 - 10% extra korting. Niet mijn favoriete kleur, maar vind het een beetje overdreven om voor een andere kleur 100 euro meer te gaan betalen. angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  ekjir@M zo 15 mei 2011 - 2:09

Wij hebben ook gekeken naar de maxi cosy priori maar uiteindelijk in de winkel toch gekozen voor de safety 1st babycool. Het is volgens de verkoper dezelfde stoel alleen betaal je de naam maxi cosy niet...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  PapillonRose ma 16 mei 2011 - 3:35

Ik heb er net eentje besteld bij de Baby- en Tienerstore! Wilde eigenlijk deze week even langsgaan, maar ik heb het deze week erg druk en heb de Priori al eens gezien dus durf 'm ook wel online te bestellen. Het is deze geworden:

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Maxi-Cosi%20Priori%20XP%20Golden%20Oak

En nu inclusief verzendkosten maar 95 euro ipv 239 wat hij kostte toen 'ie net uit was.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Annie24 ma 16 mei 2011 - 5:39

Kijk, dat scheelt een hele hoop hé! Very Happy
Kan je mooi weer ergens anders aan uitgeven Laughing
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Nijntje ma 16 mei 2011 - 6:28

hoe kun je nou makkelijk een hoes over de MC Priori doen?? Anders moet je elke keer de vaste bekleding wassen..., maar door die 5punts gordel kun je er volgens mij ook niet zo makkelijk een hoes over heen doen, of zie ik iets over het hoofd..? iemand die het weet?!
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 6:32

Gewoon een hoes kopen voor de MC Priori? smile Die hebben wij ook, zit er zo om heen (zijn 15 euro bij Prenatal)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Annie24 ma 16 mei 2011 - 6:38

FoolishSam schreef:Gewoon een hoes kopen voor de MC Priori? smile Die hebben wij ook, zit er zo om heen (zijn 15 euro bij Prenatal)

+1 Very Happy
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Parisienne ma 16 mei 2011 - 7:34

Met hoeveel maanden ging jullie kindje van de Maxi Cosi naar de autostoel?! Ik weet dat het vanaf 9 kilo is en als ze zelfstandig kunnen zitten, maar ben even benieuwd hoe oud jullie kindjes waren smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Annemie ma 16 mei 2011 - 8:16

Mijn zoontje is bijna 11 maanden, maar kan nog niet echt zelfstandig zitten, dus hij zit nog gewoon in de maxi cosi, al steken zijn voeten wel uit, dus we zijn nu wel aan het kijken voor eena autostoel.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Nijntje ma 16 mei 2011 - 21:05

oke dan! Bij de prenatal. Ik had zo'n hoes laatst bij de kv gekocht vooor een autostoel, maar wist niet hoe ik die er om heen moest krijgen. Als ik die erop moet zetten kan ik net zo goed de hele bekleding wassen...
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gast ma 16 mei 2011 - 21:12

Parisienne schreef:Met hoeveel maanden ging jullie kindje van de Maxi Cosi naar de autostoel?! Ik weet dat het vanaf 9 kilo is en als ze zelfstandig kunnen zitten, maar ben even benieuwd hoe oud jullie kindjes waren smile

Y. is over gegaan toen ze een maand of 8 was, woog toen al wel ruim 9 kg en was toen 73 cm lang en kon al een tijdje goed los zitten. In de maxi-cosi stak ze een stukje met haar hoofd boven de mc-rand uit en zette zich ook regelmatig af met haar voeten tegen de leuning aan, waardoor ze helemaal met haar hoofd boven de rand uit stak.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor autostoel na baby maxi cosi? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum