Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

+6
Wennes
chipa
Happydobby
koNijntje
Linda
Pien
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien di 6 maa 2012 - 23:55

Wie heeft deze en kan mij vertellen hoe die bevalt? Het is namelijk een hele prijzige stoel maar doordat hij 90 graden naar links en rechts kan draaien is het voor mijn man straks makkelijker de kleine erin te zetten.

Heb al gehoord dat het een grote robuuste stoel is, we gaan dus binnenkort passen of hij in onze auto kan, heb al een mooie aanbieding via internet gevonden dus hoop dat het gaat lukken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Linda di 6 maa 2012 - 23:58

Wij hebben hem en ik ben er super tevreden over!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  koNijntje di 6 maa 2012 - 23:59

ik heb geen ervaring met de stoel, maar wij willen deze misschien ook gaan kopen,
dus ik lees even mee..

waar heb je die aanbieding gezien?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Happydobby wo 7 maa 2012 - 0:00

Pien.lees even op de anwb site de info over deze stoel, het is de duurste maar in de veiligheidstest komt hij minder goed uit de bus dan bijv de romer king of maxi cosi tobi.

Verder lijkt hij me erg handig.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 0:10

Happydobby schreef:Pien.lees even op de anwb site de info over deze stoel, het is de duurste maar in de veiligheidstest komt hij minder goed uit de bus dan bijv de romer king of maxi cosi tobi.

Verder lijkt hij me erg handig.

ik zie de axiss er daar helemaal niet bij staan, of kijk ik verkeerd?

edit: ik kijk verkeerd... nou vind ik zo'n test natuurlijk best belangrijk maar ik hoor liever de verhalen van mensen die hem daadwerkelijk gebruiken.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 0:33

Die hebben waarschijnlijk nog nooit een (zware) botsing gehad terwijl hun kindje in de stoel zat. De onderzoeken die ze bedoelen hebben ze getest op veiligheid mbt botsingen e.d. Qua gebruik zal hij best fijn zijn maar als hij niet erg veilig is (althans minder veilig dan een gewone stoel) dan zou mijn voorkeur daar nooit naar uitgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 0:39

zo had ik er niet over nagedacht Lieskuh. Ik dacht dat het gewoon aan de hand van het normale gebruik was...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  chipa wo 7 maa 2012 - 1:29

Wij hebben deze stoel besteld. Draai
systeem lijkt ons ook heel handig. Die anwb test was toch uit 2010? Ondertussen is de stoel mss wel weer verbeterd. Daarnaast kwam de stoel niet als onveilig uit de test. Verschil was echt nihil met andere stoelen. Kijk zelf Uiteraard ook goed naar de veiligheid voordat ik iets belangrijks koop als een autostoel.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Wennes wo 7 maa 2012 - 9:20

Wij hebben hem gehad. Hij was erg fijn in gebruik. Helaas kreeg hij kuren zoals bij het terug draaien klikte hij niet goed vast en moesten we de stoel een beetje oplichten. En daarna ging de sluiting van de riempjes stuk. Uiteindelijk om kunnen ruilen voor de mc tobi.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:31

Toevallig had mijn collega het er vandaag nog over dat ze hem heel handig vond!
Ik denk dat het voor je man een fijne stoel is! Alleen zou ik ook wel bang zijn voor die kuren die Wennes beschrijft, en aangezien je er toch een paar jaar mee doet lijkt me dat niet onoverkomelijk.


Wij hebben nu (alvast, cadeautje voor mijn verjaardag van mijn ouders) de maxicosi priori, die was nu in de aanbieding voor 99,- euro. Ik vind zo'n draaisysteem heus heel handig, maar een beetje onzin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 9:37

Parel schreef:Ik vind zo'n draaisysteem heus heel handig, maar een beetje onzin.



Niet als je man een spierziekte heeft en zijn dochter bijna niet kan tillen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:48

Pien schreef:
Parel schreef:Ik vind zo'n draaisysteem heus heel handig, maar een beetje onzin.



Niet als je man een spierziekte heeft en zijn dochter bijna niet kan tillen!

Nee of als je hoogzwanger bent met bekkenklachten en een lage auto hebt angel

(wij hebben m ook en vinden m beide heel fijn!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  koNijntje wo 7 maa 2012 - 9:51

zijn hier ook mama's met een stoel van römer king?
welk type en hoe bevalt deze?
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:53

Pien schreef:
Parel schreef:Ik vind zo'n draaisysteem heus heel handig, maar een beetje onzin.



Niet als je man een spierziekte heeft en zijn dochter bijna niet kan tillen!

Ik zeg toch ook ik?
Heb in het stukje daarboven beschreven dat het voor jouw man vast heel handig is.
Niet gelijk als een aanval zien, want dat is het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 10:12

Parel schreef:
Pien schreef:
Parel schreef:Ik vind zo'n draaisysteem heus heel handig, maar een beetje onzin.



Niet als je man een spierziekte heeft en zijn dochter bijna niet kan tillen!

Ik zeg toch ook ik?
Heb in het stukje daarboven beschreven dat het voor jouw man vast heel handig is.
Niet gelijk als een aanval zien, want dat is het niet.

sorry, niet goed gelezen! maar krijg iedere keer van familieleden kritiek op bepaalde spullen die we kopen. We kochten een dure easybase en dat was onzin volgens bepaalde familieleden, nu een dure autostoel en wederom is het onzin volgens een aantal familieleden. word het zat om iedere keer me te moeten verantwoorden voor dure uitgave´s

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Flower_L wo 7 maa 2012 - 10:29

al koop je er 1 die salto's maakt Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar 561177 geen verantwoording nodig

mij lijkt het ook wel handig hoor. Ben best lang, auto is laag en zit soms op kop om hem eruit te krijgen. Wij hebben deze gekregen van mijn ouders. Weet ook niet zo 123 hoe duur zo'n draaibaar stoeltje is, maar had anders best overwogen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 10:30

Ik snap het wel hoor, had van de week nog hetzelfde met wéér de vraag of onze dochter geen andere voeding moet tegen het spugen ..

Wij hebben nergens 'last' van (overigens wel een Easybase Wink), dus ik vind het bij ons niet nodig, wellicht had ik beter moeten articuleren. Als hij goedkoper was had ik hem misschien wel gekocht hoor, maar wij doen het lekker ouderwets.

Dus ik snap absoluut die dure uitgaves hoor voor spullen die jullie, en dan vooral jouw man, moeite & pijn besparen. En laat die andere mensen lekker kletsen, zij zijn jullie niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  _Mashimaro_ wo 7 maa 2012 - 22:27

Ook wij hebben er een, aangezien mijn vriend en ik beide erg gevoelig zijn wbt rugklachten. Daarom leek deze stoel ons wel handig. En ook in de aanbieding gekocht:D , maar anders hadden we hem ook wel gekocht.
Veiligheid is belangrijk, maar je eigen lichaam ook. Dus waarom een goedkope stoel kopen, als je weet dat er een stoel is waar jezelf ook profijt van hebt.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Darius wo 7 maa 2012 - 23:25

Pien schreef:


Niet als je man een spierziekte heeft en zijn dochter bijna niet kan tillen!

Maar dan moet hij alsnog zijn dochter in de stoel tillen, of de stoel nou kan draaien of niet.

Anyway, het is wel vervelend dat je je aankopen moet 'verantwoorden' naar je familie toe. Daar hebben ze zich gewoon niet mee te bemoeien.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 23:31

Maar hij hoeft niet helemaal diep de auto in te bukken...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Darius wo 7 maa 2012 - 23:51

Pien, ik wil helemaal niet de discussie aangaan wat je man wel of niet kan hoor. Maar ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen om L.aurens in de maxi-cosi priori te tillen, ik hoef daar ook niet zover mee te bukken.

Misschien is het een idee om naar een babywinkel te rijden en dan gewoon beide autostoelen te proberen. Dan kan je man zelf ervaren hoe hij zijn dochter erin moet tillen en zo beide stoelen goed vergelijken.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:03

Mijn zusje heeft de Axxis, en haar bevalt hij erg goed. Zij heeft ook een rugprobleem, en idd, je hoeft niet zover de auto in te bukken.

Wordt hier straks nog grappig. Wij moeten de jongste 2 met de stoeltjes naast elkaar zetten straks, anders kunnen de oudsten niet achterin komen, als ik een autostoelje van de jongste 2 op de stoel zet die dan vooruit geschoven moet worden. Ik mag dus straks echt de auto helemaal in duiken om er 1 vast te maken. Leuk voor als ze gaan tegenwerken...:shock:

Hier passen ze gelukkig voorlopig nog wel in de 0+, en dat hou ik graag zolang mogelijk vol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Pien do 8 maa 2012 - 0:25

Darius schreef:Pien, ik wil helemaal niet de discussie aangaan wat je man wel of niet kan hoor. Maar ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen om L.aurens in de maxi-cosi priori te tillen, ik hoef daar ook niet zover mee te bukken.

Misschien is het een idee om naar een babywinkel te rijden en dan gewoon beide autostoelen te proberen. Dan kan je man zelf ervaren hoe hij zijn dochter erin moet tillen en zo beide stoelen goed vergelijken.

Ik heb ook geen zin om een discussie te hebben, mijn man heeft aangegeven graag de axiss te willen dus waarom zou ik dan een andere willen? hij is degene die E moet tillen, moet weg brengen met de auto en ophalen. Dus als hij aangeeft de axiss te willen vind ik dat prima.

Ter vergelijking, als jij zegt dat je een gele wilt, zeg ik toch ook niet, je moet een rode proberen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 0:42

mocht je toch voor een andere gaan Pien, die niet kan draaien, dan kun je haar ook opzij vastpakken, dat doe ik ook altijd. Eén arm in haar knieholtes, andere onder haar oksel en dan kun je zelf recht blijven staan als je haar in de stoel zet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Darius do 8 maa 2012 - 0:46

Pien schreef:
Darius schreef:Pien, ik wil helemaal niet de discussie aangaan wat je man wel of niet kan hoor. Maar ik vind het eerlijk gezegd reuze meevallen om L.aurens in de maxi-cosi priori te tillen, ik hoef daar ook niet zover mee te bukken.

Misschien is het een idee om naar een babywinkel te rijden en dan gewoon beide autostoelen te proberen. Dan kan je man zelf ervaren hoe hij zijn dochter erin moet tillen en zo beide stoelen goed vergelijken.

Ik heb ook geen zin om een discussie te hebben, mijn man heeft aangegeven graag de axiss te willen dus waarom zou ik dan een andere willen? hij is degene die E moet tillen, moet weg brengen met de auto en ophalen. Dus als hij aangeeft de axiss te willen vind ik dat prima.

Ter vergelijking, als jij zegt dat je een gele wilt, zeg ik toch ook niet, je moet een rode proberen!


Ik zeg ook niet dat je een andere MOET proberen, Ik zeg dat het wellicht handig kan zijn om de priori (of een andere, niet draaibare) en de axiss beide uit te proberen. En of jij dat wil of niet, of je man dat wil of niet, dat moeten jullie zelf weten.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar Empty Re: Autostoel Maxi Cosi Axxis, 90graden draaibaar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum