Wat voor autostoel na baby maxi cosi?
+22
pantuf
Dolphinne
ekjir@M
Thunder
Susan
xxjojootjexx
Annie24
moepie
Wennes
Flip Fluitketel
Annemie
Mikki
Parisienne
M@niek
Sjonno
Bruintje Beer
liesje
snoezel
Darius
duckie
Mida4you
PapillonRose
26 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat voor autostoel na baby maxi cosi?
Wij hebben de tobi in het zwart grijs en in het oranje met zwart, nu 4 jaar geleden gekocht voor 200 euro samen.
Gast- Gast
Ik haal die van de site van de Consumentenbond, moet je wel lid voor zijn.
Gast- Gast
Interessant topic, want wij zijn ook op zoek naar een autostoel, waar kun je die test resultaten vinden??
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ok, daar ben ik helaas geen lid van.. Maargoed, de maxi cosi kwam in elk geval goed uit de test heb ik begrepen, dus dat weet ik dan alvast Als dat hem uiteindelijk gaat worden dan, gelukkig heb ik nog even de tijd om rond te kijken en te beslissen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Wij hebben een Maxi Cosi Pearl gekocht omdat wij Isofix systeem hebben. We weten nog niet hoe hij bevalt, maar heb er al goede verhalen over gehoord. Die dingen zijn wel duur moet ik zeggen....Heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht. Scheelde aardig wat geld en aangezien wij afhakelijk zijn van 1soort autostoel ivm Isofix hebben we hem gelijk gekocht.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben de maxicosi axiss (die draaibare) Hij is echt ontzettend handig. Alleen al wel 2x terug geweest naar de winkel omdat er een plastic dingetje afbrak waar je de riempjes mee aan moet trekken. Dat is dus erg balen. De eerste keer kregen we een nieuwe mee, nu de tweede keer is hij opgestuurd. Ben dus benieuwd wat ze gaan doen.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
De romer king, de meeste met een isofix, de kiddy infinity en de maxi cosi tobi zijn het beste. Daarna heb je nog paar die wat minder scoren maar niet slecht zijn natuurlijk.
Gast- Gast
Wij hebben een maxi cosi Tobi. Bevalt prima! Ze zijn wel duur, maar voor veiligheid heb ik dat wel over. Wij hebben hem ook wel met een aanbieding gekocht, dus dat scheelde nog weer.
Autostoelen zijn volgens mij geregel wel met een leuke aanbieding te kijken, zou gewoon de babyzaken goed in de gaten houden.
Autostoelen zijn volgens mij geregel wel met een leuke aanbieding te kijken, zou gewoon de babyzaken goed in de gaten houden.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben voor in beide auto's een maxi cosi tobi gekocht. Een hele uitgave maar hele fijne stoelen en voor de veiligheid had ik het bedrag er zeker voor over.. nu na een aantal jaar is Dylan toe aan de volgende stoel ( 2x recaro *volgens mij schrijf ik het niet goed maar toch* gekocht) en kan Lynn wanneer ze uit de maxi cosi is gebruik maken van de stoelen waar ook Dylan in heeft gezeten! Zien er nog heel goed uit, gewassen en weer klaar voor gebruikt
Gast- Gast
zouden jullie ook een autostoel bijv via MP kopen?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
duckie schreef:zouden jullie ook een autostoel bijv via MP kopen?
Nee echt niet. Je weet niet wat daarmee is gebeurd, als er van binnen door bijv een val of een ongeluk iets beschadigd is zie je dat niet maar kan het wel de veiligheid aantasten. Een autostoel is iets waarop ik niet wil besparen op die manier, dat moet gewoon veilig zijn.
Gast- Gast
Never nooit niet. Ik wil dat een stoel helemaal veilig is en je hebt nooit de zekerheid of er iets mee gebeurd is.
Een kleine aanrijding kan al haarscheurtjes in de stoel veroorzaken die je met het blote oog niet ziet.
Wij hebben wel een autostoel overgenomen van hele goede vrienden van ons. Wij kunnen hun helemaal vertrouwen en weten dus 100% zeker dat er niks mee gebeurd is.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Nee nooit, je weet niet wat er mee gebeurt is.
Gast- Gast
Wij hebben de autostoel via Marktplaats gekocht. Eerst heel goed bekeken en alles geprobeerd of alles goed is en toen hebben we hem gekocht en er is niets mis mee. Hele mooie veilige stoel
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zou ook nooit een autostoel via MP kopen. Inderdaad omdat je niet weet wat ermee gebeurd is en of er geen aanrijding mee is geweest die voor kleine scheurtjes heeft gezorgd.
Maar wat ik me dan wel weer afvraag: stel dat je een aanrijding hebt gehad, ga je dan een nieuwe autostoel kopen omdat je eventuele beschadigingen niet kunt zien? Want eigenlijk heb je dan dus hetzelfde probleem als met een stoel van MP. Je weet niet of de stoel nog in orde is, althans je weet het niet zeker.
Maar wat ik me dan wel weer afvraag: stel dat je een aanrijding hebt gehad, ga je dan een nieuwe autostoel kopen omdat je eventuele beschadigingen niet kunt zien? Want eigenlijk heb je dan dus hetzelfde probleem als met een stoel van MP. Je weet niet of de stoel nog in orde is, althans je weet het niet zeker.
Gast- Gast
Nee. Maar ik zou het van buren/kennissen/vrienden wel overnemen. Zo hebben wij ook onze autostoeltjes.
Ik zou gewoon de aanbiedingen in de gaten houden en dan met de auto naar de winkel en het stoeltje in de auto passen. Zo hebben wij een Maxi-cosi Priori en een Romer, maar de maxi-cosi staat heel krap in mijn auto (peugeot 106).
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Minneke schreef:Ik zou ook nooit een autostoel via MP kopen. Inderdaad omdat je niet weet wat ermee gebeurd is en of er geen aanrijding mee is geweest die voor kleine scheurtjes heeft gezorgd.
Volgens mij geef je zelf al het antwoord. Je koopt geen stoel via MP, want als er een aanrijding is geweest is deze niet meer veilig. (waarom weet ik eigenlijk niet). Dus als je zelf een aanrijding hebt, koop je toch ook een nieuwe stoel?
Ik zou het wel doen, al ligt het natuurlijk wel aan of ik een paaltje heb geraakt of dat mijn auto totaal in de prak zit.
Darius- Ratel
Darius schreef:Minneke schreef:Ik zou ook nooit een autostoel via MP kopen. Inderdaad omdat je niet weet wat ermee gebeurd is en of er geen aanrijding mee is geweest die voor kleine scheurtjes heeft gezorgd.
Volgens mij geef je zelf al het antwoord. Je koopt geen stoel via MP, want als er een aanrijding is geweest is deze niet meer veilig. (waarom weet ik eigenlijk niet). Dus als je zelf een aanrijding hebt, koop je toch ook een nieuwe stoel?
Ik zou het wel doen, al ligt het natuurlijk wel aan of ik een paaltje heb geraakt of dat mijn auto totaal in de prak zit.
Nou, ik vind dat dus wel lastig. Je gaat ook niet voor elke scheet een nieuw stoeltje kopen natuurlijk, die krengen zijn al zo duur. Maar waar je dan de grens trekt.. Ik weet het eigenlijk niet.
Gast- Gast
Wij hebben de Maxi Cosi Priori. Een fijne stoel, maar een hel met de eerste keer vastmaken. Wij zijn er een uur mee bezig geweest (of het lag gewoon aan ons )
Ik zou nooit een autostoeltje tweedehands kopen.
Ik zou nooit een autostoeltje tweedehands kopen.
Gast- Gast
Minneke, als je een keer een aanrijding krijgt en je stoeltje is kapot, zou ik wel een nieuwe kopen en geen tweedehandse. Ik neem aan dat aanrijdingen niet zo vaak voorkomen en dat je dus niet constant een nieuw stoeltje moet kopen. Dan zou ik wel weer een nieuwe kopen.
Gast- Gast
Minneke schreef:Darius schreef:Minneke schreef:Ik zou ook nooit een autostoel via MP kopen. Inderdaad omdat je niet weet wat ermee gebeurd is en of er geen aanrijding mee is geweest die voor kleine scheurtjes heeft gezorgd.
Maar hoe vaak heb jij een aanrijding dan?
Laatst 'schraapte' er iemand met zijn auto op de parkeerplaats langs mijn achterkant, geen schade, dit kon je wegpoetsen. Daar koop ik dus geen nieuwe autostoel voor. Maar als er een deuk in zit, dan zal ik wel een nieuw stoeltje kopen.
Nou, ik vind dat dus wel lastig. Je gaat ook niet voor elke scheet een nieuw stoeltje kopen natuurlijk, die krengen zijn al zo duur. Maar waar je dan de grens trekt.. Ik weet het eigenlijk niet.
Darius- Ratel
Via MP durf ik het ook echt niet aan! Ga dus zeker voor een nieuwe, en mocht ik zelf onverhoopt een ongelukje met de auto krijgen dan komt er waarschijnlijk ook een nieuwe. Dan ligt het er natuurlijk wel aan of ik met parkeren een paaltje aangestoten heb of dat ik een flinke botsing gemaakt zou hebben natuurlijk..
Moeilijk zeg, zoveel keuze! Heb inmiddels wel al wat aanbiedingen van de Tobi gezien, geen roze (als ik toch kleur kan kiezen het liefst roze) maar dat maakt niet uit. Zeker wanneer er waarschijnlijk toch een hoes omheen moet.
En ik zie ook een mooie aanbieding van de maxi cosi priori voor 99,95 - 109,95.. En die heeft ook slaapstanden!
Toch maar even langs het babywarenhuis binnenkort om te kijken. Ik denk wel dat ik voor een maxi cosi zal gaan, omdat die toch goed bekend staan en goed uit tests komen.
Moeilijk zeg, zoveel keuze! Heb inmiddels wel al wat aanbiedingen van de Tobi gezien, geen roze (als ik toch kleur kan kiezen het liefst roze) maar dat maakt niet uit. Zeker wanneer er waarschijnlijk toch een hoes omheen moet.
En ik zie ook een mooie aanbieding van de maxi cosi priori voor 99,95 - 109,95.. En die heeft ook slaapstanden!
Toch maar even langs het babywarenhuis binnenkort om te kijken. Ik denk wel dat ik voor een maxi cosi zal gaan, omdat die toch goed bekend staan en goed uit tests komen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Darius schreef:Minneke schreef:Darius schreef:Minneke schreef:Ik zou ook nooit een autostoel via MP kopen. Inderdaad omdat je niet weet wat ermee gebeurd is en of er geen aanrijding mee is geweest die voor kleine scheurtjes heeft gezorgd.
Maar hoe vaak heb jij een aanrijding dan?
Laatst 'schraapte' er iemand met zijn auto op de parkeerplaats langs mijn achterkant, geen schade, dit kon je wegpoetsen. Daar koop ik dus geen nieuwe autostoel voor. Maar als er een deuk in zit, dan zal ik wel een nieuw stoeltje kopen.
Nou idd, je gaat toch niet als je aan het inparkeren bent en je raakt per ongeluk een paaltje (dus je hebt een deuk) een nieuw autostoeltje kopen
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vanaf wanneer een autostoel in plaats van maxi cosi?
» Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar
» Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
» voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
» adapters voor maxi cosi, verschillend per merk?
» Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar
» Voetenzak voor Maxi Cosi (prenatal)?
» voetenzak voor maxi cosi mura wandelwagen
» adapters voor maxi cosi, verschillend per merk?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: